Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

zeer te Vreden snel geholpen en vakkundig gedaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Roegiers Glas bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Roegiers Glas bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 2
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima geholpen maar niet tevreden over het eindresultaat, absoluut niet netjes afgewerkt en deur is nu beschadigd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Roegiers Glas bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Roegiers Glas bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 2
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het plaatsen van een tussenruit in de slaapkamer Is niet goed uitgevoerd, ruitje was te klein, moest weer iemand voor terugkomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Roegiers Glas bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Roegiers Glas bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Super snel en vakkundig werk. Bedankt !

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Roegiers Glas bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Dit is een test vanaf de telefoon via whatsapp link

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Roegiers Glas bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 4
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Test mobiel

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Roegiers Glas bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Dit is een test uitgevoerd door Roegiers zelf om te ervaren hoe klanten de aanvraag onder ogen krijgen. Het is inderdaad maar 30-60 seconden tijd. Lijkt me super om via een telefoon binnen te krijgen. ik denk dat respons dan enorm toeneemt. Wellicht is het ook mogelijk om er bijvoorbeeld een verloning van een boeket bloemen per maand aan vast te hangen?

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Roegiers Glas bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 3
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Het duurt veelste lang voor dat jullie de raam hebben vervangen

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Roegiers Glas bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Datum gepland zonder met mij af te spreken.. heel bijzonder dat dit kan aangezien ik de enigste bewoner ben op dit adres. En dan de dag zelf bellen dat als ik niks regel ik de kosten van de gehuurde hoogwerker moet betalen? erg raar aangezien ik niks wist van een afspraak? Ik vraag me af met wie er een afspraak is gemaakt? De dag zelf snel nog iemand kunnen regelen die op mijn adres aanwezig was. En achteraf moeten horen dat deze persoon is ondervraagd... wat zij hier doet. Hoe ze mij kent. Of ik begeleiding zou krijgen.. enzenz telefonisch van deze persoon ook al zulke vragen gehad.. ik vind dit een hele nare benadering en voel me niet serieus genomen. Telefonisch ben ik netjes te woord gestaan, maar hier is dan ook alles mee gezegt. Erg jammer aangezien ik wel telefonisch erg netjes werd behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Roegiers Glas bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

De afdeling planning is echt een hopeloze chaos. Alles wat mis kon gaan is ook meerdere keren mis gegaan. Opname op een verkeerd adres, gewijzigde afspraken niet nagekomen (voor niets een vrije dag genomen), aflevering op verkeerde adres enz. enz. Uiteindelijk zat er toen ik verhuisde nog geen nieuw glas in en werd ik nota bene maanden daarna nog gebeld dat ze de ruit wilden plaatsen toen ik er al lang niet meer woonde.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Roegiers Glas bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 5
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Super goede medewerk zeker een tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Roegiers Glas bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Roegiers Glas bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Roegiers Glas bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Roegiers Glas aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.