

Goed geholpen. tip gekregen om het euvel zonkant mogelijk te voorkomen.
Heeft lang geduurd maar goed opgelost
Goed en snel gedaan
zeer goed geholpen, probleem is verholpen, d.w.z. er is w.s. een constructiefout bij het aanleggen van de badkamer gemaakt, want ik heb regelmatig verstopping van de wasbak en douche.
Goedendag, Vermoeiend omdat het doorgeven van een probleem al moeite kost. Telefonisch niet bereikbaar, contactformulier werkt niet wel de webmail. Daarna komt de info niet door bij de uitvoerders of de uitvoerders snappen ze de info niet. Ook geen terugkoppeling naar de klant over of het wel of niet uitgevoerd is. Kortom de COMMUNICATIE is toe aan onderhoud. Ik hoop dat jullie dit serieus nemen. Succes. Mvg, P.Kersten
Zie hierboven
Advies naar Joziasse vakwerk. Probleem ook door Joziasse vakkundig opgelost.
Heel goede ervaring
Snel opgelost en netjes gewerkt alles opgeruimd
Vriendelijke mensen en snel verholpen. Ze kwamen snel en konden het snel maken.
De afspraak was snel te maken, en mooi op tijd!
medewerker kwam op tijd en deed goed zijn werk, ben er tevreden mee.
De reparatie werd naar tevredenheid uitgevoerd.
Tevreden!
Goede communicatie Rustig maar toch vlot het probleem ter hand genomen. Netjes alles opgeruimd achtergelaten.
Vriendelijke mensen die weten wat ze moeten doen! Dat ze ook weleens pech hebben dat komt in elk vak voor!
snel en vakkundig probleem opgelost.
De medewerker die bij mij langs is geweest was een zeer ervaren monteur. Hij deed zn werk erg netjes en belde vooraf dat hij onderweg was. Hij heeft een kleedje neergelegd en daar al zijn materiaal op uitgestald. Alles netjes verholpen en na afloop de keuken weer netjes achtergelaten! Schouderklopje voor de monteur!
De man die de regenpijp kwam ontstoppen heb ik moeten uitleggen/aanwijzen welke regenpijp moest worden ontstopt.
Aardige medewerker. Deskundig. Heeft het een en ander vervangen terwijl dit niet de vraG was
Mijn ervaring met Lacor is prima, netjes geholpen.
Monteur hield goed rekening met de corona maatregelen en heeft het probleem goed opgelost.
De communicatie tussen de collega's was er niet. Dat heeft er voor gezorgd dat ik zelf aan de bel moest trekken en de directeur langs moest komen. Helaas is er vooraf veel mis gegaan, wat leidde tot ergenis. Een maand later, op 22 april 2021, is Lacor langs geweest om de problemen met de riolering te verhelpen. Ook hier ging het weer mis. Ze hadden de tv en internetkabel geraakt, maar geen melding van gemaakt. Dit vind ik erg jammer. Ik heb zelf contact moeten opzoeken met Delta zodat de volgende dag een monteur langs kon komen. Hij heeft de kabel gerepareerd. Het probleem is inmiddels verholpen. Daar ben ik blij mee.
Originele beoordeling
Ik snap niet waarom ik Lacor al moet beoordelen terwijl de problemen met de riolering nog niet zijn opgelost. Tot nu toe zijn ze 1x geweest en zouden ze mij terugbellen met het plan van van aanpak. Ik heb zelf terug moeten bellen en de twee mannelijke collegas van de planning lachtte mij uit. Dit is niet professioneel en zeker niet klantvriendelijk. Nu hebben ze een afspraak kunnen inplannen maar wel pas voor 22 april. Een maand later. Jammer.
ben zeer goed geholpen !!
Prima!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.