Bekenkamp heeft in ons geval met gordijnen een grote keus, vriendelijke afhandeling van bestelling. Duurde uiteindelijk wel lang voordat de stof binnen was, maar daarna snel en netjes gemaakt. Bij aflevering thuis ook vriendelijk personeel, het netjes achterlaten kan beter: nog veel gruis achter de gordijnen en zelfs losse spijkers! Vervolgens was de trekstang binnen 2 dagen stuk aan de rail. Werd weer op dezelfde (knullige manier) herteld. gevolg: weer stuk en weer bellen. Toen andere echte vakman, die het probleem eindelijk vakkundig heeft opgelost. Dat vonden wij dus een flinke misser, want de klant moet hierdoor ook twee keer thuis zijn en dat is niet altijd leuk. De vriendelijkheid en uiteindelijke service maakte alles weer goed.
We hadden meerdere deel offertes voor een trappenhuis. Dat kwam heel duur uit. Maar met een efficiënter gebruik van de rest stukken had het hele trappenhuis veel goedkoper uit kunnen vallen. Helaas hebben nu maar een deel gedaan vanwege de totale prijs.
goede ervaring, al 20 jaar klant
Bedrijfsleider berekend teveel banen in de voorlopige offerte (gordijn met dubbele plooi), terwijl wel de juiste maten zijn doorgegeven!!. In de definitieve offerte wordt zonder opgave van reden een hogere confectie prijs per baan opgenomen terwijl ipv een dubbele plooi gekozen werd voor een enkele plooi ! Kortom, vraagtekens over het vakmanschap van de bedrijfsleider. Het feit dat het offerte process "chaotisch" verloopt wekt niet het vertrouwen dat een scherpe prijs wordt geboden. Bij de aflevering van de gordijnen werd de gemaakte afspraak door Bekenkamp niet nagekomen.
Geachte heer Melchers , bedankt voor het invullen van deze enquête. Het betreurd ons dat u niet tevreden bent. Er is inderdaad per abuis de confectieprijs van een vlinderplooi berekend, dit bedrag van € 12,- is op de factuur in mindering gebracht. Bij de montage bleek dat onze stoffeerder niet op de juiste tijd arriveerde wat ook zeker niet de schoonheidsprijs verdiend. Kortom nogmaals excuus voor deze vervelde ervaring. Met vriendelijke groet, Patrick van de Pol
wij werden goed en vriendelijk geholpen en de service was uitstekend.
Bedankt voor deze mooie cijfers !
Goede service en vakmanschap. Tevens duidelijke en vlotte voorlichting. Er is volop keuze in soorten en materialen.
Prima service. We zijn een tevreden terugkerende klant.
Schade aangebracht bij aflevering due men niet heeft gemeld.
De schade aan het traphek is door onze stoffeerder gemeld. Later bleek ook dat de geschilderde trap beschadigd te zijn door een vallend voorwerp. Wij hebben meteen aangegeven om dit door onze schilder te laten verhelpen dit bleek echter niet gewenst. Inmiddels heeft u onze bloemen ontvangen, wij betreuren het dat u ons niet meer aanbeveelt.
Goed advies, stipte levering en schoon werken. Zeker een aanrader.
Wij hadden vouwgordijnen uit het grote assortiment gezocht en gevonden Het is daarna opgemeten en besteld. Na de aangegeven tijd is het geleverd en opgehangen. Het midden vouwgordijn bleek niet helemaal de goede maat te zijn. Ik heb contact opgenomen en snel daarna is Patrick gekomen om te kijken en heeft het op de zaak besproken. Hij heeft ons terug gebeld en gezegd dat het vouwgordijn wordt vervangen. Jammer dat het niet in 1 keer goed was, maar er is goed op gereageerd! Compliment voor Patrick!
Klant van Havo Laren Prima geholpen en correct uitgevoerd
We nemen aan dat deur horren bij de accessoires behoort. Prima geregeld, netjes geinstalleerd. Aardige monteur.
Jose did help us tremendously, especially when she discovered the carpet was not available anymore from the supplier. She talked about the fact it shouldn't have happened after we made our choice. And if we would choose a other carpet she would try and get us a discount. Luckily this was not necessary because the supplier still found some meters. Patrick did a amazing job in fitting the carpet, very professional.
Klantvriendelijk en deskundig en betrouwbaar
We hebben goede hulp in de winkel gehad, kregen stalen mee naar huis om nog eens naar te kijken. Levering ging heel snel en de monteur die de raamdecoratie kwam monteren was vriendelijk en deed heel voorzichtig met het materiaal. Wij zijn meer dan tevreden.
Snelle service, ervaren personeel. Vriendelijke mensen.
Fijn geholpen en voorgelicht. Snelle levering. Werd vakkundig opgehangen. Vriendelijke mensen!
Het betreft hier mijn ervaring met Vivante Havo in Laren
Top!
Wat een prettig bedrijf om je aankopen voor je huis te doen. Perfect geadviseerd, gecontroleerd of de maten correct waren en snelle levering en uiteraard plaatsing. Vivante bedankt!!
goede service en goed advies prima monteurs
Het ging fout, mogelijk nu een tweede inzending, eerste vervallen. Het viel ons op dat de "jongens" beleefd, vakkundig en vriedelijk zijn. (sorry Daniel) het zouden zoons van Wouter kunnen zijn! Totaal: nogmaals een 10!!!!!!!
Nieuwe Havenweg 5
1216 BG Hilversum
Bedankt dat u de tijd neemt om de ervaringen van onze klanten te lezen. Wij streven ernaar om onze klanten zo tevreden mogelijk te stellen met hun aankoop en tijdens het gehele aankoopproces. Ook na de aankoop geven wij uitgebreide garanties op zowel het product als de installatie. Neem een kijkje in de ervaringen van onze klanten!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.