Filters

10

Goed geholpen.

Netjes en snel klacht verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Top en heel snel afgehandeld

Heel goed en prettig contact

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
7

Goed

De monteur op zich doet zijn werk goed en was vriendelijk. Het probleem echter is niet achterhaald en dus niet opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 4
10

Goede en snelle service

goede en snelle service van zowel telefonist als de monteur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Uitstekend.

Wij zijn zeer goed geholpen. Er werd tijd en aandacht besteedt om het probleem goed te verhelpen. En nog een goede tip gekregen die ik zeker ga toepassen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Keurig geregeld en snelle actie ondernomen.

Het is snel opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Vlotte en vriendelijke service

Ik belde voor een afspraak en binnen een half uur stond hij al op de stoep. Super snel dus. Meneer (paul)was heel vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

hele snelle en prima sevice verlening

hele snelle, nette en prima sevice verlening

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
9

gewoon goed vriendelijk en snel

bellen, fatsoenlijk te woord gestaan, afspraak gemaakt, afspraak op tijd. Snel en goed gewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Snel en goed werk super!

Snelle services en goed werk geleverd! Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
5

Normaal

Iets verbeteren

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 4
9

keurig geholpen

probleem goed opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
6

Ze hadden vrij snel het euvel verholpen.

Het verbaasde me wel dat ze grote onkruidpollen bij de put niet weghaalde. Deze kunnen ook de put verstoppen. Misschien is het verstandig als er regelmatig onderhoud gepleegd word aan de rioolputten. (kolkenzuiger)

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? N.v.t.
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
8

Ik ben prima geholpen.

Ondanks dat het veel meer werk was dan ik dacht is het allemaal snel en netjes in orde gekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

goed 10

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
9

Deed zijn ding netjes

Goed werk gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
9

Goede service

Goede en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
8

Erg klantvriendelijk

En het probleem was zo verholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
8

prima!!!

de 2 jonge mannen, hebben zelfs alles schoon gemaakt, super!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 3
8

Prima snelle service

Ondank dat ik 's morgens vroeg uit mijn bed werd gebeld door jullie medewerker was ik toch blij met de snelle reactie. Mijn goot loopt weer prima door dus dank daarvoor!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

Prima service

Vriendelijke medewerkers en snelle afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
9

Zeer snelle service.

Snelle reactie, snel gerepareerd, Corona veilig

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
7

Er wordt goed naar de klachten geluisterd.

Had last van stank overlast in trappenhuis van 5 appartementen er is naar gekeken en er is een noodoplossing getroffen maar het is nog niet geheel opgelost dit moet gebeuren i.o.m. Woongoed en is nog steeds niet geddan wwar dit aan ligt is mij onduidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 3
6

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
10

goed

doen goed hun werk en werken snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlenging van Lacor Riooltechniek bij het onderhoud dat onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het u Lacor Riooltechniek aanbeveelt voor deze activiteit?
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.