Filters

8

Zeer kundig en snel was loodgieter Grootjans van bedr. de Visser!

Ik had in wc en badkamer lekkende kranen. Ze waren zeer gedateerd en hij heeft er keurig 2 nieuwe opgezet! Ik ben er zo blij mee !!

  • Aanbevelen? Ja
8

Erg goed

Snelle reactie na melde storing

  • Aanbevelen? Ja
7

prima

slot vernieuwd, was een rot karwei, want totaal versleten en vastgeroest. werkt weer prima, zijn er blij mee

  • Aanbevelen? Ja
8

Geweldig

Goede behandelling

  • Aanbevelen? Ja
10

Topwerk afgeleverd

Zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

gewoon geweldig

die man heeft zo goed zijn best gedaan kan alleen maar loven bedankt aan Fred

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en een vakkundige service

Altijd weer prima

  • Aanbevelen? Ja
10

kan niet beter

snel en goed opgelost

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer kundige monteur.

Het stopcontact is gerepareerd. Hartstikke fijn! De afspraak stond gepland om 7.30 en mijnheer was stipt op tijd, top!

  • Aanbevelen? Ja
7

Niet goed

Ik heb een opmerking dat u moet langwacht op loodgieters.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima ervaring

Werd zeer snel geholpen door een super vriendelijke werknemer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer positief

Vriendelijk positief en goed werk afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht telefonisch te woord gestaan

De telefoniste die wij aan de lijn kregen “deed alsof ze het niet begreep” en stelde van die extra vage vragen. Zet daar iemand neer met meer empathie.

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima service

er wordt snel gereageerd in afspraak te maken

  • Aanbevelen? Ja
7

goede service

vriendelijk en beleefd personeel.

  • Aanbevelen? Ja
8

Beetje rommelig, maar vriendelijk

Dag 1 is er een persoon komen kijken naar lekkage in toilet. Hij constateerde dat de zgn manchetten vervangen moesten worden. De toiletpot zou er dan af moeten en dat kon hij niet alleen. De dag erna zou hij terugkomen met een andere persoon. Dag 2:Er zou een persoon voor de het stucwerk in de badkamer komen en een persoon voor een lekkage in het toilet. De persoon voor het toilet werd vervangen door iemand anders. Daarna meldde zich een andere persoon die voor de badkamer kwam, maar geen materiaal bij zich had. Even later meldde zich de schilder die het stucwerk kwam doen. De persoon zonder materiaal constateerde dat de afzuiging niet goed werkte en is bij de buren gaan kijken naar de afzuiginstallatie ter voorbeeld. Alles is naar behoren verholpen op ook een vriendelijke en effectieve wijze, maar ik had het idee dat de planning niet 100% effectief was.

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van %bedrijfsnaam% bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u %bedrijfsnaam% aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
10

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer snel en correct uitgevoerd vriendelijke uitvoerder

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van %bedrijfsnaam% bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u %bedrijfsnaam% aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van %bedrijfsnaam% bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u %bedrijfsnaam% aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 2
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van %bedrijfsnaam% bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u %bedrijfsnaam% aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 4
8

goede service, goed behandeld

Het ging hier om twee gevallen, en wel op maandag 29 juni. Al om acht uur waren uw mensen present! Het straatwerk bij de fietsenstalling is prima gedaan! Echter de jongeman voor het raam in het trappenhuis is er niet in geslaagd een afdoende oplossing te bewerkstelligen. Hij kwam, zag, en heeft het daar bij gelaten. Ik heb het zelf op kunnen lossen naar mijn tevredenheid overigens. Het was ook een moeilijk plek om bij te komen. Een ladder was nodig geweest.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van %bedrijfsnaam% bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u %bedrijfsnaam% aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
7

voldoende, een redelijke ervaring

Het is niet helemaal verholpen, de hendel van t raam staat nu haaks de kamer in. Dat was daarvoor niet, dus graag een vervolg reparatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van %bedrijfsnaam% bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u %bedrijfsnaam% aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van %bedrijfsnaam% bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u %bedrijfsnaam% aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
9

goede service, goed behandeld

Ik ben een alleenstaande moeder, en woon hier al langer dan 15 jaar, het is jammer dat de muren kapot gaan de stukjes vallen eraf, je moet veel alles zelf doen? Zou het ook fijne zijn als ze binnen alles renoveren, buitenkant is wel vorige jaar gedaan met ventilatie enz. Jullie medewerker Johnny heeft alle gaten gevuld een top medewerker mijn complimenten, en ook de medewerker die om 08.00 mijn kabel heeft afgewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van %bedrijfsnaam% bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u %bedrijfsnaam% aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van %bedrijfsnaam% bij de reparatie die onlangs via Woongoed is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u %bedrijfsnaam% aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.