
ik ben zeer tevreden ze kwamen op de juiste tijdstip
Ze waren mij vergeten, het was goed dat ik belde. Probleem is niet opgelost.
de douche blijft lauw ondanks een nieuwe kraan en slang. Gelijk een nieuwe afspraak gemaakt om dit op te lossen
Vriendelijk personeel ,prima uitvoering zeer tevreden
Vorig jaar heb ik bij jullie een melding gedaan over de douchedeur maar tot nu toe weinig reactie. Er zijn 2 keer mensen van jullie geweest om te meten.Ik heb daarna nog 2 keer gebeld maar tot nu toe geen reactie. Ik vind het vervelend.
Mevr woont op nr 14 en niet op nr 22, ergens is er iets mis gegaan. Wordt aan gewerkt. Wel gesproken en de douchdeur wordt geregeld, voor de rest is de bewoonster erg tevreden over werkzaamheden van BBJ
Toppie service, vriendelijke medewerkers. Altijd een vriendelijk woord. Koffie staat klaar voor jullie!
Heb geen ervaring met vloerverwarming.Thermostaat staat ingesteld op 21 Gr.Verwarming in de slaapkamers staat uit. Gasverbruik in week 47 was 38m3.In mijn vorige appartement(20m2 groter)was mijn verbruik,met een combinatie van radiatoren/convectoren in een vergelijkbare periode,als het niet vroor,nooit hoger als 15 a 17 m3.Er is meegedacht maar we kwamen niet tot een duidelijke oplossing.Heb Z.V.U. gevraagd de afstelling van de ketel te kontroleren.
Het slot van de hoofdingang is om de 1-2 maanden kapot, waardoor de deur niet sluit of de sleutel niet werkt. Deze keer heeft u simpelweg het slot onbruikbaar gemaakt, waardoor iedereen het gebouw kan betreden. Dit is onacceptabel en zorgt voor onrust bij de bewoners. Ik verwacht dat er een correcte oplossing komt.
Er is gemaild op 20-12-2018, i.v.m. meerdere malen geen gehoor telefonisch.
Vriendelijk, netjes en precies op afspraak
de 1 moet ook een 10 zijn
top
Snelle reactie op mijn melding van lekkende badkraan. Snelle, vakkundige en vriendelijke afhandeling door de service monteur.
In1 woord FANTASTISCH
Snel geregeld goeie oplossing
Ging niet helemaal volgens planning zoals afgesproken. Deur is gemaakt, maar tocht/waait nu wel heel erg in de gang door de kier naast de deur. Tochtstrip zou fijn zijn.
Het telefoonnr wat we hier hebben is van de zoon van de vorige bewoonster. Mail gestuurd naar de huidige bewoner op 4-12-18.
het ging prima mijn compliment.
Ik moet zeggen dat de werkzaamheden prima zijn uitgevoerd. Meneer deed erg zijn best en nam de moeite voor mij. Verder wil ik er wel aan toevoegen dat het schoenenbeleid mij erg tegen de borst stuit. Ik begrijp dat de werkmannen voor de veiligheid schoenen aan moeten houden, maar wanneer er boven bij mij niet met schoenen gelopen mag worden en ik beleefd vraag of hier rekening mee gehouden kan worden vind ik het bijzonder bot als de werkman resoluut weigert zonder ook maar even rekening te houden met mijn wensen. Sterker nog, als ik dan een compromise wil sluiten dat hij op de desbetreffende plek zijn schoenen aan kan doen wordt zelfs dit aanbod van tafel geveegd zonder pardon. Een idee is dat alle busjes en auto´s worden voorzien van een lading blauwe overschoenen zodat mensen niet de vervelende vraag meer hoeven te stellen of ze alsjeblieft hun schoenen uit willen doen en de werkman zijn schoenen aan kan houden. Zo zijn alle partijen tevreden, lijkt me.
Bewoner gebeld, vond t niet prettig dat de werkman zijn schoenen aan liet en t ook botweg weigerde ze uit te doen. over de verrichte werkzaamheden absoluut geen klachten.
Goed geholpen en na andere storing na reparatie is monteur zo snel mogelijk retour gekomen om dit te verhelpen.
Bewoner heeft 2 x gehad dat ze een afspraak had en dat er niemand kwam opdagen...stond dan ook niet in het systeem. vandaar de 6, de werkzaamheden worden wel netjes uitgevoerd.
Ben altijd zeer te vreden met de werkzaamheden maar als laats vond ik het toch niet echt mooi afgewerkt me tegels in de keuken over het algemeen altijd te vreden.
De lekkageplekken zijn bedekt door verf maar de plekken waar water onder de stuclaag heeft gezeten en die Bol zijn gaan staan die zitten er nog steeds, die zijn niet gerepareerd. Ook het gedeelte waar de stuclaag een stukje is verwijderd door de loodgieter is niet gerepareerd. Voor de rest ziet het er goed uit qua schilderwerk.
bewoonster vindt het schilderwerk netjes, alleen er is niets gerepareerd, daarbij vond de mevrouw de werknemers erg onaardig. Heb afgesproken met bewoonster dat ze foto's doorstuurt naar de onderhoudsdienst zodat dit opgelost kan worden.
?
De 6 is verkeerd ingevuld, moet ook een 8 zijn
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.