Goede inhoudelijke BHV training

Goede inhoudelijke BHV training , alle aspecten worden behandeld en getraind. Goede uitleg en prettige leeromgeving. Ik aanbeveel 101bhv voor het behalen van een certificaat (dat is mijn persoonlijke mening)

Zeer leerzaam

Super fijne en leerzame dag

Mijn trainers Ruud en Karin waren echt een topteam! Met veel enthousiasme heb ik mijn herhaling mogen doen (2e keer dus). Ze creëerde en veilige en fijne omgeving om in te leren. Echt af te lezen dat ze dit met plezier en motivatie doen! Super dag gehad en weer even goed bijgespijkerd!

Ontspannen en gedegen cursus BHV

Fijne ervaring gehad bij de BHV cursus. De lerares zorgde voor een rustige les waarbij alle onderwerpen aan bod kwamen en op gedegen manier werden uitgelegd en er ruimte was voor vragen. Eerder heb ik ook BHV cursussen gevolgd maar deze was vergeleken daarbij het prettigst: alle vragen waren welkom, feedback werd op een prettige manier gegeven. De lerares zorgde doordat zij de naslagboekjes bijvoorbeeld pas op het einde uitreikte en ook geen meetapparatuur gebruikte bij de reanimatie-oefeningen ervoor dat iedereen de aandacht goed bij het onderwerp kon houden.

Fijne trainster en veel praktische zaken geoefend

We hadden een kleine groep deelnemers. Uitstekende trainster. Duidelijke uitleg en veel kunnen oefenen. Prima koffie bij de locatie van Sem in Velp.

Very productive time,professional instructor,interesting curses.

Very productive time,professional instructor,interesting curses.

• Would you recommend us? Yes

Professionele, leerzame en leuke instructeur

Goede instructie gegeven door ee comptetente instucteur met een manier va les geven die je zowel vermaakt als informeert

Glashelder

Alles volledig en duidelijk uitgelegd.

Goede duidelijke uitleg

Goede uitleg om alles weer even op te frissen Leuke manier van uitleg geven

Leerzaam en gezellig

Wij hebben als bedrijf hier een bhv basis cursus gedaan. Dit was heel informatief en praktisch ingericht. De trainer had goed oog voor de doelgroep

Mijn ervaring was geweldig, ik had geen idee hoe ik moest reanimeren of in gevaarlijke situaties moest anticiperen maar door de duidelijk uitleg van Anouk en de mooie dag ben ik nu op de hoogte hoe ik moet handelen

Leuke en leerzame BHV cursus

Dit was mijn eerste BHV cursus. Er werd goed geoefend met een defibrilator, hartmassage, mond-op-mond beademing en het verhelpen van verstikkingen. Verder veel informatie over ontruimingsplannen, brandblusmiddelen en uiteindelijk mochten we zelf een brand blussen met een schuimblusser en een branddeken. Leuk en leerzaam! De docent - Erik uit Wapse - bracht de stof op een leuke manier en wist iedereen bij de les te houden.

Goed verzorgd van A tot Z

Complimenten aan de instructrice en de manier hoe de training is opgebouwd. De eerste keer is altijd even spannend, maar de chemie in de groep was goed en zorgde ervoor dat de dag goed verliep. De locatie was goed bereikbaar en bijna nergens is de koffie & lunch zo lekker. Ook complimenten aan Susan.

Het was een hele fijne en prettige training

Anouk, geeft goede uitleggen. Laat ook de cursisten aan het woord, luisterd en geeft tips. Perfecte loactie en ook de gastvrouw Susan wat een geweldige dame, met een uitstekende lunch en verzorgen. Een tip om van te voren aan te geven waar de parkeer plaats is en dat er een munt voor 5 euro binnen eerst gehaald moet worden om te parkeren. Zeker voor cursisten die niet uit Amsterdam komen

zeer leerzaam

was zeer leerzaam goed gedaan de BHV cursus( Anouk) ik ben zeer tevreden en de lunch was heerlijk leuke vrouw (Susan) van de keuken top locatie bedankt en succes verder en misschien tot volgend jaar.

Super leerzame leuke dag gehad met Luuk!

Leuk, praktijkgericht en ontspannen les :)

Zinvolle en goed geregelde bijeenkomst

Met het gehele team van zo een 13 mensen hebben we onder leiding van Erik een prima dag gehad. Alles was uitstekend verzorgd. Een kleine tip van mijn kant is wel dat de instructies m.b.t. stabiele zijligging, omdraaien slachtoffer etc. mijns inziens beter NIET alleen van een kaart gelezen moeten worden. Een video in combintie met tekst zou veel sneller werken. Iedereen heeft nu mobieltjes dus de geschreven kaart in combinatie met een QR code van een video op Youtube.

Good and well trained

The teacher was very friendly and easy to understand. He explained everything very well.

• Would you recommend us? Yes

Duidelijk en prettig

Was een fijne opgelderingsdag. Karin deed het prima en op een aangename manier!

Interessante cursus

Interessante cursus, leerzaam en leuk! Fijne afwisseling tussen praktijk en theorie.

Een leerzame dag

De leraar was aardig en legde alles duidelijk uit. Herhaalde steeds veel, waardoor het goed in je hoofd blijft hangen. En maakte af en toe een grapje. Een leerzame dag en in de middag een lekkere lunch gehad!

Op een informatieve en informele manier BHV gehad

Een enthousiaste en goede instructucteur.

positief

Interessante dag, duidelijke materie en een leuke instructeur die duidelijk en humoristisch les gaf, goede interactie met de groep…

Uitstekend!

Vlotte & gezellige instructeur

Het was een interessante en leerzame dag, top instructeur.

Goede uitleg en presentatie. Fijne spreker en voor herhaling vatbaar.

Rigaweg 26

9723 TH Groningen

Over 101BHV.nl

101BHV.nl is specialist in BHV. Bedrijven uit alle hoeken van Nederland volgen bij 101BHV.nl een BHV cursus maar kunnen ook bij ons terecht voor BHV advies en BHV- EHBO en AED.