goede ervaring

S'morgens goed ontvangen met een bakje koffie. de instructeur was duidelijk, niet saai, kon tegen een grapje en hield de aandacht vast. al met al een goede ervaring.

duidelijk

was een zeer ontspannen en duidelijke les

Goede opleiding alles heelduidrlijk uitgelegd

Zeker een aanrader

Heel goed en een hele fijne e.h.b.o cursus.

Fijn om kennis weer op te frissen

Het was fijn om mijn kennis in een fysieke bijeenkomst op te frissen. Er is niet veel nieuwe informatie bijgekomen.

goede cursus waarbij in 1 dag de belangrijkste bhv-zaken worden verteld.

Ik heb een plezierige dag gehad, waarbij op een ontspannen manier alle onderwerpen werden behandeld. Er werd door de instructeur een heldere uitleg gegeven en dit gebeurde op een leuke "speelse" manier. De praktijkvoorbeelden hebben zeker meegeholpen om de stof snel te begrijpen.

Deskundig, kortom de opleidingsspecialist in BHV

Alles tot in de puntjes goed geregeld. Goede opbouw in de cursus. Fijne deskundige cursusleider. Locatie is goed te bereiken.

Locatie was zeer slecht, instructeur was goed

Ik via e-mail al een klacht ingediend over de locatie van onze herhaal cursus van afgelopen dinsdag in Amsterdam aan de Rhoneweg. Ik vind het echt schandalig dat jullie deze plek als cursuslocatie gebruiken. Bij aankomst twijfelden we of het pand überhaupt nog in werking was. De entree was bijna volledig afgetimmerd. Bij binnenkomst was duidelijk dat alles in zeer slechte staat was, stopcontacten waren niet afgedekt, gaten in het plafond. Daarnaast lagen er kleine stukjes glas op de grond terwijl we daar met onze knieën op moesten zitten met de oefeningen. Via e-mail heb ik ook foto’s gedeeld.

Zeer rustig en goede uitleg

Zeer goede en rustige uitleg

Het is altijd weer goed om deze dag bij te wonen en "alles" weer te oefenen.

Aanrader!

Er werd op een grappige manier uitgelegd met veel voorbeelden. Heel praktisch, aanrader.

Uitstekende cursus, met name door de bevlogenheid van de trainer.

Zie bovenstaande.

Leerzaam en leuk

De dag ging snel. Het was leerzaam en er was een goede afwisseling tussen praktijk en theorie.

Complete interactieve training

Veel aspecten van BHV komen in korte tijd aan bod. Naslagwerk meegekregen om het geleerde op te frissen.

zeer interactief en nuttig

zeer interactief en nuttig. Instructeur liet ons veel nadenken en doen.

Leerzaam!

Het was een aangenaam, leerzaam en interactieve dagje BHV! Weer nieuwe dingen geleerd door een deskundige en leuke docent. Bedankt en tot volgend jaar weer!

Super leerzaam

Al de onderwerpen werden goed door genomen

Duidelijk

Goeie uitleg, klein groepje, persoonlijke aandacht.

Goede uitleg, uitstekende voorlichter veel opgestoken weer

Was een leerzame dag, van alle punten die besproken werd was een goede uitleg

Enthousiasmerende trainer

Afgelopen dinsdag heb ik een BHV-herhaalcursus gevolgd bij Ruby. Ze heeft een prettige stijl van lesgeven: enthousiasmerend en positief.

Zeer goede cursus, duidelijke uitleg, praktijk wordt goed begeleid

Duidelijke uitleg, praktijk voorbeelden, duidelijke uitleg en begeleiding

Super interessant en leuk

Super, heel veel geleerd in korte tijd!

Instructie in een ontspannen en relaxte sfeer

Duidelijk en leerzaam

De instructeur wist het leerzaam, duidelijk en soms met grapjes erdoor heen over te brengen. Leuke leerzame dag gehad!

Ook goed

Over 101BHV.nl

101BHV.nl is specialist in BHV. Bedrijven uit alle hoeken van Nederland volgen bij 101BHV.nl een BHV cursus maar kunnen ook bij ons terecht voor BHV advies en BHV- EHBO en AED.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.