Op zich positief. Helaas waren de horen tot 2x toe niet goed geleverd. De installeur nam eel netjes het product mee terug alleen hierdoor heeft het toch veel langer geduurd.
Vriendelijkheid en vakmanschap
goede ontvangst, gesprek, advies en levering. Communicatie is goed. Bedrijf ziet er verzorgd uit.
prima
prima service en kwaliteit
Wij kenden Vivante Bekenkamp niet en vonden de winkel in Bussum heel toevallig via internet. Twee keer in de winkel (Bussum) geweest voor advies t.a.v. gordijnen. Altijd lastig, want je ziet een staal, maar uiteindelijk is het een grote oppervlak dat bedekt wordt, dat ziet er altijd anders uit. De tweede keer was men nog even bereidwillig m.b.t. advies. Verder werd er geen enkele druk uitgeoefend om te beslissen. Uiteindelijk keuze gemaakt. Er werd een voorlopige orderbon gemaakt, die we niet hoefden te tekenen, wat bijzonder is en vertrouwen naar de klant uitstraalt. Vervolgens kwam iemand van de buitendienst alles precies inmeten met als uitgangspunt: "Ontzorgen van de klant". De levertijd van de gordijnen bleek vrij lang. Dat vonden we niet erg, we werden hierover geinformeerd. Gordijnen zijn netjes gemonteerd. Toen we nog een zorgpunt hadden is men - zonder gemor of gezeur - nog een keer langsgekomen. Het zorgpunt bleek overigens niet terecht, maar men bleef even attent. Pas toen alles was afgehandeld kregen we de factuur. Kortom: keurige klantbenadering: men ontzorgt de klant en geeft vertrouwen aan de klant.
Prima materiaal en service.
Bij Bekenkamp voldoende keuze, keurig opmeten en deskundig gelegd, alle rommeltjes meegenomen, de grote reststukjes bleven na vraag keurig achtergelaten voor gebruik in kasten ,daarom krijgt bekenkamp een 10.
Een levertijd van 3 maanden voor een eenvoudige loper is veel te lang. Oorzaak: zie verbeterpunten.
Geachte heer Fuchs, bedankt voor uw reactie. Zoals besproken is deze loper verreweg van eenvoudig zoals u omschrijft. We hebben meerdere toeleveranciers moeten benaderen om dit te kunnen maken conform uw huidige loper. Dat de eerste levering niet is zoals bedoeld is vanzelfsprekend jammer. Wij wensen u fijne feestdagen, Patrick van de Pol
Geweldig.
Een keurig bedrijf Prettige en aardige mensen in de winkel , evenals de monteurs Producten zijn erg kostbaar
Nadat 3! medewerkers hadden aangegeven dat het onmogelijk was de plissérhor die ik had uitgezocht in mijn schuifpui te plaatsen en ik al had besloten dan maar verosol gordijnen te nemen, kwam de heer Bekenkamp bij mij thuis om op te meten. Ik vertelde dat die gordijnen eigenlijk niet mijn 1e keuze waren. Hij reageerde hierop verbaasd en gaf aan dat een plisséhor best wel kon. Inmiddels heb ik , tot dusver, naar volle tevredenheid een plisséhor in mijn schuifpui.
Tevreden
Prima product, Zeer kundige monteur. Afspraken goed nagekomen.
Wij zijn in filiaal Laren fantastisch geholpen en uitvoering was idem. Servicegraad is buitengewoon.
Perfect, vriendelijk en professioneel
Wij hebben altijd een prettig contact met het bedrijf en zijn medewerkers. Natuurlijk gaat er weleens iets mis. Waar niet? Maar we komen zeker terug.
Reeds meer dan 40 jaren klant bij HAVO. Zeer tevreden
Slecht geadviseerd & zeer slechte kwaliteit voor een hoge prijs. Wij hebben nu een klacht ingediend en wachten nog op een oplossing.
Geachte mevrouw van der Leek, Bedankt voor het invullen van Klantenvertellen. De klacht is intern bij ons bekend en wij zullen z.s.m. hier een passende oplossing voor aandragen. Met vriendelijke groet, Patrick van de Pol - bedrijfsleiding
Bij de levering van de luxaflex zonwering bleek er een lichte knik in een van de bovenste lamellen te zitten. Zonder aarzelen is er besloten een nieuwe te leveren. De "defecte" bleef hangen tot de nieuwe opnieuw vakkundig opgehangen kon worden.
Wij kopen al meer dan 17 jaar bij dit bedrijf. Goede service en kwaliteit! Fijn bedrijf!
Het verwijderen van de oude vloerbedekking van de trap door mijzelf was afgesproken ,maar niet berekend in de off. - ook werd er dikker ondertapijt gelegd als in de of'. is aangeboden. Heb zelf de deuren moeten inkorten.
Geachte heer Pronk, per abuis heeft de stoffeerder een te dik ondertapijt bij u gebruikt. Omdat u de deuren heeft moeten inkorten heb ik u een financiële tegemoetkoming doen toekomen en vertrouw erop dat dit naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Patrick van de Pol
Vivante Bekenkamp is beslist een aanrader als het om een deskundig advies wat betreft woninginrichting gaat. Een uitstekende kwaliteit, hoogstaand vakmanschap, snelle en zorgvuldige levering. Kortom ik ben als klant zeer tevreden over Vivante Bekenkamp.
Nieuwe Havenweg 5
1216 BG Hilversum
Bedankt dat u de tijd neemt om de ervaringen van onze klanten te lezen. Wij streven ernaar om onze klanten zo tevreden mogelijk te stellen met hun aankoop en tijdens het gehele aankoopproces. Ook na de aankoop geven wij uitgebreide garanties op zowel het product als de installatie. Neem een kijkje in de ervaringen van onze klanten!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.