Goed bedrijf

Gisteren weer is geweest voor nieuwe banden. Door een kleine miscommunicatie waren de nieuwe banden op de bestaande velgen gemonteerd ipv op de velgen die ik had meegenomen. Binnen een uur was de fout hersteld en alles keurig netjes gewisseld. Aangezien ik hier al ruim 20 jaar klant ben en er nog nooit iets is misgegaan maakte ik er dan ook geen probleem van. Vandaag een flinke rit met de auto gemaakt en de nieuwe banden bevallen uitstekend. De auto stuurt er veel beter mee! Topbedrijf Grtn Peter uit Haarlem

Meest betrouwbare garage ooit

Ik heb via een collega het adres gekregen van dit bedrijf en het lijkt erop dat ik nooit een review heb achter gelaten maar Albatros dit meer dan zeker verdient. Mijn katalysator moest vervangen worden en om te beginnen adviseerden ze mij dat de goedkope (namaak) katalysators waarschijnlijk problemen op gingen leveren en hun ze dus niet eens zouden leveren. Vervolgens ben ik met een prijsafspraak accoord gegaan en heb mijn reparatie afgewacht. Sneller dan ik dacht werd ik gebeld dat mijn auto weer klaar was en heb geen cent meer betaald dan van te voren afgesproken. Ze hadden zelfs een extra stukje buis/pijp besteld voor het geval dat nodig was. Dit bleek niet het geval en dat onderdeel is ook niet verrekend! Zonder twijfel het betrouwbaarste autobedrijf waar ik mijn auto heb gebracht en krijg hier helemaal (in tegenstelling tot bijna alle andere garage's) niet het idee dat er even wat bij wordt verzonnen zodat je rekening een paar tientjes hoger is. Lang verhaal kort: laat je niet naaien, wordt niet de klos. Fix je auto bij Albatros!

Top tent

Ondanks het vernieuwen van 2 achterschokdempers een grotere klus was dan oorspronkelijk was geinformeerd hebben zij zich aan hun prijs afspraak gehouden. En dit ondanks ik geen vaste klant ben vind ik een hoge waardering voor dit bedrijf op zijn plaats

• Website
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? Voorbij rijden/-lopen

Uitstekend geholpen

Mijn Swift had 4 nieuwe banden nodig. Goed geholpen met de juiste bandenkeuze. Banden netjes gemonteerd op de gepoedercoate originele velgen en uitlijning laten controleren. Kreeg goed advies mee om de wielbouten na enige tijd na te trekken met een momentsleutel i.v.m het zetten van de coating. Auto stuurt weer als nieuw! Ik kom hier al 20 jaar en blijft een uitstekend adres! Peter

Top bedrijf

Al jaren kom ik bij Albatros banden. Fijn bedrijf met kundige mensen. Michel altijd correct, vriendelijk en niets is hem teveel. Zijn zoon ook in het bedrijf sinds een paar jaar en als de familie traditie zo volgend. Recent mijn winterwissel laten doen. Je ziet iedere keer dat de zaak geüpgraded wordt ook voor wachtende gasten. Een topper dat Albatros en een parel voor de bandenservice in de omgeving. Aanrader dus.

top!

Vandaag opnieuw een prima ervaring bij Albatros, vriendelijk, alert en meedenkend en ook voor een keurige prijs!

super aardige mensen, gewoon TOP 👍👍👍

Op door reis geconfronteerd met een lekke band Gelijk geholpen Zeer klantvriendelijk Aanrader

• Afspraak maken N.v.t.
  • Service en uitvoering
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Parkeerruimte
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? N.v.t.

Weer helemaal zoals verwacht!

Vandaag mijn auto opgehaald bij Albatros Banden; 4 nieuwe banden gemonteerd en uitgelijnd Wat rijdt de auto muisstil en comfortabel, hij voelt beter in balans ook Deze ervaring is gelijk aan mijn vorige ervaring bij Albatros; 100% goed. Vriendelijke en deskundige medewerkers Prima werk voor prima prijzen Voor het complete onderhoud aan mijn auto kies ik vanaf nu voor Albatros in plaats van het officiële dealerbedrijf

Deskundig vriendelijk en ervaren bedrijf prijs kwalitijd verhouding uitstekend

Deskundig vriendelijk en ervaren bedrijf prijs kwalitijd verhouding uitstekend

• Aanbod

In verband met een een lekke band gebeld en ik kon binnen het uur terecht voor precies de band die ik wilde hebben! Snel en vakkundig geregeld!

• Aanbod

Van de week helaas weer een lekke band en wederom goed en snel geholpen bij Albatros !

• Aanbod

Mijn dochters auto had anderhalve maand na montage van nieuwe achterbanden opnieuw een lekke band. Conclusie van de monteur was dat dit veroorzaakt werd door corrosie op de binnenste velgrand waardoor langzaam luchtlekkage was ontstaan. Met lage spanning nog even door rijden had vervolgens onherstelbare schade aan de band veroorzaakt. Omdat Albatros vond dat de monteur anderhalve maand eerder die corrosie al had moeten zien èn verhelpen werd deze band nu kosteloos vervangen. Grote hulde voor deze klantvriendelijke geste. Ze hadden net zo makkelijk kunnen stellen dat er wat te hard tegen een stoeprand was gereden!! "Service en kwaliteit zijn zijn belangrijk" is niet zomaar een loze kreet van dit bedrijf!!

• Aanbod

Goede service en een duidelijk advies als er iets aan de hand is klasse!

• Aanbod

4 nieuwe all seasonsbanden aangeschaft. Tijdens het monteren bleek 1 band niet goed te Zijn en er was geen nieuwe meer aanwezig. Nieuwe afspraak gemaakt om deze later te vervangen. Dit werd op een orginele wijze gecompenseerd. Klasse

• Aanbod

Kom er al jaren, naar volle tevredenheid, het kantoor, zo knus met z'n drietjes en die" kleine "op de " troon " Volg natuurlijk links en rechts bij andere bedrijven de prijzen, maar... zij spannen altijd weer de kroon, de service en de klant vriendelijkheid staat altijd hoog in het vaandel.

• Aanbod

Goede en snelle service. Plus extra advies

TOPPERS!!

• Aanbod

Snelle afhandeling, vakkundig, zeer goede prijs kwaliteit verhouding

• Aanbod

Albatros is een bedrijf met fijne en deskundige medewerkers en de service is heel goed

• Aanbod

Kom er al jaren met de auto, maar nu ook de motorbanden geprobeerd. Had een specifieke wens van merk en type band, welke niet op voorraad was, om 1630 uur telefonisch besteld en de volgende middag al gemonteerd. Zelfs de uitbalanceer loodjes waren in de kleur van de velg gespoten. Zogezegd de puntjes op de i. En tegen een zeer scherpe prijs.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Na een vakantie in Engeland waar het asfalt erg grof is en er katte ogen en kuilen in de weg zitten, brak er ijzerdraad in de band en was de band vervormd. Met dit verhaal ging ik naar Albatros Banden. De heren zeiden dat het kwam doordat de auto foutief was uitgelijnd. Het lag niet aan het wegdek. Ik maak een afspraak voor het uitlijnen, wat 70 euro kost, en bedenk me onderweg naar huis dat de auto 4 maanden geleden nog door Albatros Banden was uitgelijnd. Ik bel ze op en leg het voor, maar in dit gesprek lag het niet aan de achterband maar aan de voorband. Huh? De meneer bedacht zichzelf ook dat dit niet helemaal klopte en bood aan dat ze gratis zouden gaan controleren of de uitlijning wel goed uitgevoerd was. Vandaag is dat gebeurd en natuurlijk stond de auto goed uitgelijnd. Ik vind het jammer dat ze mijn verhaal van Engeland zomaar van tafel schoven, mij een uitlijnbeurt wilden aansmeren.

• Aanbod

Goedemiddag mr Los, Ik vindt het jammer dat u de uitleg van onze receptionist verkeerd heeft begrepen.Er is nooit verteld dat de karkas breuk door een verkeerde uitlijning is ontstaan , mijn collega heeft u zelfs aan de hand van een band model laten zien wat er "mogelijk"gebeurd kan zijn met uw band. Bij de banden montage zijn uw oude voorbanden naar achter geplaatst en viel het de monteur op dat deze banden een afwijkend slijtage patroon vertoonde en daardoor is het advies uitlijnen gegeven , dat heeft totaal NIETS met de oorzaak van het stukgaan van uw band te maken. U kwam er inderdaad later achter dat uw auto pas was uitgelijnd , dus is ons voorstel geweest om de auto KOSTENLOOS op te meten om uit te sluiten dat er mogelijk een fout in de afstelling aanwezig was , dit bleek inderdaad niet het geval , het slijtage patroon van uw voorbanden is dus van voor de uitlijning geweest . U heeft verder geen extra kosten hoeven te maken dus sta ik verbaasd over uw reactie die puur op het verkeerd interpreteren van de gegevens berust , als u nog vragen heeft dan wil ik deze uiteraard graag beantwoorden.Misschien dat u de volgende keer als u de uitleg niet helemaal begrijpt , dit beter even kan aangeven als u bij ons bent in plaats van gelijk een reactie te plaatsen.Kritiek is nooit erg , kritiek die berust op onkunde is niet gewenst Michel

Albatros in IJmuiden is altijd mijn steun en toeverlaat wanneer wanneer er iets aan mijn auto moet worden gedaan! Prettig persoonlijk contact en ze denken altijd met je mee. Deze mensen verstaan hun vak en hun kennis gaat veel verder dan alleen banden en velgen!

• Aanbod

Vlak voor mijn vakantie twee banden (LV en LA) totaal plat na bezoek wasstraat. Op transport laten afzetten naar Albatros voor vinden oorzaak. Banden goed en de oorzaak werd gevonden in de ventielen (met drukmeting). Perfect geholpen en geadviseerd.

• Aanbod N.v.t.

Ik ken Albatros al bijna 10 jaar! kom daar altijd mijn banden doen, maar ook voor onderhoud van onze oude twingo. Voor onze nieuwe megane moesten we een paar sensoren hebben voor de winterbanden set. Dat was een stuk goedkoper dan bij de renault dealer. Het systeem werkte helaas niet direct (kon albatros niks aan doen) Maar Tom ging net zolang door totdat het gefixt was! en geen kosten rekenen! Dat noem ik nog een service!! dat wist ik al maar het werd nu weer bevestigd! We wonen inmiddels niet meer om de hoek, maar ik rij er graag een stukje voor om. Ik ben jullie dankbaar! groet, Michael

• Aanbod N.v.t.