Filters

8

Goed werk gedaan

Vond het personeel zeer vriendelijk en correct, Ales keurig gedaan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 2
8

Goed

Snel en goed gedaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
9

Goed werk geleverd

Het plaatsen van de keuken is voorspoedig verlopen en ben erg te vrede met het resultaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
1

Offertekosten voor een 'lijstje'

Na vuurwerkschade Bouwbedrijf Joziasse ingeschakeld en oh wat heb ik een spijt. Er werd van te voren gezegd dat er offertekosten in rekening gebracht zouden worden, deze zouden na akkoord in mindering gebracht worden. Met goed vertrouwen heb ik de beste man langs laten komen. Er werd gepraat over krimpscheuren die niet gerepareerd zouden worden terwijl dit door de vuurwerkbom is ontstaan. Dit is wel in de zeer simplistische offerte meegenomen. Compleet ongespecificeerd en onderaan een gigantisch bedrag wat onderaan het lijstje met werkzaamheden stond. Dit is geen offerte te noemen! In overleg met de verzekering besloten zelf de schade te herstellen voor een bedrag. Als je dit bespreekt met Joziasse zeggen ze dat ze dit altijd zo doen. De offerte krijg je pas nadat er akkoord is. Dus kortom ik mag 133 euro betalen voor een 'lijstje'. Zeer slecht en ze gooien de hoorn er ook gewoon op als je zegt dat je het er niet mee eens bent.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) N.v.t.
8

uitstekend

We zijn zeker tevreden het enig smetpuntje was dat er geen schilderwerk werd toegepast en dat vonden we het enig minpuntje dat er aan schort

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
9

Top oplossing

Nadat er een nieuw wasbakje was geplaatst in het toilet paste het kraantje niet meer goed boven het bakje. Het bedrijf die dit uitvoerde kon niets anders bedenken dan een slangetje plaatsen. Dit werkte nog minder. De man die deze week kwam had in 5 minuten een oplossing bedacht die naar volle tevredenheid werkt!

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) N.v.t.
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 3
7

Was wel erg laat 16.35 uur

Dhr werkte netjes en was zeer beleeft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 2
8

goede ervaring

Alles in goede harmonie uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) N.v.t.
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
7

Positief

De vervanging van de keuken, in een huurwoning van Woongoed, is vlot verlopen. Prettige “werkers” en het resultaat krijgt een voldoende.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 3
9

super

Ja

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
9

Aardige werknemer.

De man die mijn douche geeft gedaan, Piet heet hij dacht ik. Is een erg aardige man en heeft goed werk geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
7

Duurde even, maar het eind resultaat mag er zijn !

De start van de keuken begon goed. Tot een van de monteurs verkouden werd, en moest stoppen i.v.m Corona. Daarna verliep alles rommelig, en duurde het lang voor de keuken af was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)? N.v.t.
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
8

prima goed werk geleverd

deze medewerker heeft prima werk geleverd. was altijd bereid voor inspraak. TOP

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 4
8

Verrassend en tevreden

Was zeer goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 5
3

Niet best

Verkeerde lengte van keukenblad, is ongeveer 15cm korter dan gemeten en afgesproken,tegeles zijn niet netjes en plat gelegt. Had dubbele wasbak besteld met kleinere bak aan de rechtekant maar kreeg andersom.kastejes klein beschatigen tijdens installeren. Handvat van keukenkasten horizontaal besteld maar we kregen vertikaal. U kunt altijd langs komen om te controleren of wij juist hebben doorgegeven.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? N.v.t.
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 2
7

Goed werk afgeleverd

Alles is netjes gedaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
10

de keuken was snel vervangen voor de nieuwe

op tijd s'morgens aanwezig, vriendelijke man die het meeste hier was, fijne werksfeer onderling ook, snel en goed werk geleverd. ik ben tevreden en blij met de nieuwe keuken!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
10

Tevreden⁰

Ik ben tevreden met de afhandeling van vragen en de werkzaamheden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
2

Enne huurder is belangrijke krijg alles en andere huurders zijn niet belangrijk en noeten veel bedal

Enne huurde is belangrijk en krijg alles en andere huurder die niet belangrijk en die kunnen veel betalen omdat ze niet belang zijn

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
10

professioneel en vriendelijk

medewerker professioneel en vriendelijk,was ook bereid om uitleg te geven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
10

Zijn erg aardig

Vind het alleen jammer dat de mannen altijd moeten vragen of dit mag en of dat kan. Ze zijn eerlijk dat het best wel kan maar er j et altijd in overleg iets voor elkaar krijgen. Dus hoop dat ze zelf ook wel kunnen bepalen of iets niet te duur is en geen probleem op leverd. Met vriendelijke groet. S.A.Telepary

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 3
10

Per email of telefoon, terug gebeld worden is een snelle afspraak en vriendelijke medewerkers.

De werknemers van Bouwbedrijf Joziasse geven ook antwoord op vragen en geven goede en duidelijke adviezen. Mochten zij het antwoord op een vraag niet weten, dan wordt men door verwezen naar de persoon die het wel weet. Super goede ervaringen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
1

Offerte vloertegels keuken

Ik kreeg een belachelijke prijs aangeboden van €90 m2. Daarnaast is de douche niet compleet opgeleverd. Plafond was niet gedaan. Wasmachine niet gebruiksklaar teruggezet. Ik hoorde ze erover bellen en in plaats van dat ze het communiceren gaan ze er gauw vandoor. Tegels zijn ook niet helemaal recht in de douche.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 5
9

Prima

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 2
9

Zeer goede service

Bij het opknappen van de huurwoning was het zeer goed geregeld ook met de naservice complimenten voor dhr koppejan

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1

Bedrijfsgegevens

Industrieweg 5

4382 NA Vlissingen

0118-760200

[email protected]

Over Bouwbedrijf Joziasse

Laten we ons eens voorstellen. Wij zijn Bouwbedrijf Joziasse b.v., ons bedrijf is al ruim 50 jaar gespecialiseerd in het uitvoeren van alle denkbare onderhoudswerkzaamheden aan woningen en gebouwen, aan- en verbouwingen en werken voor woningbouw coöperaties en gemeenten. In december 2014 hebben wij ons uitgebreid op het gebied van service & onderhoud, door overname van de technische dienst van de woningbouw coöperatie Woongoed Middelburg, hiervoor voeren wij dagelijks alle denkbare service & onderhoudswerkzaamheden uit.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.