Met spelletjes theorie opfrissen

Niet te veel praten of films kijken, maar echt bezig zijn. goed!

Ophalen van kennis

Fijne dag, veel theorie maar op een leuke manier gegeven

Fijne ervaring en duidelijk!

Het was een fijne ervaring, ondanks corona!

Positief neemt de tijd voor uitleg

Positieve ervaring. Trainer neemt de tijd om goed uit te leggen.

Leuke (herhaal)cursus!

Veel geleerd en de stof werd op een leuke manier gebracht. Er werd ook goed omgegaan met de corona maatregelen.

Goede cursus

Informatief goed en op een prettige manier begeleid in het uitvoeren van de hulpverlenings-acitiviteiten.

Snelle en duidelijke cursus

Snelle, duidelijke en volledige cursus in één dag de basis onder de knie.

Veel geleerd

De Covid-19 richtlijnen worden goed nageleefd. Ondanks dat hebben we veel kunnen oefenen. Ook weer nieuwe dingen geleerd. Elke instructeur neemt zijn/haar eigen expertise mee en verteld daar over.

Heldere instructie

De trainer was heel deskundig, niet alleen op het vakgebied, maar ook als trainer. Goede, begrijpelijke en constructieve uitleg en feedback. Scherp op de details.

Fijne training

Locatie de lachende vis was drama. Maar sylvie was een ontzettend leuke en fijne trainer! Zou ik graag elke keer willen

Doelgerichte dag met veel humor.

Goedemorgen, Het was een zeer goede dag waarin instructeur Bas met enorm veel humor belangrijke onderwerpen behandelde op zijn eigen wijze. Hij is een man die aandacht kan opeisen door zijn ervaring en humoristische insteek. Hierdoor heeft hij de hele dag de aandacht van alle cursisten gehad en heb ik er veel opgestoken. Bas heeft veel meer in zijn mars dan dit soort cursussen te geven. Maak hier als bedrijf gebruik van en laat hem bijvoorbeeld de trainers trainen. Van de cursussen die ik in de loop der jaren heb gedaan was dit veruit de leukste. Bedankt voor een zeer geslaagde dag! Met vriendelijke groet, Richard Paardekooper.

Leerzaam, duidelijk en goed

Wij hebben de bhv cursus gedaan aangezien wij een winkel en horeca zaak runnen. Als er dan iets gebeurd is het fijn dat je weet wat je moet doen. De bhv cursus was erg leerzaam, duidelijk en goed. De uitleg was zeer goed en gemakkelijk te volgen ondanks de corona situatie.

geweldig

sylvie was geniaal moesten bijna buikstotentoepassen na het drinken van water ga zo door

Een leuke, leerzame dag

Ik heb geen opmerkingen over deze training. Sylvie was gezellig en was duidelijk heel kundig. Weet waar ze over praat en komt heel zeker over. Prima dag!

uitstekend

uitstekend. alles is goed, duidelijk en overzichtelijk overgebracht.

heel zinvol voor mijn v.w. taken

Daar ik mee ga draaien als hulp koster in het team was dit heel nuttig en zinvol om te weten. veel info gehad. Jammer dat er vanwege covid 19 niet veel geoefend kon worden bij elkaar

Het was een leerzame, informele dag.

De BHV cursus is door de corona maatregelen bijna niet te doen. Maar gelukkig mocht je zelf kiezen hoe je het wou doen. Op de normale manier of volgens de corona regels.

Wijslijke en logische uitleg

Aanvoerder heeft duidelijk uitgelegd en de regels goed toegepast in de huidige nieuwe situatie (COVID-19 tijd). Prettige bijkomstigheid was dat i.v.m. de 1,50 m afstand er ook een manier is van zelfredzaamheid. Ik bedoel hiermee dat hij een goed voorbeeld gaf, bewust of onbewust, van het aanbrengen van verbanden etc... met 1 hand. Erg handig!!!!

Jaarlijks herhalen, altijd prima

De communicatie is duidelijk, lesstof altijd up to date. Alles verloopt soepel en vlot.

Goed geregeld

Goede training door een zeer ervaren docent. Een goede mix van praktijk en theorie, aangevuld met voorbeelden uit de praktijk

Positieve opfrissing, enthousiaste opfrissing

Onze instructeur / cursusleider was zeer informatief en enthousiast in zijn manier van doceren. Kon goed vanuit zijn praktijkervaring vertellen. Fijne ervaring, wederom leerzaam.

Leerzame dag

Veel onderwerpen besproken en tevens toegepast. Instructeur heeft veel kennis van zaken en heeft dat uitstekend met ons gedeeld.

Goed georganiseerde en leerzame dag!

Dit was een prima georganiseerde dag, wel jammer dat we i.v.m. corona niet heel veel in de praktijk hebben kunnen brengen. Dit zorgt er toch wel voor dat je dingen sneller onthoud. Wel was alle info heel duidelijk en werd alles goed en duidelijk uitgelegd. al met al een goede basiscursus.

Leerzaam, dynamisch en amusant

De dag vloog voorbij. In die tijd hebben we kennis opgedaan, geoefend en een lekkere lunch gehad.

Training was zoals verwacht, locatie viel tegen.

Gisteren een mail gestuurd met klacht over locatie.

Beste Germa, We hebben je bericht ontvangen. Het is binnen onze organisatie doorgezet naar de betreffende afdeling welke hier verder actie op zal ondernemen.

Over 101BHV.nl

101BHV.nl is specialist in BHV. Bedrijven uit alle hoeken van Nederland volgen bij 101BHV.nl een BHV cursus maar kunnen ook bij ons terecht voor BHV advies en BHV- EHBO en AED.