Filters

3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Prima werk, maar je bejegening door de meeste van jullie medewerkers is ronduit schandalig

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

op een goede manier geholpen. En snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij zijn erg blij met onze nieuwe keuken. Wat we wel jammer vinden is dat we op de bovenkant van de tegeltjes een mooie gladde afdekafwerking missen. De nieuwe tegeltjes zijn over de oude gezet. Maar met de huidige afwerking is deze rand niet makkelijk schoon te houden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
4

2 sterren: slechter dan verwacht

de keuken die is nog steeds niet klaar .De afwerking vind ik slecht .eerst vergeten ze de klepkast te bestellen en krijg ik de schuld .Ik had het afgezegd wat echt niet waar was .Ik betaal bijna zevenhonderd euro bij voor de ladekasten en klepkast en ze zijn nog te lui om een plaatje onder mijn fornuis te maken zodat het net als voorheen dicht is aan de onderkant hij weigerde het gewoon .boven de klepkast zit een kier de schoorsteen ommanteling hebben ze ook niet afgewerkt ik vroeg kan daar niet een stripje op ,was het antwoord nee heb ik niet .Omdat ze de klepkast niet besteld hadden is ook later een gat geboord in de schoorsteen zodat ik voor de tweede keer mijn huis kon ontdoen van het stof .De klepkast is niet afgesteld en blijft niet open.Heb ik twee keer een email over gestuurd krijg ik vandaag als antwoord bijna alle vakmensen zijn met vakantie we doen alleen noodklussen zodra er een gaatje vrij is komen we langs .Geen excuses niets , klantvriendelijkheid ver te zoeken De eerste man die bij mij werkte was ik heel tevreden mee had kennis van zaken .De tweede die er kwam toen de klepkast geïnstalleerd moest worden deed een halve dag om een gat in de schoorsteen te krijgen volgens mij wist die jongen echt niet waar hij mee bezig was Met vriendelijke groet mevr. S.L.Martens

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Er zou een nieuwe keuken geplsatst worden. Terwijl de oude afgebroken werd, vertelde ze mij dat de nieuwe keuken er nog niet was. Staat nu een tijdelijk ( intussen bijna 4 weken verder) nog niets gehoord!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het moet snel daarom vergeet men het een en ander.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Heel prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Keurig werk geleverd aan de Volkerakstraat 153. Goed opgelost met de nieuwe radiator!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

tijdsduur na aanvraag was erg lang, mede doordat men niet geloofde dat de keuken meer dan 20 jaar oud was.. Vervolgens is eerst een te kort aanrechtblad geplaatst (is wel opnieuw geplaatst) en een fout bovenkastje (verkeerd deurtje) Hier wordt dan over gezegd dat het pech gehad is en zelf mogen bellen of er misschien een juist deurtje over is.. Hier gaan wij niet mee akkoord. De medewerker was prima!! Heeft echt zijn best gedaan met alles, ook bv. deurtje regelen met bovenstaand antwoord, waar hij niet aan kan doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 5
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Na de aanvraag bij woongoed en de goedkeuring heeft het 4 maanden geduurd door fouten die gemaakt zijn voor ze uiteindelijk de werkzaamheden kwamen uitvoeren. ben echter zeer tevreden over de medewerkers die het geplaatst hebben ze waren zeer behulpzaam en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 5
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Dat was heel proffesioneel en ik ben heel tevreden er over. Dus bedankt Joziasse.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Onlangs ook nieuwe keuken geplaatst. Meneer die dit deed was erg vriendelijk. Binnen 3 dagen zat de nieuwe keuken er in. Ook toen er nog wat hersteld moest worden is het gelijk opgelost. Aanrader wat betreft keukens plaatsen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
4

2 sterren: slechter dan verwacht

houten vloer in toilet was rot en moest vervangen worden. De eerste dag is de vloer eruit gehaald. er is toen een dikke houten plaat in gezet. de wc is er los terug op gezet. savonds ging ik naar het toilet en omdat de pot er los op stond kwam, tijdens het doortrekken, de pijp van de stortbak los. Hierdoor kwam er veel water op de vloer. Het was dus niet goed vastgezet (en niet gezegd). de volgende dag werden er tegels gezet op de wc vloer. Omdat er te laat begonnen was met tegelen was de vloer om 5 uur smiddags nog niet uitgehard. hierdoor kon de wc niet terug geplaatst worden door de monteur. Dit was op een vrijdagmiddag. De monteur is zo weggegaan en de wc pot stond nog buiten in de voortuin. We moesten zelf maar die pot terug zetten. er waren ook geen gaten geboord om de wc fatsoenlijk vast te zetten. we hebben het hele weekend met een los, lekkend en stinkend toilet gezeten. We konden amper gebruik maken van de wc. (enige wc in het hele huis). we hebben toen de storingsdienst gebeld en die heeft weer gebeld met iemand van Joziasse. Ons werd toen verteld dat we de wc maar moesten doorspoelen met een emmer water en dat t maandag maar opgelost zou worden. Zo ga je niet met mensen om! Je moet gewoon normaal naar het toilet kunnen zonder dat de wc onderloopt. Zeer ontevreden!

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 4
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

heb geen klachten op het moment ga zo door zou ik zeggen..

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Gewoon door blijven gaan zoals t nu gaat 👍👍

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Best netjes geplaatst. Het liep wel uit en dat was erg jammer! Daarnaast is er in de slaap kamer muur nu een groot gat ontstaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 3
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 2

Bedrijfsgegevens

Industrieweg 5

4382 NA Vlissingen

0118-760200

[email protected]

Over Bouwbedrijf Joziasse

Laten we ons eens voorstellen. Wij zijn Bouwbedrijf Joziasse b.v., ons bedrijf is al ruim 50 jaar gespecialiseerd in het uitvoeren van alle denkbare onderhoudswerkzaamheden aan woningen en gebouwen, aan- en verbouwingen en werken voor woningbouw coöperaties en gemeenten. In december 2014 hebben wij ons uitgebreid op het gebied van service & onderhoud, door overname van de technische dienst van de woningbouw coöperatie Woongoed Middelburg, hiervoor voeren wij dagelijks alle denkbare service & onderhoudswerkzaamheden uit.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.