Heel heldere uiteenzetting, niet te lang. Opgewekte dame.

Leuk en leerzaam

Veel ervaring

Duidelijk en niet saai

De dagindeling was zeer gevarieerd, theorie gedeeltes werd goed afgelost met praktijk gedeelte, controle vragen tussendoor maar vooral zelf initiatief. Dus deze herhaal BHV cursus was zeer geslaagd

leuke dag , leerzaam en interessant. Ik vond het fijn dat de instructrice controleerde wat we deden en tips gaf.

Fijne leerzame manier

Ik vond het een hele leuke dag, zeer interessant en leerzaam. Ik vond het fijn dat de instructrice controleerde wat we deden en ons tips gaf als het net even anders/beter kon.

Leuke en interessante herhalingscursus

Super fijn om het jaarlijkse herhalingscursus te volgen. Vooral de zijligging, rauwtek en van buik naar rug waren interessant om het ook echt te oefenen.

Erg leerzame cursus met een erg leuke instructrice die het op een leuke wijze kan overbrengen! Een aanrader!

Veel geleerd

De cursus zat goed in elkaar, in grote lijnen is het meeste behandeld. Wat mij wel opviel is dat we eerder klaar waren. Op de terugweg zelf het cursusboekje doorgenomen en viel mij op dat niet alles klassikaal is behandeld.

Leerzame, fijne training op eigen locatie.

Vorige week heeft instructeur Luuk bij ons een In-company BHV-cursus gegeven. Op ons eigen kantoor kregen we een op maat gemaakte BHV-cursus, met extra aandacht voor de onderdelen die wij belangrijk vonden en de grootste risico's in ons pand en werk. Luuk bracht de stof op een leuke en enthousiaste manier over, waardoor iedereen actief bleef gedurende de hele training. Luuk, bedankt en tot volgend jaar!

Geweldige cursus

De locatie van de training was meer dan perfect, goede en duidelijke uitleg van de trainster, werd lekker vlot gebracht en veel praktijk voorbeelden gegeven

Deskundige en prettige training / cursus.

De trainer kon de stof helder en door middel van voorbeelden presenteren en deed dit op plezierige wijze. Hierdoor een erg aangename en leerzame BHV bijeenkomst gehad.

Duidelijk, helder en praktisch

Goed om gevolgd te hebben. Duidelijk uitgelegd door Anouk.

Informatieve dag op een leuke sociale wijze!

Goede ervaring! Qua tijd/informatie had het wat korter gekunt! Verder wel informatief en worden alle punten netjes afgelopen!

Enthousiaste en duidelijke uitleg

Nuttig, informatief en interactief

Ik vond het een positieve ervaring omdat luisteren en doen goed werd afgewisseld. Ik vond de docent levendig vertellen en daarom was het niet saai.

Hele fijne trainster

Hele fijne duidelijke uitleg en met humor

Erg leuke en leerzame dag!!

Op 10-06-2024 heb ik de training gevolgd. We hadden een klein groepje, 4 personen waardoor er voldoende ruimte was om (persoonlijke) vragen en situaties te bespreken. Doordat we in een klein groepje deelnamen was er ook veel ruimte om uitgebreid uitleg te geven en de praktijk voldoende aandacht te geven. Helaas kon 's middags de brandtraining doorgaan ivm het slechte weer.

Vernieuwend

Ik heb weer nieuwe inzichten verkregen en dingen bijgeleerd . Het was zeker de moeite waard

Heel duidelijk en leerzaam

Dames waren duidelijk en creatief. Veel geleerd in 1 dag.

super cursus

Het komt niet vaak voor dat een cursus mij boeit. Vaak is het een moetje maar ook vanwege de cursusleider was het een boeiende cursus. Dikke pluim voor hem. Ook locatie was top.

Erg leuk en leerzaam

André was een fijne instructeur, erg duidelijk en onderhoudend. Stelde ons goed op de hoogte van de gevaren en mogelijkheden en kon dit goed afwisselen met ezelsbruggetjes en humor om ons scherp te houden.

Top les gehad

Fijne en leerzamen cursus gehad

Leerzame dag met een prettige kleine groep.

Ik vond het een prettige dag zonder stoffige powerpoint (waar ik een beetje bang voor was). We waren maar met zes wat het prettig en overzichtelijk maakte. Andre deed het erg leuk en goed.

Goede opfriscursus

Weer een hoop geleerd en weer even een opfriscursus en goede uitleg en goede instructeur

Top cursus!

André was een uitstekende trainer. De informatie die hij verstrekte was duidelijk en gemakkelijk te volgen, zelfs zonder PowerPoint-presentatie. Het was eenvoudig om mijn aandacht bij de training te houden en ik heb veel geleerd. Het was ook erg prettig dat we een theorieboek meekregen, zodat we altijd kunnen teruglezen. De praktijkoefeningen waren zeer behulpzaam, met achteraf duidelijke feedback. André heeft een topcursus gegeven!

Rigaweg 26

9723 TH Groningen

Over 101BHV.nl

101BHV.nl is specialist in BHV. Bedrijven uit alle hoeken van Nederland volgen bij 101BHV.nl een BHV cursus maar kunnen ook bij ons terecht voor BHV advies en BHV- EHBO en AED.