Leuk en leerzaam

leuk en leerzaam, leuke instructeur!

Leerzaam

Het was een cursus vol leerzame informatie, de manier hoe het word overgebracht is heel duidelijk, vooral opbouwend en fysiek heel actief. Na zo een intense dag is het bijna onmogelijk om de leerstoffen te vergeten.

Het was een prima BHV herhaling het werd duidelijk en helder uitgelegd.

Goede BHV-herhalings training

Goede instructeur, duidelijke voorbeelden, goede spelvorm.

freek heeft ons op een smeuige manier de essentieele bassis B.H.V. bijgebracht.

in Velpafgelopen maandag met een beperkte parkeerruimte in 1 dag veel geleerd van Freek .er is veel te leren in een korte tijd . de meeste winst is te behalenin het selecteren op nivo van de cursist zodat je op onderwerpen verder kunt ingaan .

Veel geleerd in leuke sfeer.

Dit was de tweede keer en ik heb er weer veel van opgestoken. De locatie in Amsterdam Zuid (Witte Huis) was beter dan de vorige locatie in Amsterdam Sloterdijk.

Zeer leerzaam

Gert heeft alles heel duidelijk uitgelegd met een vleugje humor. Ik heb veel geleerd en zal zeker bij iedereen aanraden.

verrassend

Ik vond de docent het op een fijne manier brengen. Totaal niet slaapverwekkend, hij was grappig, je aandacht bleef erbij. Hij had kennis. Zelfs de brand blussen in de regen ging gewoon door en het was een leuke leerzame dag.

Leuke, maar vooral leerzame cursus.

Enthousiaste begeleider met kennis van zaken. Brengt de praktijk goed over. Een leuke en leerzame dag gehad. Ik hoop niet alles in de praktijk nodig te hebben, maar we hebben een goede basis gelegd.

perfecte herhalingscursus met nieuwe inzichten

Niet alleen alle verplichte onderwerpen, maar er was ook tijd voor enkele extra onderwerpen en vragen. De trainers hebben verstand van de stof en weten deze op een goede manier over te brengen.

Het was super

Het was een super fijne dag. Kleine groep.

Leerzaam

Duidelijk, leerzaam, goed in elkaar waardoor aandacht erbij blijft

leerzaam prima cursus

leerzaam prima cursus wat ik iedereen kan aanraden. Als minimaal kennis wat een ieder eigenlijk zou moeten weten.

Fijne leerzame cursus met prettige instructeurs.

Ik vond het een interessante en leerzame cursus. De instructeurs waren erg begripvol en geduldig, maar ook zo hier en dan in voor een grapje wat de cursus ook heel informeel en luchtig maakte. Ik was in het begin heel erg nerveus maar dat werd me snel weggenomen en dat was erg prettig. Er werden ook verschillende filmpjes getoond en als je tussendoor vragen had werd daar ook gewoon tijd aan besteed.

Makkelijk t volgen , weet overal antwoord

Duidelijk en Leerzaam!

Zeer duidelijke les, op een hele leuke en leerzame manier uitgelegd! Een aanrader

Leerzaam

Ik heb een leerzame dag gehad, waarbij er op een prettige en leuke manier kennis werd overgedragen. De instructeur was duidelijk, eerlijk en kwam vakkundig over.

Was een leuke en leerzame dag

Was een leuke en leerzame dag

Informatief

Prettige kennisoverdracht

Iedereen zou deze cursus moeten doen.

Iedereen zou minimaal een BHV Basiscursus moeten doen.

Goede cursus, leraar

Goede uitleg ondanks beperkte tijd, geen moment verveeld

Een zeer informatieve en leuke dag.

Locatie en entourage waren zeer goed. Instructeur(s) waren erg spontaan en fijn om naar te luisteren.

Uitstekend!

Hele uitgebreide les! Op een leuke maar juiste manier alles uitgelegd. Quiz was echt een leuke manier om alles weer te herhalen

Prima dag duidelijke uitleg

Zeer prettige dag gehad duidelijke uitleg door examinator

Goede duidelijke uitleg met een goede instructeur!

Over 101BHV.nl

101BHV.nl is specialist in BHV. Bedrijven uit alle hoeken van Nederland volgen bij 101BHV.nl een BHV cursus maar kunnen ook bij ons terecht voor BHV advies en BHV- EHBO en AED.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.