Filters

10

Na een hele slechte ervaring nu een fantastische ervaring

Nadat wij een hele slechte ervaring hebben gehad met een CV installateur van Saman kregen wij twee nieuwe installateurs, Steven en Nadia, toegewezen, beiden ook van Saman. Zij bekeken de CV installatie en besloten deze te herinstalleren. De CV was dusdanig geïnstalleerd dat de pijp binnen scheef stond en de installatie in de dagen erna lekkage vertoonde. De nieuwe rookgasafvoerpijp buiten stond scheef op het dak. Leek wel op een huis van een heks. De oude rookgasafvoerpijp was dichtgemaakt met een gewone stuk tape ipv waterbestendig dus je kon er op wachten dat het regenwater naar binnen zou stromen. De klacht doorgeven was gemakkelijk maar een afspraak maken voor herstelwerkzaamheden mbt een lekkage veroorzaakt door de Saman installateur wat in mijn ogen prio had ging niet zo makkelijk. Ben daarna toch weer teruggebeld door iemand van de klantenservice, was wel zo netjes. Nah ja genoeg hier over geschreven, gemaild en getelefoneerd met Saman, ik had Steven en Nadia gekregen. Ik had vertrouwen in hen want zij zagen meteen wat er aan de hand was stelden een datum en een plan voor en op die dag op voorgestelde tijdstip stonden ze er ook. Mijn vertrouwen in Saman had een flinke deuk opgelopen maar met deze twee installateurs heeft Saman mij echt weer terug over de streep getrokken. Steven en Nadia op 1 november hebben jullie fantastisch werk afgeleverd. CV installatie heringestalleerd, lekkage hersteld en CV afgeleverd zoals afgesproken. Mijn dank is groot mochten jullie ooit weer in de buurt zijn voor een kop koffie, de deur staat open.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Saman Groep Woongoed is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Saman Groep Woongoed voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 1
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Saman Groep Woongoed de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 1
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 5
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 10
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 8
10

helemaal goed

er was een defect en ik kon makkelijk een afspraak maken

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Saman Groep Woongoed is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Saman Groep Woongoed voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 9
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Saman Groep Woongoed de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 8
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 9
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 8
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 10
9

Goed

Alles goed verlopen en de monteur super gedaan en klant vriendelijker kan niet

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Saman Groep Woongoed is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Saman Groep Woongoed voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Saman Groep Woongoed de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 10
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 10
4

Bij storing lang wachten

Storing gemeld aan de zonnepanelen, 3 weken later pas mail om een afspraak te maken. Kon ook pas een maand later ivm bouwvak. (Ben je al 2 maanden verder) Monteur is een half uur binnen geweest om het probleem op te lossen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Iemand van Saman Groep Woongoed is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Saman Groep Woongoed voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 4
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Saman Groep Woongoed de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 1
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 9
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 4
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 6
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 1
9

Goede vriendelijke monteur

Zelfde monteur nu tweede keer geweest en snel vriendelijk. Tijdsduur wachten tot monteur komt is erg lang. 4 weken nu en vorige keer bijns 10 weken toen omvormer vervangen moest worden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Iemand van Saman Groep Woongoed is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Saman Groep Woongoed voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 8
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Saman Groep Woongoed de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 6
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 6
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 4
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 9
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 6
10

Goeie snelle dienst

Goeie mensen die weten waar ze mee bezig zijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Saman Groep Woongoed is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Saman Groep Woongoed voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 8
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Saman Groep Woongoed de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 10
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 9
10

geweldig

Nieuwe omvormer geplaats goede uitleg aardige monteur super.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Saman Groep Woongoed is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Saman Groep Woongoed voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 8
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Saman Groep Woongoed de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 8
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 10
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 10
7

Goed

De reparatie zeer moeilijk doorgeven aan Saman. 4 weken wachttijd tot reparatie.

  • Aanbevelen? Nee
  • Iemand van Saman Groep Woongoed is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Saman Groep Woongoed voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 8
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Saman Groep Woongoed de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 4
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 9
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 4
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 8
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 7
1

Onvriendelijk en lange wachtijd

Slecht

  • Aanbevelen? Nee
  • Iemand van Saman Groep Woongoed is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Saman Groep Woongoed voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 2
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Saman Groep Woongoed de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 1
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 8
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 3
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 7
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 1
3

Nogal moeizaam

2 X maal de afspraak verzet. Toen de nieuwe cv uiteindelijk geplaatst was vertelde de monteur dat de verluchting o.i.d. niet vervangen te hoeven worden. Later werd er gebeld om voor hetzelfde een afspraak te maken. Even later kwam de monteur langs maar had niet het juiste materiaal bij, er zou een vervolgafspraak komen maar nooit meer iets gehoord. Ik zit dus nog steeds met een oude uitlaat/verluchting op een nieuwe cv.

  • Aanbevelen? Nee
  • Iemand van Saman Groep Woongoed is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Saman Groep Woongoed voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 5
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Saman Groep Woongoed de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 6
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 4
8

Prima

Ben tevreden over de plaatsing van de panelen en ook over het personeel waren vriendelijk en vakkundig. Aleen over het gebruik geen uitleg gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Saman Groep Woongoed is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Saman Groep Woongoed voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Saman Groep Woongoed de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? N.v.t.
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) N.v.t.
10

10

Everything was perfectly

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Saman Groep Woongoed is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Saman Groep Woongoed voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Saman Groep Woongoed de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer N.v.t.
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? N.v.t.
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) N.v.t.
10

goed gedaan

Op een prettige en op vakkundige wijze de zonnepanelen aangelegd. Controle daar op door een serieuze bedrijf uitgevoerd . SRC Pentury

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
10

Super service

Vriendelijke behulpzame monteurs die duidelijke uitleg geven .. Dankuwel

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
8

Netjes gewerkt

De mannen hebben snel en netjes hun werk gedaan. Alleen jammer dat het niet lukt om de app voor elkaar te krijgen. Krijg geen verbinding met de omvormer. En als ik er voor bel naar jullie. Dan wordt er belooft dat er iemand voor komt. Maar nog niemand voor gezien!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
10

Zeer nette professionele werkmannen

Kun je niet van alle andere bedrijven die voor woongoed werken zeggen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
10

Zeer nette professionele werkmannen

Kun je niet van alle andere bedrijven die voor woongoed werken zeggen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
10

Zeer nette professionele werkmannen

Kun je niet van alle andere bedrijven die voor woongoed werken zeggen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
7

Goed

Mag iets wat meer uitleg, folder over apparaat kreeg ik pas nadat een buurvrouw mij er op attendeerde

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud? N.v.t.
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
10

Die werkzamheden verliepen perfekt

Wat ik aan al aangaf hun waren vriendelijk en deden het goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
10

Perfect

Zeer goed en professioneel

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
10

Ik ben tevreden

Ik heb weer wat geleerd, ik wil jullie bedanken

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
4

Panelen prima, de rest zeer matig.

De heren hebben keurig panelen aangelegd, die het volgens mij ook prima doen - en waren bovendien ook zeer vriendelijk. Tegelijkertijd is er op de snelste en minst aantrekkelijke manier gezorgd voor het 'wegwerken' van de kabels, die nu als een puist op een gezicht door de gang lopen en niet volledig zijn weggewerkt. Niet dat ik ze 'in de muur' wilde zien verdwijnen, maar de oplossing van de plastic 'buizen', in combinatie met het verder ook niet afgewerkte of -gedichte gat in het plafond naar de zolder is echt een 'bijzondere' keus. Daarbij was de elektricien uiteindelijk nog alleen over in huis, maar waren zijn collega's (met de flinke stofzuiger) al weg. Bleef ik dus over met allerlei grof afval, puin, stof en andere narigheid, die ik dan met mijn eigen stofzuiger heb moeten opruimen. Die leeft nu ook een paar maanden korter. Al met al: beetje jammer.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
8

Netjes en vlot gewerkt en afgewerkt

Ondanks het regenachtige weer is er vlot doorgewerkt en de plaatsing van de apparatuur in de meterkast + daarnaast is weldoordacht. de diverse leidingen zijn netjes afgewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
9

Prima

Snelle installatie en zeer vriendelijke gasten

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Saman Groep Woongoed bij het onderhoud die onlangs iov Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor het resultaat van het onderhoud?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Saman Groep Woongoed aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)

Bedrijfsgegevens

Julianastraat 40

4301 NC Zierikzee

0111-412 647

[email protected]

Over Saman Groep Woongoed

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste duurzame energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten. #wijgevenenergie.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.