prima overleg

Nu nog een afspraak voor uitwerking

Vriendelijk en zeer goed geholpen! TOP
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van %bedrijfsnaam% bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u %bedrijfsnaam% aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)

• Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1

Had gebeld om 8 uur, eind van de ochtend begin de middag zouden ze komen, kreeg telefoontje om half 10 dat hij er over 10 min is. Snelle service
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?

Het was de best werk gedaan, uw wordt hartelijke bedankt

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Deze meneer was in eerste instantie niet bereid het werk uit te voeren. Had geen trap bij zich. We hadden duidelijk verteld dat het om de afvoer van hemelwater was. Nadat hij onze trap kon gebruiken is de reparatie prima uitgevoerd.
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 4

Vakbekwaam, correct en vriendelijk

• Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?

Zeer snel geholpen en een vriendelijke monteur, het ging om gootsteenontstopping. Na mijn vraag of hij ook even de wastafel wou nakijken gezien die ook niet perfect was , werd ook dit probleem direct op gepakt.
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?

uitmuntend. Snel. Vriendelijk. En vakkundig!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

mijn doucheputje was verstopt en binnen een dag kwam er iemand en het probleem was binnen een half uur opgelost, bedankt!

• Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?

Ze hebben het netjes opgelost.
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 2

• Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?

Heel vriendelijke meneer. Mijn kleinzoon was er net, heb ik twee frikadellen voor klaar gemaakt en vraag aan uw medewerker wil u ook een paar frikdellen, met het antwoord graag. dus dat was leuk.

2 sterren: slechter dan verwacht

Na melding gebreken krijg ik gene terugkoppeling. Is mijn klacht wel binnengekomen. DE uitvoering zal goed zijn veronderstel ik, echter ik zou graag het onderdeel communicatie anders zien. Mvrgr
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?

Ik kon dezelfde dag al geholpen worden en een hele vriendelijke man. Probleem opgelost

Over Lacor riooltechniek

Filter op Taal