

Snel en goed werk wordt er verricht. Erg klantvriendelijk.
Heel prettig, vriendelijk, kundig en adequaat geholpen! Groot compliment voor deze medewerker!
Vriendelijk en goed geholpen
Geachte mevrouw Matthijsse, U geeft onze medewerker een 1 voor de manier waarop u behandeld bent. Zou u kunnen aangeven waarom hij dit cijfer krijgt? Met vriendelijke groet, Crista Zwart-Dekker Lacor riooltechniek B.V. [email protected]
Ondanks dat er geen tijdindicatie kon worden gegeven wanneer de monteur langs kwam was hij erg erg snel! Binnen een uur anderhalve uur ruim plusminus.
Perfect behandeld.
Snel, vriendelijk en netjes!
De monteurs communiceerde niet over de werkzaamheden. Moest zelf vragen wat de oorzaak was. Ze hadden zonder te vragen een nieuw badlaken van de wasmachine gepakt voor hun werkzaamheden terwijl er een handdoek op de grond lag voor te poetsen. Het badlaken vond ik besmeurd met vieze vettigheid en kon zo de container in.
Zeer snel en adequaat geholpen. Vriendelijke man. Verbijsterend echter: toen hij wat modder kwijt moest, stapte hij zo met z’n enorme werkschoen middenin m’n prachtige bloemenperk, een hoop platte en omgeknakte klaprozen en papavers achterlatend. Ook gooide hij de modder op weer andere bloemen ipv op de lege plek die ik aanduide als geschikt. Ik was zo verbouwereerd, dat ik er op dat moment mrt open mond bij stond en niets gezegd heb.
Geachte mevrouw van der Heide, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben uw klacht met de desbetreffende monteur besproken zodat dit toekomst niet meer voor zal vallen. Via deze weg bieden we, namens onze monteur, excuses aan. Met vriendelijke groet, Lacor riooltechniek
De beste man heeft niks kunnen doen, was wel erg vriendelijk maar legde niet uit waarom ik een handtekening moest zetten. Hij heeft gekeken en gezegd dat hij bij mij niks kon doen en dat het aan de bovenburen ligt.in mijn mening had de persoon aan de telefoon dit ook kunnen doen nadat ik mijn "probleem" had uit gelegd
Geachte mevrouw de Smit, Bedankt voor uw beoordeling, wij hebben uw bovenburen een brief gestuurd met het verzoek om een afspraak te maken met onze planning zodat we de rioolproblemen verder kunnen onderzoeken.
De medewerkers waren erg aardig en vrolijk.
reparatie wordt goed uitgevoerd maar de afwerking is waardeloos daar moet je zelf voor bellen voor dat men dat doet.
Snel, efficient en sympatiek
Wij wensen jullie veel succes toe.
als er gezegd wordt het wordt deze week dicht gemaakt moet je 2 weken wachten en er zelf achter aan bellen dit is geen service en verdiend geen aanbeveling bij andere..
Geachte heer/mevrouw Fonteine, We vinden het fijn dat u ons laat weten wat u van onze dienstverlening vindt. Wij willen u onze excuses aanbieden voor het laat inplannen van de werkzaamheden. Uw commentaar is intern met onze medewerkers besproken en wij zullen trachten om in de toekomst sneller actie te ondernemen. Met vriendelijke groet, Crista Zwart-Dekker
Stank is er mog
Geachte mevrouw van Es, Zoals zojuist telefonisch afgesproken komen wij donderdag middag 17 mei opnieuw bij u langs vanwege de stankklacht. Met vriendelijke groet, Crista Zwart-Dekker
Uw medewerkers hebben zowel het vooronderzoek als de reparatie vakkundig verricht en waren beleefd en gezellig naar ons.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.