Leuke en goed verzorgde dag gehad

Ook in coronatijd een zeer goede cursus gekregen. Praktisch en ruimte voor de individu

Leerzaam

Door coronamaatregelen konden niet alle oefeningen in praktijk gebracht worden.

Erg positief over deze training!

Erg interessante dag gehad en veel geleerd over een heel ander gebied. Zeker de moeite waard. Helaas de naam van de instructeur vergeten - ik had een training op 26 november 2020 in Amsterdam Zuid.

Prettig duidelijk uitgelegd

Door de Corona was het nu anders dan normaal maar ik vond het goed opgelost zo. En fijn om de stof toch even te herhalen zakt toch wel wat weg dan zo in een jaar.

Leerzame dag

De instructeur nam goed de tijd om alles goed uit te leggen en ons zelf kennis te laten maken met de stof. Goede uitleg en leuke dag.

Leuke leerzame les

Gezellige fijn les waar alles goed word besproken.

Super!

Super goede uitleg, relaxt en absoluut niet saai ondanks veel theorie in verband met corona. Altijd weer fijn om je geheugen op te frissen.

Leuke les

Silvie heeft het prima gedaan. Goede service

Eric is een persoon die humor en wijsheid laat samen komen tot kennis.

prima, fijne instructeur, veel wijzer geworden

Prima cursus

De trainer was zeer indrukwekkend om naar te luisteren. Hij gaf les op een leerzame manier. Complimenten!

Mijn ervaring zijn erg leerzaam

Ik wil graag de volgende keer ook bij haar de BHV training volgen.

Ervaren instructrice en duidelijke cursus

In verband met Covid-19 heeft de BHV-cursus een andere vorm gekregen. Ondanks dat wij niet alle situaties konden oefenen, was de cursus erg duidelijk en compleet. Complimenten voor Sylvie!

Geweldige training

Ik vond het heel leerzaam en Sylvie was echt geweldig en grappig !! Ik zou uren lang naar haar kunnen luisteren. Ze heeft een geweldige manier om informatie uit te leggen. Ik hoop haar bij de volgende training weer te zien. Heel erg bedankt!

Binnen de mogelijkheden in deze tijden top geregeld

Fijn ontvangst, opleiding met een lach en een positieve insteek, ruim de tijd voor alle vragen, kundig en no-nonsens mentaliteit. Als ik bij het plannen van de herhaalcursus een instructeur zou kunnen selecteren, zou ik kijken wanneer Sylvie de cursus zou geven!

Fijne instructrice

Wij volgen elk jaar de BHV cursus onder leiding van Anja. Zij zorgt er voor dat theorie interessant is en ook de praktijk handelingen houdt ze leuk. Een betere instructrice is er niet. Absoluut een aanrader

leuke training en erg leuke trainster

Erg enthousiaste trainster Anja achternaam weet ik niet maar zit ook bij de vrijwillige brandweer

Instructeur met praktijkervaring

Deze herhaling was erg fijn. Een instructeur die vanuit de praktijk vertelt wat belangrijk is voor een bhv'er. Ook heel praktisch: oefening op papier gemaakt over ontruiming. Goede oplossing in coronatijd en voor mij ook de eerste keer dat ik iets leer over de hele ontruiming van een gebouw. Nu kan ik ook heel gericht de interne instructies in ons bedrijf aanpassen daar waar nodig.

Leuk en leerzaam

Wij hebben les gehad van sylvia. Onlangs dat we vanwege corona niet veel praktijk hebben kunnen doen was ze heel duidelijk en probeerde ze zoveel mogelijk uitleg te geven en te laten zien.. Ook leuk humor. Zeker aan te raden!

Dit was mijn 5e keer dat ik een opfriscursus had maar dit was de eerste keer dat ik het zo naar mijn zin had. Ondanks alle regelementen van het RIVM wist Sylvie (of Sylvia excuses als ik het verkeerd zeg) het toch interessant te maken en de dag goed te vullen. Ik denk mede ook door al haar ervaring naast enkel BHV'er dat ik mij beter wist te concentreren en ik ook echt geïnteresseerd was in wat er werd verteld. Haar enthousiasme werkte echt aanstekelijk en ik zou haar zo weer willen hebben als ik weer een opfriscursus heb. Aan haar graag ook: Dank nogmaals voor de interessante dag, hoop dat je veilig thuis bent gekomen (tilburg is niet om de hoek haha) en hopelijk tot volgend jaar!

fijne instructeur,

ondanks coronamaatregelen een fine les. Jammer dat stabiele zijligging ed "verbaal" moet. Kwam erachter dat het zo veel lastiger is om t goed te doen....

Gewoon in orde

Zelf koffie zetten en eigen lunch meebrengen ivm COVID-19. inhoud van de cursus (herhaling) wel in orde.

Leerzaam

Fijn dat het theorie-gedeelte via e-learning gedaan kon worden en de praktijk maar een halve dag in beslag nam. Elaine weet veel en vertelt beeldend, super!

zie onder

Dit was een herhaling waar ik veel geleerd heb. Prettige dame om naar te luisteren. Top.

Leerzaam en duidelijk

Een erg fijne instructrice (sylvia) die de moeite neemt om wat dieper in te gaan op de leerstof. Ook de praktijkopdrachten waren erg duidelijk ondanks de corona maatregelen. Aanwinst voor 101bhv.nl

Over 101BHV.nl

101BHV.nl is specialist in BHV. Bedrijven uit alle hoeken van Nederland volgen bij 101BHV.nl een BHV cursus maar kunnen ook bij ons terecht voor BHV advies en BHV- EHBO en AED.