We zijn zeer tevreden over het bedrijf.

Het bedrijf is bij zowel de voorbereiding ( advisering en meedenken) zeer goed. Klantvriendelijk, deskundig, en kwaliteit, zowel voor als na de uitvoering van de opdracht. Zeer prettig om mee samen te werken. Het leggen van tapijt is zeer deskundig uitgevoerd en aandacht aanbesteed. Goed overleg in de zaak als bij het uitvoeren van de opdracht.

• Ervaring met: Vloer

Netjes de vloerbedekking gelegd,personeel was keurig, na het leggen ook nog gestofzuigd

• Creativiteit N.v.t.
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen negatieve ervaring
  • Ervaring met: Vloer

Heel fijn personeel en heel goed geholpen.

Ze nemen de tijd voor je. Er is goede communicatie. Aardig personeel.

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Heb ik niet
  • Ervaring met: Interieuradvies

Advisering en plaatsing top

We hebben fijne informatieve gesprekken met Hans gehad om uiteindelijk de juiste vloer te kiezen, gekoppeld aan onze vragen/eisen. De vloerleggers waren vriendelijk en hebben mooi werk geleverd. Wij zijn tevreden over het geheel.

• Ervaring met: Vloer

Super vriendelijke, meedenkende mensen die bij jullie werken !

Vanaf het moment dat we de winkel binnenstapte, was het een goed gevoel ! Ze denken met je mee, laten verschillende producten zien, en denken met je mee. Ook keurig netjes een begroting wordt er van te voren gemaild. En dan het moment dat ze ( Maarten ) de vloer komen leggen, en de vouwgordijnen komen ophangen. Een echte vakman ! Ook hij denkt mee, en overlegt goed. Al met al hebben wij alles als zeer positief ervaren, en wij raden jullie dan ook zeker aan !

• Ervaring met: Vloer

HehLe fijne winkel goed advies en fijne service

We zijn heel fijn geholpen met goed advies en nemen de tijd voor je De gordijnen zijn netjes gehangen en t kleine probleem wat we een dag later ontdekte is ook meteen opgelost Kort om super fijne winkel met top service Dank je wel Hans en team

goede ervaring

mooie producten klanviendelijk

Zeer tevreden.

Snelle opname, goed advies en nette duidelijke offerte. Werkzaamheden goed en zorgvuldig uitgevoerd. Probleempjes yer plekke netjes opgelost, zonder meerwerk. Top!

• Ervaring met: Vloer

Goed advies in de winkel. Goede communicatie w.b.t datum levering,tijd.etc De mensen die de trap bekleed hebben waren vriendelijk, en hebben zover wij het nu kunnen beoordelen hun werk prima gedaan.

• Ervaring met: Vloer

Op prettige manier creatief meegedacht bij onze keuzes!

Creativiteit van Hans en de vakbekwaamheid van alle medewerkers is van hoog niveau.

• Levertijd
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen negatieve ervaringen en alles steeds in goed overleg gepland en afgeleverd.
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Absoluut niets op aan te merken!

Wij zijn enorm tevreden met het werk dat Maas en Waal Wooninrichters geleverd heeft. In mei hebben we een nieuwe pvc vloer en trapbekleding laten leggen en in oktober nieuwe rolgordijnen laten ophangen. Beide keren lieten de medewerkers van Maas en Waal Wooninrichters zien dat zij hun vak uitstekend beheersen - absoluut niets op aan te merken!

• Ervaring met: Raamdecoratie

M&W wooninrichters doen er alles aan om de vloer zo mooi mogelijk op te leveren en denken met je mee

Er wordt echt moeite gedaan om mee te denken en om lastige hoekjes etc. zo mooi mogelijk op te lossen, met veel creativiteit en vakmanschap.

• Ervaring met: Vloer

Fijn en betrouwbaar bedrijf met kennis van zaken

Voor onze nieuwbouwwoning hebben we bij Maas en Waal wooninrichters raamdecoratie besteld voor alle verdiepingen. We zijn een aantal keer terug geweest voor aanpassingen en steeds superfijn geholpen door Margret die alle tijd voor ons nam. Ze heeft ons niet alleen geadviseerd over de raambekleding maar ook kleuradvies gegeven voor de muren van onze woonkamer en keuken en hier zijn we echt heel erg blij mee. Alles is inmiddels ook vakkundig door hen opgehangen. Bedankt Maas & Waal. Wij vinden jullie een topbedrijf!

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen negatieve ervaring

Goed en klantvriendelijk.

Kwaliteit en klantgericht

Na een uitgebreide voorlichting over raambekleding konden we prima een keuze maken uit de verschillende producten. De levering was conform afspraak waarna de bevestiging snel en professioneel werd uitgevoerd. Kortom een tevreden klant.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Een heel goed advies en klantvriendelijke bejegening.

Zonder te weten waar ik precies naar op zoek was, ben ik goed geadviseerd door Margret. Vragen over de ruimte, beschrijving van de ruimte en het doel werden gesteld. Er werd een mooi gordijn besteld. Snelle levering en heldere afspraken. De monteur was op tijd, heeft netjes gewerkt. Heeft de gordijnen netjes ingevouwen Gaf nog tips! Goede ervaring!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Service en advies zijn geweldig.

Netjes en goed.

Goed geadviseerd en alles keurig gemaakt.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Klantvriendelijk service en meedenkend.

Zeer fijn en professioneel advies . Ontzettend blij met ons gordijn.

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Hebben we niet
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Alles goed geregeld zonder gedoe.

Goeie afspraken, duidelijke offerte en kwaliteit van leveren. Zo zie je het niet vaak.

• Levertijd
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: niet
  • Ervaring met: Interieuradvies

Betrouwbaar en goede service!!!

Ondanks tegenslagen met t leveren van t tapijt zijn wij super tevreden over het meedenken en oplossen van Maas&Waal wooninrichters. Onze slaapverdieping ziet er weer fris en modern uit dankzij het professionele werk van 2 gezellige(ook belangrijk)mannen die wij toch een aantal dagen in huis hebben gehad!!! Het eindresultaat is voor ons t belangrijkste en dat is TOP!!!!

Trap met Vinyl bekleed

De trap is super netjes geworden, boven verwachting, wat een geweldige monteurs van Maas & Waal wooninrichters.

Absolute vakwerk

Wij hebben een nieuwe PVC-vloer op de gehele benedenverdieping, overloop en trappen laten leggen. Maarten en zijn collega hebben een fantastisch eindresultaat afgeleverd waar zij trots op mogen zijn en waar wij heel erg gelukkig mee zijn.

Goede levering, goede nazorg

Zoals altijd met Maas & Waal wooninrichters een goede eraring. Plaatsing is goed gegaan en nazorg (een zakkend gordijn) wordt goed en professioneel geregeld!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Weer een perfect eindresultaat afgeleverd!

Zeer positieve ervaring, goede adviezen vooraf, goede en vriendelijke vakmensen en goede service en een prachtig eindresultaat.