
Vriendelijke en kundige medewerker en snelle reparatie
Verschrikkelijk bedrijf met veel fouten en leugens.
Volgens de bewoner zijn ze hier veel te laat aan de inbraakschade begonnen. Er is gelijk dichtgetimmerd en daarna zouden ze een afspraak maken voor een nieuwe deur (deze offerte ligt bij het gevelbedrijf) en ze zijn het waarschijnlijk vergeten. Ondertussen zijn er 5 weken verstreken en hebben de bewoners nog geen deur. Meneer vindt dat er tegen hem gelogen is en heeft geen vertrouwen meer in BBJ.
Na melding meteen aktie. Monteur wist niet hoe verder met reparatie en zou aan baas vragen. Na 1.5 week zelf nog ns gebeld omdat ik niets hoorde. Snel kwam er een andere timmerman. Ook deze kon niet repareren.
het bovenste veiligheidsslot is tot nu toe niet te maken, al een nieuwe geprobeerd maar daar is de haak te kort van. Slot is ook al oud. Mevr kan wel de onderste gebruiken en vind dat oke. Nagevraagd maar de deur is niet te repareren.
Gewoon goed,vriendelijk personeel,alles vakkundig uitgevoerd.
Ik ben tevreden
Bij het plaatsen van zonnepanelen bleek dat er 4 dakpannen stuk waren en na een belletje had ik de nieuwe pannen na een uutje al gekregen.
Goed geholpen.
Je wordt geholpen door zeer kundig, accuraat en attend personeel!
1 is verkeerd ingevuld, het moet een voldoende zijn. De bewoonster is heel tevreden.
Alleen de telefonische service tijdens weekend dagen is ver beneden peil.
Bewoner heeft verkeerd ingevuld, de 1 moet ook een dikke voldoende zijn.
Naar tevredenheid opgelost. Medewerker was zeer vriendelijk
De 1 is verkeerd ingevuld, moet een 9 zijn.
vriendelijke mensen die snel en netjes werken dikke pluim
Goed, snel en vriendelijk (luisterend oor)
Ik had 2 reparaties..1 meteen prima hersteld. 2 kon niet gerepareerd. Zou overleg plaats vinden. Na 1, 5 week zelf nog maar ns gebeld. Meteen afspraak kunnen maken...en nu hopen dat er een oplossing komt.
prima zo
Goed werk verricht.
bedankt
Ze sturen iemand om te kijken naar de dakgoot zonder ladder en hoogte vrees! De stank in de keuken is nog steeds niet opgelost
Op 02-10-2018 is er telefonisch contact geweest met de bewoner. Ondertussen waren de werkzaamheden opgelost.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.