Ben erg positief ingesteld naar jullie toe. De sfeer is goed men wordt prettig geholpen en als er wat is dan wordt het ook netjes en professioneel opgelost zo als het hoort. Vriendelijke groet T.Looijenga

• Ervaring met: raamdecoratie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen

zeer klantgericht en als klant die vaker bij Vivante Groningen koopt, ook qua prijs aan te bevelen.

• Ervaring met: raamdecoratie

groot assortiment, goede service en we worden altijd supergoed geholpen.we worden herkend als we weer binnenlopen en de medewerkers zijn altijd vriendelijk en ze weten waar ze over praten.geven goed en eerlijk advies

• Creativiteit N.v.t.
  • Ervaring met: vloer
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen

Altijd vriendelijk en overal oplossing voor top bedrijf

• Ervaring met: vloer
  • Omschrijf uw negatieve ervaring woordt negatief komt bij de firma (Krottje) Vivante niet voor

Prettig persoonlijk overleg, vakkundige en vriendelijke uitvoerders. Over het algemeen goed eindresultaat.

vriendelijk, klantgericht

• Prijsniveau
  • Omschrijf uw negatieve ervaring nog niet gehad

Over Vivante

Met persoonlijke aandacht en goed advies begeleiden we je graag naar de meest smaakvolle vloeren en eigentijdse raamdecoratie. Onze vakmensen zijn voorzien van een beste portie passie en gedrevenheid. Ze beheersen de techniek om met jouw keuze voor vloer of raam een statement in je huis te maken.