Goed en snel geholpen

Stefan was snel beschikbaar, was erg vriendelijk en heeft mij waardevolle feedback gegeven. Een echte aanrader!

• Instelling N.v.t.

Concrete feedback en suggesties waar je wat mee kunt.

Wegens het gebrek aan vakkundige scriptie begeleiding vanuit de Hogeschool van Amsterdam ben ik in contact gekomen met Erik van Studiemeesters. Eerste contact ging vlot en na een aantal sessies te hebben gehad met Erik heb ik uiteindelijk mijn scriptie succesvol af kunnen ronden. Zonder twijfel volledig te danken aan zijn suggesties en feedback. Zeker een aanrader.

• Opleiding International Business Studies
  • Instelling Hogeschool van Amsterdam

Goede communicatie, kundig geholpen

Na het eerste contact heeft de backoffice van Studiemeesters voor mij een begeleider gezocht dit was Amo. Zowel het contact met de organisatie als de begeleider was prima. De begeleiding zelf van Amo was inhoudelijk fijn, waardevolle inzichten waarmee ik mij voorbereid heb. Een scriptie traject is een stressvol traject waar je soms ook wel eens twijfels hebt. De begeleider heeft deze zorg ook zeker bij mij weg kunnen nemen. Dankzij studiemeesters heb ik het geheel op een goede manier af kunnen sluiten.

• Instelling N.v.t.

Ik heb statistiek bijles gevolgd. Het werd in normale mensen-taal uitgelegd waardoor ik het veel sneller snapte en de logica zag. Op deze manier was de stof sneller te begrijpen en te leren.

• Opleiding Premaster Sociologie
  • Instelling Vrije Universiteit Amsterdam

Heel goed geholpen

Mijn ervaring is hier erg fijn. Bij het eerste gesprek werd er gekeken waar ik hulp bij nodig heb en op basis hiervan en heb bijles gekregen. De bijles was erg goed en heb zo net de extra dingen geleerd waardoor ik mijn tentamen heb gehaald met een mooi cijfer. Ik zou hier zeker nog een keer voor bijles heen gaan.

• Instelling N.v.t.

Heel fijn dat iemand met mij mee kon kijken en ondersteunen zodat ik mijn thesis kon afronden!

Ik liep onwijs vast tijdens het schrijven van mijn thesis en kon hulp gebruiken bij het maken van mijn statistieken via SPSS. Een beetje in paniek nam ik contact op met studiemeesters en kreeg ik Anne toegewezen als begeleidster. Hier was ik onwijs blij mee, want naast verstand van zaken had Anne ook nog eens veel geduld en kon zij mij motiveren wanneer dit nodig was. Ik vond de samenwerking met studiemeesters erg waardevol en ik ben eindelijk afgestudeerd :).

• Instelling N.v.t.

Zonder Studiemeesters had ik het nooit gered

Studiemeester gaf mij het duwtje dat ik nodig had om aan de gang te gaan. Wanneer je daar bent ga je, door de sfeer en de mensen die daar samen met jou zitten, veel harder werken dan thuis. En de begeleiding die je daar ondertussen bij krijgt is top. De momenten van terugkoppeling helpen je om op de goede weg te blijven. Met een goede inzet en welwillendheid, helpen zij jou om je doel te bereiken!

• Opleiding HALO
  • Instelling De Haagse Hogeschool

Geweldige bijlesleraar Bas met eindeloos geduld!

Bas is geduldig, aardig en kan heel goed de rekenstof op verschillende manieren uitleggen. Ik heb de KBR toets dus ook in 1 keer gehaald en dat komt echt mede dankzij Bas! Dankjewel!

• Opleiding Pabo
  • Instelling Hogeschool leiden

Uitstekende begeleiding

Na telkens het vak niet te halen, heb ik door de begeleiding van Studiemeesters het uiteindelijk toch gehaald, én met een mooi cijfer als resultaat! Helemaal top! Super vriendelijke mensen.

• Opleiding Psychologie
  • Instelling Vrije Universiteit

Een snelle, efficiente en meelevende organisatie

In de tijd dat Studiemeesters mij heeft geholpen met de master scriptie, heb ik het contact altijd als vrijblijvend en fijn ervaren. Tijdens mijn allereerste contact met Studiemeesters heb ik een uitgebreid oriënterend gesprek gehad, waarin ze met mij goed opzoek gingen naar een passende scriptie begeleider. Hierna was ik aan een scriptie begeleider gekoppeld die ik als een goede match heb ervaren. Ze kon, ondanks een andere studieachtergrond, snel meedenken en discussiëren over mijn master scriptie. Verder reageerde Studiemeesters snel op mijn mails en is hun kantoor (zeer ruime kamers en rustgevende uitstraling) ook heel fijn om scriptie begeleiding te krijgen. Dit allemaal heeft ervoor gezorgd dat ik mijn scriptie met een succes heb afgerond!

• Opleiding Planologie

Veel expertise

Ik heb tijdens mijn Master studiemeesters ingeschakeld voor bijles en begeleiding. De begeleiding was erg goed en heeft mij zeer geholpen. Wat mij positief verraste was dat ze ook voor zeer specialistische onderwerpen vakexperts hadden waarmee ik kon sparren en vragen kon doornemen.

• Opleiding Technische Bedrijfskunde
  • Instelling N.v.t.

Een fijne en heldere manier van bijles

De bijles was erg fijn. Na een kort voorbereidingsgesprek een plan gemaakt voor het aantal bijlessen en wat we daarin willen bespreken. Tijdens de lessen gekeken naar wat fout ging binnen de opdrachten en samen gekeken hoe het de volgende keer beter kan met daarin duidelijke punten als resultaat voor verbetering.

• Opleiding Built Environment
  • Instelling Hanzehogeschool

Boven verwachting

Even een kennismaking met een open en duidelijke communicatie op basis van gelijkwaardigheid. Super snelle reactie en van de organisatie Studiemeesters en begeleidster Hermine Masmeyer. Duidelijke afapraken werden gemaakt en stipt nageleefd wat erg veel rust en vertrouwen creerde. Letterlijk werden alle puntjes op de i gezet voor mijn scriptie waar ik precies naar op zoek was. In de vorm van persoonlijke feefback in de vragende vorm met veel begrip.

• Opleiding HBO Opleidingskunde
  • Instelling NCOI

Afspraken worden nagekomen en je staat niet helemaal alleen.

Mijn ervaring is constant en goed geweest. Je zult echter wel zelf steeds de drive moeten vinden om door te willen gaan. Studiemeesters creëren hiervoor de mogelijkheden door met je in gesprek te gaan en je een rustige werkplek te bieden. Meedenken en sparren met diverse experts, heb ik ook als prettig ervaren bij mijn WO scriptiebegeleiding in Leiden. Ita en haar team zijn toppers.

• Opleiding Management van de Publieke Sector (Master)
  • Instelling Universiteit Leiden

Precies wat ik nodig had

Studiemeesters was precies wat ik nodig had om het laatste stuk van mijn masterscriptie te kunnen schrijven. Ik had het eigenlijk al opgegeven, maar met de structuur van de studiedagen en de fijne werkplek waar ik terecht kon, is het toch gelukt om het af te ronden. Bedankt voor de goede begeleiding!

• Opleiding Nederlands
  • Instelling Universiteit van Amsterdam

Onwijs helpend en steunend

Via de Studiemeesters heb ik bijles in Statistiek gehad. Naast de goede uitleg over de lesstof en helpen/ stimuleren van het maken van oefenopgaven heeft het mij nog zoveel meer gebracht. De bijles werkte voor mij als een stok achter de deur, het gaf motivatie en zelfvertrouwen. Ik ben enorm enthousiast en zal ook deze periode weer gebruik maken van de bijles!

• Opleiding Premaster Pedagogische Wetenschappen
  • Instelling Universiteit van Amsterdam

Begeleiding, Communicatie & Locatie was perfect!

Een erg fijne plek om in je eigen tijd aan je scriptie te werken, waarbij iemand rondloopt indien je vragen hebt. Ook de 1-op-1 sessies waren erg behulpzaam, altijd fijn als iemand met een kritische blik je stuk nakijkt. Super, would advise 10/10.

• Opleiding Business Studies
  • Instelling Inholland

De hulp en steun die ik nodig had

Nadat ik van mijn scriptiebegeleider negatieve feedback had gekregen op mijn eerste hoofdstukken besloot ik contact op te nemen met Studiemeesters. Hermine was in ieder opzicht de perfecte begeleider voor mij en zonder haar kennis en bemoedigende woorden had ik het niet gehaald. Naast het feit dat ze mij enorm heeft geholpen met de inhoud van mijn scriptie, heeft ze mij telkens gesteund wanneer ik mijn zelfvertrouwen dreigde kwijt te raken. Ik kan het niet vaak genoeg herhalen: Hermine, ontzettend bedankt voor alles!

• Opleiding Rechtsgeleerdheid
  • Instelling Vrije Universiteit Amsterdam

Erg prettig!

Altijd fijn geholpen zowel 1 op 1 als tijdens de studiedagen. Er werd voldoende tijd vrij gemaakt en domme vragen bestonden niet. Door Studiemeesters heb ik er vertrouwen in gekregen om mijn studie te behalen en dat is gelukt dus heel erg bedankt daarvoor!

• Opleiding Food Commerce and Technology
  • Instelling Hogeschool Inholland

Super fijn!

Ik had een super fijne begeleider toegewezen gekregen. Ze heeft mij goede tips gegeven, zodat mijn scriptie uiteindelijk positief is beoordeeld.

Super!

Super snelle services en kundig!! Ben ze dankbaar

• Opleiding Hbo rechten

Heel fijn en professioneel

Mijn ervaring Was heel fijn ik heb zelf nog nooit bijles genomen en door de corona omstandigheden vond ik het juist heel moeilijk om online les te volgen. Alleen bij Julia ( mijn bijles docent) was dit juist het tegenovergestelde alles ging soepel en begreep ook alles wat ze me uitlegde. Ik vond het juist fijn dat Julia het een paar keer opnieuw uitlegde en met makkelijke voorbeelden zodat het bij goed overkomt en ik het ook begreep! Top!

• Opleiding MBO Juridisxh
  • Instelling Leeuwenborgh

Ita is een zeer prettige en behulpzame begeleider

In Leiden heb ik gebruik gemaakt van de diensten van Studiemeesters. Ita was mijn begeleider die op een zeer prettige manier met mij aan de slag ging. Zij beschikt over een goede basis van mensen kennis en met haar persoonlijke ervaring kon zij mij verder helpen. Ik stond op het punt te stoppen met mijn studie, omdat ik toen der tijd veel stress ervaarde. Met de begeleiding van Ita ben ik door gaan zetten en heb ik zelfs positief resultaat. Zonder haar had ik nooit kunnen slagen. Studiemeesters Leiden beveel ik iedereen aan.

• Opleiding International Business & Entrepreneurship
  • Instelling N.v.t.

De begeleiders uit Rotterdam hebben mij fantastisch geholpen met mijn scriptie.

Via een medestudent ben ik een aantal jaar geleden bij studiemeesters te Rotterdam terecht gekomen. De studiedagen boden de structuur waar ik naar op zoek was. Mijn gehele afstudeertraject was hobbelig en uitdagend, maar weerhield hen er niet van om betrokken en geïnteresseerd te blijven. De laatste 1,5 jaar kreeg mijn onderzoek een geheel andere wending, en werd het een complex onderzoek. Het afstuderen werd daardoor nog lastiger. Vooral in die tijd heeft studiemeesters veel voor mij betekend. De studiedagen werkte door die structuur voor mij het beste. Ook kon er waar nodig persoonlijke begeleiding worden gegeven. Studiemeesters kon zelfs binnen mijn complexe onderzoek een enorme inhoudelijke kennis aanbieden. Uiteindelijk waren het ook de motiverende woorden, de ruststelling dat het goed ging komen, en het klankbord waar studiemeesters veel voor mij heeft betekend. Vooral de begeleiders uit Rotterdam (Banchi, Jiske, en Jos) hebben mij echt geholpen met het afstuderen, en het resultaat mag er zeker zijn. Afgestudeerd met een 7,4!! Jullie veelzijdigheid en expertise hebben mij door het afstuderen heen getrokken. Studiemeesters enorm bedankt voor alles!!

• Opleiding Media & Entertainment Management
  • Instelling Inholland

Op korte termijn snel geholpen

Op korte termijn snel en goed geholpen en geslaagd voor mijn toets.

• Instelling Avans hogeschool

Over Studiemeesters

Studiemeesters bestaat uit een groep gespecialiseerde, betrokken professionals met heel veel ervaring. Onze missie is om het talent en de motivatie van studenten van alle leeftijden, achtergronden en competenties tot volle bloei te laten komen. Daarom geven wij sinds 2011 bijles, scriptiebegeleiding en studiebegeleiding. Ook hebben we een prettige studiezaal waar studenten geconcentreerd kunnen studeren of schrijven. We zijn gevestigd in Amsterdam, Eindhoven en Leiden. Je kunt ook kiezen voor Online begeleiding, want we snappen dat niet iedere student naar een van onze locaties kan komen.