Anne was een fantastische begeleider die snel doorhad waar ik hulp bij nodig had.

Het was heel fijn om samen met Anne aan mijn scriptie te zitten. Ze heeft veel ervaring met data analyse en het gebruik van SPSS. Ik zou haar zeker aanraden bij andere. Daarnaast was de communicatie en organisatie bij Studiemeesters erg fijn en snel. Hierdoor kon ik 4 weken voor mijn scriptiedeadline meteen met hun aan de slag.

• Opleiding MSc Business Administration (Strategy track)
  • Instelling Universiteit van Amsterdam

Studiemeesters blijft graag op de hoogte van de voortgang van zaken.

Zowel tijdens als na het schrijven van mijn scriptie heb ik goede ervaringen gehad met Studiemeesters. Ik kreeg goede persoonlijke begeleiding en heb het gevoel dat ik het niet zo snel af had kunnen krijgen zonder. Ook viel het mij op dat Studiemeesters erg benieuwd was naar het eindresultaat, ook toen mijn scriptiebegeleider van de universiteit er erg lang over deed om hem na te kijken. Dit geeft mij het gevoel dat Studiemeesters haar best doet om tegenover al haar individuele klanten persoonlijke interesse te tonen, zowel in het belang van Studiemeesters zelf als dat van de klant.

• Opleiding Bos- en natuurbeheer
  • Instelling Wageningen University & Research

Dankbaar dat studiemeesters in mijn leven is gekomen! Zij zijn bekwaam en menselijk!

Mijn dank is zo groot, ik kan dat niet in woorden uitdrukken. Zij hebben mij ondersteunt toen anderen dat niet deden! Zij zijn oprecht betrokken en hebben experts die mijn proces zorgvuldig hebben doorlopen! Fantastisch en ik raad het eenieder! Met vriendelijke groet, Sarra Haji

• Opleiding Toegepaste psychologie
  • Instelling Hogeschool van Amsterdam

Heldere uitleg en de fijne begeleiding geeft je zelfvertrouwen

Uitleg is helder en makkelijk te volgen. De stappen per som schrijf je op waarmee je vervolgens kunt oefenen. Je denkstappen vertel je hardop, zodat je weet wat hoe je de som moet uitrekenen. De truc in de som te vinden dat is wat ik geleerd heb tijdens de bijlessen. Heel fijn dat ik de wiscat gehaald heb na een aantal bijlessen.

• Opleiding Hogeschool leiden
  • Instelling Thomas more

Geweldige persoonlijke begeleiding

Ik ben in 2016 begonnen met hotelschool en vond sommige vakken (financieel) erg lastig. Ik ben door Studiemeesters geholpen en heb door hen hulp al deze desbetreffende vakken gehaald met goede cijfers! Verder heb ik ook een aantal keer gebruik gemaakt van de scriptie begeleiding wat ook erg geholpen heeft! Ik ging met erg veel plezier naar Studiemeesters en kan het ook aan iedereen aanraden als je tegen dingen aanloopt tijdens je studie

• Opleiding Hotelschool
  • Instelling N.v.t.

Super hulp , daadkrachtig to the point

Hier heb je echt iets aan. Ook voor post academisch of juridische opleidingen....geven ze je weer even de richting die je nodig hebt om door te kunnen met je essay of scriptie!

• Opleiding Verzekeringsrecht
  • Instelling UvA

Mijn ervaring met Studiemeester was prettig, motiverend en overzichtelijk.

Ik ben erg goed geholpen door Studiemeesters. Ik schreef mijn bachelor scriptie Rechtsgeleerdheid en in de laatste twee weken van het blok raakte ik volledig de rode draad en samenhang kwijt. Studiemeesters zorgde ervoor dat ik weer voor ogen kreeg waar het echt om draaide en bracht me terug naar de kern van mijn verhaal. Na een eenmalig gesprek met Studiemeesters was ik al zodanig op weg geholpen dat ik het einde van de scriptie zelf heb afgerond. Ik heb een 7 gehaald.

• Opleiding Rechtsgeleerdheid
  • Instelling Universiteit Utrecht

Marijke een 'Meester' in het begeleiden van je scriptie.

Erg betrokken medewerkers bij studiemeesters. Ze zijn in staat om je op een positieve manier te begeleiden. Naast Banchi die als hoofdbegeleider op een prettige manier het proces begeleidde, werd Marijke mijn scriptiebegeleider. Ze is zeer kundig en betrokken. Ik heb veel van haar geleerd en door haar heb ik mijn scriptie af kunnen ronden.

• Opleiding Social Work
  • Instelling NCOI

Studiemeesters was mijn steuntje in de rug en mijn stok achter de deur

Afstuderen vond ik een heftig proces. Door de hulp van Studiemeesters heb ik mijn stress kunnen verminderen en voelde ik me begrepen en geholpen.

• Opleiding International Media and Entertainment Management
  • Instelling Breda University

Goed geregeld, goede bijles, top bijles leraar.

Mijn bijlesleraar Nick heeft er grootendeels voor gezorgd dat ik mijn vak heb gehaald. Hij had enorm veel geduld en was ook nog eens heel flexibel.

• Opleiding International Business Administration
  • Instelling VU

Geweldige service en heeft de kwaliteit meerdere niveau’s omhoog gekregen

Na velen worstelingen tijdens het schrijven van mijn onderzoek heeft Studiemeesters mij perfect geholpen bij het verbeteren van mijn onderzoek. Het hebben van een stok achter de deur en de kwaliteitscheck heeft ervoor gezorgd dat ik mijn scriptie succesvol heb kunnen afsluiten.

• Opleiding E commerce marketing en sales
  • Instelling Tio Amsterdam

Top begeleiding!

Ik ontving vaak meerdere malen per week en zeer snel feedback op mijn stuk. De feedback was duidelijk en heeft me eindelijk een voldoende opgeleverd. Alle medewerkers zijn vriendelijk en er waren voldoende contactmomenten.

• Opleiding N.v.t.
  • Instelling N.v.t.

prima hulp om stappen verder te komen

In mijn rechtenstudie stond ik voor keuzen uit verschillende mogelijkheden die mijn interesse hadden. Studiemeesters Leiden heeft voorzien in precies de juiste informatie die mij effectief verder hielp. Een door hun georganiseerd gesprek met een ervaringsdeskundige gaf mij ook inzicht in opties die ik eerder niet had overwogen. Ik kan uit ervaring zeggen dat de begeleiding van Studiemeester meesterlijk is en to the point. Ben zeer blij en tevreden over het zetje vooruit. Dank je wel! En veel succes met ondersteuning aan ook anderen.

• Opleiding Rechten en postacademische opties
  • Instelling Uitstekend

Beste studie-bijles ervaring gehad!

Mijn bijles werd gegeven door Amo, wat een topper is dat! Niet alleen mijn examens gehaald maar binnen een kort termijn + hoge cijfers gehaald. Mijn examens gingen over bestuursrecht en inleiding recht. Amo dacht heel erg mee, zelfs op zijn vrije avonden kon ik met vragen komen over het examen. Moedigde mij aan voor het examen met een e-mail of whatsapp berichtje!

• Opleiding Human resource management
  • Instelling Nti

Prettig

Zeer goede begeleiding, erg betrokken bij je voortgang. Snel en duidelijk afspraken maken. Klein verbeterpuntje is de hygiëne. Maar al met al, geen spijt van gehad.

• Opleiding Diergeneeskunde
  • Instelling Ugent

Super betrokken begeleiders!!

Ik heb oprecht zoveel steun en begeleiding gehad aan Studiemeesters! Iedereen is betrokken. De studiedagen zijn heel nuttig geweest voor mij. Je kan je prima afsluiten en je concentreren op dat wat je moet doen. Studiemeesters geeft begeleiding op Maat! Ik raad het aan zeker wanneer je bezig bent met je scriptie!

• Opleiding Pedagogiek
  • Instelling Inholland

10/10

Studiemeesters heeft mij boven verwachting goed geholpen met mijn afstudeer project! Door de corona crisis zag ik door de bomen het bos niet meer en had ik externe hulp nodig om de draad weer op te kunnen pakken. Door de gerichte, persoonlijke begeleiding had ik snel mijn weg weer gevonden en fietste ik zo door mijn afstudeer project. De begeleiders van Studiemeesters nemen uitgebreid de tijd om je optimaal bij te kunnen staan bij je persoonlijke process en zijn altijd opzoek naar manieren om jou als student zo goed mogelijk te kunnen begeleiden. Dit heeft mij veel zekerheid en zelfvertrouwen gegeven in mijn eigen kunnen en was ik voor dat ik het doorhad ineens afgestudeerd! Overall 10/10 for the whole experience!

• Opleiding International Business Management
  • Instelling Hogeschool Tio

Vakkundige ondersteuning

Holger heeft mij geholpen bij het data analyseren in Stata. Hij heeft mij geholpen al snel inzicht te krijgen in wat ik kon aanpassen. Uiteindelijk ben ik geslaagd en dankbaar!

• Opleiding Economie en bedrijfseconomie
  • Instelling Vrije Universiteit

Prima en consequent

Heb er veel aan gehad. Met name om de regie weer terug te krijgen in studielast

• Opleiding Maatschappelijk werk
  • Instelling NCOI

Super begeleiding. Goed contact!

Erg blij met de begeleiding van Studiemeesters. Ik had erg veel moeite met het schrijven van een theoretisch kader voor mijn scriptie en besloot daarom aan de bel te trekken voor extra ondersteuning. Stefan heeft mij ontzettend goed geholpen en hierna kon ik op eigen kracht verder. Hiernaast is het team van Studiemeesters erg betrokken geweest en kreeg ik regelmatig de vraag of alles lukte, en zo niet dat ze voor me klaar stonden. Top!

• Opleiding CO-IEMES
  • Instelling Fontys

Fijne en motiverende ondersteuning

In Augustus besloot ik om mij aan te melden bij studiemeesters. Ik had een lastige periode achter de rug en was net zwanger van mijn eerste kind. Vervolgens ben ik gekoppeld aan Marijke voor mijn scriptietraject en wat was dit een verademing! Het was een stressvol scriptietraject maar ik heb de kracht en motivatie kunnen vinden. Marijke en de begeleiders op de studiedagen (Banchi, Jos, Thomas en Jiske) hebben hier aan bij gedragen. Wanneer ik vast liep kon ik bij ze terecht voor vragen wat mij weer meer vertrouwen gaf om door te gaan. Uiteindelijk mijn scriptie ingeleverd en succesvol afgerond. Ik ben studiemeesters erg dankbaar en kan nu volop genieten van mijn zwangerschap.

• Opleiding Mps
  • Instelling Universiteit Leiden

Een educatief opvang in tijden van corona

Ik heb verschillende studiedagen bijgewoond in het najaar van 2020 ter ondersteuning van mijn bachelorscriptie proces. Studiemeesters heeft me geholpen af en toe te kunnen sparen in een tijd dat ik bijna niemand zag of sprak (corona), daar ben ik ze zeer dankbaar voor. Ik heb mijn bachelorscriptie afgerond met een 8.

• Opleiding N.v.t.

De onmogelijke weg naar de 7,6

Ik ben bepaald niet een voorbeeld student. Ik stel veel studiewerk uit en dat is met mijn dyslexie niet altijd bevorderlijk voor het resultaat. Bij mijn scriptie kwamen mijn valkuilen nog meer naar voren. Toch heb ik heb op eigen houtje mijn scriptie tweemaal ingeleverd zonder succes. Eind 2020 heb ik Studiemeesters Leiden ingeschakeld om het dan toch af te ronden. De onmogelijke opgave werd door de persoonlijk begeleiding een haalbare opgave. Met als resultaat een 7,6 voor mijn scriptie! Ongelofelijk blij met de goede hulp, steun en taalcontrole van Ita van Studiemeesters Leiden. Zonder haar had ik het nooit gered. Nogmaals bedankt! Het enige waar ik spijt van heb is dat ik niet eerder hulp heb ingeschakeld van Studiemeesters Leiden. Ik kan dit iedereen aanraden!

• Opleiding Commerciële Economie
  • Instelling Hogeschool Leiden

Persoonlijke en gerichte ondersteuning!

Ik heb bijna uitsluitend gebruik gemaakt van de online studiebegeleiding, dit heeft mij heel erg geholpen bij het schrijven van mijn scriptie. Dat ging daarvoor namelijk erg moeizaam. De mensen van studiemeesters tonen oprechte interesse en helpen je graag verder met gerichte ondersteuning.

• Opleiding Economics and Business Economics
  • Instelling Rijksuniversiteit Groningen

Erg prettige en flexibele samenwerking ervaren

Hele fijne samenwerking met Stefan mogen ervaren. Gerichte vragen, scherpe analyses en problemen gericht aanpakken maar altijd met de ruimte voor de ontwikkeling van de student zelf. Er fijne ervaring gehad, zou het iedereen aanraden.

• Opleiding MSc. Public Governance
  • Instelling Tilburg University

Over Studiemeesters

Studiemeesters bestaat uit een groep gespecialiseerde, betrokken professionals met heel veel ervaring. Onze missie is om het talent en de motivatie van studenten van alle leeftijden, achtergronden en competenties tot volle bloei te laten komen. Daarom geven wij sinds 2011 bijles, scriptiebegeleiding en studiebegeleiding. Ook hebben we een prettige studiezaal waar studenten geconcentreerd kunnen studeren of schrijven. We zijn gevestigd in Amsterdam, Eindhoven, Leiden en Rotterdam. Je kunt ook kiezen voor Online begeleiding, want we snappen dat niet iedere student naar een van onze locaties kan komen.