duidelijk uitleg en goed spreker

Brengt de lessen met enthousiasme en motivatie

Nuttige herhaling

Veel dingen weet je wel, vandaar herhaling. Toch zit je bij sommige dingen na te denken, terwijl je eigenlijk niet zou moeten nadenken maar dient te handelen. Instructeur, handelde razend snel bij een calamiteit tijdens de cursus. Top!

Enthousiaste medewerker die veel praktische tips meegaf. Een fijne dag

Het was alweer een jaar geleden dat ik de eerste cursus mocht bijwonen en door de Coronamaatregelen mochten we veel handelingen niet verrichten. Dit jaar was dat gelukkig anders. De cursus werd gegeven door een enthousiaste en ervaren specialist. Ik heb heel veel praktische tips en handelingen meegekregen die goed in het geheugen blijven zitten. Het was een kleine groep (6 personen) dus er was ruim tijd voor alle vragen en oefeningen. De dag vloog voorbij en ik ging met een goed gevoel weg. Hier kan ik mee aan de slag voor de werkplek en de collega's. Bedankt.

Leuke en nuttige herhaling

Het was een leuke en gezellige dag waarbij de puntjes weer eens op de i gezet werden. Geen poespas met schermen of kaartspellen maar gewoon uitwisselen van ervaringen en het herhalen van de praktijk. Inclusief het blussen met een blusdeken. Het eten was wat minder. De smaak was prima maar het eten was wat eenzijdig (voornamelijk vis).

trainer stond erg op zenden

de trainster heeft veel kennis van zaken, maar stond mijns inziens teveel op zenden. hierdoor werd het een erg lange dag. het had wat mij betreft afwisselender gekund. ook meer toetsen van kennis, filmpjes tussendoor. slechts twee keer heeft ze ons iets laten doen, reanimeren en 1 keer brand blussen. terwijl juist deze cursussen interactief te maken zijn en ook in groepjes uiteen, soort kennisquiz etc

Prima cursus

Enthousiaste cursusleider, heldere uitleg, leerzame cursus. Fijn dat de cursus inhoudelijk weer anders was dan mijn vorige BHV-cursus; zo leer ik steeds wat nieuws.

Tevreden

Freek heeft een fijne invulling van de dag. Theorie afgewisseld met praktijk. Leuke sfeer en op die manier goed te onthouden.

Leerzaam en leuk!

Je bent in een dag weer helemaal bij in een zeer gezellige sfeer!

Zeer leerrijk en ontspannen.

De trainer deed theorie afwisselen met praktijk en dat was voor de hele klas top. Doordat hij ons ook steeds erbij betrok, bleef een ieder actief luisteren en meedoen. Echt ontspannende training. De meeste kende elkaar niet, maar de trainer is goed begonnen met voorstellen en praktijk met elkaar, waardoor het ijs binnen 15 minuten gebroken was.

leuke docent die alles duidelijk uitlegt

leuke docent die alles duidelijk uitlegt

Leuke dag

Veel geleerd. Bas deed goed zijn best en nam de tijd voor ons.

Leerzaam, leuke leraar en met tevreden gevoel naar huis

Nog nooit eerder een BHV cursus gedaan. Wist dus niet zo goed wat ik er van moest verwachten. Ik heb een leerzame dag gehad en ging met meer zelfvertrouwen naar huis. De leraar vertelde het ook allemaal op een leuke manier waardoor de dag ook sneller voorbij ging.

Veel info en praktische tips

Eigenlijk zou iedere werknemer/burger ieder jaar de cursus moeten volgen. De eendaagse cursusdag van 101BHV geeft je heel veel zinvolle informatie en handige tips, die je op de werkvloer kunt toepassen, maar ook thuis en in de openbare ruimte. Intensief morgenprogramma Eerste Hulp, waarbij je ook gaat oefenen met stabiele zijligging, heimlichgreep en reanimatie, en een middagprogramma over brand en ontruiming. Alles verteld in Jip-en-Janneke-taal, en beeldend gemaakt door oefeningen en filmpjes. Ik herhaal ieder jaar en ben ieder jaar blij dat ik gegaan ben.

zeer goed

goede leraar hij was heel goed in het aandacht van de leerlingen geen saai les

Duidelijke, informatieve maar ook gezellige BHV-cursus

Doordat er maar twee andere cursisten waren, was er een mooie balans tussen informatie ontvangen, vragen stellen en het uitvoeren van oefeningen. Daarbij ook een humoristische noot en ruimte om elkaar tijdens de lunch beter te leren kennen.

Het was goed om weer te herhalen

De herhaling was goed. De leraar had veel voorbeelden uit de praktijk. Dit was ook fijn.

ga vooral zo door

zeker wat van opgestoken

Zeer praktische en goede cursus

Ik vond het een hele goede en praktische cursus Goede docent

top

zeer duidelijke cursus

Prettig en duidelijke BHV herhaling training

We hadden maar 4 participanten en de cursusleider besloot het BHV spel te spelen. Dit vond ik zeer verfrissend aangezien wij niet de standaard informatie uitgelegd kregen maar aan de hand van het spel alle procedures hebben behandeld.

Prima en duidelijke uitleg

Alle zaken die besproken werden, werden met simpele, voor iedereen duidelijke taal rustig en duidelijk uitgelegd; de combinatie van luisteren en handelen was prima; de lunch was prima, de pauzes OK; soms ook wat humor er doorheen van Gert, wat het allemaal luchtig en gezellig en prettig maar tegelijk ook kundig maakt

Geweldige trainer! Gert is een topper

Heel leerzaam. Het heeft mij een stuk bewuster gemaakt

heel leerzaam.

Ik heb een leuke leerzame dag gehad. De cursus werd op een leuke manier gegeven. met een lach en grap erbij soms en daardoor was het des te leuker en blijft het langer in je hoofd de stof van de cursus. Zeker een aanrader!

Duidelijke cursus

Ervaringsdeskundige geeft een cursus op een niet saaie manier. Lunch tot in de puntjes verzorgd.

Spelenderwijs de BHV herhaald

Freek had een spel (het BHV-bordspel uit mijn hoofd) meegenomen dat we een uurtje zouden gebruiken om een paar dingen te herhalen, voor we met het normale programma zouden beginnen. Maar het bleek dat iedereen het leuk vond, en alles kwam aan bod via het spel. We hebben het uiteindelijk bijna de hele cursusdag gespeeld. Iedereen moest een vraag beantwoorden of een opdracht uitvoeren van óf eerste hulp, óf brand, ontruiming en communicatie. Opdrachten als "Leg een stabiele zijligging aan" moesten we allemaal oefenen (op een pop), sommige simpelere dingen (teken het icoontje van deze brandklasse) hoefde alleen degene die de kaart had gepakt te doen. Een leuke manier om alle stof te herhalen!

Over 101BHV.nl

101BHV.nl is specialist in BHV. Bedrijven uit alle hoeken van Nederland volgen bij 101BHV.nl een BHV cursus maar kunnen ook bij ons terecht voor BHV advies en BHV- EHBO en AED.