
Ja is goed
mail gestuurd op 16-4
Het duurt te lang voor de reparatie, misschien waren jullie vergeten. Normale doen jullie hartstikke goed en snel.
het heeft erg lang geduurd voor er een nieuwe douchedeur in zat, bewoner is er al vanaf 2017 mee bezig....
Het heeft 1 maand geduurd voordat de gevraagde werkzaamheden volledig uitgevoerd zijn. Eerst kwamen ze na 2,5 week om mijn schuur te herstellen na stormschade en gingen ze weg na half verrichte zaken. Daarna was het erg moeilijk om opnieuw iemand aan te sturen op korte termijn. Waardeloos bedrijf met een zeer slechte communicatie.
4x gebeld en geen gehoor
No doubt that Joziasse is big, respected and a company which maintain a lot of houses in Middelburg in cooperation with Woongoed which I consider it a great job to keep the Dutch houses in good shape and give certain kind of satisfaction for all inhabitants. The only comment for me is :- the delay of my request for over 3 month and not receiving clear answers for all my emails, which is putting me in a disappointment situation , which is : 🌹Is my request is right or not? 🌹more over not putting my request with company in a documented way whether my request will be done via the company as a service or I have to search for other company and pay for it. 🌹More over if I don't have the right to receive my request as a service job , why you don't submit me offer to pay it if it suit me. It was just a comment not a compain.
Contactpersoon van Dhr Gazan- Reigersbergstraat- Middelburg
Aardige monteur en alles is netjes vervangen
Bewoner heeft verkeerd ingevuld, de 1 moet een 10 zijn.
Wij hebben een probleem met onze cv, tenminste dat is wat wij denken. Er zijn ondertussen al 5 man langsgeweest om te kijken en de ene zegt dat het de kraan is en kan dan uiteindelijk niks meer doen en gaat weg, dan komt er een week later weer iemand en die zegt dat het de cv is en kan eindstand ook niks doen. Dit gaat nu al zo met 5 verschillende “werknemers” . Ik vraag me dus af wanneer er ook echt iemand wat aan komt doen.
dit gaat om de cv, morgen (10-4) komt er weer iemand kijken waar t probleem zit en als het niet de cv is zou ze ons weer bellen.
Vriendelijke, goedgehumeurde meneer!
Graag zou ik dit telefonisch toe willen lichten.
bewoner heeft 2x een reparatieverzoek ingediend en daar is niet op gereageerd, na een belletje was de dag erna gelijk een timmerman en die dag daarna de loodgieter waar de bewoner geen fijne ervaring mee heb gehad.
gewoon goed!
Slechte afspraken maken jullie komen je afspraken niet na
Bewoner is niet tevreden, er stond een afspraak tussen 12 en 2 en de monteur kwam om half 3.
Goed
Vriendelijk, snel verlopen en precies op de afgesproken tijd was de medewerker aanwezig. Top!
Via Woongoed enkele reparaties gemeld, zowel stukadoor als installateur waren snel en correct en toonden initiatief en dachten mee in oplossingen. Bedankt!
Prima werk geleverd
Wordt altijd snel geholpen.
Was heel goed
geen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.