
Mijn lamp bij de voordeur is nog niet gemaakt en de stortbak van het toilet ook nog niet dus kan ik geen oordeel geven. Het fontein in de douche is wel ontstopt.
De enquête betreft de werkzaamheden aan de intercom, de bewoonster geeft aan dat die werkzaamheden goed verlopen waren.
De reparatie is nog steeds niet opgelost en na behoren uitgevoerd. Dus vind het bijzonder dat ik dit formulier krijg en moet invullen.
Deze opdracht is nog niet gereed!
bewoonster is heel tevreden, heeft verkeerd ingevuld.
ik ben heel blij dat er zulke geweldige experts en mensen zijn! bedankt Bouwbedrijf Joziasse!
Bewoner is erg tevreden, de 1 moet een 10 zijn
Snelle service en goed
Super geholpen door de monteur. Wat er gedaan moest worden was zo geregeld
Bij het aanmelden van de werkzaamheden is er een afspraak gemaakt. Deze afspraak werd niet nagekomen. Na opnieuw gebeld te hebben, zou ik worden terug gebeld. Dit gebeurde ook niet. Ik heb zelf contact gezocht met iemand die zou moeten komen. Deze liet weten geen tijd te hebben opgehad. Later werd ik door weer iemand gebeld en is het alsnog uitgevoerd. Ik weet niet waar deze communicatiefout ligt/lag. Het werk is goed uitgevoerd (zij het 4 uur later dan was toegezegd, ik was er speciaal voor thuis gebleven), maar is volgens mij niet door Joziasse gedaan.
Bewoonster geeft aan dat de werkzaamheden goed zijn uitgevoerd. Echter moest ze wel meerdere malen contact opzoeken zodat de werkzaamheden werden uitgevoerd.
Een reparatie stond niet op de bon. Dit is door een derde partij partij alsnog profesorisch verholpen. De monteur zou doorgeven dat er een nieuwe afzuigkap nodig is. Tot heden nog niets vernomen, zijn nu een week verder.
snel en goed uitgevoerd
Gezellige vriendelijke heren, waren ook snel klaar met het plaatsen van de nieuwe keuken.
Top medewerkers
Goede en snelle service vakkundig uitgevoerd door zeer aardige vakmensen
wij worden altijd goed geholpen ,en vriendelijk personeel
de 2 moet ook een 8 zijn, ze zijn tevreden.
De elektromonteur kwam volgens afspraak prima op tijd. Het vervangen van de lamp en het nakijken van de lichtschakelaar nam ongeveer 10 minuten in beslag. Ben tevreden met het resultaat.
Altijd snel een afspraak. Maar NOOIT op de juiste tijt, nu al 3 keer dat iemand 2 uur of meer te vroeg kwam
Bewoner geeft aan dat er nu al 3x 2 uur vroeger een monteur voor de deur stond. Bewoner heeft niet voor niets een afspraak gemaakt, partner heeft nachtdienst en slaapt op die tijdstippen. Bewoner vind t vervelend dat er dan lang aangebeld word. Afgesproken dat bewoner volgende x aangeeft dat er gebeld moet worden als de monteur vroeger wilt komen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.