Filters

10

Snel en netjes

Mijn complimenten voor de Poolse werkman die hier kwam slopen en tegelen. Superstrak en snel gewerkt! Echt een vakman! Ben er heel blij mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
2

Het bouwbedrijf is wel goed maar het personeel dat ze inzetten heb moeten mee

Zijn hebben schade aan mijn huis gemaakt. En zeggen dat ze er niets aan kan doen

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 5
8

tevreden met toilet en keuken..

tevreden en was een aardige man..john loodgieter en electromonteur ook.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
5

Slordig

De verbouwing van een kleine badkamer duurde uiteindelijk 2 weken. De afwerking is erg slordig en het water liep de badkamer in. Er moest toen weer wat worden aangepast, en ook dat is slordig afgewerkt. In een huurpand begrijp ik dat er andere criteria worden toegepast, maar dit is niet acceptabel voor een eigen woning. Wel vriendelijk en net personeel. Denken met je mee en spreken je op beleefde manier aan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 3
10

Goed werk

Op tijd en goed werk afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
10

Netjes en correct

De mannen waren vriendelijk en hebben netjes werk geleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)? N.v.t.
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? N.v.t.
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) N.v.t.
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) N.v.t.
1

Slecht

Zou geappt worden dat is nu gebeurd maar daar komt niks uit. Wacht nog steeds op een afspraak. Doordat het water nu niet goed weg loopt beschadigd het kitwerk al.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)? N.v.t.
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? N.v.t.
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 5
6

vriendelijk, maar wat slordig werk en communicatie blijft essentieel!

Onlangs is mijn badkamer opgeknapt. De werknemers die daarbij betrokken waren, waren zeer vriendelijk. Het resultaat had helaas wel iets beter gekund - jammer van slordigheden (bijv vreemde plaatsing stopcontact/lichtschakelaar, afwerkranden tegels andere kleur dan tegels, kit andere kleur). Communicatie: begrijpelijk, maar niet terecht wordt regelmatig vergeten dat bewoners werken en andere afspraken hebben. Dus duidelijkheid mbt werkzaamheden, dagen en tijden is erg belangrijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) N.v.t.
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) N.v.t.
8

Prima dienstverlening

Vlotte en goede afhandeling van het project.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 2
5

Prima

geen terugkoppeling ontvangen over de uitgevoerde werkzaamheden , Ik denk Arnemuiden , geen klachten meer ontvangen dus zal gerepareerd zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)? N.v.t.
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? N.v.t.
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) N.v.t.
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) N.v.t.
9

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) N.v.t.
7

7

Heel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 4
7

Goed

Professioneel

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)? N.v.t.
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
1

Ronduit bagger

Ik denk niet dat ik dat nog moet uitleggen. Ik zou zeggen..check de emails maar gewoon vanaf 26 mei 2021 Over t linkerkeukendeurtje van de onderste kastjes heb ik ook nog steeds niks gehoord. Enige positieve was de elektricien die niet eens bij jullie werkt..erg vriendelijk was en me zelfs met t gasfornuis heeft geholpen. Bedankt (Ken(ny?)

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) N.v.t.
8

Prima geholpen

Wij zijn snel geholpen en de medewerkers waren uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 2
6

Begon stroef maar is bijna goed gekomen

Eerste ontmoeting was vervelend en ging niet door omdat de keuken nog niet geleverd was. Tweede afspraak ging goed. Keuken staat heb alleen nog geen nieuw kast deurtje die mij wel beloofd is aangezien deze beschadigd was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 3
9

Ben heel blij

Ik ben heel tevreden met keuken. Hij heeft goed gedaan en heel netjes uit..

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)? N.v.t.
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) N.v.t.
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
4

Geen oplossing maar wel hoge rekeningen

Tot 2 maal toe een slechte ervaring. We hebben een kleine lekkage bij een raam, na een opname van een uurtje was de mededeling dat dit zo gefixt zou zijn. Werkzaamheden loodflap herstellen en opnieuw kitten. Helaas niet de oplossing maar wel enkele honderden euro's verder. Opzich geen probleem maar hoe dan wel verder? Nogmaals een opname, met de vraag of ze even wat rabatdelen van de gevel mochten halen om naar de constructie te kijken. Na de opname met de mannen in gesprek en die geven aan dat een deel rot is waardoor er een deel vervangen moet worden. Daarnaast geven ze een oplossing voor het waterprobleem. Na een week valt er een offerte in bus met meer en andere werkzaamheden. Bij navraag blijkt dat het toch verzekeringswezen is dus wat maken de werkzaamheden en prijs nou eigenlijk uit? Kennisen gesproken met een zelfde ervaring. De verzekering betaald wel, maar wie betaald uit eindelijk de verkering? De mannen op de werkvloer zijn aardig, kundig en doen hun werk maar daar is alles mee gezegd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 4
6

Niet helemaal tevreden

Bij verbouwing badkamer/toilet afgesproken/overeengekomen een verhoogde toilet te plaatsen, doch is dit NIET gebeurd! Vervolgens is de JUISTE afzuigkap (nalevering) NIET geplaatst, zoals te voren is afgesproken!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 4
9

Fijne aardige klussers, zijn mooi op tijd en leveren netjes werk.

Prima werk, goed uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
9

Goede communicatie en vriendelijke,vlotte dienstverlening

Vlotte en vriendelijke afhandeling na de aanvraag. Duidelijke informatie en bij verdere vragen snel antwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
1

Afkeurde prutsers

Heel slecht, dingen scheef, niet alles gevoegd me gasleiding gemaakt allemaal schade aan me muur zie mij mail die ik gestuurd heb op 31-3-2021 met mail adres [email protected]

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) N.v.t.
7

Vriendelijk en klantgericht

3x was er nodig om de juiste maat aanrechtblad te plaatsen. Bedrijf ging daar coulant en klantvriendelijk mee om

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 3
8

Super blij met de nieuwe keuken

De keuken is veel beter en kan er veel meer in kwijt. Wel jammer dat het wat betreft communicatie niet helemaal goed ging. Ik heb vermeld dat de eerste datum die aangegeven was voor mij niet uit kwam, dus zouden ze in Februari komen. Hier zou ik een brief over krijgen wanneer precies. Brief heb ik nooit ontvangen en hierdoor heb ik zelf meerdere keren moeten bellen om zeker te zijn van de datum. Voor de rest is het allemaal prima gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 3
10

Prima

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1

Bedrijfsgegevens

Industrieweg 5

4382 NA Vlissingen

0118-760200

[email protected]

Over Bouwbedrijf Joziasse

Laten we ons eens voorstellen. Wij zijn Bouwbedrijf Joziasse b.v., ons bedrijf is al ruim 50 jaar gespecialiseerd in het uitvoeren van alle denkbare onderhoudswerkzaamheden aan woningen en gebouwen, aan- en verbouwingen en werken voor woningbouw coöperaties en gemeenten. In december 2014 hebben wij ons uitgebreid op het gebied van service & onderhoud, door overname van de technische dienst van de woningbouw coöperatie Woongoed Middelburg, hiervoor voeren wij dagelijks alle denkbare service & onderhoudswerkzaamheden uit.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.