Leuke bhv dag

Zeer leuke bhv dag gehad. Ondanks de corona maatregelen nam Sylvie alle moeite en tijd om er toch een dag van te maken waarin je een hoop kon leren.

Super interessant

Het was een interessante en een interactieve sessie met Sylvie. Ze was erg duidelijk met een korreltje humor. Ondanks dat we niet al te veel oefeningen kunnen verrichten door Covid, hebben we veel aan de info gehad. Ik ben ook erg gedreven om samen met de eigenaar van ons bedrijf een noodplan te maken.

Sylvie was een fijne instructrice!

To the point, duidelijk, zelfs nu in aangepaste vorm heb ik echt het idee dat ik veel geleerd heb. We konden met al onze vragen terecht!

De informatie was goed, duidelijk en instructeur had humor

De instructeur was een gezellige man die de les interessant wist te houden en de aandacht wist vast te houden. Zo gingen we de les door met Humor, en ontbrak het ons niet aan extra informatie wat bijv niet in de boekjes beschreven stond. Iedereen kreeg ook de drang om zijn of haar best te doen omdat de instructeur ons motiveerde.

Leerzaam en gezellig!

Ontzettend leuke en leerzame herhaling. Echt alles komt aan bod en wordt goed uitgelegd. Gelukkig kon er nu ook weer in de praktijk geoefend worden.

Goede les gehad.

Leerzame opfriscursus gehad. Goede instructeur! Ook weer zaken aan het licht gekomen die ik nog niet heb gehad in vorige cursussen. Wel jammer dat er geen opsplitsing is tussen mensen die voor de eerste keer komen en die op herhaling komen. Wel begrijpelijk overigens.

Super interessant en leerzaam!

Bij binnenkomst wist ik niet veel over BHV. Bij vertrek wist ik zoveel meer en blij dat ik ben geweest om zoveel informatie op te nemen. Helaas de naam vergeten van de instructeur maar hij deed het super! Heel goed uitgelegd en duidelijk. Tot volgend jaar!

Goed, duidelijk en zeer waardevolle info

Goede gozer om je bhv bij te halen. Je kan alles vragen en krijgt voldoende info. Mag echt niet klagen en kan nu lekker aan het werk. Dank je wel!

Duidelijk en prettig

Enige opmerking die ik heb is dat er geen parkeerterrein is. Parkeren aan de straat lukte gelukkig nog net.

ontzettend leerzaam in een super leuke gezellige sfeer

Het prettige aan deze dag was dat alles in praktijkvorm ons werd verteld. De sfeer was prettig en zeer aangenaam. Alles was ook goed verzorgd.

Goede uitleg en duidelijk

Zo door gaan

De combinatie van theorie en praktijk sluit perfect op elkaar aan

Ik vond het erg leuk om deel te nemen. Erik kan erg leuk vertellen en de rollenspellen maken het leuk en realistisch.

Het was een hele leerzame en nuttige ervaring.

Leerzaam Nuttig

prima cursus, niveau iets te laag. En taal gebruik met het woord "die" was wel vervelend, ook de manier van sommige uitleg kon wel meer op Nederlands niveau. Wel compliment dat jullie een dag ervoor nu netjes een mail sturen. Dankjewel daarvoor.

Super dag goede coach absoluut niet saai

Zie boven

Super!

Hele fijne eerste BHV cursus gehad, duidelijk en kregen genoeg tijd om alles extra te vragen, extra te oefenen of gewoon wat meer duidelijkheid.

Alles goed geregeld én veel geleerd.

Gisteren de basis bhv cursus gedaan in Breda. Prima locatie, goed verzorgd allemaal, kleine groep (6) en een zeer enthousiaste instructeur. Bas maakte er een hele interactieve dag van die voorbij is gevlogen. Doordat je steeds wordt gestimuleerd om na te denken en/of zelf te doen leer je snel en veel. Kortom, leerzame én leuke dag.

Fantastisch!

De instructeur was geweldig! Veel geleerd/opgefrist, met een grote lach. Opmerkingen waardoor de lesstof goed is blijven hangen. Instructeur keek goed naar de individu als leerling en handelde daarop. Chapeau!

Duidelijke uitleg, wel veel informatie op een dag (vermoeiend)

De cursisten kregen veel vragen gesteld om zelf na te denken waardoor stof goed onthouden werd, maar wel een lange dag met veel informatie.

Sylvie is een topper!

Gezellig en leerzaam

Een leerzame leuke ochtend

Gezellige en leerzame les

Fijne docent. Luchtig. Boeiend.

Dag perfect, locatie wat minder.

De dag was perfect, gezellige en vlot pratende instructeur, goede lunch. En dat terwijl corona nog steeds rond gaat. Alleen de locatie, midden in Utrecht, was een beetje lastig te vinden. Anders 5 sterren.

Een verrijking van de eerdere opgedane kennis.

Ondanks dat ik eerder een bhv training heb gevolg heb ik weer nieuwe dingen geleerd. Sylvie was erg duidelijk in haar uitleg. Iedereen werd actief betrokken bij de cursus ondanks dat we niet net zo actief als anders de lesstof konden uitvoeren.

Over 101BHV.nl

101BHV.nl is specialist in BHV. Bedrijven uit alle hoeken van Nederland volgen bij 101BHV.nl een BHV cursus maar kunnen ook bij ons terecht voor BHV advies en BHV- EHBO en AED.