
telnr werkt niet. Gemaild op 17-1-19.
Zeer klantvriendelijke man die het probleem aan me tuindeur wel goed oploste . Super en ga zo door !!!
Twee weken geleden melding gemaakt. Binnen drie dagen klacht bekeken. Sindsdien niets gehoord. Gaat om wateroverlast bij galerij Kraenesteyn ter hoogte van nr 25. Met vriendelijke groet S. vd Bosse Pouwer.
wij hebben foto's gemaakt van het straatwerk en naar woongoed door gestuurd met de mededeling dat de melding van nr. 27 kwam i.p.v. nr. 25. De bewoner heeft hier nog niets over gehoord. reactie op mail aan dochter bewoonster: Beste Daphne, Is het mogelijk om mijn reactie in de enquete te verwijderen? Ik heb spijt dat ik mijn naam en het adres van mijn moeder erin vermeld heb. Mijn kritiek aan jullie adres was ook onterecht, bij nader inzien moet ik Woongoed hiervoor benaderen. Met vriendelijke groet van Sari vd Bosse Pouwer.
Na een kleine vergissing, is ons probleem toch gauw goed gekomen
De medewerker heeft zijn taak vakkundig uitgevoerd
De monteur was zeer vriendelijk. Hij heeft het keurig gedaan en kundig. Hij heeft het netjes achter gelaten.
Zeer positief Allen jammer dat hij niet even de rommel van het dakje had weggehaald.
bewoners zijn zeer positief, de afvoerpijp was vernieuwd en dat hebben ze erg netjes gedaan op het schuurdak. Er lag alleen nog rommel(vuurwerk enz.)en dat vond de bewoonster jammer dat ze dat niet even hadden opgeruimd.
De bewoner is wel tevreden over het resultaat, de 6 moet ook een 7 zijn. De communicatie van monteur naar bewoner kan beter.
Men is langs geweest voor lekkage van het dakje van de loggia en voor verstopping van het aanrecht. de verstopping van het aanrecht is inmiddels "chronisch". Deze ( en de afvoer van de douche ) afvoer loopt slecht door. Of de leiding is te dun of er zit verder op in de flat een vernauwing. Men is al regelmatig langs geweest om de verstopping te verhelpen, maar binnen circa 1 a 2 maanden loopt het water weer slecht weg.
Deze enquete ging over de verlichting en die was prima in orde! Zo als te lezen heeft bewoner gereageerd op een chronische verstopping maar dat is voor Lacor.
de klacht is na de 2e keer definitief afgehandeld
Ik ben zeer teleurgesteld in de manier dat Mijnheer Eric Damen heeft met mij telefonische heeft gesproken.Ik zal niemand aanraden om hem op te zoeken voor een klantenservice vraag of voor een respectvol behandeling. Ik ben 66 en wil niet zo tegen gesproken worden. Beneden jullie's niveau vindt ik.
Probleem bekend. Heb deze mevr vorige week al gebeld, zie 8-1-19
Ben over het algemeen tevreden over het bedrijf, al verschilt het erg per persoon wie je reparatie komt doen. Ben zeer tevreden over de reparatie die is gedaan op oudjaarsdag vriendelijke man werkt keurig netjes.Top!! Alleen 1 keer een timmerman gehad die dwars door de keukenkast boorde.....erg jammer! Zo werd het eigenlijk alleen maar erger....is dichtgestopt met kit, maar is niet echt netjes nu. Dat is jammer.... Groeten Petra Slootmaker
deskundig op gelost
de 1 moet ook een 9 zijn.
Een goede, snelle en vriendelijke service
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.