Leerzaam

Was een onbedwongen gezellige leer omgeving. Veel informatie op een te behappen manier. Ook al heb ik dit vaker gedaan toch weer wat nieuws geleerd.

Zeer onprofesioneel

De heer de Haen uit alphen an de rijn maakt meerdere malen onpasselijke opmerkingen en was continu bezeg met zelfverheerlijken ook kapte hij de cursiste continu af. Ook tijdens de lunch gingen de gespreken over asielzoekers en vluchteling leek mij niet gepast. Ik ben ook zeer ontevreden.

Was weer een zeer leerzame dag

Leuke docent, weer nieuwe dingen geleerd en alles weer opgefrist

Fijne duidelijke uitleg

De herhalingscursus was van toegevoegde waarde. Ondanks herhaling toch weer nieuwe dingen geleerd op een leuke, luchtige manier. Gert legt goed uit. Ik vind alleen de locatie erg onaangenaam. Het is er koud en kil.

Een goede herhaling BHV geweest!

Normaal zie je in de cusrus vooral veel filmpjes en doe je simpele dingen. mar afgelopen dinsdag heb ik voor het eerst een goede afwisselende actieve dag meegemaakt, waar je meer praktijk dan theorie hebt.

helder en actief

Een actieve, heldere BHV. Aansluitend aan de wensen van de deelnemers zodat het goed aansluit bij de praktijk. Veel geoefend en afwisseling. Was een fijne dag.

Zeer duidelijk/enthousiaste instructeur

Zeer nuttig!!

Door het enthousiasme en de passie van René was deze dag boven verwachting leuk EN leerzaam!

Ondanks de bakken aan informatie die je krijgt (zeker bij een eerste bhv cursus) wist Rene alles goed te vertellen, met een boel enthousiasme en passie. Hij houdt duidelijk van z'n baan en dat maakt het niet alleen een leerzame, maar ook een leuke dag.

Leuke & leerzame cursus!

Leuke & leerzame dag gehad met een goede instructeur met humor op de juiste momenten!

Was weer zeer leerzaam

Goede uitleg

Leerzaam maar niet helemaal zoals verwacht

Erg veel verhalen en filmpjes en praktijk voorbeelden. Geen handout, notitieblokje, pen of documentatie. Geen brandjes blussen in praktijk. Geen blusmiddelen laten zien. Veel aandacht voor ontruimingen.

Herhaling met nieuwe inzichten

De jaarlijkse bhv-cursus herhaling. Is ieder jaar weer een goed moment om je taken als bhv-er weer na te lopen. Dit jaar werd voornamelijk aandacht gegeven aan de snelle uitbreiding van brand. En dan de noodzaak tot evacueren. Hierdoor was er geen tijd meer om te oefenen met brandje blussen. De cursusleidster had andere auto waardoor het cursusmateriaal bij zich had. (uitleg bedrijfshulpverlening en kladblok met pen) Hierdoor geen mogelijkheid tot aantekeningen aangezien in de uitnodiging bijstond niks mee te hoeven nemen.

Leuk en leerzaam

leuk en leerzaam, leuke instructeur!

Leerzaam

Het was een cursus vol leerzame informatie, de manier hoe het word overgebracht is heel duidelijk, vooral opbouwend en fysiek heel actief. Na zo een intense dag is het bijna onmogelijk om de leerstoffen te vergeten.

Het was een prima BHV herhaling het werd duidelijk en helder uitgelegd.

Goede BHV-herhalings training

Goede instructeur, duidelijke voorbeelden, goede spelvorm.

freek heeft ons op een smeuige manier de essentieele bassis B.H.V. bijgebracht.

in Velpafgelopen maandag met een beperkte parkeerruimte in 1 dag veel geleerd van Freek .er is veel te leren in een korte tijd . de meeste winst is te behalenin het selecteren op nivo van de cursist zodat je op onderwerpen verder kunt ingaan .

Veel geleerd in leuke sfeer.

Dit was de tweede keer en ik heb er weer veel van opgestoken. De locatie in Amsterdam Zuid (Witte Huis) was beter dan de vorige locatie in Amsterdam Sloterdijk.

Zeer leerzaam

Gert heeft alles heel duidelijk uitgelegd met een vleugje humor. Ik heb veel geleerd en zal zeker bij iedereen aanraden.

verrassend

Ik vond de docent het op een fijne manier brengen. Totaal niet slaapverwekkend, hij was grappig, je aandacht bleef erbij. Hij had kennis. Zelfs de brand blussen in de regen ging gewoon door en het was een leuke leerzame dag.

Leuke, maar vooral leerzame cursus.

Enthousiaste begeleider met kennis van zaken. Brengt de praktijk goed over. Een leuke en leerzame dag gehad. Ik hoop niet alles in de praktijk nodig te hebben, maar we hebben een goede basis gelegd.

perfecte herhalingscursus met nieuwe inzichten

Niet alleen alle verplichte onderwerpen, maar er was ook tijd voor enkele extra onderwerpen en vragen. De trainers hebben verstand van de stof en weten deze op een goede manier over te brengen.

Het was super

Het was een super fijne dag. Kleine groep.

Leerzaam

Duidelijk, leerzaam, goed in elkaar waardoor aandacht erbij blijft

leerzaam prima cursus

leerzaam prima cursus wat ik iedereen kan aanraden. Als minimaal kennis wat een ieder eigenlijk zou moeten weten.

Over 101BHV.nl

101BHV.nl is specialist in BHV. Bedrijven uit alle hoeken van Nederland volgen bij 101BHV.nl een BHV cursus maar kunnen ook bij ons terecht voor BHV advies en BHV- EHBO en AED.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.