Filters

8

Deskundig en vriendelijk

Deskundig, netjes

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
5

Teleurgesteld

Ik dacht vrijdag jl: eindelijk komen ze de dakpannen die los geraakt zijn bij het terugleggen van de zonnepanelen begin mei goedleggen, zodat er verder geen lekkage meer bijkomt zodra het gaat regenen. Had 2 werkmannen verwacht maar het was er 1.. ...en deze werkman wist ook niet precies wat er moest gebeuren ?! Kan de klus ook niet alleen doen. Snap ik. Had de klachten weken geleden al telefonisch en via de email uitgelegd. Tja. Er is blijkbaar iets fout gegaan in uw communicatie daar en moet nu weer wachten tot 25/8. Heb geprobeerd hierover uitleg te krijgen telefonisch, maar het was geen behulpzaam gesprek. Ben bang dat straks de lekkage erger gaat worden zodra het weer gaat regenen. Groet. Ans Parinussa

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
10

Netjes en snel!

Efficiënt

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
9

Eerlijke, snelwerkende en meedenkende medewerkers die goed op elkaar zijn ingesteld.

Eerlijke, snelwerkende en meedenkende medewerkers die goed op elkaar zijn ingesteld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
9

Prima werk

Was snel gedaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
8

Professioneel en vriendelijk

Prima werk geleverd ondanks een probleem met de ongelijke muren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
8

Mooi gedaan , gewerkt en opgeruimd

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
10

Geweldig

Goed en vlot verlopen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
9

Zonnepanelen zijn goed aangelegd en we hebben heldere uitleg gekregen

De werkmannen hebben goed werk geleverd, we hebben er ook weinig last van gehad dat het werd aangelegd. Nadien ook prima uitleg gehad over hoe de omvormer werkt

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
10

Snel en goed gedaan

Prima uitgelegd, en prima de panelen gelegd. De omvormer is heel netjes geplaatst ook.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
5

Niet goed kwa afspraken

Ik ben niet echt te spreken over dit bedrijf met name over de afspraak die we met hun hadden. We hadden hiervoor ook een afspraak maar die is wegens een zieke werknemer verplaast dat kan. De nieuwe aspraak was afgelopen woensdag 9 juni 2021 tussen 7:30-8:30 ik vond het in eerst instantie een goede afspraak want in de middag moest ik om 14:50 weg i.v.m werk en ik werk in goes in het adrz ziekenhuis.Dus dat is plus minus 20 min rijden. Wij hebben de hele ochtend gewacht en er is niemand gekomen ook niks gehoord dat er vertraging is. Uit eindelijk maar naar woongoed Middelburg gebeld voor het telefoonnummer. Want die wist ik zo gauw niet te liggen.Gebeld kreeg als antwoord we gaan kijken waar onze werknemers zijn.....??? Later stond ik in de keuken de afwas op te ruimen. Word ik via de buren benaderd door een werknemer dat hij wel zou kijken hoe het zat deze man was bij de buren bezig samen met zijn collega de zonnepanelen aan het ophangen. Op den duur zei hij ze komen over 10min uiteindelijk duurde dat wel 30 min voordat ze er waren.Dat was rond 13.00uur. Ik moest op den duur weg dat was tegen 15.00uur toen waren ze nog bezig in ons huis uiteindelijk ben ik 5 over weg gegaan ze waren toen nog bezig de buurvrouw gevraagd om een oogje in het zeil te houden omdat er niemand bij ons aanwezig was. Op zich vriendelijke werk mensen hoor. Maar nogmaals als we smorgens een afspraak hebben kom dan niet smiddags. Ik was door dit gezeik zelfs 10 min te laat op mijn werk. En dat kan niet hoor en zeker niet in een ziekenhuis!. Jammer dat dit zo is verlopen. Met vriendelijke groet, Lia den Heijer.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) N.v.t.
10

netjes en snel geleverd top vakmensen alles netjes weggewerkt

vakmensen netjes gewerkt goede tips

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
4

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
10

Super service

Super service en kwaliteit en goede uitleg van de monteurs erg vriendelijk en hebben hun werk netjes allemaal opgeruimd qua stof wat ze hadden veroorzaakt Super dat er zulke vriendelijke monteurs zijn en een goede uitleg gaven

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
10

goed

goed werk geleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
10

Waren goed

Ze waren lekker op tijd, alles is netjes gedaan en opruimd toppie gedaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
5

Wisselend

Er waren mensen die heel goede service verleenden. Dat waren Hans P en Marleen V en Marloes M. Maar er waren ook nogal wat werklui die klungelig werk leverden. Waaronder de schilders. Ook het herstel van het zijmuurtje achter is geen visitekaartje.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) N.v.t.
1

Er heeft geen onderhoud plaatsgevonden

-

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? N.v.t.
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) N.v.t.
4

Geen goede communicatie

Eerst komt er iemand langs om te komen kijken waar en hoeveel zonnepanelen er geplaatst kunnen worden. Vervolgens Komen er 2 mannen langs om zonnepanelen te plaatsen. Ze hadden niet de goede spullen bij om alle panelen te plaatsen, dus gingen ze bellen met hun leidinggevende. Die kregen ze niet te pakken dus zijn ze maar weg gegaan zonder iets te doen. Met de melding dat we wel weer worden gebeld voor een andere afspraak. Vervolgens niks meer gehoord.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) N.v.t.
1

zeer slecht

nvt

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
4

Waardeloos.

Geen goede organisatie wat de verbouwing betreft , niet op afspraken komen, te pas en on te pas mensen in en uitlopen, achter deuren die niet goed sluiten zelf de speling eruit gehaald. Veel meer lawaai in huis zins er roosters in het voor raam zitten, ook als zijn de roosters dicht. Geluid overlast verdrievoudig toch veel meer. Rust comfort is afgenomen en het erge is dat er gezegd word het is anders je went eraan. Dat het anders is JA dat klopt maar er aan wennen dat doe je niet. Als mensen lang lopen of voor je deur staan te praten is het net of ze in je woonkamer staan. En tocht in huis is toe genomen. Als er wind staat merk je dat heel erg. Nachts word de temperatuur veel lager dan voor de verbouwing. Ondanks dat ik nu van 23:00 tot 09:00 de centrale afzuiger uitzet ander zak de temperatuur in huis nog sneller. Helaas moet ik meer stoken. Het enige voordeel is dat de zolder minder lawaai is en niet meer tocht en warmer blijf maar de rest in huis is hopeloos. En dan de inspectie die was beledig toen ik dit allemaal opnoemde, hij wist het wel beter want hij had al veel meer huizen gedaan. Daar ben ik tegen in gegaan omdat ik me niet laat afschepen met een paar standaard zinnen, en gaf de combi ketel de schuld dat hij zo oud is dat ik meer verbruik terwijl ik kan aan tonen dat voor de verbouwing ik alles zo goed als wel gehalveerd heb in gebruik van gas , zijn excuus was hij moest verder en is zo weg gelopen. Ik heb ook met de buren gesproken en allemaal hebben ze klachten. Vooral de geluid overlast.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
2

Zucht!

mijn zonnepanelen moesten eraf vanwege na dakpannen. Het terugplaatsen duurde 5 weken en ik maar bellen, wat dus niet hielp. Pas toen ik de woningbouwvereniging belde werd er gereageerd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
8

Goed

Goed en netjes werk geleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
9

Enkel telefonisch support

Snel en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
10

Heel vreemd

Om na 8 maanden deze ingevuld te krijgen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)

Bedrijfsgegevens

Julianastraat 40

4301 NC Zierikzee

0111-412 647

[email protected]

Over Saman Groep Woongoed

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste duurzame energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten. #wijgevenenergie.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.