Vakmanschap en werkplezier

In juni heeft De Koeijer onze buitenboel geschilderd. Het contact met schilder Wessel was heel plezierig en we waren onder de indruk van zijn vakmanschap en passie voor het werk. Het resultaat is er dan ook naar: uitstekend!

• Kort geleden heeft De Koeijer Schilders onderhoud gedaan. Wat vindt u van wat De Koeijer Schilders voor u heeft gedaan vanaf het moment dat het onderhoud is aangekondigd totdat het onderhoud klaar was? Geef een rapportcijfer 9
  • Wat vindt u van het resultaat van het onderhoud? Geef een rapportcijfer 10
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 10
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u De Koeijer Schilders aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10= zeker wel) 10

Vakmensen !

Momenteel wordt onze seniorenwoning in de Roofvogelstraat in Heinkenszand van een nieuw verflaagje voorzien door schilder Kees en zijn collega's. Vriendelijke mensen die staan voor hun vak en hun werk serieus nemen rekening houdend met de bewoners en altijd even klaar voor een vriendelijk praatje. We kunnen De Koeijer schilders van harte bij U aanbevelen!

• Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van De Koeijer Schilders bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?

Vriendelijk discreet en vakbekwaam

De schilders zijn prettig te werk gegaan en hielden rekening met de bewoners. De buitenboel is uitstekend opgeknapt. Helaas is op de laatste dag dat ze aan onze woning bezig zijn geweest, door het verwijderen van het tape bij de deurklink van de achterdeur, zichtbaar geworden dat een stukje niet gedekt is. Dit zit op een zichtbare plaats. Hopelijk kan dit alsnog in orde gemaakt worden. Het betreft de achterdeur van Noordweg 54

• Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?

Prima werklui. Planning vreemd.

Vreemde planning. Eerst achterdeur schilderen, daarna nieuwe sloten er in. Eerst voordeur schilderen en daarna nieuwe dorpel er in. Levert toch beschadigingen aan verfwerk op waardoor er (delen) opnieuw geschilderd moeten worden..

• Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?

Mijn ervaring met de schilders verliep goed

Ervaring met de schilders verliep goed, hielden rekening met mij omtrend mijn ziekte en we pasten onze tijden aan elkaar aan. Ze konden bij mij niet vroeg (7:30) beginnen, dat was geen probleem en kwamen na 10 uur. In 1 woord geweldig.!!!

• Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?

Beleefd, sociaal met ooog voor de eigendommen van de klanten.

Onze ervaringen zijn positief. Er wordt rekening gehouden met de agenda van de klant. Er wordt aangepast zodat het klaar was op het moment dat we met vakantie gingen. Zorgvuldig worden de dingen die in de weg staan verwijderd en later weer terug gezet. het was een prettige samenwerking. Het pand ziet er weer prima uit. Dank je wel.

Prettige vakmensen, net resultaat

De schilders hebben hun werk netjes gedaan. Daarnaast was het contact goed en mocht onze peuter uitgebreid met ze kletsen en naar ze kijken.

• Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u De Koeijer Schilders aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10= zeker wel) N.v.t.

Liever geen 2e keer

Heel vervelend hoe de mensen werken,zijn 9 keer langsgeweest om elke keer maar een klein stukje te doen. Het ene moment zijn ze aan de achterzijde bezig, laten ze het half achter en vervolgens gaan ze naar de buren om daar wel alles in 1 keer te doen. Zeer onlogisch allemaal

• Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? N.v.t.

Leveren goed werk af.

Één aanbeveling, let op eventuele verfspatten.

Was goed. Vriendelijke lui. Snel gewerkt

Zie de 'ervaring in 1 zin'

erg vriendelijk

vriendelijk en vakkundig

Vriendelijk behulpzaam en veerkrachtig

De schilders zijn vriendelijk, werken snel en denk met je mee als bepaalde tijden niet goed uitkomen. Enige suggestie geef ze een waterbron en een aggregaat. Voor water kwamen ze vaak bij mij en ik had niet altijd om het te geven

2 sterren: slechter dan verwacht

Dof schilderwerk, zijkant deur niet geschilderd.

• Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?

De heren die de pr.Willem-Alexanderstraat hebben aangepakt waren sympathiek, vakkundig en vriendelijk! Bedankt!

goe werk prima

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

vuile schilders laten overal troep achter slaan hun kwasten uit op de planten lopen zeer veel heen en weer

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

de schilders zijn zeer beleefd

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

er moest een deel van het schilderwerk over gedaan worden

• Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?

Ik vraag me af of alles al af is. Schilderwerk achter, beneden is niet gedaan. Er liggen ook nog delen van een stellage in mijn tuin. Als ik het idee had, dat al het werk af is, zou de score hoger zijn. Want ik ben erg tevreden over het verloop!

• Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?

Het afgeleverde werk aan onze woning is goed gedaan. Maar het hele schildersproject in de wijk duurt vrij lang en is nog steeds niet afgerond. Daardoor is er lang sprake van geluidsoverlast of ladders en stellages die steeds ergen op de stoep staan. IK vraag me af of het werk niet wat sneller afgerond kan worden.

• Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?

Flexibel en luisterend oor en er wordt zo netjes mogelijk gewerkt.

• Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?

Netjes geschilderd, fijn dat ik er niet voor thuis hoefde te zijn. De communicatie vooraf wanneer er met de werkzaamheden begonnen zou worden vond ik wat onduidelijk. Maar het is goedgekomen. Schilders gingen netjes te werk. Het ziet er mooi uit!

Schouwersweg 100

4451HT Heinkenszand

Over De Koeijer Schilders

De Koeijer Schilders is een professioneel schildersbedrijf met zo’n 60 medewerkers, ontstaan uit de fusie tussen Meesters de Koeijer en Boot Schilders. Beide bedrijven bieden u ca. 80 jaar ervaring op gebied van onderhoud van uw vastgoed binnen en buiten.