Filters

5

Begon prima, afsluiting was zeer triest

Wij kregen een nieuwe keuken in onze huurwoning. De planning was niet optimaal, op maandag de oude keuken eruit gehaald en de nieuwe keuken bleek pas op woensdag beschikbaar. De keuken werd geplaatst door een ingehuurde ZZP'er. Die vond zichzelf supersnel. Wij vonden het afraffelwerk. De volgende dag vermoedden wij ook nog een lekkage. Voor de oplevering hebben we zelf maar gebeld en gemeld dat wij waarschijnlijk een lekkage hadden. Een medewerker van Joziasse zelf kwam kijken, heeft de lekkage gevonden en laten herstellen door een loodgieter. Deze medewerker (Joop, topvent!) heeft later ook alle slordigheden netjes afgewerkt! Wij zaten nu met een verpestte vloer, reactie van Joziasse: voor eigen verzekering. Die keert, wegens veroudering, maar €63,00 uit! Nergens voelden we enige meelevendheid van de werkuitvoerder. Hij heeft zich niet meer laten zien....

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)? N.v.t.
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? N.v.t.
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) N.v.t.
5

Begon prima, afsluiting was zeer triest

Wij kregen een nieuwe keuken in onze huurwoning. De planning was niet optimaal, op maandag de oude keuken eruit gehaald en de nieuwe keuken bleek pas op woensdag beschikbaar. De keuken werd geplaatst door een ingehuurde ZZP'er. Die vond zichzelf supersnel. Wij vonden het afraffelwerk. De volgende dag vermoedden wij ook nog een lekkage. Voor de oplevering hebben we zelf maar gebeld en gemeld dat wij waarschijnlijk een lekkage hadden. Een medewerker van Joziasse zelf kwam kijken, heeft de lekkage gevonden en laten herstellen door een loodgieter. Deze medewerker (Joop, topvent!) heeft later ook alle slordigheden netjes afgewerkt! Wij zaten nu met een verpestte vloer, reactie van Joziasse: voor eigen verzekering. Die keert, wegens veroudering, maar €63,00 uit! Nergens voelden we enige meelevendheid van de werkuitvoerder. Hij heeft zich niet meer laten zien....

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)? N.v.t.
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? N.v.t.
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) N.v.t.
1

Teruggesteld

Mooi nieuw keuken zouden ze in 3 dagen klaar zijn ze waren in 1 klaar jammer dat je geen tijd krijgt om de tegels schoon te maken achter het casfornuis en de zijkant.hebben ze een nieuwe afzuigkap opgehangen Maar niet alle plastic folie er af gehaald wat gevaarlijk is achter tussen de tegels en afzuig kap hebben ze dicht gekit waar door je de plastic folie niet weg kan halen zonde en een plank wat onder de kast aan de zij kant hebben ze boven op de kast gelegd .jammer van z’n mooie keuken. Ik zal hierover Woongood bellen om te vragen wat hier aan te doen is. Gr hoogesteger Granaat 78 Middelburg

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 4
6

Vakbekwaam goed werk geleverd, maar te veel schijven en daardoor fouten en miscommunicatie.

De renovatie van de badkamer is vlot en vakkundig verricht, zoals zo vaak met een verbouwing gingen er ook wat dingen mis, dat geeft niet, als ze maar netjes worden opgelost. En daar gaat het mis, ik heb al verschillende mails gestuurd en een paar keer gebeld, maar het is nog steeds niet opgelost. Waarschijnlijk omdat er ook verschillende externe bedrijven zijn ingehuurd, is er veel miscommunicatie en word er van alles toegezegd, maar gebeurd er niks als je hier niet zelf achter aan zit. Ik zit dus nog steeds met een gat in de muur van m’n zoon z’n slaapkamer, en hoop dat er door middel van dit mailtje er wel actie word ondernomen. Maar om positief te eindigen, het personeel van Joziasse heeft goed werk geleverd en de dingen die wel goed gingen ben ik uiterst tevreden over.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 4
6

Het begon goed maar eindigde zeer teleurstellend

Wij hebben een nieuwe keuken laten plaatsen in onze huurwoning. Dit duurde 3 dagen omdat de oude keuken er op maandag uitging en de nieuwe keuken pas op woensdag beschikbaar was. Slechte planning! Nadat de keuken geplaatst was vonden wij verschillende dingen die erg slecht afgewerkt waren. En wij vermoedden lekkage.... Oplevering hebben we zelf maar voor gebeld, want wij hoorden niks. Inderdaad lekkage, wij zitten nu met een verpestte vloer. Dit wordt niet opgelost. Is voor onze verzekering zeggen ze doodleuk. En die keert maar €63,00 uit vanwege veroudering. Een vloer die prima was en waar wij nog makkelijk 10 jaar mee hadden kunnen doen. 1 werknemer (Joop) heeft alle mankementen keurig opgelost! Pluim voor hem! Maar verder.....

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? N.v.t.
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) N.v.t.
6

Het begon goed maar eindigde zeer teleurstellend

Wij hebben een nieuwe keuken laten plaatsen in onze huurwoning. Dit duurde 3 dagen omdat de oude keuken er op maandag uitging en de nieuwe keuken pas op woensdag beschikbaar was. Slechte planning! Nadat de keuken geplaatst was vonden wij verschillende dingen die erg slecht afgewerkt waren. En wij vermoedden lekkage.... Oplevering hebben we zelf maar voor gebeld, want wij hoorden niks. Inderdaad lekkage, wij zitten nu met een verpestte vloer. Dit wordt niet opgelost. Is voor onze verzekering zeggen ze doodleuk. En die keert maar €63,00 uit vanwege veroudering. Een vloer die prima was en waar wij nog makkelijk 10 jaar mee hadden kunnen doen. 1 werknemer (Joop) heeft alle mankementen keurig opgelost! Pluim voor hem! Maar verder.....

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? N.v.t.
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) N.v.t.
3

Tereurstellend

Afspraak was 2 tot 3 dagen Waren er om 08:00 uur en om 16:00uur klaar supper snel.allen jammer dat je geen tijd krijgt om de tegels schoon te maken achter en de zijkant van het gasfornuis. Afzuig kap opgehangen maar niet alle plastic folie er af gehaald en achter gekit waardoor je niet de folie er af kan halen.toch jammer van mijn mooi nieuwe keuken.en een plank die onder de kast moest hebben ze boven op de kast gelegd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 4
4

Teruggesteld

Vond het tegen vallen jullie hebben er 3 dagen voor uit getrokken. Ze zijn om 08:00 begonnen en waren om 16:00 uur klaar wat supper is natuurlijk alleen vind het er jammer dat je niet de gelegenheid krijgt om de tegels schoon te maken achter en naast het gasfornuis. Ze hangen een nieuwe afzuigkap op maar de plastic halen ze niet overal af was wel zo netjes geweest ze hebben de rand tussen de tegels en afzuigkap afgekit waar door je de plastic niet weg halen, Jaareinde van zo een mooi nieuw keuken.en de plank die naast de kaast hoort hebben ze boven op de kast gelegd. Erg jammer Ik zal met woongoed overleggen wat ik hier mee aan moet.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 3
4

Teruggesteld

Vond het tegen vallen jullie hebben er 3 dagen voor uit getrokken. Ze zijn om 08:00 begonnen en waren om 16:00 uur klaar wat supper is natuurlijk alleen vind het er jammer dat je niet de gelegenheid krijgt om de tegels schoon te maken achter en naast het gasfornuis. Ze hangen een nieuwe afzuigkap op maar de plastic halen ze niet overal af was wel zo netjes geweest ze hebben de rand tussen de tegels en afzuigkap afgekit waar door je de plastic niet weg halen, Jaareinde van zo een mooi nieuw keuken.en de plank die naast de kaast hoort hebben ze boven op de kast gelegd. Erg jammer Ik zal met woongoed overleggen wat ik hier mee aan moet.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 3
4

Teruggesteld

Vond het tegen vallen jullie hebben er 3 dagen voor uit getrokken. Ze zijn om 08:00 begonnen en waren om 16:00 uur klaar wat supper is natuurlijk alleen vind het er jammer dat je niet de gelegenheid krijgt om de tegels schoon te maken achter en naast het gasfornuis. Ze hangen een nieuwe afzuigkap op maar de plastic halen ze niet overal af was wel zo netjes geweest ze hebben de rand tussen de tegels en afzuigkap afgekit waar door je de plastic niet weg halen, Jaareinde van zo een mooi nieuw keuken.en de plank die naast de kaast hoort hebben ze boven op de kast gelegd. Erg jammer Ik zal met woongoed overleggen wat ik hier mee aan moet.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 3
1

Geen ervaring

LS het is leuk dat jullie de boel ,na vjifen veertig jaar renoveren maar ik woon tegen woordig In de Gerbrandylaan. 18,D Hof klaren beek . En niet sinds 8juni 2022. In de Volkerak straat 18. Bedankt voor deze mededeling. G.Vervoorn

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)? N.v.t.
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? N.v.t.
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) N.v.t.
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) N.v.t.
7

Goed vakbekwaam, maar te veel schijven waardoor veel miscommunicatie

De badkamer is vakkundig en goed gemonteerd. Maar hier en daar, is er ook het 1 en ander misgegaan wat niet erg is, als het maar netjes word opgelost…. En daar gaat het mis. Nog steeds zijn de opleverpunten niet opgelost na al verschillende keren te hebben gebeld en te hebben gemaild. Door de drukte worden er veel externe bedrijven ingehuurd, waardoor er veel miscommunicatie is, en fouten worden gemaakt. Het personeel van Joziasse verdiend een dikke pluim, de externe bedrijven niet. Hopelijk word het gauw weer wat rustiger in de bouw zodat jullie alles weer in eigen beheer kunnen houden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 3
7

Goed vakbekwaam, maar te veel schijven waardoor veel miscommunicatie

De badkamer is vakkundig en goed gemonteerd. Maar hier en daar, is er ook het 1 en ander misgegaan wat niet erg is, als het maar netjes word opgelost…. En daar gaat het mis. Nog steeds zijn de opleverpunten niet opgelost na al verschillende keren te hebben gebeld en te hebben gemaild. Door de drukte worden er veel externe bedrijven ingehuurd, waardoor er veel miscommunicatie is, en fouten worden gemaakt. Het personeel van Joziasse verdiend een dikke pluim, de externe bedrijven niet. Hopelijk word het gauw weer wat rustiger in de bouw zodat jullie alles weer in eigen beheer kunnen houden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 3
9

Netjes en snel afgeleverd

Na aanvraag werd er goed met me gecommuniceerd en is er vooraf iemand geweest om alles door te spreken over wat er precies gebeuren moest. Alles is volgens afspraak gedaan. Dus top werk verricht!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
10

Is goed verlopen

Is goed verlopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
5

Ik wacht nog steeds!

Aangezien ik al meer dan twee maanden wacht op het afronden van de werkzaamheden van keuken, hal en slaapkamer ben ik momenteel niet geneigd positief te reageren. E.e.a. is meerdere keren doorgegeven aan de afdeling planning, maar ik hoor niets van hen zelf. Telefonisch ook niet bereikbaar omdat alle telefoonlijnen van het keuzemenu al weken in gesprek lijken te zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)? N.v.t.
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? N.v.t.
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) N.v.t.
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) N.v.t.
7

Goed, maar afhandeling kon beter

Badkamer binnen een week gedaan. Werd de eerste dag verteld dat ik wel naar de wc kon, maar toen ik thuis kwam stond er geen wc. Beetje onhandig, moest toen verplicht elders slapen. Verder zijn er twee deuken gemaakt in mijn NIEUWE vloer en zou ik hiervoor gecompenseerd worden, nog niets mogen ontvangen. Badkamer zelf ziet er netjes uit, erg blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 3
10

Prima werk verricht.

Prima werk, sleutel gegeven dus betrouwbaar, netjes opgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
9

Uitstekend werk door kundige mensen uitgevoerd.

Vlotte service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
10

Fijne werknemer

Zeer goed gewerkt

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
8

Goed

Lieve mensen die kwamen Jammer dat net vrijdag betegel werd heel weekend losse pot en niet kunnen door spoelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
7

fijne mensen die dit gedaan hebben

Fijne mensen die dit gedaan hebben alleen jammer dat ze de tegels over de tegels geplakt hebben en dat ik het hele weekend zonder toilet gezeten hebt maar verder oke . Beter dan het was

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 3
9

Geweldig.

De keuken is prima vernieuwd. De mensen die er aan werkte waren prima en hebben het mooi afgewerkt. En netjes achter gelaten. Het warewn vakmensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
9

prettige samenwerking met de verschillende partijen

De samenwerking tussen de partijen en mijzelf verliep goed en zonder moeite, de plaatsing ging vlot en er werd netjes gewerkt, spullen werden aan het eind van de dag netjes opgeruimd en er werd goed gecommuniceerd over wat er gedaan werd, als er iets niet duidelijk was werd dit ook netjes gevraagd. afwerking in de badkamer is goed gegaan en ziet er netjes uit , beetje sluier van het voegen hier en daar alleen de radiator die vervangen zou moeten worden was vergeten en is later gecorrigeerd zoals afgesproken, de wc ziet er ook goed uit deze werd ook netjes weer aangesloten na het werk hier niets aan te merken op wat sluier na hier en daar. keuken is ook netjes geplaatst kastjes hangen goed en werken naar behoren. ook hier was sluier op het tegel werk maar verder was alles netjes gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
10

Top service

Snelle levering, sneller dan verwacht!! Geen mankementen. Alles netjes en top achter gelaten! Helemaal blij met mijn nieuwe keuken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Bouwbedrijf Joziasse bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1

Bedrijfsgegevens

Industrieweg 5

4382 NA Vlissingen

0118-760200

[email protected]

Over Bouwbedrijf Joziasse

Laten we ons eens voorstellen. Wij zijn Bouwbedrijf Joziasse b.v., ons bedrijf is al ruim 50 jaar gespecialiseerd in het uitvoeren van alle denkbare onderhoudswerkzaamheden aan woningen en gebouwen, aan- en verbouwingen en werken voor woningbouw coöperaties en gemeenten. In december 2014 hebben wij ons uitgebreid op het gebied van service & onderhoud, door overname van de technische dienst van de woningbouw coöperatie Woongoed Middelburg, hiervoor voeren wij dagelijks alle denkbare service & onderhoudswerkzaamheden uit.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.