Leerzaam maar veel.

Erg leerzaam, gepassioneerde instructeur weet op een enthousiaste manier de kennis over te brengen. Voor de eerste keer is het wel een grote hoeveelheid stof.

Leerzame gezellige dag gehad

Zie hierboven

Makkelijk te plannen, duidelijke instructies

Fijne instructeur, de les is nooit saai geweest en de info is duidelijk en getest. Herhaling zal ook bij 101 zijn

Super!

de docent Erik waar we de bhv les van gekregen hebben heeft het duidelijk uitgelegd op een fijne vlotte manier met veel humor en passie. Hierbij bleef ik uitgedaagd om de les de volgen.

uitstekend

Duidelijke uitleg

Kort, bondig en duidelijk

Zeer fijne instructeur met veel ervaring binnen het vak.

Goed, duidelijk en to the point

Wij hadden Wilmar als instructeur. Hele fijn man die het goed interactief houdt. Vooral kudos naar Wilmar voor de goede les!

Fijne en nuttige dag

Ik zag er eerst een beetje tegenop om de hele dag aan zo'n tafel te zitten. Maar het programma zat goed in elkaar schakelde lekker snel door van het ene naar het andere onderwerp. Theorie, praktijk en veel interactie tussen de instructeur en de groep. Veel gelachen, ondanks de serieuze onderwerpen. De dag vloog voorbij en was gewoon leuk. Veel dank aan onze instructeur René.

De trainster was een topper

Net een nieuw pand, dus daar zijn nog wat stappen in te maken. Denk aan een airco bijvoorbeeld. Echter was de inhoud van de training top! De trainster legde alles helder uit en zocht aansluiting bij elke werksituatie van de cursisten. Hierdoor was het voor iedereen waardevol. Door haar enthousiasme en toewijding was het geen moment saai en vloog de tijd om. Topper die Anja!

Top cursus

Top cursus met dank aan Erik die het allemaal goed kan overbrengen. Hij houdt je bij de les en peilt regelmatig of je wel hebt geluisterd. Gezellig en ontspannen sfeer en veel geleerd.

Fijne uitleg tijdens de BHV cursus

Voor de eerste keer m'n BHV cursus gedaan. Erg fijne uitleg gehad over alle verschillende situaties en ze ging goed in op alle individuele situaties van de deelnemers. Ook nog een heerlijke lunch en goede koffie. Zeker een aanrader!

Prima training, enthousiaste instructeur

Ik had zelfs nog nooit een pop gereanimeerd en een verband aanleggen had ik ook nog nooit fatsoenlijk gedaan. Laat staan dat ik wist hoe ik een poederbrandblusser nu echt moest bedienen. Een dag met de instructeur van 101BHV.nl en ik voel me een stuk meer bedrijfshulpverlener dan ooit tevoeren.

Zeer belangrijke handelingen en info geleerd door een bekwame instructeur

Onze instructeur heet Eddie geloof ik en ik wil even mijn dank en waardering naar hem uitspreken. Hij gaat lekker door de stof heen en door zijn spontane houding en levenservaringen leek het of de uren voorbij vlogen. Hij heeft ons goed begeleid en door zijn verhalen blijft al die info toch wel langer hangen. Gezellig maar voornamelijk natuurlijk zeer belangrijke informatie binnengekregen en goed de praktijkoefeningen kunnen uitoefenen. Helemaal top!

TOP!

Goed uitgelegd en helder verwoord.

Was weer een leuke opfris dag

Was weer leerzaam om alles weer eens door te nemen. Doe dit al 20 jaar en toch kom je er achter dat je veel dingen vergeet. Daarom zeer tevreden met deze herhalings curcus.

Interessante cursus met humor

De cursus was zeer interessant en ging erg snel. Er is een combinatie van serieuze en momenten met humor. Echt een aanrader!

Heel leuk!

Het was een leuke en leerzame dag. Onze instructrice wist het allemaal op een boeiende manier uit te leggen en ze nam alle tijd om onze vragen te beantwoorden. Ik ben zeer tevreden weggegaan.

Informatief en leuk!

Door Eddy's hoge energie en humor leer je heel veel en zak je niet in.

Enorm toegankelijk (voor iedereen!) en ontzettend nuttig

Erg nuttige cursus geweest. Instructeur was duidelijk in de uitleg, erg fijn in de instructie (geen druk, geduldig, met humor) en alle onderwerpen kregen aandacht. Zeer fijn om zo'n opfrisser te hebben gehad.

Minder leerzaam dan vorige cursussen

Ik vond deze cursus qua inhoud minder leerzaam dan de vorige cursussen die ik bij jullie heb gevolgd. Ik miste wat (voor mij) belangrijke, simpele dingen als bijvoorbeeld de Heimlichgreep. Ook vond ik de instructeur niet heel sympathiek. Hij zette je als het ware een beetje voor het blok en dit voelde best ongemakkelijk. Voorgaande cursussen werd alles uitgelegd en vervolgens moesten wij de handeling doen. Maar bij deze cursus werd er geen informatie gegeven en moest je maar wat doen. Verder vond ik ook dat de instructeur niet echt luisterde naar de vragen die de cursisten stelde. Hij praatte er vervolgens overheen met een heel ander onderwerp. Erg jammer aangezien de vorige cursussen erg leerzaam waren!

kennis en vaardigheden over BHV

Tijdens de BHV cursus werd veel informatie gegeven die in de praktijk nuttig is, aangevuld met het oefenen van vaardigheden.

Leerzame dag met een goede intructeur

Leerzame en gezellige dad gehad, duidelijke en heldere uitleg van de instructeur.

professionele instructeur zonder dat het saai werd.

Zeer goede ervaring, locatie makkelijk bereikbaar en parkeren. instructeur zeer bekwaam, leerzame dag.

Instructeur vertelt zeer boeiend

Instructeur vertelt zeer boeiend.

Zinvolle dag geweest

Altijd goed herhaling

Over 101BHV.nl

101BHV.nl is specialist in BHV. Bedrijven uit alle hoeken van Nederland volgen bij 101BHV.nl een BHV cursus maar kunnen ook bij ons terecht voor BHV advies en BHV- EHBO en AED.