
Probleem is netjes opgelost
Geen opmerkingen
Goed gedaan zonder problemen
3 keer telefonisch contact proberen te krijgen, bij alle 3 de keren geen gehoor.
het heeft veel te lang geduurd dat ons slaapkamer raam gemaakt was u had veel eerder gevelbedijf in moeten schakelen dhr wilbrink heeft zijn uiterste best gedaan maar het lukte ook hem niet en dat vond hij heel erg laat hem maar weten dat het nu prima in orde is en doe hem de hartelijke groeten van ons
Er zijn al vanaf november 2017 problemen met de slaapkamer raam, ondertussen zijn ze van bbj 6x langs geweest en er niet in geslaagd het raam weer naar behoren te laten werken, uiteindelijk heeft gevelbeheer het raam hersteld. Al met al heeft het dus heel lang geduurd voor het raam weer hersteld is.
Zeer vriendelijk en correcte medewerker kwam binnen. Ontzettend behulpzaam en direct het probleem opgelost. Kwam later zelfs nog terug met een juist onderdeel voor een lekkende wasbak.
Snelle service en vriendelijk
Goed en beleefd personeel
Het was een hele vriendelijke man,hij heeft zijn werk prima gedaan,top
Vriendelijke en hartelijke medewerker.
Alleen maar positieve ervaring voor wat betreft de reparatie. Alleen de telefonische bereikbaarheid is voor verbetering vatbaar.
Er was geen reparatie maar aanvraag renovatie.
Het elektrische zonnescherm ging niet meer omhoog. Er is een nieuwe motor in gezet en het was weer ok. Een vlotte afhandeling.
Was heel lastig met de uitleg van woongroep om op de site te komen van jullie bedrijf. Terwijl het achteraf zo makkelijk ging verder klasse
Ongeveer 3 weken geleden 3 reparatieverzoeken ingediend. Geen melding ontvangen wanneer iemand langs zou komen. Paar dagen later stond er iemand aan de deur voor 1 reparatie, op hetzelfde moment kreeg deze man zijn rooster door voor de volgende dag en zag hij dat hij dan weer moest komen voor reparatie nummer 2. Heel vreemd! Hij had tijd genoeg op dat moment en heeft ze allebei afgehandeld. Nummer 3 was lastiger, want dat betreft de takken en andere zooi die kauwen onder de zonnepanelen hebben gepropt. Omdat er op het online formulier geen optie was voor zonnepanelen heb ik het verzoek geplaatst onder een van de rubrieken aangaande het dak, met in het toelichtvak héél duidelijk vermeld, dat het NIET gaat om een kapotte dakpan, maar over de rommel onder de zonnepanelen. Ongeveer een week later stond er een zzp'r aan de deur met een formulier in de hand waarop stond dat er een dakpan vernieuwd moest worden. Heel vervelend voor deze man, omdat hij op dat moment eigenlijk vakantie had, maar omdat er hevige buien voorspeld werden wilde hij toch wel even het dak op. Meneer kwam dus voor niets, want aan de zonnepanelen mag hij niks doen. Blijkbaar zit er bij de planning iemand die niet goed kan plannen en niet goed leest. Jammer!
Bewoner gebeld, de ervaring beschreven is heel duidelijk. Er was beloofd contact op te nemen maar dat is tot op heden nog niet gebeurd. Vanuit hier geregeld dater contact met de bewoner word opgenomen want het is best onduidelijk allemaal
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.