
prima
Het is jammer, dat meerdere zaken niet afgehandelt zijn. Dit is niet helemaal bouwbedrijf Joziasse te verwijten!
plafond is beschadigd bij het boren en de werking van de afstandsbediening is niet duidelijk. Tip: eerst werkzaamheden afronden en dan afwerken.
Wij zijn bijzonder tevreden over de gehele gang van zaken, vanaf de aanmelding tot en met de reparatie.
Vanaf het eerste telefoontje tot het bezoek van beide loodgieters heel vriendelijk, snel en efficient. Top!
Vlot contact, vriendelijke medewerker, vriendelijke uitvoerder, snelle afwerking
Ik ben een tevreden klant netjes en snel geholpen@
de 1 moet ook een 8 zijn, bewoner is zeer tevreden.
Wat de medewerker heeft gedaan, heeft hij op zich wel goed gedaan maar het is niet compleet. Hij moest nieuwe voegen in mijn badkamer doen, en heeft alleen 1 kant van de muur gedaan waardoor er nog steeds lekke voegen in zitten. Ik kreeg het idee dat hij nogal haast had ofzo, maar nu moet ik dus opnieuw gaan bellen of hij weer kan komen. Daar baal ik van.
De eerste keer dat ze kwamen is er maar 1 kant gevoegd, nu zijn ze nog een keer geweest en is er geconstateerd dat er meerdere tegels los zitten en dat hadden ze de eerste keer ook moeten zien.
de 4 moet ook een 7 of 8 zijn!
mijn keuken is prachtig gedaan vooral door medewerking van martin die heel goed zijn best heeft gedaan zelfs de vloer deed hij steeds al het nodig was schooon maken wij zijn op leeftijd en mijn man hulp behoevend dus dat was fijn.nu nog een nieuwe thuiosbel dievan beneden naar boven gaat binne telefoon zou bestel zij in junie.
Gescheurde douchewandtegels van af het plafond tot de vloer , zijn keurig vernieuwd . Maar niet met dezelfde tegels als de origineele . En terwijl er nog 5 andere tegels gescheurd waren , is daar ....met deze werkzaamheden ....niet naar om gekeken ! Gemakzucht ? ! Hier voor gebelt . Het ligt zeker niet aardige man die voor het herstellen van deze tegels kwam , dat het weken heeft moeten duren voor er tegels waren . Want Joziasse vergeten te bestellen , daarna verkeerde besteld . Daarna de boodschap , de zelfde tegels zijn niet meer te bestellen . Nu heb ik 3 verschillende tegels aan de wand . En 2 x een berg rommel en stof in huis gehad . Terwijl dit werk gedaan hoorde te zijn , alvorens ik sleutel van mijn nieuw te bewonen appartement ontving!
de voicemail ingesproken, er gaat spoedig iemand van hier naar deze bewoners om te kijken en eventueel aan te passen.
Snel en goed geholpen
De zonnenpanelenman had 5 of 6 dakpannen verbrijzeld,en het aan u doorgegeven.Ik heb 5 keer naar uw bedrijf gebeld en 5 keer naar de zonnenpanelenman en 2 keer naar woongoed. van woongoed heb ik allebei de keren geen eens antwoord gehad. en uw bedrijf en de zonnenpanelenman hebben me iedere keer beloofd dat het dezelfde dag dat ik belde gerepareedr zou worden. Niet dus. Het heeft een week geduurd voor het gerepareerd was.
zie reactie! duidelijk dat meneer het er allemaal niet mee eens is. Het is wel gerepareerd dus een vervolg actie is niet gewenst.
ervaring is er eigelijk niet. alles is zo als het hoord te gaan opgelost beter kan niet.
Zeer gemotiveerde monteur die zorgde voor tijdelijke oplossing tot vervangd onderdeel binnen komt
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.