Filters

8

Prima

Medewerker keurig op tijd. Snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
8

-

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
9

Zeer goed! Snel en correct.

Goed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
10

alles naar wens verlopen

prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Geweldige werknemer!

Na een afspraak van een verstopte doucheput had de beste man het binnen 5 minuten voor elkaar en stroomde het weer door als nooit te vooren. Ook al stelde de reparatie niet niet veel voor verdient het alsnog een beoordeling met maar liefst 10 uitmuntende punten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
9

Goed geholpen

Ben goed geholpen en erg vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 4
10

Goed en snel opgelost!!

Het probleem was goed en snel verholpen.!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
10

Vriendelijke man

Hetgene wat gemaakt moest worden is gemaakt

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Professional

Goede kracht . vriendelijk en kennis van zaken

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
10

Heel goed geholpen.

We hebben last van een gore putlucht uit douche putje. Wonen pas op dit adres.Binnen 1 tel zagen de twee aardige werknemers het probleem al....geen afdek dekseltje. Ga hun advies opvolgen en de woningbouw inlichten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)? N.v.t.
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
10

heel goed

de monteur was vriendelijk, zakelijk, goed werk gedaan en netjes

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Goed

De medewerker was netjes, heeft het goed opgelost en heeft ook de rotzooi zelf opgeruimd. Prima ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

gewoon super

vlug hier super vriendelijk zijn ze dikke vette 10 dankjewel

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
7

.

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Goed en snelle gekomen

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
4

Bijna schandalig

Ik heb netjes omschreven wat er moest gebeuren en toen ik thuis kwam was dit niet uitgevoerd. Een paar dagen later kwam een collega en toen ben ik er bij gebleven en toen was het zo gepiept (met een rookmachine lucht lekkage opgespoord) Nu bijna een half jaar later ontvang ik pas de (verkeerde) factuur dit is wel aangepast na een telefoontje maar ik vind het nog steeds erg duur voor een rook controle waar we een half uur mee bezig zijn geweest 250,- Dit was voor ons de laatste keer met Lacor

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 3
10

Efficient, Doelgericht en Direct

Fast and quickly done. Friendly Guy with good skills. Only took a few minutes.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
9

prima geholpen

prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Deskundig en correct opgelost.

Zie vorige conclussie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Zeer goed!.

Dit zijn mensen,die weten wat ze moeten doen!. Het was een smerig werk,maar eigenlijk zeer snel verholpen.Nogmaals mijn dank!.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
8

Geweldig

Geweldige service

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 5
10

Mijn stankoverlast is weg!!

Fijn bedrijf, snelle service, houden zich aan afspraak, zeer aardige medewerkers!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Top!

Uit het niets een verstopping in de riolering. De twee mannen die langs kwamen hebben het probleem aangepakt en ik heb tot op heden geen last meer van gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Ik ben vlot en goed geholpen!

Na mijn telefoontje kwam er al snel een loodgieter aan de deur. Hij heeft de problemen met de gootsteen en de wastafel snel en netjes opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
8

Doelgericht.

Vriendelijk en schoon afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.