

zeer te Vreden snel geholpen en vakkundig gedaan
Prima geholpen maar niet tevreden over het eindresultaat, absoluut niet netjes afgewerkt en deur is nu beschadigd.
Het plaatsen van een tussenruit in de slaapkamer Is niet goed uitgevoerd, ruitje was te klein, moest weer iemand voor terugkomen.
Ik heb zojuist de klant gesproken aangezien deze ons een lager cijfer dan 7,5 gemiddeld had gegeven. De klant gaf aan dat hij een 5 had gegeven omdat in eerste instantie de ruit te klein was en hem dit overlast gaf. Uiteraard heb ik hem gelijk gegeven. Het komt helaas voor dat een monteur met het meten een foutje maakt. We kunnen dit niet eerder tackelen en de klant heeft daar dan ook last van aangezien er een tweede afspraak gemaakt dient te worden. Gelukkig was hij over het definitieve resultaat wel tevreden!
Super snel en vakkundig werk. Bedankt !
Dit is een test vanaf de telefoon via whatsapp link
Test mobiel
Dit is een test uitgevoerd door Roegiers zelf om te ervaren hoe klanten de aanvraag onder ogen krijgen. Het is inderdaad maar 30-60 seconden tijd. Lijkt me super om via een telefoon binnen te krijgen. ik denk dat respons dan enorm toeneemt. Wellicht is het ook mogelijk om er bijvoorbeeld een verloning van een boeket bloemen per maand aan vast te hangen?
Dag Antwan, dat lijkt mij ook. Test geslaagd. Wel wil ik eind volgende week de reactie (oplossing mobiele telefoon) van Klanten Vertellen naast jullie oplossing zetten. Groeten Esther, Woongoed
Het duurt veelste lang voor dat jullie de raam hebben vervangen
Datum gepland zonder met mij af te spreken.. heel bijzonder dat dit kan aangezien ik de enigste bewoner ben op dit adres. En dan de dag zelf bellen dat als ik niks regel ik de kosten van de gehuurde hoogwerker moet betalen? erg raar aangezien ik niks wist van een afspraak? Ik vraag me af met wie er een afspraak is gemaakt? De dag zelf snel nog iemand kunnen regelen die op mijn adres aanwezig was. En achteraf moeten horen dat deze persoon is ondervraagd... wat zij hier doet. Hoe ze mij kent. Of ik begeleiding zou krijgen.. enzenz telefonisch van deze persoon ook al zulke vragen gehad.. ik vind dit een hele nare benadering en voel me niet serieus genomen. Telefonisch ben ik netjes te woord gestaan, maar hier is dan ook alles mee gezegt. Erg jammer aangezien ik wel telefonisch erg netjes werd behandeld.
Ik heb net met mw Boeije gesproken, Wij hadden op die datum een adres verwisseld ( zelfde straat identiek ruitje, zelfde glaszetter ) waar de bewoonster een keer niet thuis bleek te zijn, zodoende gingen wij ten onrechte ervanuit dat er een afspraak stond. Zij werd dus zodoende gebeld met de vraag hoe het stond met de afspraak. Ik heb mw excuses aangeboden en zij vond onze terugkoppeling positief. Gr. Niek
De afdeling planning is echt een hopeloze chaos. Alles wat mis kon gaan is ook meerdere keren mis gegaan. Opname op een verkeerd adres, gewijzigde afspraken niet nagekomen (voor niets een vrije dag genomen), aflevering op verkeerde adres enz. enz. Uiteindelijk zat er toen ik verhuisde nog geen nieuw glas in en werd ik nota bene maanden daarna nog gebeld dat ze de ruit wilden plaatsen toen ik er al lang niet meer woonde.
Super goede medewerk zeker een tevreden klant.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.