Filters

9

Wel goed dacht ik.

Het plaatsen van de zonnepanelen heeft een gunstig gevolg voor mijn energie verbruik!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
7

Voors en tegens

De werkmannen waren vlot en prettig in de omgang. De 6 panelen liggen echter niet helemaal plat. De panelen 3-4-5 (v.l.n.r.) verlopen in een boog iets omhoog. Blijkbaar zijn de stelschroeven niet bijgesteld. Ik heb bij een medewerkster onlangs telefonisch aangegeven dat de geleverde panelen niet dezelfde kwaliteit en capaciteit hebben als degene uit de folder, die zij mij in het voorjaar had opgstuurd. Zij vond echter dat de kwaliteit wel nagenoeg te vergelijken is. Wat moet ik daarop nog zeggen? Dat vind ik niet bepaald vertrouwenwekkend, moet ik zeggen. Dit soort gedrag is geen reclame om Saman bij mijn vrienden aan te bevelen. Ik spreek nu als klant van woongoed en ben blij dat er panelen liggen, als lang ze de energie opleveren die mij beloofd werd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? N.v.t.
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) N.v.t.
10

Netjes snel vriendelijk

Het plaatsen ging snel. Alles duidelijk uitgelegd. Vriendelijke service. Kortom heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
10

Geweldig!

Het duurde even voordat er daadwerkelijk een afspraak gemaakt was maar toen de monteurs eenmaal aan huis waren en aan het werk gingen, waren ze in een ochtend klaar. Goede samenwerking, deskundig en proffesioneel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
6

Duurde lang

Bij de eerste afspraak hadden ze niet de juiste materialen bij. Toen is wel de omvormer geplaatst maar de zonnepanelen konden ze niet plaatsen. Na weken wachten een nieuwe afspraak en weer hadden de medewerkers niet de juiste materialen bij om de panelen te plaatsen. De medewerker had alles nu goed in de opdracht gezet en na weken wachten kwamen weer twee anderen en weer hadden ze niet de juiste materialen bij de medewerkers waren allen stuk voor stuk vriendelijk maar bij mij was het wel een beetje klaar. Besloten nog 1 kans te geven en uit eindelijk woensdag 2 december zijn de panelen geplaatst. Kortom vriendelijke medewerkers maar ze werken langs elkaar heen de communicatie kan een stuk beter. De planner die de afspraken in plant steeds een ander overigens. Spreekt over twee uurtjes maar ze zijn een hele ochtend bezig geweest. Maakt voor mij niet uit maar voor andere afspraken die dag loopt het dan wel uit. Wat ook mijn ervaring is er wordt gezegd tussen 10 en 11 en vervolgens zijn ze er pas rond 1 uur. Verder nogmaals zeer vriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
10

Keurige service

Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) N.v.t.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

na ~1,5 uur verwarring en na telefonisch contact met het hoofdkantoor werd besloten, de plan van Niko op te volgen.In deze plan was er een gangpad rechts van het het dakraam ingeplant,als mogelijke vluchtroute ,omdat wij hier 7,8 m onder de zeespiegel liggen.toen de zonnenpaneelinstalateuren klaar waren hebben zij tegen de afspraak in, het paneel direct rechts naast het raam bevestigt, dus geen vluchtroute.wij vinden dit bijzonder vervelend en willen u vragen deze misstand te herstellen met hartelijke groeten Ilka Neugebauer-Bonsink, bewoner van de granaat 51 te Middelburg P.S. ik heb al telefonisch mijn bezwaar gemeld maar er werd mij verteld dat bezwaar alleen via email kan.bij deze!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)? N.v.t.
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

alles is goed en degelijk door Saman geplaatst en afgewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)? N.v.t.
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De beschrijving van de app installeren en instellen kan beter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Hoewel het heel lang duurde voordat Saman Groep contact met mij opnam na de aanmelding, werd daarna alles naar tevredenheid afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 3
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het was geen reparatie maar een installatie van zonnepanelen. Op een fijt na dat er niet op de bon was vermeld dat het een plat dak betrof waar door de chauffeur terug moest naar het hoofdkantoor liep alles voorspoedig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)? N.v.t.
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Alles prima,aardige jongens,netjes,beleefd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Alles netjes en vlot uitgevoerd. Beleefde en vakkundige medewerkers. Geen troep achtergelaten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

de zonnepanelen zijn snel geplaatst en correct afgewerkt en netjes opgeruimd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heel tevreden over alles

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 2
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Het werk werd snel en zeer netjes uitgevoerd door deskundige en vriendelijke medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer vriendelijke mannen, netjes gewerkt, klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De plaatsing was ole Was zelf niet thuis heb geen uitleg gehad Was beschryving by over de functies Er moet nog steeds iemand langs komen voor uileg en dat we een app zouden krygen over het verbruik

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Installateurs hebben het werk fantastisch gedaan. Alleen tijdens de voorlichtingsbijeenkomst is ons gezegd via de app in de gaten te houden of de zonnepanelen goed blijven functioneren en bij gebreken dit te melden. Wat niet is verteld is dat als we de app willen installeren we alleen geholpen worden als we € 85,00 betalen!

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)? N.v.t.
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

nvt

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Er wordt hierboven enkele malen gemeld dat het om een reparatie gaat. In mijn geval ging het om een eerste plaatsing van zonnepanelen. Het woord reparatie zorgde daarom voor enige verwarring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Na de aanmelding via woongoed voor zonnepanelen,waren de medewerkers van saman groep snel aanwezig,om de zonnepanelen te plaatsen,petje af voor het werken op dak bij temperatuur boven de 30 gr.Zeer vriendelijke mannen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)

Bedrijfsgegevens

Julianastraat 40

4301 NC Zierikzee

0111-412 647

[email protected]

Over Saman Groep Woongoed

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste duurzame energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten. #wijgevenenergie.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.