
Reparatie was gedaan, maar de andere kant was los geschroefd. Heel rare actie.
4x gebeld geen gehoor
Nadat de eerste reparatie aan een lekkage in de badkamer niet verholpen leek te zijn, kwam dezelfde loodgieter. Hij heeft verder geen lekkage geconstateerd, maar wel gezorgd (zonder vragen) dat de kraan het weer beter doet... Pluim voor deze man.
heel snelle en topvriendelijke aanpak van een omvangrijk technisch probleem dat door ervaring grondig werd opgelost
Ben zeer tevreden over de afhandeling van de klacht. Keurige monteur.
uitstekend...
goed geholpen. Jammer dat er geen bevestiging is gestuurd dat mijn reparatieverzoek was ontvangen.
de klacht is iets verbeterd maar het kon schijnbaar niet anders dus half te vrede
Op het sluitwerk zit nog een beetje speling, maar het kon niet beter gerepareerd worden. Er is afgesproken met bewoner dat als hij telefonisch contact opneemt er weer meer speling op komt.
ik ben zeer tevreden bob
Verkeerd ingevuld, moet ook een 9 zijn
Ik huur via Woongoed. Bouwbedrijf Joziasse verzorgt reparaties en klusjes. Enige keren te maken gehad met Joziasse. Het werk wordt altijd goed uitgevoerd, maar de communicatie is bedroevend. Ik had een aantal dakpannen die los lagen waardoor er gevaar was voor lekkage. Er zou iemand langs komen, ik hoefde er niet voor thuis te blijven. 's Avonds thuis gekomen zag ik dat er niets gebeurd was met het dak. De ochtend daarna gebeld: de medewerker was langs geweest maar vond dat er een hoogwerker aan te pas moest komen. Op mijn vraag wannneer dat zou kunnen, kreeg ik geen antwoord. Later via Woongoed werd mij verteld dat dit uiterlijk anderhalve week kon duren. Joziasse had: 1. even een briefje door de brievenbus kunnen doen, met een uitleg over dat ze langs waren geweest maar dat ze het dak nog niet hadden kunnen repareren. 2. op mijn vraag wanneer de reparatie zou plaats vinden, dit mij meteen kunnen laten weten zonder dat die via de verhuurder ging. 3. mij kunnen informeren over het gevaar van lekkage (er was noodweer voorspeld) bij een dak met losse dakpannen. 4. als er sprake was van een gerede kans op lekkage, meer werk kunnen maken van het snel oplossen van het probleem.
De reparatie is wel goed uitgevoerd, bewoner vindt de communicatie erg slecht en was in bezorgd over het noodweer dat was afgegeven. Een briefje in de bus met de mededeling dat ze langs waren geweest was voldoende geweest en niet gebeurd.
Jullie doen goed je best
talloze malen het plafond gesausd maar de lekkage plekken komen steeds terug.
De vochtplekken blijven maar door het schilderwerk komen. Nieuwe afspraak gemaakt met bewoner.
Beleefd, snel en correct. Top..
Goed
Verkeerd ingevuld, moet ook een voldoende zijn. Meneer is altijd heel tevreden over bbj
Extra tevreden over de klantvriendelijkheid van het personeel! Met name Harm !
zoals uit bovenstaande blijkt: GOED
Prettige en rustige werknemer, die de tijd nam om te luisteren en problemen op te lossen naar tevredenheid. Compliment voor deze meneer !
Snel, efficiënt en vriendelijke medewerker!
Traag van begrip en slechte afwerking
telefoon gaat niet over
Net werk geleverd
Het heeft 3 weken geduurd voordat er tijd was. Maar bewoner was heel tevreden.
Soms word er langs elkaar heen gewerkt. Eind november vorig jaar heb ik een vlizotrap besteld. Er is 2 x iemand langs geweest om de trap op te meten omdat de maten niet bekend waren en daarom de trap nog niet besteld was. Als het goed is ontvang ik volgende week de trap.. maar wacht nog op een belletje. Reparatie tevredenheid heb alleen paar x gebeld voor de stortbak en die liep door. Er is 2 x iemand geweest om te kijken en het probleem komt steeds terug. Word niet gesproken over vervanging van de stortbak van de wc. Zo druppelde mijn wasbak kraan ook een tijdje. Toen ook gebeld. Was iets aan gedaan en het probleem kwam terug. Toen kwam er een andere ernaar kijken en zei hij er moet gewoon een nieuwe kraan op. Deze is te oud. Probleem opgelost. Maar ik raad joziasse wel aan. Ze zijn behulpzaam en klantvriendelijk
de stortbak loopt voor nu wel goed, afgesproken met bewoner dat als het binnenkort weer niet loopt zoals dat moet gelijk bellen en kijken hoe goed op te lossen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.