Enorm goede hulp, op maat! Hele goede communicatie. Erg fijne leeromgeving, met geweldige docenten!

• Opleiding New Business and Bachelor of Arts (HONS) in Business Management
  • Instelling Nyenrode New Business School

Studiemeesters denkt mee en geeft een fijne, goede ondersteuning in het scriptieproces

Bij Studiemeesters is men echt betrokken om je zo goed mogelijk te helpen in het scriptietraject. Ze geven je veel vertrouwen door hun positieve en hele aardige benadering. Bij de intake had ik gelijk al het gevoel dat het helemaal goed ging komen. Ze horen je en helpen je heel gericht. Ik ben er heel erg tevreden over. Echt een aanrader!

• Opleiding BA Culturele Wetenschappen
  • Instelling Open Universiteit

Perfecte begeleiding

Het was een leerzame samenwerking en een perfecte begeleiding om de vaart in het afronden van mijn scriptie te houden. Je kunt rustig en geconcentreerd op locatie studeren. Door in de morgen en middag met je begeleider een half uurtje te sparren kun vaak meteen weer door met je vragen.

Het is gewoon geweldig

Zeer hulpzaam en ook hetgeen wat mij extra heeft gemotiveerd. Zonder studiemeesters, had ik het niet kunnen halen

• Opleiding Master
  • Instelling N.v.t.

Door Studiemeesters heb ik nu mijn scriptie met een voldoende afgerond

Door de begeleiding bij Studiemeesters heb ik mijn scriptie goed kunnen herschrijven. Ivar heeft me goed geholpen om weer op de goede weg te komen. Ook heb ik veel gehad aan de studiedagen. Die dagen zijn erg nuttig geweest om gedisciplineerd aan de slag te blijven. Heel fijn dat je gedurende de dag ook wat momenten hebt om even dingen te bespreken.

• Opleiding Media & Entertainmentmanagement
  • Instelling Inholland Haarlem

Het was oke

Heeft mij op weg geholpen

• Instelling N.v.t.

Een hele fijne informatieve ervaring!

Zonder de begeleiding had ik mijn scriptie denk ik nooit gehaald. Mijn begeleider liet mij punten inzien waar ik zelf zonder hem nooit naar gekeken zou hebben. Alles hebben we continue nagecheckt en dit heeft geleid tot een positief eindresultaat. Ik ben ontzettend tevreden!

• Opleiding Trend research and concept creation in lifestyle
  • Instelling Fontys ACI

Goed begeleid tot voldoende

Personelijk aandacht van Stefan maakte mijn thesis veel beter en gestructureerd.

• Opleiding Master global health
  • Instelling Maastricht universiteit

Ik ben uitstekend geholpen met de professional die bij mij past.

Ik ben uitstekend geholpen met de professional die bij mij past. Ze zijn erg betrokken en vriendelijk.

• Opleiding Mediamanagement

Enrom hulpvol.

Studiemeesters helpt je enorm om een beter overzicht te krijgen van wat je nog moet doen en hoe je dat moet doen waardoor je een stuk rustgevender je scriptie kan afronden.

• Opleiding Master Marketing Management
  • Instelling Tilburg University

Ik ben goed geholpen

Door hulp van Stefan ben ik geslaagd. Door veel intensieve gesprekken heeft Stefan mij een flinke duw in de goede richting gegeven en geholpen wanneer het tegenzat. Ik ben daar dankbaar voor en zou Studiemeesters zeker aanraden.

• Instelling N.v.t.

Dé magische pil voor uitstelgedrag!

Ik heb gebruik gemaakt van de studiedagen bij studiemeesters en deze dagen hielpen mij zo ontzettend goed om alles te doen wat ik moest en wilde doen op een dag. Ik ben ontzettend blij dat Studiemeesters tijdens mijn scriptieperiode op mijn pad is gekomen. Uiteindelijk mijn scriptie binnen 1 semester met een 8 gehaald!

• Opleiding Toegepaste Psychologie
  • Instelling Hogeschool van Amsterdam

Geweldige begeleiding door Stefan (Eindhoven)

In juni kreeg ik te horen dat ik mijn scriptie moest herkansen. Ik had een ambitieus (groot) onderzoek en een creatief brein. Hierdoor kon ik lang stil blijven staan bij bepaalde hoofdstukken, waardoor ik tijd tekort kwam en ongestructureerd werkte. Uit wanhoop nam ik contact op met Stefan van Hulst, Studiemeesters Eindhoven. Hij heeft mij ontzettend goed begeleid. De persoonlijke begeleiding op basis van mijn gedrag was enorm fijn. Stefan wist precies hoe hij met mij om moest gaan om mij zo productief en succesvol te laten werken. Zijn strategische achtergrond droeg bij aan het toepassen van waardevolle modellen die structuur gaven aan het onderzoek. Ik heb door Stefan de kracht van theorie ontdekt, terwijl ik voorheen theorie gebruikte omdat het moest. En als je die kracht ontdekt, wordt het alleen maar makkelijker voor je om het toe te passen. Stefan was heel benaderbaar en ik ben hem dankbaar voor alle coaching, want ik heb uiteindelijk mijn afstudeerperiode afgesloten met uitstekende cijfers. Wanneer je twijfelt of je een scriptiebegeleider nodig hebt, ga er toch voor want het is een investering in jezelf. Het zal je scriptie waardevoller maken. Dankjewel voor alles Stefan en ga zo door! Ik kan jullie van harte aanbevelen.

Heel fijn!

Ik vond het samenwerken met Stefan heel prettig. Hij luistert goed en denkt goed mee. Uiteindelijk heb ik mede dankzij Stefan mijn scriptie met succes kunnen inleveren!

• Opleiding Leisure Management
  • Instelling BUAS

Niet super nuttig

Hele aardige mensen, maar uiteindelijk weinig aan gehad. Het niveau was niet erg hoog. Misschien had ik beter aan iemand anders kunnen worden gekoppeld en het nog eens kunnen proberen, maar daar vond ik het een beetje te prijzig voor.

• Opleiding Research Master Mediastudies
  • Instelling Universiteit van Amsterdam

Hoi Marloes, Wat naar dat je onze hulp hebt ervaren als niet erg nuttig. Kunnen we iets voor je doen? We kunnen je bijvoorbeeld een nieuwe gratis afspraak laten maken met iemand anders (maar dat is nu denk ik niet nuttig meer voor jou?) of je het geld van je afspraak teruggeven. Het is natuurlijk totaal niet de bedoeling van onze dienst dat je er niks aan hebt, integendeel. Laat maar even weten waaraan je behoefte hebt! Groeten van Kinge PS. Gefeliciteerd met je afstuderen! Well done!

Studiemeesters heeft er mede voor gezorgd dat ik mijn Statistiek herkansing heb gehaald super bijles

De persoonlijke begeleiding is heel fijn! De hulp is heel specifiek gericht op wat je zelf moeilijk vindt en ze nemen rustig de tijd om het uit te leggen, net zo lang tot je het snapt! Top ervaring!

• Opleiding Forensisch orthopedagogiek
  • Instelling Universiteit van Amsterdam

Expertise gecombineerd met aandacht.

Ze hebben mij goed geholpen bij mijn afstudeer scriptie aan de Avans Hogeschool. Als je moeite hebt met je scriptie is dit zeker een aanrader! Tijdens mijn master scriptie zal ik zeer waarschijnlijk Studiemeesters weer contacteren.

• Opleiding IBMS
  • Instelling Avans Hogeschool

Fijne en duidelijke begeleiding!

Erg fijne begeleiding met veel vrijheid voor de leerling om te bepalen wat er uitgelegd moet worden. Al met al super goede docent met veel kennis over alle onderwerpen binnen het vak!

• Opleiding Goed
  • Instelling Goed

Afgestudeerd

Zeer ervaren mensen die altijd klaar staan om te helpen.

• Opleiding Business IT & Management
  • Instelling Hogeschool Inholland

De begeleiding is fijn en kalm waardoor je stress verdwijnt. Stap voor stap wordt je begeleidt. Was erg helpvol voor mijn scriptie.

• Opleiding Commercieel Economie
  • Instelling InHolland

Rustige begeleiding

Zeer snelle en duidelijke hulp

Nadat ik contact opnam met Studiemeesters, werd er enorm snel een zeer bekwame begeleidster aan mij gekoppeld. Ik zat in tijdnood, dus het was erg fijn dat ik direct geholpen werd. Ook kreeg ik tussendoor vrijwel altijd meteen reactie, wanneer ik een mailtje stuurde. Ik kreeg het gevoel dat de medewerkers oprecht betrokken waren bij het proces van mijn bachelorthesis, ook nadat ik het had ingeleverd. Tip wanneer het voor jou niet mogelijk is om op locatie af te spreken met een begeleider: stuur in een Word-bestandje in een duidelijke volgorde en met voldoende uitleg al je vragen, zodat de begeleider van Studiemeesters overzichtelijk en gericht antwoord kan geven. Ik vond dit persoonlijk beter werken dan een chatgesprek op Skype.

Hulpvol en efficient

Ik vond de studiedagen bij studiemeesters erg efficient, aangezien er weinig manieren zijn waarop je afgeleid kunt raken en er word van alles aan gedaan om het comforabel te maken. Ook de persoonlijke scriptiebegeleiding was erg hulpvol, alleen soms iets wat langzaam.

Eindelijk stressvrij en geconcentreerd kunnen schrijven

Naast mijn fulltime baan had ik drie jaar geleden het idee dat het goed was om daarnaast een parttime master marketing te doen aan de VU. Was ook zeker een goed idee, maar wel een idee met zware consequenties. Heb zoveel moeten doen en laten, dat stoppen soms de enige bevrijding leek. Lang verhaal kort: uiteindelijk was alleen de scriptie het laatste obstakel. Door de studiedagen bij Studiemeesters in Amsterdam kon ik de laatste concentratie vinden die ik nodig had en heb ik in een aantal dagen voor mijn gevoel meer gedaan dan in een aantal maanden ervoor. Zou het iedereen aanbevelen!

Heel waardevol!

Ik had tijdens mijn premaster al bijles gehad voor het tentamen Statistical Analysis en dat was goed bevallen. Ik heb het tentamen ruim voldoende gehaald. Nu heb ik hulp gehad met SPSS voor de data van mijn thesis. Jos heeft mij hier super goed bij geholpen en ik heb dan ook een 8 gehaald voor mijn master thesis!

Over Studiemeesters

Studiemeesters bestaat uit een groep gespecialiseerde, betrokken professionals met heel veel ervaring. Onze missie is om het talent en de motivatie van studenten van alle leeftijden, achtergronden en competenties tot volle bloei te laten komen. Daarom geven wij sinds 2011 bijles, scriptiebegeleiding en studiebegeleiding. Ook hebben we een prettige studiezaal waar studenten geconcentreerd kunnen studeren of schrijven. We zijn gevestigd in Amsterdam, Eindhoven, Leiden en Rotterdam.