Leerzaam

Wat een leerzame dag! Hoop geleerd, duidelijke uitleg en met een beetje humor was dit een leuke cursus! Klein groepje, maar als zeer prettig ervaren!

Een goede en leuke cursus

Afwisseling in kennis en vaardigheden. Nieuwe inzichten en weer up to date hoe je eerste hulp moet verlenen.

super

Super fijne instructrice! Duidelijk, gestructureerd, goede voorbeelden en gedreven.

Ontzettend leerzaam!

Ik ben blij dat mijn collega's en ik de cursus hebben bijgewoond. Ik vond het wel erg veel informatie voor 1 dag, ik zou dat liever in 2 dagen hebben gedaan om de dingen net iets vaker te kunnen herhalen. Het waarom je bepaalde stappen in een bepaalde volgorde moet doen vond ik heel helder. Al met al een geslaagde dag! Bedankt Bas.

Meneer heeft een super leuke les neergezet. Het was geen saaie theorie les! Ga zo door

Degelijke herhaling in 1 dag

Goede instructeur die op rustige en eenduidige wijze de BHV-lesstof wist over te brengen. We kunnen vol zelfvertrouwen weer een jaar vooruit!

zeer goede uitleg, duidelijk, interessant

het was een zeer leerzame dag, die we hebben gehad, een zeer vriendelijke instructeur, die alles heel duidelijk uitlegde, veel interactie, dat de cursus zeer interessant maakte. fijn om alles weer een keer te "updaten", de meeste dingen onthoudt je wel, maar er zijn toch ook altijd dingen waarvan je zegt, verhip, zat dat zo!! zeker een aanrader om via jullie een bhv cursus te volgen, voor ons was dit de tweede keer, maar allebei de keren naar volle tevredenheid. ook de lunch was zeer goed verzorgd, we kwamen niks te kort!! groetjes Johan en Ans Bax, Leende

Duidelijke, uitgebreide cursus.

Het was een zeer duidelijke cursus. Alles werd goed uitgelegd en voor gedaan. Zelf hebben we veel in de praktijk mogen doen.

leuke ervaring weer

Alleen de brandjes in de middag waren wat simpel.

goede training!

Fijne training! Lekker tempo en alles lekker duidelijk uitgelegd. Locatie en verzorging top!

Freek is een hele leuk man die leuk les kan geven! Zeker aan te raden.

Ik vond de cursus heel effectief en praktijkgericht.

Ik heb een paar eye-openers meegekregen tijdens de cursus. De cursus is op een relaxte manier gegeven. Een ieder van ons voelde zich op ons gemak. Een compliment aan Bas.

Leerzame en complete dag!

101BHV.nl verzorgt altijd prima cursusdagen. Je weet waar je aan toe bent door de duidelijke uitleg van de instructeur en het direct in praktijk brengen van de op dat moment besproken onderdelen. Ook de lunch wordt altijd netjes verzorgd en is zeer uitgebreid. Kortom: een echte aanrader!

Het was leuk en leerzaam

Het was een goeie les heb er veel van geleerd zowel de uitleg als de praktijk er van

Heldere en duidelijke dag!

Waarvoor het is bedoeld

Veel geleerd. Nuttig!

Het was nuttig. Hebben veel praktische tips en tricks meegekregen. Echt een aanrader!

Zeer nuttig, leerzaam en leuk om te doen

Dankzij de sympathieke en zeer ervaren instructrice een volle en leerzame dag, waarop ik mijn kennis heb opgefrist en nieuwe dingen geleerd. We kregen perfecte uitleg over vragen die we hadden. Alles werd heel duidelijk en met sprekende voorbeelden uitgelegd, zodat ik opeens zaken begreep waar ik jarenlang maar een vaag beeld bij had. Prettige, ontspannen sfeer, waarin ook gelachen mocht worden, maar tegelijk door iedereen met veel aandacht en inzet geoefend werd.

Super leuk een leerzaam

hardstike aardige vrouw veel geleerd en super leuk dat je zelf ook dingen moest doen

Duidelijke uitleg en leuke lesgeving

De les werd duidelijk gegeven op een leuke manier. Ze hield de aandacht er goed bij en hield het interessant.

Leerzaam

Aan te raden om de BHV cursus te volgen.

Silvie heeft alles goed uitgelegd en op bepaalde punten wijzer geworden.

Duidelijk en effectief diensthulpverlening geven.

Op een effectieve en intensieve manier de dag vol gemaakt met kennis opdoen over eerste hulp, spoedeisende hulp, brandbestrijding, reanimeren en ontruiming. Doeltreffende cursus, heldere uitleg en een goede aanpak. Wie zou nou niet ter plaatste juist/effectief willen handelen in bedreigende/ levensbedreigende situatie's? Jij kan misschien nu net het verschil maken met de juiste kennis en effectief handelen. Ik zeg; een curus die verplicht zou moeten worden voor jong en oud!

Goede uitleg!

Zeer goede uitleg van een zeer gemotiveerde instructeur. Wijkte ook af naar wat voor jouw werk een goed plan van aanpak zou zijn.

Leerzame dag met een zeer ervaren docent!

De dag was heel leerzaam, met heldere uitleg, veel ruimte voor vragen en behoefte voor eigen ontwikkeling. De docent (Sylvie) was heel ervaren en stond open voor alle vragen, dat was erg prettig!

Vooral de koppeling theorie en praktijk was heel leerzaam

Om goed te kunnen inschatten en handelen in situaties is natuurlijk de theorie belangrijk. Om uit te kunnen voeren en daar daadkrachtig in te zijn, is de praktijk nodig en de oefeningen zijn daar geschikt voor.

Over 101BHV.nl

101BHV.nl is specialist in BHV. Bedrijven uit alle hoeken van Nederland volgen bij 101BHV.nl een BHV cursus maar kunnen ook bij ons terecht voor BHV advies en BHV- EHBO en AED.