Heel leerzaam en enthousiaste leraar!

Het is voor iedereen super goed om deze cursus dag te volgen. Ik raad het iedereen aan. Super leerzaam! Ruud gaf heel goed uitleg!

Voldoende

Les is goed. Locatie is goed. Alleen kaart duurt te lang heb nog steeds bhv pas nog niet ontvangen. Dat kan sneller . Misschien ergens ophalen of zo. Maar het moet beter sneller vlotter.

was weer prima in orde

Prima instructeur en alles was goed geregeld.

Zeer waardevolle training

Training was goed verzorgd en erg waardevol. Zeer leuke trainer waardoor je de aandacht er goed bij kon houden!

Goede heldere cursus

alles wat nodig is is gezegd

Goede uitleg en prettig uitgelegd niet zo saai

Leuke leerzame dag gehad

Prima ervaring

Goede begeleiding,goede Informatie leerzaam

Goede informatie!

Enthousiast en zeer veel kennis gedeeld

Uitstekend!

Snel geholpen met 3x BHV ivm de opstart van ons bedrijf. Verder op de cursusdag veel kunnen leren en op een leuke manier. Absoluut een aanrader!

Heel prettige training gehad.

De docent (Anouk) was goed voorbereid, had alles voor zich zelf duidelijk op een rij. Ze heeft een prettige, duidelijke stem. Ze heeft oog voor iedereen en kan behalve goed uitleggen ook goed luisteren en inspelen op de situatie.

Goeie training met fijne instructeur

Duidelijke uitleg en goede afwisseling van interactie

Fijne en duidelijke BHV cursus

Fijne en duidelijke BHV cursus. Altijd goed om deze kennis ter verversen

Superfijne cursus!

Hele fijne cursus gehad van 101BHV, super leerzaam en leuk verteld!

Instructeur heeft het uitstekend gedaan

De instructies waren duidelijk. Prettige en professionele ambiance. Goede inhoud van de les en op een prettige interactieve manier bezig geweest .

PERFECT

dit is mijn al zo veel ste keer al dat ik examen doe via 101bhv ik vind het prima en fijn bedrijf alles word duidelijk verteld en uitgelegd met ruime tijd ik ben normaal niet iemand die van 09:00/16:00 kan zitten en luisteren alleen met examen les van 101BHV heb ik dat probleem niet zeker een aanrader + alles in een dag .

Ik vond de BHV van 29 April in Den Haag , goed verlopen , het was duidelijk , en weer leerzaam.

Ervaring was het erg leerzaam om nieuwe dingen te weten. Ik voel me weer gesterkt door mijn ervaringen.

De beste docent tot nu toe.

Op woensdag 24 april jl. had ik een herhalingscursus BHV. Wat een goede docente is Anouk. Haar manier van lesgeven is perfect en zou altijd zo moeten zijn. Uitleg, voordoen, oefenen. Perfect. Zo gingen wij een een fijn tempo door de lesstof heen.

jullie zijn correct in het afhandelen van mails en vragen. De cursussen zijn top en heel duidelijk. Leuke instructeurs! Collega's zijn hier ook altijd heel tevreden over. Nemen hier graag aan deel en vinden het altijd prettig, wanneer ze weer bijgeschoold zijn.

Toegespitst op ervaring deelnemers

Fijn om alle basis informatie weer helder te hebben. Praktische voorbeelden van de instructeur en mede-deelnemers. Veel mogelijkheid tot vraag-antwoord.

Heel fijne cursus gehad

Ik heb voor het eerst een BHV cursus gevolgd en ik was de enige van de groep die nog niet eerder was geweest. Daarom werd alles op een wat hoger tempo uitgelegd en gedaan, maar ik kon goed aangeven wanneer het te snel ging en mijn vragen werden serieus genomen. Ik vond de sfeer heel erg fijn en vooral ook hoe Anouk de cursus gaf. Ze is heel fijn om naar te luisteren, kan goed uitleggen en voordoen. Ik heb het gezellig gehad en ik heb heel veel geleerd.

Fijne leerzame dag gehad.

Een enthousiaste instructeur die een leuke en interessante les heeft verzorgd.

Leuk en zeer leerzaam!

Met totaal 6 medewerkers hebben wij een erg leerzame en tevens ook leuke BHV Basis training gehad. De hoeveelheid informatie is veel, maar door de prettige stijl van onze trainer, konden we het snel tot ons nemen.

Prima BHV-training.

Ik heb de BHV-training van Anouk (uit Enkhuizen) gevolgd. Zij is nog niet heel lang zelfstandig bezig met het geven van de BHV-training, maar dat is niet zichtbaar tijdens de cursus. Het gaat haar goed af. Af en toe bij vragen merk je wel dat haar ervaring haar soms nog een beetje in de breedte in de steek laat, maar dat is geen belemmering voor een goede cursus-invulling. Nu valt mij dit op omdat ik zelf een ervaren rot in het vak ben en als docent op het gebied van veiligheidskunde en kwaliteit-arbo-milieu regelmatig actief ben. Niettemin positief gestemd!

Goed geregeld, duidelijke uitleg

Interessante dag waarbij de lesstof op een leuke manier werd afgewisseld met verhalen uit de praktijk. Verder was het fijn dat we met een klein ploegje waren waardoor er ruimte was voor individuele begeleiding.

Rigaweg 26 9723 TH Groningen

Over 101BHV.nl

101BHV.nl is specialist in BHV. Bedrijven uit alle hoeken van Nederland volgen bij 101BHV.nl een BHV cursus maar kunnen ook bij ons terecht voor BHV advies en BHV- EHBO en AED.