Er is geheel volgens afspraak gehandeld Bezoeken volgens afgesproken tijd Meedenken en advisering over plaatsing Veiligheids normen besproken Na plaatsing correct achter gelaten

• Ervaring met Horizontale jaloezie

Goedemiddag mevrouw Smits, Wat een feest om deze prachtige recensie te lezen en om te zien dat u zo tevreden bent. Ons doel is altijd om onze klanten zo tevreden mogelijk te maken en prachtige maatwerk oplossingen te plaatsen. Wij wensen u nog veel plezier toe met de raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Martijn de Wild

Heel erg tevreden!!!

Kwaliteit prima in orde. Leuke gasten die de gordijnen kwamen brengen en ophang. Veel keuze. Niets te klagen.

• Ervaring met Gordijnen, Vouwgordijn

Goedemiddag mevrouw Edens, wat een prachtig compliment voor ons bedrijf en ons enthousiaste team. De complimenten zijn overgebracht aan de leuke gasten ;), Dave en Gerard! Ook aan Patrick (inmeetadviseur) en Kim (showroomadviseur) zal ik dit leuke bericht doorgeven. Veel plezier met de gordijnen toegewenst! Met vriendelijke groet, Martijn de Wild

Klantgericht en -vriendelijk. Duidelijke afspraken die adequate werden nagekomen.

Is hierboven duidelijk omschreven.

• Ervaring met Duette Shade

Goedemiddag Gerrit, bedankt dat u de tijd heeft vrijgemaakt om de recensie te schrijven, dat stellen wij heel erg op prijs! Namens Tamara (showroomadviseur) en Henk (inmeetadviseur) veel plezier gewenst van de elektrische Duette. Met vriendelijke groeten, Martijn de Wild

Van advies, tot inmeten en montage alles prima geregeld.

Zeer tevreden.

• Assortiment N.v.t.
  • Ervaring met Gordijnen

Goedemiddag Henk, Wat een prachtig compliment voor ons Nijhof team. Wij wensen u nog heel veel woonplezier met de inbetween gordijnen toe. De complimenten zijn overgebracht aan Angelique (advies in showroom), Sjaak (inmeetadviseur) en Erwin (stoffeerder). Met vriendelijke groeten, Martijn de Wild

Prima geregeld

Prima geregeld.

• Ervaring met Pvc vloer

Goedemiddag José, Wat een mooie recensie, bedankt voor het invullen hiervan. Dat stellen wij heel erg op prijs. Namens Elza (advies in showroom) en Patrick (vloerenlegger) wensen wij u nog veel plezier toe van de mooie pvc vloer. Met vriendelijke groeten, Martijn de Wild

Komen beloftes na

Alles wat afgesproken was is goed verlopen.

• Ervaring met Gordijnen, Pvc vloer

Goedemiddag Jan, bedankt voor de mooie review! De complimenten heb ik overgebracht aan Jolanda (showroomadviseur), Ruud (innmeter) en Ton (stoffeerder). Wij wensen u veel woonplezier toe met de pvc vloer en de gordijnen. Met vriendelijke groet, Martijn de Wild

Bekenkamp levert nieuwe lamellen

er zijn nieuwe lamellen geleverd door Bekenkamp. Onze lamellen van drie jaar oud konden volgens Bekenkamp niet meer geleverd worden. Ze waren op maat en in de juiste kleur. Bekenkamp levert echter een witte boven- en een witte onderkant. Geen gezicht bij een mintgroene deur.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Anders

Goedemiddag Vincent, bedankt voor het invullen van de recensie. Wij vinden het vervelend om te horen dat het product niet het gewenste resultaat is als wat u in gedachten had. Van de adviseur heb ik begrepen dat in uw geval alleen een Trufit Top-Down/Bottom-Up horizontale jaloezie mogelijk is. Zowel bij Luxaflex als Sunway is het niet (meer) mogelijk om de boven- en onderlat in een andere kleur te verkrijgen dan wit, zwart of aluminium kleur. Ook bij onze andere leveranciers hebben wij navraag gedaan maar is dit type niet beschikbaar of hebben zij ook zijn andere (mintgroene) kleur. De kleur stond vermeld in de opdrachtbevestiging, echter hebben wij dit in het adviesgesprek niet duidelijk vermeld dat de kleur afwijkt van het product wat u eerst had, onze excuses daarvoor. Mocht u toch nog overwegen om een andere kleur lamel te kiezen in plaats van de mintgroene kleur, dan horen wij dat graag en passen wij het product alsnog graag voor u aan. Met vriendelijke groeten, Martijn de Wild

Zeer deskundig en vriendelijk geholpen!

Deskundigheid, vriendelijkheid, behulpzaamheid en bereid om mee te denken en ook heel belangrijk: producten zijn hoog kwalitatief!

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Bedrijf is al bekend bij mij

Goedemiddag meneer Schaap, bedankt voor de prachtige recensie. Onno (inmeter) en Erwin (monteur) heb ik op de hoogte gesteld van uw mooie waardering. Veel plezier gewenst van de horren en de gordijnen. Met vriendelijke groeten, Martijn de Wild

Geweldige service.

Ondanks in eerste instantie wat inmeet problemen bij de rolgordijnen heeft Benenkamp alles zeer snel hersteld. Geweldige service dat kom je tegenwoordig bijna niet meer tegen, dus alle lof voor de medewerkers die dat allemaal gedaan hebben. Wij zijn dus super tevreden.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Bedrijf is al bekend bij mij

Goedemiddag heer Mos, Heel hartelijk dank voor uw eerlijke feedback en begrip. Fijn dat u nu hele tevreden bent met de rolgordijnen. Wij vinden het belangrijk dat u als klant volledig tevreden bent met het eindresultaat! Deze mooie complimenten heb ik overgebracht aan Carmen (showroomadviseur), Henk (inmeetadviseur) en Bjorn (monteur). Mocht u in de toekomst verdere vragen hebben of als er iets is waar we u mee van dienst kunnen zijn, laat het ons dan gerust weten. Nogmaals bedankt voor uw begrip en vertrouwen in ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Martijn de Wild

Goed materiaal, vaklui.

Niets te klagen, alles exact volgens afspraak kundig gemonteerd.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Online gevonden

Goedemiddag Jeroen, Wat een fantastische feedback om te ontvangen! We zijn enorm blij te horen dat uw ervaring met ons bedrijf vlekkeloos verliep en dat alles precies volgens afspraak is gemonteerd. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw positieve ervaring met anderen te delen. Mocht er in de toekomst iets zijn waar we u mee van dienst kunnen zijn, laat het ons dan gerust weten. De complimenten zijn ook overgebracht aan Nathasja (showroomadviseur), Onno (inmeetadviseur) en Wim (monteur). Nogmaals hartelijk dank voor uw vertrouwen in ons bedrijf en heel veel plezier gewenst met de rolgordijnen. Met vriendelijke groet, Martijn de Wild

Geen gladde verkoop praatjes, eerlijk advies, duidelijke afspraken en vakmanschap van winkel tot uitvoering. Niet de allergoedkoopste maar je bespaard jezelf heel veel zorgen door bekenkamp over de vloer te halen, je word ontzorgd.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Bedrijf is al bekend bij mij

Goedemiddag Berry, Wat een fantastische recensie, hartelijk dank voor uw lovende woorden! We zijn blij om te horen dat u onze eerlijke benadering waardeert, duidelijke afspraken en eerlijk advies vinden wij heel belangrijk, het zijn tenslotte producten waar je jaren van moet kunnen genieten. De complimenten zijn ook doorgegeven aan Jolanda (showroomadviseur) , Ruud (inmeetadviseur) en Patrick en Richard (stoffeerders). Als er in de toekomst nog iets is waar we u mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag, of het nu gaat om een serviceverzoek of nieuwe producten. We waarderen uw vertrouwen in ons bedrijf en kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Martijn de Wild

Zeer goede service

We zijn zeer blij met de gordijnen. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Kan dit bedrijf zeker aanraden.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Online gevonden

Goedemiddag Jeroen, Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We zijn blij te horen dat u zeer tevreden bent met onze gordijnen en dat wij u vriendelijk en behulpzaam van dienst konden zijn. Het is ons streven om een positieve ervaring te bieden, en het doet ons goed te weten dat we daarin geslaagd zijn. Uw aanbeveling betekent veel voor ons. We streven er voortdurend naar om onze klanten de beste service en producten te bieden. Mocht u in de toekomst verdere vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Deze mooie complimenten heb ik ook direct doorgegeven aan mijn collega's Tamara, Patrick en Erwin. Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback en voor het kiezen van ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Martijn de Wild

Uitstekende voorlichting en deskundige vloerleggers

Heel tevreden

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Bedrijf is al bekend bij mij

Goedemiddag mevrouw Van Mondfrans, Heel erg bedankt voor uw mooie recensie en dat u klant bij ons bent! ik heb mijn collega's van onze winkel in Nijhof Baarn op de hoogte gesteld van uw recensie. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe vloer. Met vriendelijke groet, Martijn de Wild

Goede kwaliteit, uiterst precies geïnstalleerd, dik tevreden

Zeer prettig contact met Bekenkamp. Zeer vakkundig advies en mogelijkheden om thuis kleuren / stalen te bekijken. Installatie en/of montage gebeurt door ervaren en kundige medewerkers. Eventuele problemen worden direct en goed opgelost

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Bedrijf is al bekend bij mij

Goede, snelle en vriendelijke service.

Prima geholpen, goed advies gekregen en installatie snel en netjes.

professioneel

over de jaren verschillende keren met het bedrijf meegemaakt. Ik vind ze goed. enige is dat ze een beetje prijzig zijn

• Levertijd
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: een beetje prijzig
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Bedrijf is al bekend bij mij

Goedemiddag, bedankt voor uw review en voor het mooie cijfer dat u ons geeft. Wij wensen u nog heel veel woonplezier toe met de gekozen raamdecoratie! Dat moet zeker slagen, aangezien de gekozen kwaliteiten lang mee gaan. Met vriendelijk groeten, Martijn de Wild

Van begin tot het plaatsen zijn wij goed begeleid. Duidelijk en overzichtelijk. Snel en vakkundig geplaatst. Prachtig.

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Niets
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Advertentie

Goedemiddag heer Broersen, heel erg bedankt voor dit prachtige compliment. Ik heb deze overgebracht aan mijn collega's met in het bijzonder Elza, Patrick en Bjorn. Met vriendelijke groet, Martijn de Wild

Een professioneel bedrijf, goede service en altijd bereikbaar

Een professioneel bedrijf, goede service en altijd bereikbaar

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Bedrijf is al bekend bij mij

Goede ervaringen en goede service en personeel

Dat alles goed is verlopen vanaf dag 1

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via kennissen/vrienden/familie

Goedemiddag Nancy, Bedankt voor het prachtige compliment! Deze zal ik zeker overbrengen aan onze showroomadviseur Angelique, inmeetadviseur Ruud en monteur Gerard. Veel plezier nog gewenst met de gordijnen en de raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Martijn de Wild

Goede service/snel/goede kwaliteit

Bij de keuze van het soort materiaal en kleurkeuze had ik wel wat meer proactiviteit verwacht.

• Levertijd
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: geen
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Online gevonden

Goedemiddag Fred, bedankt voor de mooie review en ook bedankt voor de feedback. Die nemen wij graag mee om ons advies naar klanten te verbeteren. Veel plezier nog gewenst van de raamdecoratie! Met vriendelijke groet, Martijn de Wild

Helemaal goed

Alles werkt goed

• Service N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? N.v.t.

Bedankt voor de mooie review. De complimenten hebben wij overgebracht aan onze showroomadviseur Bas, innmeetadviseur Roy en stoffeerder Erwin. Veel plezier nog gewenst van de raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Martijn de Wild

Goed bedrijf Vakbekwaam en prettige medewerkers

Ik ben al heel lang klant bij Bekenkamp. Mijn ouders vroeger ook. Ze leveren kwaliteit en als er iets niet werkt komen ze snel om het te herstellen.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Anders

Goedemorgen Engelien, Wat leuk dat wij al meerdere generaties mogen voorzien van een mooie interieur. Deze mooie complimenten hebben wij ook overgebracht naar onze showroommedewerker Tamara, onze inmeter Henk en onze monteur Gerard. Heel veel plezier gewenst van uw rolgordijnen. Met vriendelijke groet, Martijn de Wild

Vriendelijk, behulpzaam en meedenkend

Prima, professionele vakmensen

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Bedrijf is al bekend bij mij

Beste Isa, bedankt voor deze mooie review en fijn dat wij de hal hebben mogen voorzien van een mooie schoonloopmat. Deze complimenten heb ik ook overgebracht aan Nathasja, Roy en Erwin. Meet vriendelijke groet, Martijn de Wild

Goed advies lamellen

Vlotte levering na bestelling. Prettige monteur bij installatie.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Bedrijf is al bekend bij mij

Beste Annet, Bedankt voor de mooie review! Heel veel plezier gewenst met de raamdecoratie en de complimenten zal ik overbrengen naar Ruud en Dave. Met vriendelijke groeten, Martijn de Wild

Kwaliteit en service

Bekenkamp levert kwaliteit. Personeel in winkel en montage vakbekwaam en zeer vriendelijk.

Nieuwe Havenweg 5

1216 BG Hilversum

Over Bekenkamp de Woonspecialist

Bedankt dat u de tijd neemt om de ervaringen van onze klanten te lezen. Wij streven ernaar om onze klanten zo tevreden mogelijk te stellen met hun aankoop en tijdens het gehele aankoopproces. Ook na de aankoop geven wij uitgebreide garanties op zowel het product als de installatie. Neem een kijkje in de ervaringen van onze klanten!