top!

Studiemeesters heeft het begin van mijn academisch jaar een heel goeie start kunnen geven door de uitstekende bijles en begeleiding die ik heb gekregen! Kwaliteit van de lessen waren op uitstekend academisch niveau, dus top! Bedankt!

• Opleiding WHO
  • Instelling N.v.t.

Oefenopgaven waarbij ik niet uitkwam, wist Martina (begeleider) direct te beantwoorden. Top service!

• Opleiding Finance&Control

Helemaal super!

De communicatie was helemaal top. Ik heb dan ook veel profijt gehad van het steuntje in de rug tijdens het studeren. Vooral het streng zijn op het moment dat er gefocust moest worden ervaarde ik als erg prettig. In de toekomst zal ik zeker nogmaals gebruik willen maken van de diensten van Ita. Kortom, exact wat ik zocht!

• Opleiding N.v.t.
  • Instelling N.v.t.

Door gebruik te maken van de aangeboden diensten van Studiemeesters kreeg ik meer rust in mijn hoofd

Ik heb de begeleiding van studiemeesters als heel erg prettig en waardevol ervaren. Persoonlijk kreeg ik begeleiding op de vestiging in Leiden. Hier heb ik tijdens het maken van mijn scriptie enorme stappen gezet. Daarom beveel ik studiemeesters aan iedereen aan, omdat je met iedere vraag terecht kan bij de begeleiding. De begeleiding interesseert zich in jou scriptie onderwerp en doet er alles aan om jou als student te helpen en de studie af te ronden!

• Opleiding N.v.t.
  • Instelling N.v.t.

Heeft me heel erg geholpen!

Sinds dag 1 ben ik heel goed behandelt door iedereen bij studiemeesters en zonder hun zou ik nooit kunnen slagen voor mijn examen. Ze zijn heel geduldig en warm!

• Opleiding Inleiding in de psychologie
  • Instelling N.v.t.

Een waardevolle investering waar ik de extra hulp en begeleiding heb gekregen om af te studeren.

Mijn ervaring bij Studiemeesters was heel leerzaam. Mijn begeleider had mij 4 weken lang begeleidt zodat ik het beste resultaat voor mijn scriptie kon halen. Naast de goede begeleiding was de omgeving bij Studiemeesters heel prettig om in te werken. Alles bij elkaar genomen zou ik afstudeerders, die moeite hebben met hun scriptie, zeker aanraden om naar Studiemeesters te gaan. Top bedrijf!

• Opleiding Informatica
  • Instelling Hogeschool Inholland

Vooral de 1 op 1 hulp super fijn!

De 1 op 1 begeleiding helpt je super op weg om bijvoorbeeld tijdens een studie dag (heel) veel werk te verrichten. Wel bleek mijn studie veel te verschillen met de ‘mainstream’ opleidingen waardoor af en toe wat wederzijdse verwarringen waren.

• Opleiding Food Commerce Technology
  • Instelling Hogeschool Inholland

A winner is a dreamer who never gives up.

Om met de woorden van Nelson Mandela te spreken 'A winner is a dreamer who never gives up.' In 2011 aan mijn studie master Nederlands begonnen. Maar door een ernstig verkeersongeval de nodige studievertraging opgelopen. Het studieritme en de motivatie om het af te maken stond op een laag pitje. Om niet afgeleid te worden ben ik bij studiemeesters gaan studeren. Een kopje koffie, wijze raad van professionals en een rustige werkomgeving zonder afleiding hebben mij geholpen niet op te geven en een winnaar te zijn.

• Opleiding HBO master
  • Instelling Hogeschool Utrecht

Erg fijne begeleiding

Door de coronacrisis was het niet mogelijk om face to face te ontmoeten mijn aangewezen begeleidster. Erg goede oplossing om via videobellen de begeleiding te doen. ERg geholpen met het aanbrengen van structuur in mijn scriptie!

• Opleiding Zorgethiek en Beleid
  • Instelling universiteit voor humanistiek

Goede begeleiding

Ik had wat opstart problemen omtrent mijn scriptie. Samen met een begeleider van studiemeesters heb ik een goeie start kunnen maken waardoor het voor mij ook duidelijker werd welke richting in te gaan. De hulp die ik heb gehad aan het begin heeft mij geholpen zelfstandig verder te kunnen werken aan mijn scriptie.

• Opleiding International Business
  • Instelling Hogeschool Utrecht

Uitstekende hulp, uitstekende communicatie.

Uitstekende hulp, uitstekende communicatie. Studiemeesters heeft mij goed begeleid en meegedacht tijdens mijn afstudeer scriptie.

• Opleiding Supply Chain Management
  • Instelling Erasmus Universiteit

Betrokken prettig

Afspraken worden netjes nagekomen. Het is mogelijk om van 1 per begeleiding te krijgen. Dit vond ik prettig. Het naken van de afspraken verloop flexibel.

• Opleiding Pdg
  • Instelling Hro

Super!

Ik moest mijn scriptie herkansen en schakelde na aandringen van een vriend Studiemeesters in. Beste keuze ooit! Een hele fijne begeleiding gehad van Julia. Ze is geduldig en heel duidelijk. Bedankt voor alles Julia!

• Opleiding Bestuurskunde/Overheidsmanagement
  • Instelling Avans Hogeschool

dankzij studiemeesters eindelijk een voldoende voor "die onmogelijke" toets

Dankzij de hulp van Studiemeesters kreeg ik ontzettend snel een goede bijles docent die mij telefonisch bijles heeft gegeven. Ik was oprecht verbaasd over hoe goed, geduldig en kundig de bijles docent was. Eindelijk iemand die mij de stof rustig en simpel kon uitleggen. Hierdoor ook eindelijk een voldoende gehaald voor mijn laatste tentamen!

• Opleiding Toegepaste psychologie
  • Instelling HBO Drechtsteden

Studiemeesters = life-safer

Toen ik door privé omstandigheden geen enkele moed meer had om mijn scriptie nog af te krijgen, heb ik daadwerkelijk alles geprobeerd. Mijn omgeving gaf mij de meest uiteenlopende adviezen en alles hielp wel, maar slechts tijdelijk. Toen ik een reclame tegenkwam over Studiemeesters was ik eerst wat terughoudend, de begeleiding leek me te duur en te mooi om waar te zijn. Zou iemand me echt kunnen helpen bij een zeer specifieke scriptie in een moderne vreemde taal? Ik was wat sceptisch en daarnaast zat ik in een medisch traject waarbij er weinig tijd overbleef om afspraken in te plannen. Ik ben toen naar een gratis intake gegaan waarbij ik me al vrij snel op mijn gemak voelde. Voor mijn gevoel was alles op maat, bespreekbaar en vrijblijvend: precies wat ik nodig had. Daarna is het traject dat in mijn geval bestond op één op één begeleiding eigenlijk vrij snel kunnen starten. Ik ben uiteindelijk iets meer dan een half jaar bezig geweest en uiteindelijk was dat gruwelding dan toch af (en goedgekeurd). Iets dat ik in mijn geval niet meer durfde te hopen. Mede door Studiemeesters is er een enorme last van mijn schouders afgevallen die ik iedere student gun. P.s. mijn grootste tip is dat er niet bij voorbaat zou moeten worden gedacht dat Studiemeesters je niet kan helpen bij een specifieke scriptie. De mijne was in een moderne vreemde taal die Studiemeesters slechts een beetje sprak.

• Opleiding Lerarenopleiding HBO
  • Instelling hogeschool in Nederland

Top begeleiding

Top begeleiding en goede communicatie met het kantoor, duidelijke afspraken en goede opvolging nadat er begeleiding is gevolgd.

• Opleiding Master Strategic Entrepreneurship
  • Instelling Erasmus universiteit

Goede en snelle hulp.

Kreeg binnen een week de hulp die ik nodig had en heeft een goede bijdrage geleverd aan het halen van mijn scriptie. Erg blij mee!

• Opleiding Bestuurs- en organisatiewetenschap
  • Instelling Universiteit Utrecht

Studiemeesters helped me get back on track and get both my Bachelors and Masters degree

I was having a terrible time with finalizing first bachelor in law at the university -I had experienced so much disappointment in myself but also from the university and faculty that I became desperate, depressed and did not know how I could graduate. Thankfully I found Studiemeesters at the right time. With the coaching I received I was able to finish my bachelors degree in law and start with the Master in European Private Law. I knew to contact studiemeesters for coaching and direction especially during writing of my Master's thesis. With the coaching I received and kind words of encouragement I finalized my thesis with a fantastic result. I have already recommended Studiemeesters to other students.

• Opleiding LLM European Private Law
  • Instelling UvA

TOP

Alles ging snel en de communicatie was helemaal top. Ik kon afspraken vooruit plannen en ze makkelijk omzetten als het uiteindelijk niet uitkwam. De bijles leraren waren ook top. Hele goede uitleg en veel voorbeelden om het beter te begrijpen! Heb ALLE tentamens die ik had (6) kunnen halen en met mooie cijfers!

• Opleiding 10
  • Instelling 10

Flexibele en kundige begeleiding

Ik heb studiemeesters als een prettig bureau ervaren: er hangt een goede sfeer op de locatie, de medewerkers denken met je mee en er is veel ruimte voor je persoonlijke wensen.

• Opleiding Bedrijfskunde
  • Instelling VU

Prettige professionele hulp

Ik heb tijdens mijn studie meerdere malen gebruik gemaakt van de hulp van studiemeesters. Keer op keer werd er gekeken wie mij de beste hulp kon geven en ben elke keer op een prettige professionele manier geholpen. Ik ben studiemeesters zeer dankbaar voor alles wat zij voor mij hebben betekend tijdens mijn studie.

• Opleiding Hotelschool The Hague
  • Instelling Hotelschool The Hague

De begeleiders klinken super ervaren!

Ondanks ik vlak voor de deadline begeleiding heb gevraagd, hoorde ik veel kennis en ervaring. Ik had het scriptiebureau eerder moeten inschakelen. Het meedenken, feedback geven en ondersteunen helpt onwijs veel! Super bedankt Julia!

• Opleiding Sociaal Juridische Dienstverlening
  • Instelling Hogeschool Leiden

Professioneel en leerzaam

Op mijn school was het schrijven van een Plan van Aanpak vereist, alvorens je mocht beginnen met je scriptie. Na 2 keer gezakt te zijn hiervoor, heb ik de hulp van studiemeesters ingeschakeld. Ricardo heeft mij super goed begeleid en de resultaten mochten er wezen. Ik heb mijn Plan van Aanpak met een 8 afgerond. Ook voor mijn scriptie ben ik begeleid door Ricardo. Wederom, enorm leuke en leerzame lessen gehad. Ik ben geslaagd voor mijn scriptie met een 9! Tevens het hoogste cijfer dat mijn docent ooit voor een scriptie heeft gegeven. Ik denk dat deze resultaten een hoop zeggen over de begeleiding. Kortom; professioneel en leerzaam.

• Opleiding Rechten
  • Instelling InHolland

Een geruststelling in een stressvolle periode!

Een enorme geruststelling om tijdens een stressvol en onzekere periode van afstuderen, aan te kunnen kloppen bij een partij als Studiemeesters. Samen met studiemeesters wordt er gekeken naar wat voor jou optimale begeleiding is. Zowel op het gebied van scriptie schrijven als vak inhoudelijk.

• Opleiding Business Studies
  • Instelling Inholland

Ze weten gelijk en precies wat men nodig heeft!

Ik had eerst een goede gesprek en dan krijg ik een begeleider die mij heel goed kon helpen in mijn onderzoek methode. Ik ben erg tevreden!

• Opleiding Logistiek
  • Instelling Inholland

Over Studiemeesters

Studiemeesters bestaat uit een groep gespecialiseerde, betrokken professionals met heel veel ervaring. Onze missie is om het talent en de motivatie van studenten van alle leeftijden, achtergronden en competenties tot volle bloei te laten komen. Daarom geven wij sinds 2011 bijles, scriptiebegeleiding en studiebegeleiding. Ook hebben we een prettige studiezaal waar studenten geconcentreerd kunnen studeren of schrijven. We zijn gevestigd in Amsterdam, Eindhoven, Leiden en Rotterdam. Je kunt ook kiezen voor Online begeleiding, want we snappen dat niet iedere student naar een van onze locaties kan komen.