
ik ben zeer tevreden met de vakmanschap,de snelheid van het monteren,en de vriendelijkheid van de monteurs. alles werkt perfect!
geen
nee
NEEN, als de service en de afspraken altijd op deze manier worden nagekomen, is er geen enkel probleem te verwachten.
Ben zeer tevreden, het duurde alleen iets langer voordat de panelen werden geplaatst dan eerst afgesproken.
Heb tot nu toe overal zelf achteraan gemoeten.
Toen ze voor de eerste keer kwamen kijken, zeiden ze: het kastje komt links en de panelen aan de achterkant van het huis. Binnen 2 weken hoort u wanneer we komen. Helaas..... Na 3 weken zelf maar gebeld, en toen ze kwamen kwam het kastje rechts, en de panelen aan de voorkant. Beetje jammer allemaal.
Goedemiddag, we begrijpen uw reacti ene de verwarring. Onze adviseur heeft echter achteraf bepaald smane met Woongoed dat de panelen daar meer renderen. en dat is wat we uiteindelijk willen uiteraard. Indien er nog vragen zijn horen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Saman groep 0111-412647
Vaklui die hun vak verstaan. Top
De communicatie zou 10 keer beter kunnen, want afspraken worden niet nagekomen, we hadden een afspraak voor de middag vandaag, en ze stonden al om 8 uur op de stoep. Ook zou er voor gezorgd worden dat er iets geplaats werd om kauwen tegen te gaan onder de platen, hier wisten ze niks van op het moment dat we een afspraak maakte, maar het zou gemeld worden aan de monteurs, vervolgens komen ze hier en weten ze helemaal van niks. Ook vind ik het erg vreemd dat ik vorige week deze mail al kreeg + vandaag een herinnering, het is voor mij niet mongelijk om jullie een beoordeling te geven terwijl erg nog niks is gebeurd, dus als jullie mij op dit moment vragen of ik jullie zou aanbevelen kan ik niet volmondig ja zeggen. Ik hoop dat de oplossong voor kauwen tegen te gaan gauw kom't want ik zie het niet zo zitten om wekelijks bij jullie aan de telefoon te hangen. Overigens heeft de monteur mij wel belooft hier achter aan te gaan, maar helaas moet ik dit eerst zien aangezien de communicatie onderling niet zo soepel verloopt.
aangeboden vogelschroot te plaatsen, wel op eigen kosten 33 euro incl BTW en plaatsing. dit hadden we al aan haar doorgegeven, maar dat is blijkbaar niet aangekomen.
Jammer dat van te voren niet goed verteld was wat leeggemaakt moest worden. Er was alleen gezegd de rechtse hoek naast de verwarmingsketel (werd toch linkerhoek) en de meterkast. Niet gezegd dat de berging onder de trap ook beter leeggemaakt kon worden. Nu is er door alle planken een gat geboord. Planken kunnen nu nooit meer weggehaald worden.
Nee
even een toelichting op bovenstaande (tijdelijke) beoordeling. voordat de adviseur kwam moest ik eerst saman bellen.ik kreeg te horen dat alles vertraagt was door de grote deelname,vandaar dat jullie niet zelf kontakt opnamen. adviseur kwam en binnen 4 weken zou er een afspraak voor plaatsing komen. weer niks gehoord,dus 2 weken later weer gebeld,plus een email met mijn klacht. daarop is inderdaad direkt kontakt met me opgenomen en is de afspraak voor de plaatsing afgesproken. een tip van me: neem zelf het eerst even de telefoon als er vertraging is en wacht nooit tot de klant dat moet doen! met vriendelijke groet s.jongepier
Afspraken nakomen!! bij 1e afspraak voor adviseur zonnepanelen. Adviseur kwam niet op dag van afspraak. 2x gebeld, niemand kon me vertellen hoe/wat. Adviseur is dag later alsnog langs geweest. (na div. telefoontjes mijn kant) Binnen 4 weken zou ik bericht ontvangen mbt plaatsing zonnepanelen. na 6 weken nog niets gehoord. Heb 6x gebeld en 5x is me verteld. U wordt zò teruggebeld, u wordt straks teruggebeld. Als u om 3uur nog niets heeft gehoord, ga ik iets voor u regelen.... volgende dag weer zelf gebeld en toen werd er eindelijk een afspraak voor plaatsing zonnepanelen gemaakt. Nu nog afwachten of ze ook daadwerkelijk op de afgesproken dag geplaatst worden...
Het plaatsen ging prima, medewerkers waren netjes en boden ook aan om op te ruimen. Over de afwerking ben ik minder tevreden. Kabelgoot is te kort en bestaat uit 2 stukken waardoor nu nog een stuk kabel te zien is. De plakplint van de vloer is gebroken en er zit een onnodig gat in de muur. Dit alles zag ik toen de mannen weg waren.
gevraagd wat er mis is gegaan, ze gaan het mailen
neen
Meer info aan de klant geven !!
contact opgenomen en hij miste wat informatie bij de adviseur en we hebben afgesproken dat we hier in de toekomst rekening mee houden.
Wij hebben te horen gekregen van de monteur dat wij niet over de juiste "slimme" meter beschikken en dat wij contact op moesten nemen met Woongoed Middelburg. Daar stelden ze dat Saman de opdracht moet geven voor het verwisselen van de meter door Delta. Helaas is er tot op heden nog niets gebeurd en missen wij daar door een groot extra voordeel.
Contact gehad met meneer en hij neemt zelf contact op met enduris en wij geven zijn gegevens ook nogmaals door aan enduris in de hoop dat zij zo snel mogelijk een slimme meter gaan plaatsen.
Julianastraat 40
4301 NC Zierikzee
Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste duurzame energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten. #wijgevenenergie.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.