goed geregeld
Er was onderhoud nodig, haal en breng service. Toch eens proberen, lijkt handig. Alles leek goed te gaan, maar na 2 dagen te weinig olie, tijdens beurt was olie vervangen maar niet volledig gevuld. Dus extra langs moeten rijden om olie weer bij te laten vullen. Later blijkt olieservice interval niet goed te staan in de boordcomputer, 15.000 ipv 30.000 km. Op kaartje staat 20.000 km. Vreemd. Nieuwe issue, oliesensor defect. Afspraak gemaakt, auto wordt veel later gehaald dan afgesproken. 1,5 uur later staat de auto weer voor de deur, sleutel in brievenbus. Gelukkig kom ik buiten de 'brenger' nog tegen. Onderdeel moet besteld worden, of ik hun even kan bellen. ? Waarom bel je mij niet? Maar gebeld, oliesensor is defect en onderdeel moet besteld worden. Je meent het, dat was namelijk wat ik had doorgegeven. Onderdelen persoon is niet aanwezig maar ik ga gebeld worden. Morgen of overmorgen. Week verder, niets gehoord. Hoeveel tijd en energie moet ik hierin blijven steken?
Alles is goed geregeld en problemen worden snel opgelost
Ik heb mijn afspraak proberen te herplannen een paar weken van te voren en dit per mail bevestigd aan ProLease onderhoudsservice. Telefonisch zijn jullie niet bereikbaar en er was niets doorgegeven aan de garage. Uiteindelijk moest ik het maar direct met de garage regelen. Dit kan echt beter
Het onderhoud is prima uitgevoerd, het bedrijf krijgt een 10. Echter, het feit dat Prolease een premium merk auto niet bij de BMW garage laat onderhouden, maar bij een willekeurige garage, vind ik niet passen. De service van een willekeurige garage is niet te vergelijken met de ontvangst en behandeling bij een BMW garage.
Prima
Erg fijn bedrijf. Netjes te woord gestaan en erg snel geholpen. Van te voren gebeld met de vraag of er een mogelijkheid was om vanuit daar te werken. Dit kon zeker maar het was ook mogelijk dat ik even naar huis gebracht zou worden etc. Denken zeker met je mee. Auto was weer snel klaar dus ik ben meer dan tevreden
Ik had een afspraak gemaakt voor reparatie met haal en breng service plus een leenauto. Er was pas twee maanden later een plek. Op de dag zelf eerst zitten wachten op iemand die de auto op kwam halen, maar er kwam niemand. Vervolgens gebeld, en kon vervolgens de auto zelf gaan brengen. Het zelfde met het terugbrengen. De leenauto stonk vreselijk naar rook. Terwijl er ironisch op het dashboard een geen roken sticker stond. De reparatie duurde langer dan verwacht. Mij was 2 a3 dagen gezegd het waren er uiteindelijk 4, slechte communicatie. Mijn auto was na afloop niet goed gewassen terwijl dat wel een garantie is van het bedrijf.
prima ervaring bij de onderhoudservice. snel klaar en kon wachten
Alles is conform afspraak verlopen. De auto is tijdig opgehaald en ook weer tijdig teruggebracht. Vriendelijke monteur.
Uitgevoerd onderhoud als positief en gemakkelijk ervaren.
... blijkt niet eenvoudig. Het ene bedrijf reageert niet en de ander zegt simpel "niet op te halen maar brengen naar Amsterdam". Wij zitten in Amstelveen en zijn een wijkverpleging; vandaar de vraag auto ophalen. Tot op heden heeft de auto dus nog geen beurt gehad... Het afleveren bij een van Mossel in Amstelveen zou ook een optie zijn...
Vlotte service.
Ik woon in omg. Purmerend en blijkbaar is daar geen eenvoydige haal/breng mogelijkheid, maar daar kwam ik pas achter op de dag van de afspraak. De planservice kan dus een stuk beter naar mijn mening. Onderhoud is uiteindelijk netjes uitgevoerd, daarover geen opmerkingen
Niks op aan te merken. Professioneel en perfecte service.
Ik had de ophaalservice aangevraagd, na het verstrijken van de ophaaltijd, zelf gebeld naar de garage, krijg ik de mededeling dat de chauffeur ziek is en of ik de auto zelf kon komen brengen. Dit was geen probleem. Verder zeer nette afwerking van de werkzaamheden.
.
Auto werd opgehaald, en schoongemaakt en van binnen gestofzuigd! Top!
In eerste instantie terwijl ikeen fiets had gevraagd kreeg ik gratis een bedrijfswagentje mee. Top service. Maar dan , De dag erna zag ik dat ze mijn kentekenplaathouder zonder het te vragen hadden gewisseld. Toevallig belde hun mij op om te zeggen dat ze mijn nieuwe ruitenwissers waren vergeten te monteren en of ik even langs kon komen. Ik gaf aan dat ik mijn eigen kentekenplaathouder met stern erop terug wilde. Dat deden ze ook maar hebben de witte letters van de firma stern (waar mijn auto was gekocht) er vanaf geschuurdgeschuurd dus beschadigd. Erg jammer dus. Ook nog 4 nieuwe banden gemonteerd maar bij 1 weer ventieldopje vergeten. Ik heb hiervoor geen zin in om weer terug te gaan. Ik ga er van uit dat bijeen grote beurt ook ruitensproeiervloeistof word bijgevuld. Helaas. Dus ook niet. De 2sterren is voor de gratis bruileenauto ipv fiets
Weer netjes geholpen bij J&M Broers Alphen aan den Rijn. Altijd vriendelijk. Ondanks dat het een enorm druk bedrijf is, er staan altijd veel auto's voor onderhoud/reparatie, is er tijd voor je als je de auto komt afleveren/ophalen.
Zeer goed
De service is zoals afgesproken, maar jammer dat de auto niet meer gewassen wordt van buiten en van binnen gestofzuigd. Een aandachtspunt is wel het vroeger (16.00 uur) sluiten op de vrijdag.
Duidelijke afspraak kunnen maken. Vervangend vervoer stond netjes klaar. En op afgesproken tijdstip de auto weer op kunnen halen.
De auto was sneller klaar dan verwacht
De auto had ik in de ochtend laten ophalen door een vriendelijke meneer. Vervolgd met nog een paar vragen of er iets bijzonders was met de auto. 's Middags weer teruggebracht naar mijn huisadres. Helemaal goed gegaan zonder problemen. Alles doet het naar behoren. Bedankt!
Darwinstraat 20
6718 XR Ede
‘Your ride is our drive.’ Kenmerkend voor onze werkwijze is dat professionaliteit en persoonlijke aandacht hand in hand gaan. ProLease is onafhankelijk van banken en automerken en heeft alle leasevormen en mobiliteitsoplossingen in huis. Hierdoor kunnen wij u altijd de best passende oplossing adviseren. Van ShortLease tot Full Operational Lease. Wij bewijzen dagelijks dat het anders én beter kan. Lease prof Service Centers heeft haar processen en werkafspraken op een efficiënte wijze geautomatiseerd en laat dit op een eenduidige wijze door een landelijk dekkend netwerk van bedrijven uitvoeren. Deze werkwijze in combinatie met het denken vanuit ondernemerschap is voor u als zakelijke rijder
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.