Ik wist goed wat ik wilde, maar er werden ook andere opties besproken. Vond het zeker NIET opdringerig. Alle vragen werden netjes beantwoord. Heb het als heel prettig ervaren.

• Vakmanschap N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Ervaring met: Keukens

Vriendelijk personeel en heel erg blij met onze nieuwe keuken!

Van begin tot eind goed geholpen en geadviseerd voor onze nieuwe keuken. De keuken is geplaatst en wij zijn er super blij mee!

• Ervaring met: Keukens

Met het kopen van een nieuwe keuken ga je niet over één nacht ijs. Bij verschillende zaken geweest en uitgekomen bij Helmink in Vorden. Vriendelijk ontvangen door een enthousiaste verkoper(Pieter) die alle tijd nam om samen met ons een droomkeuken samen te stellen. Kortom wij zijn zeer tevreden en beslist een aanrader om bij Helmink een nieuwe keuken te kopen.

• Ervaring met: Keukens

Fijn geholpen, er wordt alle tijd voor je genomen.

Wij kregen stalen mee naar huis, om te kijken of de kleur goed was. Nadat wij de keuze hadden gemaakt, werd er vlot een afspraak gemaakt om de gordijnen op te meten. Na het opmeten, zijn de gordijnen besteld en deze waren boven verwachting snel klaar. De gordijnen zijn vakkundig en netjes opgehangen, Zeer tevreden met het resultaat.

Helmink: een goede keus

Klantvriendelijk, goed assortiment, prima adviezen, snel, goede en nette montage. Goede communicatie

• Ervaring met: Raamdecoratie

Zeer gastvrij, van A t/m Z fantastisch afgehandeld.

Wij zijn bij verschillende keukenzaken geweest maar nergens kregen wij een goed gevoel bij. Bij toeval reden wij door Vorden en zagen dat Helmink ook keukens verkocht. Wij werden zeer gastvrij ontvangen en hebben daar ook onze keuken gekocht. Zij denken goed met je mee, kijken voor oplossingen, prima service. Alles wordt perfect afgehandeld. Wij zijn zeer tevreden en blij dat wij bij Helmink de keuken hebben gekocht. Dit bedrijf is zeer zeker een aanrader.

• Levertijd
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: n.v.t.
  • Ervaring met: Keukens

Zeer prettig bedrijf, betrouwbaar, klantvriendelijk

Zeer prettig bedrijf, betrouwbaar, klantvriendelijk, goede nazorg. Heel fijn bedrijf.

• Assortiment N.v.t.

Goed advies en service

Ondanks dat ik er nog niet uit was welke gordijnen ik wilde, heb ik met advies van hen een heel goede keus gemaakt!

• Ervaring met: Raamdecoratie

goede ervaring, zijn ook afhankelijk van leveranciers.

een vlotte verkoper, zegt waar het op staat. Uitvoering werk uitstekend.

• Levertijd
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: bereikbaarheid afspraak kan beter.

Een aanrader.

Prettige ontvangst in de winkel. Meedenken, afspraken nakomen, behulpzaam. Zeer tevreden over het leggen van de vloer en het afleveren van de meubels.

• Levertijd
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: N.V.T.
  • Ervaring met: Meubels

Uitstekende service met het doel de perfecte keuken samen te stellen

Super fijn bedrijf. Pieter heeft ons uitstekend geholpen. Er is veel aandacht en zorg voor de wensen van de klant, waardoor de ideale keuken ontworpen is. Keuken is top! Een goede, stevige keuken met veel gebruiksgemak voor een betaalbare prijs. Wij zijn zeer blij met het eindresultaat en de goede service van Helmink Wonen!

• Ervaring met: Keukens

De vloeren laminaat en PVC uitstekend gelegd en rondom een mooie plint

Goede voorlichting in de winkel gehad en daarna een juiste correspondentie over de levertijd en leg moment. Goed contact met de man die de vloeren en plinten heeft gelegd en echt prachtig werk afgeleverd. Proficiat.

• Ervaring met: Vloer

Vriendelijk personeel en goede service.

Bij het ophangen van de nieuwe gordijnen zat de gordijn rail wat los deze is gelijk vastgemaakt.

Prettige vakkundige samenwerking

Onze ervaring met Helmink wonen en keukens,was bijzonder prettig,en alles volop naar onze tevredenhkeid verlopen! De keuken is geheel naar onze wens,en we zijn er superblij mee! Jeroen en Anita

• Ervaring met: Keukens

Van start tot finish perfect

Prettige, kundige en betrokken mensen. Prettig adviesgesprek, goede tips. Ook na de bestelling werd alle tijd genomen voor het beantwoorden van onze vragen. Oplevering & montage ook perfect. Dankzij Helmink staat er een meer dan prachtige keuken. Dankjewel Pieter & Arjan!

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Nvt

prima geholpen.

prettige omgang met klanten, nemen de tijd. goede uitleg.

• Omschrijf uw negatieve ervaring: geen
  • Ervaring met: Slapen

zeer tevreden

Klantvriendelijke behandeling, goed meegedacht over de mogelijkheden. De plaatsing van onze gordijnen verliep vlot en probleemloos. We zijn zeer tevreden over het resultaat.

Klantgericht

Ze hebben veel kennis van zaken en denken gericht mee met de klant. Wij zijn zeer tevreden over het resultaat.

• Omschrijf uw negatieve ervaring: geen
  • Ervaring met: Keukens

Ik ben tevreden over de koop en de bevestiging van mijn gordijnen en jaloezieën.g

De verkoopster heeft mij prettig geholpen bij het uitzoeken en op de hoogte houden van afspraken. De montage is ook na behoren uitgevoerd

Geweldige winkel en personeel

Ik ben goed geholpen/geadviseerd en alles is keurig geleverd en gemonteerd .

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Heb ik niet
  • Ervaring met: Meubels

Wij zijn zeer tevreden over de aanschaf van de keuken en keukenvloer.

We hebben een nieuwe keuken en vloer bij Helmink gekocht. We hebben diverse prettige gesprekken gehad voordat we tot aanschaf en plaatsing van de keuken zijn overgegaan en zijn zeer tevreden over het resultaat en de service van Helmink. Bij vragen per mail werd er vrijwel in alle gevallen snel gereageerd. Daarnaast is de samenwerking met het montagebedrijf Lageschaar ook prima verlopen.

heel tevreden

Na een slechte ervaring met een keukenbedrijf kwamen we bij Helmink keukens en wonen uit. Daar werden we prima geholpen en het kwam er van dat we uiteindelijk ook de vloeren en vitrage en de overgordijnen bij Helmink keukens en wonen besteld hebben. We zijn met dat alles heel tevreden.

Vriendelijk en passend geholpen

In de winkel werd er goed geluisterd naar wat onze wensen waren, en daarom snel en doeltreffend geholpen. Zijn superblij met de vloeren in ons kantoor, atelier, bijkeuken en de slaapkamer. Gaan zeker terug naar dit bedrijf!

prima bedrijf

uitstekende winkel met groot assotiment, goede verkoopster, geeft duidelijk uitleg. plaatsen van bed en slaapkamer kast ging goed, mee denkende monteurs, zeer te vreden over Helmink Vorden

• Levertijd
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: nvt
  • Ervaring met: Slapen

Prima.

Prima advies, vlot en goed gemonteerd, oude lamellen mee genomen.

Over Helmink Wonen & Keukens

Toe aan een ander interieur? Binnenkort je eerste woning betrekken? Of een inrichting die past bij de huisstijl van uw bedrijf? Helmink Wonen en Keukens adviseert, ontwerpt en realiseert als het gaat om interieur, zowel zakelijk als privé. Aan de Zutphenseweg in Vorden vindt u onze showroom. Een interieurwinkel gevestigd in een ruim 3000 m2 pand, gespecialiseerd in keukens, meubelen, raambekleding, vloerbedekking en zit- en slaapcomfort. Alles onder 1 dak!