juiste persoon voor de cursus Silvie.

Ondanks de corona maatregelen zeer effectief.

Het was een leerzame en inspirerende bijeenkomst

Ik heb weer veel nieuwe dingen gehoord. De instructeur betrok iedereen er op een leuke manier bij. Erg leerzaam en inspirerend. Ondanks corona toch alles (veilig) kunnen oefenen.

boeiende leuke les met veel voorbeelden uit de praktijk

Veel dingen geleerd, met een slimme relaxte instructeur.

Helemaal top

Het was heel leerzaam en het was een leuke en een goede cursus met leuke mensen en de instructeur was ook heel goed.

Duidelijke uitleg met af en toe een lach

Fijne cursus ondanks corona maatregelen

De instructrice Silvie heeft ons weer mee genomen door het hele BHV verhaal. Het werd op een fijne en functionele manier opgefrist! Op bepaalde punten een verdieping op de stof! Super!

Leerzaam.

Op een prettige manier toch weer het e.e.a. kunnen opsteken! Jammer dat door corona beperkingen fysieke oefeningen niet mogelijk zijn. Vervolgcursus hopelijk weer meer mogelijkheden.

Het was een leerzame dag!

Ik was er voor de herhalingscursus. Het was fijn om alles op te frissen.

super trainer

waar de meeste vraagtekens bij hadden was of het corona en afstand proof was, dat was het zeker, netjes geregeld op deze locatie

Trainer was een praktijk mens, SUPER !!!!!!!!

Onlangs deze training gevolgd hetgeen mij erg mee viel. Op voorhand had ik er een hard hoofd in. Zie het als een moetje..... Maar onze trainster Sylvie komt vanuit de praktijk en had daardoor vele praktische voorbeelden hetgeen leidde tot een zeer leuke, geïnteresseerde en leerzame training. Voor de vervolg training wil ik weer naar 101BHV met als kanttekening dat ik weer Sylvie als trainster heb. Al met al een zeer goede ervaring!

Leuk

Wederom heb ik weer een leuke bhv dag gehad. Ondanks de Corona maatregelen, was alles goed in orde!

Goeie duidelijke uitleg in een geweldige sfeer.

Heel leerzaam en zeker een aanrader.

Interessant

De cursus werd op een prettige manier gegeven. Voldoende ruimte om vragen te stellen, maar werd niet te lang over door gediscussieerd. Trainer is een enthousiaste vrouw met veel ervaring. Veel geleerd. Alleen de locatie vind ik minder. Koud lokaal en de lunch was niet echt goed. Te veel eten, wat allemaal net niet echt lekker is. Geen kannen water in het lokaal, pas laat in de middag, nadat hierom gevraagd is. Geen prullenbakjes in het lokaal. Maar goed ik kwam voor de BHV cursus en die was goed!

Gewoon goed

Helaas weinig oefeningen kunnen doen vanwege corona maar alsnog heeft de instructrice goed haar best gedaan om ons alsnog de basis bij te brengen.

Een goede basis training met veel relevante informatie.

Met name de brandveiligheid was interessant en veel kennisoverdracht.

Goede duidelijke informatie en cursus.

De cursus werk duidelijk en niet te moeilijk omschreven gegeven helaas door de corona situatie konden sommige taken in de praktijk niet uitgevoerd worden maar dat terzijde.

Fijne positieve cursus

Ik ben blij met de BHV cursus van 101BHV.nl. Alles werd helder uitgelegd maar er was ook voldoende tijd om filmpjes van voorbeelden te bekijken en zelf praktisch aan de slag te gaan. Michel was een goede instructeur die helder en enigszins humorvol kon uitleggen.

Heel goed!

Ondanks de beperkingen vanwege het coronavirus, een zeer informatieve bijeenkomst met een gemotiveerde cursusleider.

Prima, was een vol programma maar door instructeur met de afwisseling in programma goed te doen

Goed, veel informatie in mijn situatie als je voor het laatst op lagere school jeugd EHBO hebt gevolgd

Praktisch en duidelijke uitleg

Professionele uitleg gericht op realistische situaties. Zelf de handelingen uitvoeren zodat je indien er iets gebeurt weet wat je moet doen.

Goed hoor.

Ik heb een goeie en leuke dag gehad! Als ik een rookmelder win vond ik de dag niet goed en leuk maar helemaal geweldig...

Sylvia is een topper

Fijne dag gehad, veel ruimte voor vragen over persoonlijke werksituatie, duidelijke uitleg.

Goede uitleg, vriendelijke trainers

Mijn vervolg cursussen bij 101BHV zijn erg positief. De trainers zijn stuk voor stuk erg vriendelijk, leggen goed uit, weten je te boeien en de aandacht vast te houden.

mooie presentatie

alles goed geregeld ondanks Corona toch nog wat bijgeleerd

Dit jaar hadden wij met de training Sylvie als instructeur. Positief verrast door haar kennis en kunde. Ondanks dat het een herhalingscursus was heb ik veel nieuwe dingen geleerd. In één woord: Top! Wil haar graag elk jaar als instructeur.

Over 101BHV.nl

101BHV.nl is specialist in BHV. Bedrijven uit alle hoeken van Nederland volgen bij 101BHV.nl een BHV cursus maar kunnen ook bij ons terecht voor BHV advies en BHV- EHBO en AED.