
De servicemedewerker was op tijd en voerde de reparaties zorgvuldig uit. de deskundigheid straalde er vanaf en bovendien zeer vriendelijk. Klasse.
Ben zeer tevreden over de uitvoering van de reparatie!
zaterdag was hiervoor gebeld en ze kwamen gelijk voor de sloten van de bergingen. Hier hadden ze er niet genoeg van en beweerde dat er toch niets belangrijks lag in de berging. Daarop zeiden ze maandag terug te komen, wat niet gebeurde. Uiteindelijk zijn ze donderdag geweest. Dit was niet zo netjes.
werdt snel en netjes gerepareerd
De timmerman heeft vrij snel en goed het voorbereidende werk gedaan. Maar voor de schilder het hout gaat aflaokken, moet ik weken wachten. Daar ben ik minder tevreden over.
Bewoner moet lang wachten tot het hout afgelakt wordt, maar er staat wel een afspraak voor 25-10-2018. De badkamer die vorig jaar gedaan is, is gedaan met een onderbreking van een dag en dat vond de bewoner heel vervelend.
Reparatie vrijdag gemeld lekkende kraan week later is mijn kraan nog aan het lekken en weer achteraan gebeld....beetje jammer
Vorige week is het binnenwerk in de kraan vernieuwd, maar kraan was nog steeds aan het lekken. Er is een nieuwe kraan besteld en deze wordt vandaag geplaatst (11-10-2018). Meneer vindt dat de communicatie met de bewoner beter moet.
Het licht was kapot en men kwam snel en was vriendelijk en het was ook snel gemaakt,wat wil je nog meer???
Ik moet, zelf vragen hoe of wat. D afspraken, gaan niet zoals gezegd is. En de afwerking laat ok te raden.
er is een vochtmeting gedaan en toen was er een maand geen contact, meneer heeft toen zelf contact opgenomen. Na een tijd is de schimmelbehandeld om vervolgens de mechanische ventilatie te vernieuwen en het rooster te plaatsen in de deur. De bewoner vindt dat de werkzaamheden beter op elkaar afgestemd moeten worden. Er staat wel een afspraak voor a.s. maandag om de ventilatie te plaatsen.
vlotte afhandeling van het probleem
die 6sen zijn gebaseerd op de sigaretten rook die de bewoners ruiken van de buren. De mechanische ventilatie is daar niet op aangesloten...
Goed
Geweldig het nieuwe aanrechtblad fantastisch
Perfecte service!
Snelle en vakkundige uitvoering door een vriendelijke medewerker.
Ik kan het resultaat van de reparatie nog niet beoordelen aangezien het nog niet heeft geregend en ik dus ook niet kan zien of de lekkages zijn verholpen.
Tot nu toe (23-10-18) geen lekkage maar er is dan ook nog geen regen i.c.m. harde wind geweest.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.