
Ik heb de afspraak op woensdag 02-10-2019 ingepland maar de medewerker kwam één dag daarvoor omdat hij bij ons de beurt was! Het verbaast me wanneer wordt een kapotte of oude ding vervangen. De medewerker heeft het gaatje van de oude sluitplaat die heel lelijk is breder gemnakt met boormachine( het kost nieuw minder dan 1euro). De deur slit goed nu maar Als het hard waaidt dan maakt de deur veel lawaai. Ook op vorige keer dezelfde ding is gebeurd voor een roestig ramuitzetter in de badkamer.(2016)
Er staat een nieuwe afspraak gepland voor volgende week (week 44).
prettige medewerker zeer beleefd
Verkeerd ingevult, bewoner is uitermate tevreden!
Volgens mij is de daklekkage nog niet helemaal opgelost. Maar ik wacht het even af
Met veel regen en wind word t plafond nog steeds vochtig. Bewoner zou contact opnemen als t weer was want op dit moment ging t goed.
Graag even een terugkoppeling wanneer de monteur langs komt zodat hij niet voor niks komt? Ik had een voorstel gedaan maar geen reactie gehad dus maar gewoon gaan werken...…. Uiteindelijk een week later afgesproken.
altijd goede contacten
Ik kon makkelijk aangeven wat er kapot was, eventueel met foto en wanneer het voor mij uitkwam (dag en ook tijd). Dit was erg fijn en ze waren er dan ook op die dag binnen die tijd. Door beide medewerkers goed en vriendelijk geholpen, het was snel gebeurd.
Medewerker was vriendelijk, kwam op de afgesproken tijd en deed zijn werk snel en doeltreffend.
Bedankt voor de snelle oplossing.
Prima vakwerk, maar de communicatie met de klant/bewoner kan stukken beter...
Bewoner had een afspraak en heeft 1,5 uur gewacht, ondertussen waren ze gewoon geweest maar aan de achterkant van de garage en had de bewoner ze niet gezien. Uiteindelijk wel netjes uitgevoerd.
Goede afspraken kunnen maken. Werk is snel en vakkundig gedaan.
Altijd goede service. Ook telefonisch altijd netjes en correct. Geen klachten dus ga zo door. Met vriendelijke groet Angela van de Haar
Verkeerd ingevuld, de 1 moet ook een 10 zijn!
Topper
Snel,vriendelijk en vakkundig geholpen, top!!
Prima
Afspraak gemaakt betreffende een slaapkamerdeur, de datum kon door mij uitgekozen worden en dat is fijn. De aannemer van Bouwbedrijf Joziasse is een doorgewinterde vakman en heeft de reparatie deskundig verholpen. 9 van de 10 lopen de medewerkers dan weg, maar deze vakman vroeg of er nog meer dingen waren die verholpen konden worden. Echt een vakman die niet alleen naar zijn werkbon kijkt, maar ook met mensen praat en behulpzaam is.
Bewoner is zeer tevreden over de reparatie die is uitgevoerd! de 6 moet ook een voldoende zijn.
Probleem telefonisch aangemeld in de loop van vrijdagmorgen 20 september 2019. slechte timing van mijn kant. Maar het probleem ontstond op dat moment. Uw medewerker gaf aan dat maandagmiddag 23 september 2019 tussen 13..00 en 15,00 een medewerker de schade zou bekijken en waar nodig zou op opnemen. Medewerker was even voor13.00 uur aanwezig. Hij nam schade op en toen...… Kwam, zag en loste het probleem op. Geweldig, had ik niet op gerekend zo goed gereageerd. Sneller kon niet Klasse. Geen enkelcommentaar dus. Prima. Een dikke TIEN!
had geen verlichting bij de voordeur. Moest er twee keer voor bellen. Daarna is er iemand geweest die het gerepareerd heeft, maar dat zag ik pas 's avonds toen het licht het deed. Niet even gemeld of aangebeld
hier geen telefoonnr bekend. Zie reactie.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.