
Nadat wij onze klacht per e-mail hebben doorgegeven, komt er vrij snel een reactie, gevolgd door binnen enkele dagen of zelfs eerder, een deskundige om de klacht te verhelpen. Lukt dat niet goed dan volgt een meer of andere deskundigheid. Alleen wanneer een gegronde klacht wordt doorgegeven, weet de verhuurder/Joziasse er van en kan de klacht worden verholpen. regelmatig wordt de klacht niet gemeld, maar wel jaren lang mopperen op de verhuurder, onbegrijpelijk.
Goed werk geleverd en duidelijke communicatie en vriendelijk en beleefde medewerker.
Goede service
Alleen waren niet alle problemen opgelost. Kraan heel wcmechanisme ook gemaakt. Alleen trapleuning nog los zou een ander voor komen,maar niemand gehoord of gezien. Dus opvolging matig . Maar na het telefoontje wat ik kreeg ivm mijn negatieve beoordeling. Is het nu super netjes opgelost. Ook is er uitgelegd waardoor het kwam Tevreden klant weer
Originele beoordeling
Alleen zijn niet alle problemen opgelost. Kraan heel wcmechanisme ook gemaakt. Alleen trapleuning nog los zou een ander voor komen,maar niemand gehoord of gezien. Dus opvolging matig tot slecht
Ik had een extra vraag over geaarde leidingen. De elektromonteur heeft dit adequaat opgelost, waar ik heel dankbaar voor ben.
ZIE BOVENSTAAND
Van tevoren een telefoontje dat hij eraan kwam en daarna een vlotte reparatie om het daarna nog wel ‘in de gaten te houden!’
Snel, en keurig
Uitstekend
Mijn vrouw en ik vonden de meneer die bij ons geweest is bijzonder aangenaam!
Snel gekomen en netjes gewerkt.
zondag 27-09 melding gedaan via de mail dinsdag 29-09 mail ontvangen dat het is doorgegeven aan het installatiebedrijf vrijdag 02-10 opnieuw gemaild omdat ik niks gehoord heb, niet via de mail/ telefonisch of aan de deur donderdag 15-10 weer gemaild omdat ik nog steeds niks had gehoord. We zijn inmiddels meer dan 2 weken verder Er zou op 9-10 een briefje in de bus zijn gegooid, maar ik heb niks gezien. Het lijkt me ook normaler dat je vooraf belt/ mailt om een afspraak te maken. Uiteindelijk op 17-10 een mail ontvangen voor het maken van een afspraak. Monteur deed uiteindelijk prima zijn werk.
Beste bewoner, vervelend om te horen dat dit zo gelopen is. Wij zullen dit opnemen met het door ons ingeschakelde bedrijf.
Snelle service en goede adviezen.
Ben gebeld, op de hoogte gehouden ben reparatie goed gedaan!
In het weekend een kapotte lamp in de brandgang gemeld. Maandag meteen gemaakt.
Prima geholpen
Vriendelijke man, gedaan wat er moest gebeuren, zelfs nog wat extra's gedaan waar hij niet voor kwam. Zoals het licht in het toilet maken en het slot van de voordeur smeren. Erg tevreden.
Goed en snel uitgevoerd blij met resultaat
Problemen goed opgelost, al duurde mijn stankprobleem 10 maanden!
Vriendelijk en op tijd. En een leuke verschijning!
snelle reactie op mijn reparatie verzoek op in te vullen datum. Werd snel teruggebeld met de mededeling dat het druk was en iom helpdesk nieuwe datum geprikt. Keurig op tijd en goed gerepareerd.
Resultaat moet ik nog afwachten, daarvoor moet het weer extreem hard waaien. Maar de mannen hebben hun uiterste best gedaan om de klachten verhelpen.
zakelijk met goed personeel van bouwbedrijf oziasse
Vriendelijk goede service correcte afhandeling meestal snel ter plaatse
Super en goed geholpen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.