
Ik was niet thuis, maar de reparatie ( berging) was toch uitgevoerd.
de 5 moet ook een 8 zijn
Ze hebben mij 4 weken laten waghten onder tussen 3 keer toe gebeld omdat ik niet meer uit kwam met se heb ik woongoed naar ze heb laten bellen dit is de ergste toen zeiden ze tegen woongoed o meneer heb nog nooit gebeld daarom gaat min deur ook niet open voor josijase ze kunnen de kanker krijgen vieze honden dat ze zijn nou goed hebt u nou u antwoord dit is wat ik over ze denkt
Ik zou het zelf niet kunnen!
verkeerd ingevuld, moet ook een 10 zijn!
zeer korrekte medewerker
de afzuigkap hangt goed, het werk is snel en netjes gedaan. Er is alleen één probleem, de wind giert er door en maakt dus een heel naar fluitend geluid. Mijn vraag: Kan dit verholpen worden?? b.v.d.
Alles gaat zeer goed, behalve het voordeurslot, er zit nog steeds een nood slot in mijn voordeur, omdat het slot niet meer besteld kan worden, maar dat kan dan toch wel bij een andere leverancier? Ik zit steeds met 2 sleutels, terwijl het er een moet zijn, van alle deuren. Dit is al zo jaren. Best vervelend.
het enige dat niet goed ging is dat ik geen bevestiging kreeg van wanneer jullie zouden komen. Mij werd verteld dat dat kwam omdat de opdracht vanuit Lacor kwam. Toch is het nog steeds handig voor mij en voor jullie dat ik weet wanneer jullie dan bij mij aan de deur staan.
het raam gaat zwaar dicht, maar bewoner denkt dat daar weinig aan te doen is. Afgesproken dat bewonen gelijk belt als t echt niet meer gaat.
Gewoon goed in reageren, communiceren klasse!.
Na 6 keer is de wc nog altijd niet vrij van lekkage. Ben het nu een beetje zat om elke keer thuis te moeten blijven.
Er zit een nieuwe stortbak maar die lekt ook gewoon. Loodgieter heeft gezegd misschien een smaller model maar bewoonster heeft daar nu geen tijd voor en belt binnenkort voor een nieuwe afspraak.
contact vriendelijk
Had een lekkage aan de verwarmingsketel op zolder. Ze hadden gezegd dat ze 2 januari zouden komen. Een halve dag gewacht en gebeld, zeiden dat ik terug gebeld zou worden. Moest later de dag weg en had weer terug gebeld en degene die ik aan de telefoon had zei dat ze niet komen voor de reparatie want ze zijn gesloten. Aangegeven dat ik een paar dagen naar Haarlem moest. Advies kreeg ik om de stekker uit te trekken en de lekkage dan zal stoppen...?? Nadat ik teug kwam was de emmer die ik eronder gezet had helemaal overgelopen en de lekkage aan plafonds en op de vloer verergerd was. Dus dat was een tegenvaller, en de lekkage was niet verholpen.
de lekkage is inmiddels opgelost, er zit wel een gele plek op t plafond. Afspraak gemaakt om dit op te lossen.
vriendelijke behandeling en snelle uitvoering van de klacht
de 1 moet ook een 8 zijn. Bewoner is zeer tevreden.
Gewoon een goed bedrijf,goede service,aardige mensen,netjes en beleefd.
Als jullie het over de groot werkzaamheden dat uitgevoerd was...dit is mijn beoordeling.. Er was een klein reparatie met het vervangen van een toilet bril en een beetje kit werk dat was prima gegaan.Maar er is nog steeds geen lampje beneden in de entree,helaas. Dus voor groot werkzaamheden beveelt jullie het niet aan door het vervelent gedrag,pesterij,slecht werk en verneiling van de een van de mannen dat zit te rotzooien in mijn woning. Twee ramen zijn gebaarst,de randjes van de ramen zijn loos,er komt tocht van onder de ramen en ik heb nu al een lekkage gehad...wat was de man aan het doen in het woning,dat alles zo slecht afgemaakt was? Een drag komt ik thuis naar dat hij heeft gewerkt en mijn verwarming was op 41! En mijn water meter stand is veel hoger dan normaal naar werkzaamheden in mijn meter kast.de gebruikt van mijn stroom en toilet was ook gedaan zonder mijn toestemming.weer wat was de man aan het doen hier behalve rotzooien dat gaat mij geld kosten uiteindelijk en stress? Sorry ik heb dit niet verwacht van u bedrijf. Graag toelichting.Bedankt
Bewoonster gebeld, deze enquête heeft ze ingevuld voor de renovatie . Deze enquete gaat echter over de kleine onderhouds klussen en daar is mevrouw zeer tevreden over. Heb afgesproken dat ze z.s.m. contact opnemen met de bewoonster.
het is nog steeds afwachten tot de volgende flinke regenbui of er weer lekkage gaat optreden.De muur/het behang blijft nat Ben dus bang dat de echte oorzaak nog niet gevonden is.Maar zonder de hele muur open te breken blijft het w.s.een probleem.
De raamboompjes zijn voor mij met arthrose nog zeer moeilijk te sluiten
Bewoner vind t gewoon tot nu toe goed opgelost, Het gaat gewoon wat zwaarder door de artrose. Gevraagd of bewoner correct is behandeld door de medewerker en daar was mevrouw ook zeer tevreden over.
Het heeft ruim 3 weken geduurd en diverse telefoontjes om een lantaarnpaal in de brandgang gerepareerd te krijgen . De lantaarn is belangrijk omdat de schuurtjes daar zijn en zeer zeker ook voor de veiligheid . Mvg. Herman van Wijngaarden
het heeft 3 weken geduurd voor de electricien de verlichting in de brandgang had gerepareerd en de bewoner heeft er 4x voor moeten bellen.
De ervaring leert mij ook dat Keulen en Aken ook niet in 1 dag gebouwd zijn. Met overleg is veel te bereiken.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.