Positief

Een gezellige, leerzame middag waar we interactief aan de slag gingen met verschillende onderwerpen. Ik heb veel geleerd en raad iedereen aan om deze training te volgen.

Humor en leerzaam

vlot gezellig en leerzaam, 1 woordt Top.

Super netjes geregeld, erg duidelijk en op herkenbare wijze uitleg!

Echt een heel leerzame dag gehad bij 101BHV in Groningen. Duidelijke uitleg, alle voorzieningen heel netjes geregeld ook. Begrijpelijk en alle tijd en rust voor je vragen en extra voorbeelden en oefeningen.

Prima dag, met leuke instructeur

Dag als zeer positief ervaren, zeer duidelijke instructie met mooie voorbeelden. Enige nadeel was de ruimte, dit was erg hol.

Zorgvuldig en afgestemd.

Docent heeft veel ervaring en vertaald de cursus naar de praktijk.

Duidelijke uitleg, waar genoeg ruimte was voor vragen of herhaling van oefeningen (en een grapje, ook niet onbelangrijk). Dit jaar hadden we een goede instructeur, die enthousiast en leuk uitlegt !

zeer leerzame informatieve cursus

De cursusinstructeur was zeer goed opgeleid en kon de punten goed overbrengen. Ik kijk nu al uit naar de vervolgopleiding volgend jaar. zeer sterk aanbevolen

Luchtig en zeker duidelijk

De ervaring om de BHV te doen is zeker goed. Reanimatie op de dummies geeft je toch weer even het gevoel. En de Leraar gaf ook wat lotus voorbeelden. Tia beroerte en het verschil hart aanval vrouw of man zeker belangrijk.

De cursus was compact maar wel efficiënt.

De instructeur gaf de lesstof met uitleg en samenvattend, heel goed weer. Ook betrok hij de deelnemers actief mee te doen aan de lesstof. Dus verslapping zat er niet in. Naslag werk is ook goed gebundeld. Digitale presentatie ging ook goed. Andere materialen voor blus oefeningen waren ook dik in orde.

Fijne combinatie van e-learning en praktijk

Deze herhaling was prima, voorafgaand de e-learning doorlopen en tijdens de bijeenkomst werd nog stilgestaan bij de belangrijkste topics en werd alles in praktijk gebracht. Fijne manier om te herhalen.

kleine groep was prettig

4 uur is best kort als de groepen groter zijn. Heb de bijeenkomst wel als prettig ervaren.

Leerzaam, fijn om het geheugen weer op te frissen. Goede aanvulling met ziektebeelden

Erg leerzaam

Ik had nog nooit een BHV cursus gevolg dus voor mij was alles nieuw. Ben blij dat we cursus materiaal mee naar huis kregen dan kan je het thuis nog even rustig nalezen. De lunch was erg lekker en goed verzorgd.

Prima!

Ondanks de RIVM regels duidelijk!

Professioneel en verzorgd.

Instructrice met veel kennis en ervaring. Veel informatie, er werd duidelijke uitgelegd en voorgedaan waardoor het goed te volgen was. Locatie was goed bereikbaar en ruim opgezet i.v.m. Covid regels. De verzorging over de hele dag was uitstekend geregeld.

Van iemand die het echt weet kennis die je wilt

Relaxede sfeer met instructeur en hij had goede relevante ervaring

Een gezellige leervolle samenzijn.

Een gezellige leervolle dag. Een onderwijzer die van wanten weet. De Nederlandse taal weliswaar niet echt heel goed beheerst maar haar kennis van zaken goed weet te onderbouwen.

Erik geeft op hele mooie manier de les.

gezellige leerzame bijenkomst

De instructeur was geduldig en was in staat gedurende de dag een gezellige sfeer te scheppen. Die gezelligheid droeg bij aan de leerzaamheid van het geheel. Zijn praktijkvoorbeelden uit eigen ervaring waren indrukwekkend. Ondersteuning had hij paraat door het laten zien van voorbeelden op filmpjes. Bij het oefenen gaf hij duidelijk aan wat er verbeterd kon worden. Dat hij ook koster is in een kerk gaf voor mij de doorslag; een Christen die zich laat zien in zijn daden! Mijn complimenten!

goed geregeld!

Goede basiscursus / Herhalingscursus!

Goede en uitgebreide cursus, prettige docent, nam veel tijd voor vragen en uitleg. De lunch was erg goed verzorgd ( Concordia Hoogland).

Leerzame dag met veel tips voor onze organisatie

Voor mij was het zes jaar geleden dat ik een BHV cursus had gevolgd. Het was dus een opfriscursus met ook een aantal dingen die in de loop van de jaren zijn aangepast. De oefeningen met de AED en reanimatie zijn sowieso belangrijk om de doen, hier werd voldoende aandacht aan besteedt. De instructeur haalde er regelmatig praktijk voorbeelden bij zodat het wat meer tot de verbeelding sprak. Al met al een leerzame en leuke dag.

Duidelijk en leerzaam

Leuke en duidelijke BHV cursus gehad. Zeker weer voor herhaling vatbaar volgend jaar! Ondanks dat het een herhaling was blijft het toch interessant.

Het was voor mij een duidelijke uitleg waar ik wat aan heb

Deze dag was voor mij als zeer prettig te ervaren

Over 101BHV.nl

101BHV.nl is specialist in BHV. Bedrijven uit alle hoeken van Nederland volgen bij 101BHV.nl een BHV cursus maar kunnen ook bij ons terecht voor BHV advies en BHV- EHBO en AED.