Filters

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer veel waardering voor uw personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Alleen jammer dat na installatie van de zonnepanelen en omvormer enz. ze het niet op pc mochten installeren, ja tegen meerprijs, maar in mijn ogen moet dat stukje service zijn. En kost voor hun geen tot weinig moeite. En mij is het na bijna week nog niet gelukt!!!!!!! Beetje jammer van laatste maar installatie van zonnenpanelen/omvormer/aansluiting in meterkast! Super gedaan!!!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Beleeft en verstaan hun vak goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Keurige jongens die alles goed uitgelegd hebben

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)? N.v.t.
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij zijn buitengewoon tevreden over de mensen van firma Saman.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima.Zeer snel gewerkt. Helaas moest ik al voor akkoord tekenen onder de koffie voordat de werkzaamheden afgerond waren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)? N.v.t.
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Nette werkers. Duidelijke uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 2
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Hoe tevreden bent u over de dienstverlening bij het onderhoudsproject?
  • Bent u correct behandeld door de medewerker?
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Was de verstrekte informatie duidelijk?
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Hoe tevreden bent u over de dienstverlening bij het onderhoudsproject?
  • Bent u correct behandeld door de medewerker?
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Was de verstrekte informatie duidelijk?
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Nee vind het alleen erg jammer dat je niet geholpen word bij het installeren van alles o.a. wifi. Moet je maar even aan de buren vragen is het dan. Moet ik me ergens aanmelden en hoe moet dat? Wanneer werken de zonnepanelen? Hoe werkt t aanmelden bij je wifi en hoe kan ik die beveiligen enz.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Hoe tevreden bent u over de dienstverlening bij het onderhoudsproject?
  • Bent u correct behandeld door de medewerker?
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Was de verstrekte informatie duidelijk?
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Er werd netjes gewerkt, netjes opgeruimd nadien en goed overlegd. Had zelf de leiding iets meer in de hoek proberen te plaatsen op de overloop, nu is het nogal in het zicht en de plastic koker eromheen is niet lang genoeg waardoor je elke keer als je de trap op komt tegen een naad aan kijkt. Maar ik ben erg precies en netjes, dus dat zal daarmee te maken hebben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Hoe tevreden bent u over de dienstverlening bij het onderhoudsproject?
  • Bent u correct behandeld door de medewerker?
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Was de verstrekte informatie duidelijk?
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

geen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Hoe tevreden bent u over de dienstverlening bij het onderhoudsproject?
  • Bent u correct behandeld door de medewerker?
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Was de verstrekte informatie duidelijk?
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het systeem op de laptop zetten mag wel iets makkelijker. De link die gegeven wordt bij YouTube werkt niet!!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Hoe tevreden bent u over de dienstverlening bij het onderhoudsproject?
  • Bent u correct behandeld door de medewerker?
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Was de verstrekte informatie duidelijk?
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De service die geleverd is door de instalateurs was meer dan voldoende en ze hebben goed werk afgeleverd en de uitleg was ook heel duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Hoe tevreden bent u over de dienstverlening bij het onderhoudsproject?
  • Bent u correct behandeld door de medewerker?
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Was de verstrekte informatie duidelijk?
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Hoe tevreden bent u over de dienstverlening bij het onderhoudsproject?
  • Bent u correct behandeld door de medewerker?
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Was de verstrekte informatie duidelijk?
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

goed bv.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Hoe tevreden bent u over de dienstverlening bij het onderhoudsproject?
  • Bent u correct behandeld door de medewerker?
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Was de verstrekte informatie duidelijk?
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Hoe tevreden bent u over de dienstverlening bij het onderhoudsproject?
  • Bent u correct behandeld door de medewerker?
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Was de verstrekte informatie duidelijk?
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Hoe tevreden bent u over de dienstverlening bij het onderhoudsproject?
  • Bent u correct behandeld door de medewerker?
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Was de verstrekte informatie duidelijk?
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Hoe tevreden bent u over de dienstverlening bij het onderhoudsproject?
  • Bent u correct behandeld door de medewerker?
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Was de verstrekte informatie duidelijk?
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Hoe tevreden bent u over de dienstverlening bij het onderhoudsproject? N.v.t.
  • Bent u correct behandeld door de medewerker?
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Was de verstrekte informatie duidelijk?
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

ja 1 tip kijk eerst voor af goed waar de zon op komt voor het plaatsen van de zonnen panelen en waar je ze kan plaatsen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Hoe tevreden bent u over de dienstverlening bij het onderhoudsproject? N.v.t.
  • Bent u correct behandeld door de medewerker?
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Was de verstrekte informatie duidelijk?
5

2 sterren: slechter dan verwacht

De mannen waren veel te vroeg terwijl duidelijk aangegeven was dat er voor die tijd geen mogelijkheid was. Wordt je toch gepusht om ze binnen te laten. Er zijn dubbele gaten geboord in de vloer op mijn overloop, ik heb in totaal wel zes man over de vloer gehad waarvan niet eens iedereen zich kenbaar maakte en het was nadien een bende in mijn meterkast en toilet. Genoeg te verbeteren dus, lijkt me zeker aangezien dat er vanuit Woongoed ook al wat op de communicatie bleek aan te merken. Gelukkig zijn de panelen wel netjes geplaatst :)

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Hoe tevreden bent u over de dienstverlening bij het onderhoudsproject?
  • Bent u correct behandeld door de medewerker?
  • Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?
  • Was de verstrekte informatie duidelijk?

Bedrijfsgegevens

Julianastraat 40

4301 NC Zierikzee

0111-412 647

[email protected]

Over Saman Groep Woongoed

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste duurzame energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten. #wijgevenenergie.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.