Ik ben zo blij dat ik dit gedaan heb!

Ik raad iedereen aan te komen studeren bij Studiemeesters! Doordat ik moeite heb met plannen, concentreren en perfectionisme zag ik enorm op tegen het schrijven van mijn bachelorscriptie. Ik zocht een studiebegeleider die daar mee om kon kon gaan, en zo kwam ik bij Studiemeesters terecht. De begeleiding die ik daar kreeg was voor mij echt een verademing. Iedereen was namelijk zo behulpzaam en meedenkend zonder mij schuldig te laten voelen over de momenten waarop studeren soms minder goed lukt. Ik had nooit gedacht dat ik zo stressloos mijn scriptie kon afronden met een 8,5!

• Opleiding Bachelor
  • Instelling Universiteit van Amsterdam

Nog nooit zo goed geholpen!

Tijdens mijn master moest natuurlijk ook ik een master thesis schrijven. Ik had nul begeleiding van mijn professor en ook geen verstand van het schrijven van een scriptie, omdat ik van het HBO afkom en een premaster voor deze master had gedaan. Ik ging online opzoek naar hulp en kwam bij studiemeesters terecht. Na het eerste gesprek met Kinge had ik gelijk een goed gevoel bij Studiemeesters. De gehele organisatie is vriendelijk en meelevend! Van mijn begeleider moest ik werken met STATA wat ik totaal niet kende, Kinge heeft mij dit uitgelegd en ik begrijp het nu daadwerkelijk goed. Ditzelfde geldt voor het schrijven van mijn scriptie. Het goed kunnen uitleggen is echt een vak apart! Tijdens dit proces had ik ook nog een herkansing. Ik ben van een 2.7 naar een 6.9 gegaan met de Tips van Kinge. Ik moet nog een paar vakken herkansen van vorig jaar en ga zeker de hulp van studiemeesters weer inschakelen! Misschien denk je het is te prijzig, maar het is het echt dubbel en dwars waard!

• Opleiding Master
  • Instelling Erasmus Universiteit

Goede ondersteuning met goede toewijzing van een begeleidend expert

Toen ik mijn wensen had voorgelegd werd er al snel een bijpassende expert toegewezen. Deze expert gaf mij heel handige handvaten om de inhoud van mijn scriptie te verbeteren.

• Instelling N.v.t.

Na oneindig lang vastlopen mijn scriptie gehaald met een 7 dankzij Studiemeesters

De fijne studiedagen en persoonlijke begeleiding door Studiemeesters (met name Kinge) hebben er voor gezorgd dat ik, na een lange vertraging, eindelijk mijn scriptie heb weten af te ronden. Door de gesprekken met Kinge begrijp ik hoe ik dingen in de toekomst beter kan aanpakken. Ik was er volledig van overtuigd dat ik na mijn scriptie nooit meer wilde studeren, maar durf het nu zelfs weer aan om te beginnen aan een pre-master! Ik kan Studiemeesters aan iedereen aanraden die vastloopt in zijn studie.

• Opleiding AMFI
  • Instelling Hogeschool van Amsterdam

Top!!

Ik had eerst heel veel moeite met statistiek en stress voor mijn tentamen. Door de rustige en fijne uitleg (van hele specifieke vragen tot meer basisdingen) begreep ik alles en ging ik zelfverzekerd het tentamen in en haalde ik een 7 :)

• Opleiding Gezondheidswetenschappen
  • Instelling Universiteit van Maastricht

Op maat gemaakte hulp

De afgelopen jaren (bachelor / master) tegen wat studieproblemen aangelopen tijdens kritieke momenten. Studiemeesters heeft mij gedurende deze periodes heel goed kunnen helpen. Zelf koos ik doorgaans voor de online studiedag die je vanuit huis kunt volgen maar meerdere opties zijn mogelijk.

• Opleiding Master
  • Instelling Universiteit Utrecht

Lieve mensen, geweldige hulp, studiedoel bereikt!

Ik ging naar Studiemeesters om hulp te krijgen om met een positieve manier weer met mijn scriptie te beginnen. Ze hebben me ontzettend geholpen en heb mijn scriptie, na jaren uitstellen, binnen no-time afgemaakt. Geweldig resultaat!

• Opleiding Natuurkunde
  • Instelling Utrecht University

Rots in de branding

Studiemeesters heeft me weer hoop gegeven om mijn scriptie te voltooien en vormde een rots in de branding om mijn faalangst te beteugelen. Goed bereikbaar en geweldige sparringpartner. Wel duur, maar van geweldige kwaliteit.

• Opleiding Rechtsgeleerdheid

Goed en snel geholpen

Stefan was snel beschikbaar, was erg vriendelijk en heeft mij waardevolle feedback gegeven. Een echte aanrader!

• Instelling N.v.t.

Concrete feedback en suggesties waar je wat mee kunt.

Wegens het gebrek aan vakkundige scriptie begeleiding vanuit de Hogeschool van Amsterdam ben ik in contact gekomen met Erik van Studiemeesters. Eerste contact ging vlot en na een aantal sessies te hebben gehad met Erik heb ik uiteindelijk mijn scriptie succesvol af kunnen ronden. Zonder twijfel volledig te danken aan zijn suggesties en feedback. Zeker een aanrader.

• Opleiding International Business Studies
  • Instelling Hogeschool van Amsterdam

Goede communicatie, kundig geholpen

Na het eerste contact heeft de backoffice van Studiemeesters voor mij een begeleider gezocht dit was Amo. Zowel het contact met de organisatie als de begeleider was prima. De begeleiding zelf van Amo was inhoudelijk fijn, waardevolle inzichten waarmee ik mij voorbereid heb. Een scriptie traject is een stressvol traject waar je soms ook wel eens twijfels hebt. De begeleider heeft deze zorg ook zeker bij mij weg kunnen nemen. Dankzij studiemeesters heb ik het geheel op een goede manier af kunnen sluiten.

• Instelling N.v.t.

Ik heb statistiek bijles gevolgd. Het werd in normale mensen-taal uitgelegd waardoor ik het veel sneller snapte en de logica zag. Op deze manier was de stof sneller te begrijpen en te leren.

• Opleiding Premaster Sociologie
  • Instelling Vrije Universiteit Amsterdam

Heel goed geholpen

Mijn ervaring is hier erg fijn. Bij het eerste gesprek werd er gekeken waar ik hulp bij nodig heb en op basis hiervan en heb bijles gekregen. De bijles was erg goed en heb zo net de extra dingen geleerd waardoor ik mijn tentamen heb gehaald met een mooi cijfer. Ik zou hier zeker nog een keer voor bijles heen gaan.

• Instelling N.v.t.

Heel fijn dat iemand met mij mee kon kijken en ondersteunen zodat ik mijn thesis kon afronden!

Ik liep onwijs vast tijdens het schrijven van mijn thesis en kon hulp gebruiken bij het maken van mijn statistieken via SPSS. Een beetje in paniek nam ik contact op met studiemeesters en kreeg ik Anne toegewezen als begeleidster. Hier was ik onwijs blij mee, want naast verstand van zaken had Anne ook nog eens veel geduld en kon zij mij motiveren wanneer dit nodig was. Ik vond de samenwerking met studiemeesters erg waardevol en ik ben eindelijk afgestudeerd :).

• Instelling N.v.t.

Zonder Studiemeesters had ik het nooit gered

Studiemeester gaf mij het duwtje dat ik nodig had om aan de gang te gaan. Wanneer je daar bent ga je, door de sfeer en de mensen die daar samen met jou zitten, veel harder werken dan thuis. En de begeleiding die je daar ondertussen bij krijgt is top. De momenten van terugkoppeling helpen je om op de goede weg te blijven. Met een goede inzet en welwillendheid, helpen zij jou om je doel te bereiken!

• Opleiding HALO
  • Instelling De Haagse Hogeschool

Geweldige bijlesleraar Bas met eindeloos geduld!

Bas is geduldig, aardig en kan heel goed de rekenstof op verschillende manieren uitleggen. Ik heb de KBR toets dus ook in 1 keer gehaald en dat komt echt mede dankzij Bas! Dankjewel!

• Opleiding Pabo
  • Instelling Hogeschool leiden

Uitstekende begeleiding

Na telkens het vak niet te halen, heb ik door de begeleiding van Studiemeesters het uiteindelijk toch gehaald, én met een mooi cijfer als resultaat! Helemaal top! Super vriendelijke mensen.

• Opleiding Psychologie
  • Instelling Vrije Universiteit

Een snelle, efficiente en meelevende organisatie

In de tijd dat Studiemeesters mij heeft geholpen met de master scriptie, heb ik het contact altijd als vrijblijvend en fijn ervaren. Tijdens mijn allereerste contact met Studiemeesters heb ik een uitgebreid oriënterend gesprek gehad, waarin ze met mij goed opzoek gingen naar een passende scriptie begeleider. Hierna was ik aan een scriptie begeleider gekoppeld die ik als een goede match heb ervaren. Ze kon, ondanks een andere studieachtergrond, snel meedenken en discussiëren over mijn master scriptie. Verder reageerde Studiemeesters snel op mijn mails en is hun kantoor (zeer ruime kamers en rustgevende uitstraling) ook heel fijn om scriptie begeleiding te krijgen. Dit allemaal heeft ervoor gezorgd dat ik mijn scriptie met een succes heb afgerond!

• Opleiding Planologie

Veel expertise

Ik heb tijdens mijn Master studiemeesters ingeschakeld voor bijles en begeleiding. De begeleiding was erg goed en heeft mij zeer geholpen. Wat mij positief verraste was dat ze ook voor zeer specialistische onderwerpen vakexperts hadden waarmee ik kon sparren en vragen kon doornemen.

• Opleiding Technische Bedrijfskunde
  • Instelling N.v.t.

Een fijne en heldere manier van bijles

De bijles was erg fijn. Na een kort voorbereidingsgesprek een plan gemaakt voor het aantal bijlessen en wat we daarin willen bespreken. Tijdens de lessen gekeken naar wat fout ging binnen de opdrachten en samen gekeken hoe het de volgende keer beter kan met daarin duidelijke punten als resultaat voor verbetering.

• Opleiding Built Environment
  • Instelling Hanzehogeschool

Boven verwachting

Even een kennismaking met een open en duidelijke communicatie op basis van gelijkwaardigheid. Super snelle reactie en van de organisatie Studiemeesters en begeleidster Hermine Masmeyer. Duidelijke afapraken werden gemaakt en stipt nageleefd wat erg veel rust en vertrouwen creerde. Letterlijk werden alle puntjes op de i gezet voor mijn scriptie waar ik precies naar op zoek was. In de vorm van persoonlijke feefback in de vragende vorm met veel begrip.

• Opleiding HBO Opleidingskunde
  • Instelling NCOI

Afspraken worden nagekomen en je staat niet helemaal alleen.

Mijn ervaring is constant en goed geweest. Je zult echter wel zelf steeds de drive moeten vinden om door te willen gaan. Studiemeesters creëren hiervoor de mogelijkheden door met je in gesprek te gaan en je een rustige werkplek te bieden. Meedenken en sparren met diverse experts, heb ik ook als prettig ervaren bij mijn WO scriptiebegeleiding in Leiden. Ita en haar team zijn toppers.

• Opleiding Management van de Publieke Sector (Master)
  • Instelling Universiteit Leiden

Precies wat ik nodig had

Studiemeesters was precies wat ik nodig had om het laatste stuk van mijn masterscriptie te kunnen schrijven. Ik had het eigenlijk al opgegeven, maar met de structuur van de studiedagen en de fijne werkplek waar ik terecht kon, is het toch gelukt om het af te ronden. Bedankt voor de goede begeleiding!

• Opleiding Nederlands

Onwijs helpend en steunend

Via de Studiemeesters heb ik bijles in Statistiek gehad. Naast de goede uitleg over de lesstof en helpen/ stimuleren van het maken van oefenopgaven heeft het mij nog zoveel meer gebracht. De bijles werkte voor mij als een stok achter de deur, het gaf motivatie en zelfvertrouwen. Ik ben enorm enthousiast en zal ook deze periode weer gebruik maken van de bijles!

• Opleiding Premaster Pedagogische Wetenschappen
  • Instelling Universiteit van Amsterdam

Begeleiding, Communicatie & Locatie was perfect!

Een erg fijne plek om in je eigen tijd aan je scriptie te werken, waarbij iemand rondloopt indien je vragen hebt. Ook de 1-op-1 sessies waren erg behulpzaam, altijd fijn als iemand met een kritische blik je stuk nakijkt. Super, would advise 10/10.

• Opleiding Business Studies
  • Instelling Inholland

Over Studiemeesters

Studiemeesters bestaat uit een groep gespecialiseerde, betrokken professionals met heel veel ervaring. Onze missie is om het talent en de motivatie van studenten van alle leeftijden, achtergronden en competenties tot volle bloei te laten komen. Daarom geven wij sinds 2011 bijles, scriptiebegeleiding en studiebegeleiding. Ook hebben we een prettige studiezaal waar studenten geconcentreerd kunnen studeren of schrijven. We zijn gevestigd in Amsterdam, Eindhoven en Leiden. Je kunt ook kiezen voor Online begeleiding, want we snappen dat niet iedere student naar een van onze locaties kan komen.