Filters

8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van %bedrijfsnaam% bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u %bedrijfsnaam% aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
7

voldoende, een redelijke ervaring

Netjes op tijd en reparatie goed uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van %bedrijfsnaam% bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u %bedrijfsnaam% aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van %bedrijfsnaam% bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u %bedrijfsnaam% aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
8

goede service, goed behandeld

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van %bedrijfsnaam% bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u %bedrijfsnaam% aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
3

zeer slecht, onaanvaardbaar

Jullie maken afspraak en komen niet op tijd, heb drie klachten vermeld en jullie hebben tot nu toe alleen maar een uitgevoerd. Ridator pijpen hebben lucht in, Portier interphone werkt niet, tot nu toe niemand heeft terug gebeld en een afspraak gemaakt daarvoor. Had ongveer twee week geleden klacht gemeld.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van %bedrijfsnaam% bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u %bedrijfsnaam% aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
10

perfect, zeker aan te bevelen

Goede klantvriendelijk bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van %bedrijfsnaam% bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u %bedrijfsnaam% aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
9

goede service, goed behandeld

Prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van %bedrijfsnaam% bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u %bedrijfsnaam% aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
10

perfect, zeker aan te bevelen

Komen keurig de afspraken na, en zeer vriendelijke medewerkers. Mijn dank,

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van %bedrijfsnaam% bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u %bedrijfsnaam% aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
8

goede service, goed behandeld

De monteur was heel aardig en bekwaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van %bedrijfsnaam% bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u %bedrijfsnaam% aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van %bedrijfsnaam% bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u %bedrijfsnaam% aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
6

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van %bedrijfsnaam% bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u %bedrijfsnaam% aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van %bedrijfsnaam% bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u %bedrijfsnaam% aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
8

goede service, goed behandeld

vakbekwame,vriendelijke medewerker

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van %bedrijfsnaam% bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u %bedrijfsnaam% aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
7

voldoende, een redelijke ervaring

Ik mis contact van WM. Zeker in dit geval.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van %bedrijfsnaam% bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u %bedrijfsnaam% aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van %bedrijfsnaam% bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u %bedrijfsnaam% aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van %bedrijfsnaam% bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u %bedrijfsnaam% aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
8

goede service, goed behandeld

Al paar keer was de hulp nodig van bouwbedrijf Joziasse. Mijn kiepraam was snel voor elkaar en de andere keren waren er geen reparatie' s nodig. Wel fijn dat er dan wel gekeken word.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van %bedrijfsnaam% bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u %bedrijfsnaam% aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van %bedrijfsnaam% bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u %bedrijfsnaam% aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
9

goede service, goed behandeld

Monteur kwam met een betere kwaliteit douchekopglijstang. Vorige was tot 2x toe niet goed aan de muur vastgezet en kwam los. Nu beter materiaal die stevig verankerd is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van %bedrijfsnaam% bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u %bedrijfsnaam% aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
10

perfect, zeker aan te bevelen

zo snel geweldig

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van %bedrijfsnaam% bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u %bedrijfsnaam% aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van %bedrijfsnaam% bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u %bedrijfsnaam% aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van %bedrijfsnaam% bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u %bedrijfsnaam% aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van %bedrijfsnaam% bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u %bedrijfsnaam% aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
9

goede service, goed behandeld

Tot nu toe altijd goed, volhouden dus

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van %bedrijfsnaam% bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u %bedrijfsnaam% aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
5

slechter dan verwacht

ben ontevreden over behandeling van mijn waterschade van het dak zie niemand voor contact wanneer ????????????????????????????????????????????????????

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van %bedrijfsnaam% bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u %bedrijfsnaam% aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.