Naar Van Essen geweest voor uitlijnen. Na een half uur wachten kreeg ik van een zeer botte onbeleefde monteur de sleutels met de mededeling dat het niet kon en wat er met de auto was gebeurd? Ik kreeg een grafiekje en in gebrekkig Nederlands een heleboel opties wat er misschien stuk kon zijn. Ik kon er weinig van maken en in goede uitleg had deze onvriendelijke man duidelijk geen zin. De monteur leek wel boos dat ik zijn tijd had verspild ofzo. Ik moest wel € 30 betalen voor controle maar kreeg dus geen diagnose. En ik had geen problemen met de auto gehad voor die tijd. Toen ik hem vroeg of het gevaarlijk was ermee te rijden zei hij dat ik over een paar honderd kilometer geen wielen meer zou hebben.. Als vrouw schiet ik bij gebrek aan kennis volledig in de stress en rijdt met pijn in mijn buik voorzichtig naar huis, want wie weet... gaan mijn banden eraf vallen ofzo? Bij navraag weet ik nu dat hij doelde op slijtage van de banden en mij dus min of meer voor niks hartstikke bang heeft gemaakt. Een dag later merk ik dat de motor inhoudt en begint te walmen. Met hulp van een vriend checken we de voor de hand liggende oorzaken. Blijkt er ineens een flinke koelvloeistof lekkage te zijn. En dat is vreemd want een week of 2 eerder was dat nog gecheckt, bijgevuld en alles in orde. Ik vermoed dat deze amateuristische monteur al dan niet met opzet het koelsysteem beschadigd heeft. Als ik dit niet op tijd had gemerkt had dit flinke schade aan de motor kunnen toebrengen. Nu staat mijn auto bij de garage om te repareren. Dus naast € 30 voor een zogenaamde controle extra kosten voor het koelsysteem. En wie weet wat voor schade er nog meer is ontstaan? Onbeschoft, ondeskundig en waardeloze service. Bij navraag hoor ik dit ook van veel anderen, plotselinge defecten nadat ze bij Van Essen zijn geweest. Ik werd gewaarschuwd dat het ********** zijn. Helaas kwam die waarschuwing voor mij te laat. Ik vraag me af of ze dit ook zo hadden gedaan als ik geen onwetende vrouw was geweest maar een brede vent met verstand van auto's. Ik voel me in ieder geval goed genaaid!! Een keer maar nooooit weer.
Prima service. Vond het wel wat lang duren.
Goed
Betreft slechts mijn eerste ervaring maar dat was meteen een goede. Kwam er voor informatie en het mogelijk maken van een afspraak voor het kopen van winterbanden en een bandenwissel maar werd direct geholpen door vriendelijk en deskundig personeel en 45 minuten later reed ik op winterbanden.
Dit was voor mij de eerste keer dat ik er winterbanden op heb laten leggen. En ik moet zeggen dat het naar tevredenheid is gebeurt. Ook het wachten maken ze zo goed mogelijk door Super lekkere koffie/thee aan te bieden. En het opslaan van je zomerbanden is ook een super uitkomst natuurlijk. Scheelt toch weer slepen met je banden.
Geen werkende wifi; niet handig. Weinig bereidheid van het personeel het wel werkend te maken.
Snelle service en vakkundig personeel
Top! Zowel voor banden als voor bestrating!
Prima service en prettig klantcontact
Via een kennis ben ik aan jullie adres gekomen. Ik werd snel geholpen. En ik heb rustig kunnen wachten totdat mijn auto klaar was, onder het genot van een kopje koffie. Ik heb denk ik goede winterbanden onder mijn auto zitten. M.v.g. en fijn 2019!
Prima en complete voorlichting. Vlotte en nette bediening. Kortom TOP !!
Ondanks dat ze de telefonisch gemaakte afspraak niet meer konden terugvinden, ben ik toch geholpen. Top.
Keurig geregeld
Ik kom binnen bij de balie en er kan amper een goedemorgen af terwijl er niet eens opgekeken wordt. Nadat ik gezegd heb dat ik 4 zomerbanden zoek maar nog niet precies weet welke en advies wil , raffelt de verkoper een aantal soorten op zonder folders of zoiets. Op de site is ook niets te vinden. Dus moet je maar uit je hoofd iets beslissen terwijl ik ook de indruk kreeg dat het maar lastig was dat ik info wilde. Daarna de auto klaargezet met een bord met werkopdracht erin . Heel raar waarom doet de monteur dat niet ? Daarna sta je te kijken in de hal. Ik vraag of er ergens koffie te krijgen is word ik verwezen achter een schot van de balie. De koffie is gratis en goed. Maar geen enkel idee hoe lang het gaat duren want niemand informeert je hier over. Voor 4 banden wisselen heb ik ruim een uur gewacht. Dan komt de monteur met het bord met werkopdracht en sleutel. Daarna afrekenen,ik loop naar de balie met het bord en is niet gelijk duidelijk waar betaald kan worden dus vraag ik het de "behulpzame" verkoper en verwijst me naar een medewerkster die met de administratie bezig is. Zij komt mij helpen en als ik wil gaan pinnen loopt zij zonder iets te zeggen naar de verkoper aangezien hij een probleem had met zijn pc, en laat mij gewoon staan wachten. Ook geen enkel excuus of zo . Normale gang van zaken denk ik !! Na het betalen van toch voor mij een heleboel geld denk ik : hier zien ze mij nooit meer terug. Wat is er gebeurt met klant is koning dat er wel was in het oude pand. Succes naar het hoofd gestegen misschien? Ik ga ze niet aanraden bij iemand anders !!
Goede service en vriendelijke behandeling
Tevreden, maar wel met de kanttekening dat ik de banden wisselen wel wat lang vond duren. Ik had een afspraak gemaakt en het duurde 5 kwartier voordat het klaar was.
Prima
Ben tevreden met van Essen banden. Vriendelijk en transparant.
Service is prima, maar lange wachttijden
Ik ben zeer tevreden hoe men meedenkt met de klant. goede service en duidelijk
De Smidse 1 3
6931 KJ Westervoort
Voor banden, velgen en het complete onderhoud aan uw auto!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.