Interessante, volledige, duidelijke, praktische dag

BHV instructeur was volledig in alles behandelen, heeft veel ervaring en deelt deze ook. Daarnaast alles duidelijk, praktisch toepasbaar (niet zo moeilijk denken); beviel mij erg goed! Enkel boekjes, naslag werk miste. Instructeur gaf ook wel aan dit besteld te hebben, maar kwam later binnen. Eerder ook wel moet toetsen/e-learning moeten werken, maar dit totaal niet gemist, ging prima zo.

Prima dag en goede opfriscursus

Prima ervaring

Hele fijn en leerzame dag gehad

Een fijne en interactieve manier

Ik heb de cursus als zeer prettig ervaren. Een goede/duidelijke instructeur die de theorie goed mixte met de praktijk en op een interactieve manier lesgaf. Je gaat daadwerkelijk nadenken over wat je moet doen en dat is goed. Daarnaast was de locatie ook zeer prettig en de sfeer was ook goed. Per slot van rekening komen er ook onderdelen aan bod die in de praktijk heftig kunnen zijn.

Interessante - en zinvolle curcus

Centrale locatie, cursus prima opgebouwd en leuk gegeven.

Erg leerzaam

Leuke dag, veel geleerd en fijne docent

Prima BHV-dag met zoveel mogelijk informatie

Instructeur vertelde op een niet saaie manier, zodat je geboeid bleef Goed om zelf een paar keer te oefenen Lunch en koffie/thee waren prima verzorgd Locatie was wat minder, beetje koud en geen vrije parkeerplaatsen

Top docent!

Goede, duidelijke uitleg waardoor het leuk blijft om te volgen.

Leerzame dag van ervaren instructeur.

Goede herhaling! Prettig opgedeeld in 2 dagdelen met een goed verzorgde lunch tussendoor.

leerzaam, nuttig. ontspannen en maar ook gemoedelijk

Als nieuwkomer beoordeel ik het als een leerzame bijeenkomst met een enthousiaste instructeur. Het was wel duidelijk dat er mensen waren die vaker een (vergelijkbare) bijeenkomst hadden gedaan. Die wisten meer.

Was top!

Fijne laagdrempelige training, waarbij soms nogal beladen onderwerpen vrij luchtig (wat fijn is) aan bod komen. Wilmar was een duidelijke docent die met humor alles behandelde.

Zeer professioneel zonder dat het saai word. De dag was eigenlijk ook zo om.

De dag, opgedeeld in twee. Ochtend: eerste hulp, middag: ontruimen, brand en kleine blusmiddellen. Dit maakt het heel overzichtelijk en goed te volgen. Wat daarbij zeer heeft geholpen, is de professionele uitleg en de prettige open sfeer van de lesdag.

Een waardevolle en leerzame dag

İnstructeur kon lesstof goed overbrengen en hij maakte tijd en ruimte voor vragen. Hij had humor waardoor ik mij op mijn gemak voelde. En een goed verzorgd lunch. Top geregeld

leuke les, goede instructeur

Super goede uitleg en een vriendelijke dame!

Goede ervaring met prima begeleiding. Niet alleen theorie maar alles werd ook met elkaar besproken en uitgevoerd.

Top dag!

Onwijs enthousiaste en leuke leraar gehad deze dag! Ze was heel lief, rustig en je merkte echt dat dit haar passie is. Heel erg, maar ik ben haar naam vergeten. Ik geloof Ruby...

Een totale update van de BHV

Ik heb de training als zeer goed ervaren. Professioneel en ik ben weer op de hoogte van alle nieuwe aspecten van de bhv. Ik heb weer vertrouwen in mijn handelen. Bedankt voor de uiterst vriendelijke en professionele training

Was heel informative

Was heel informative

Goede BHV herhaling

Goede manier van lesgeven waardoor de stof goed blijft hangen. Lunch ook netjes verzorgd

Actieve cursus met goede uitleg

Het was een erg fijne cursus. De trainer kwam erg enthousiast over en gaf goede feedback. De dag was goed vol te houden omdat er een goede verdeling was tussen theorie en praktijk.

Informatieve dag, zou wel dieper op e.e.a. willen ingaan en meer tijd besteden aan zelf oefenen.

Voldoende.

Leerzame dag!

Ik kon merken dat er na een jaar toch weer wat zaken waren weggezakt, goed om het dus weer op te frissen. Leerzame dag gehad, instructeur deed het ook leuk!

Leerzame training met ervaren trainer!

Erg leerzame dag gehad. Trainer is mega goed: heeft veel kennis en kan beladen onderwerpen luchtig maken door humor te gebruiken.

Over 101BHV.nl

101BHV.nl is specialist in BHV. Bedrijven uit alle hoeken van Nederland volgen bij 101BHV.nl een BHV cursus maar kunnen ook bij ons terecht voor BHV advies en BHV- EHBO en AED.