Hulpvol en efficient

Ik vond de studiedagen bij studiemeesters erg efficient, aangezien er weinig manieren zijn waarop je afgeleid kunt raken en er word van alles aan gedaan om het comforabel te maken. Ook de persoonlijke scriptiebegeleiding was erg hulpvol, alleen soms iets wat langzaam.

Eindelijk stressvrij en geconcentreerd kunnen schrijven

Naast mijn fulltime baan had ik drie jaar geleden het idee dat het goed was om daarnaast een parttime master marketing te doen aan de VU. Was ook zeker een goed idee, maar wel een idee met zware consequenties. Heb zoveel moeten doen en laten, dat stoppen soms de enige bevrijding leek. Lang verhaal kort: uiteindelijk was alleen de scriptie het laatste obstakel. Door de studiedagen bij Studiemeesters in Amsterdam kon ik de laatste concentratie vinden die ik nodig had en heb ik in een aantal dagen voor mijn gevoel meer gedaan dan in een aantal maanden ervoor. Zou het iedereen aanbevelen!

Heel waardevol!

Ik had tijdens mijn premaster al bijles gehad voor het tentamen Statistical Analysis en dat was goed bevallen. Ik heb het tentamen ruim voldoende gehaald. Nu heb ik hulp gehad met SPSS voor de data van mijn thesis. Jos heeft mij hier super goed bij geholpen en ik heb dan ook een 8 gehaald voor mijn master thesis!

Maatwerk begeleiding, waarbij snel geschakeld wordt.

Dankzij studiemeesters, kon ik gauw aan de juiste personen worden gekoppeld om mij te helpen met mijn vragen en problemen. Studiemeesters denkt met je mee en blijft van het begin tot het eind betrokken. Ik heb er onwijs veel aan gehad.

Een 9 gehaald voor mijn Scriptie dankzij Studiemeesters!

Studiemeesters was de stok achter de deur die ik nodig had. Zelfstandig studeren in een rustige omgeving, de positieve persoonlijke begeleiding, lotgenoten leren kennen - het heeft mij geholpen om mijn studie weer op te pakken na 1,5-2 jaar er tussenuit te zijn geweest. Ontzettend bedankt!

Goede en snelle service

Ik ben erg tevreden over de hulp die mij is geboden tijdens het schrijven van mijn scriptie! Zonder jullie had ik mijn scriptie niet in 1 keer gehaald!!

Goede hulp en ondersteuning!

Ik heb mezelf vrij op tijd aangemeld. We hebben samen een planning gemaakt en meteen aan de slag gegaan. Ik kreeg hulp met zowel taal als inhoud van mijn scriptie. In het bijzonder wil ik mevrouw Parveen en mevrouw Marloes bedanken voor alle hulp en steun! Het contact via mail vond ik ook fijn. Ze wilden graag op de hoogte gehouden worden van eventuele feedback die ik van school kreeg. Super bedankt voor alles. Scriptie gewoon in 1 keer gehaald!!!

opbouwende feedback

Na de feedback van Studiemeesters kon ik weer zelf verder. Het heeft mij echt op de rails gezet en ik heb daarna met veel plezier mijn rapport afgemaakt en een mooi resultaat. Voor herhaling vatbaar.

Om te leren leren, om te plannen en om hoofdzaak van bijzaak te onderscheiden
  • Wat voor een begeleiding heb je gehad? Bijles

Ik nam begeleiding omdat ik op een manier leerde waarvan ik dacht dat dat werkte, maar mijn cijfers lieten zien dat dat niet zo was. Ik wist niet wat ik fout deed omdat ik alles deed wat ik kon. Door met mijn begeleider te bespreken wat ik kon veranderen, kon ik de stof beter onthouden en leerde ik effectiever.
  • Wat voor een begeleiding heb je gehad? Studiedag|Anders

Ik nam studiebegeleiding, omdat ik er niet uit kwam met mijn sciptie en de school mij niet wilde helpen.
  • Wat voor een begeleiding heb je gehad? Scriptiebegeleiding

Omdat ik vanwege mijn privé situatie het niet meer zag zitten om zonder goede begeleiding mijn scriptie af te ronden. Ik had sturing nodig.
  • Wat voor een begeleiding heb je gehad? Scriptiebegeleiding|Studiedag

Geen overzicht meer, twee overlijdens meegemaakt tijdens periode twee dus ik liep ook flink achter. Ik ben echt verschrikkelijk goed geholpen! Eerst hebben we overzicht gemaakt, daarna een planning & uiteindelijk veel ruimte om echt te studeren.
  • Wat voor een begeleiding heb je gehad? Bijles|Studiedag

Ik had geen motivatie en de eindfase van mijn afstuderen liep stroef door werk. Ik hoopte dat een financiele prikkel een stok achter de deur zou geven. Ik denk dat Studiebegeleiding voor heel veel studenten heel hulpzaam kan zijn. Voor mij werkte de financiele prikkel minder dan ik had verwacht en was ik te eigenwijs om er voor de volle 100% voor te gaan. Daarom heb ben ik er tijdens de eindfase ook mee gestopt. Het werd te duur, voor wat het resultaat was op mijn afstudeer periode. De begeleiding van May Ling was heel fijn. Vooral de inhoudelijke feedback en sparren over de te doorlopen stappen van het schrijven van de scriptie waren welkom. Tijdens de studiedagen was ik minder productief dan verwacht. Maar ik verwacht dat dat voor andere studenten wel een goede manier kan zijn. Uiteindelijk heb ik er voor gekozen het zelf te doen, omdat de studiebegeleiding te duur werd. Wat uiteindelijk het meeste hielp om mij aan het werk te krijgen was toen ik alle vakken had gehaald en een definitieve deadline kreeg om in te leveren en presenteren.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik had moeite me te motiveren om überhaupt iets te doen. In de praktijk is het er op neergekomen dat ik veel geld heb betaald, zodat iemand af en toe naar me heeft gekeken om vervolgens te zeggen dat ik aan het werk moet. Voor mij heeft dat gewerkt. Concreet heb ik een klein aantal technieken geleerd om door te kunnen werken. Ook heeft mijn begeleider meegekeken met mijn scriptie, wat erg fijn was. Hij was zeker kundig! Momenteel ben ik afgestudeerd, en ondanks dat ik enorm veel geld heb betaald, denk ik wel dat studiemeesters een onderdeel is geweest van mijn afstuderen. Contact verloopt goed!
  • Wat voor een begeleiding heb je gehad? Studiedag

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik nam bijles voor statistiek, ben heel goed geholpen. 1 keer meegemaakt dat de bijles minder goed was, dit werd erg professioneel opgelost. Een andere keer viel bijles uit doordat de leraar ziek was, dat werd uiteindelijk ook heel goed opgelost. Uiteindelijke super tevreden!
  • Wat voor een begeleiding heb je gehad? Bijles

Ik heb voor de begeleiding gekozen omdat ik zeker wilde weten dat mijn scriptie, ook voor mensen buiten mijn hogeschool, goed werd gevonden. Ik kon hier vooral terecht voor vragen over mijn onderzoeksmethode en de verwerking en analyse van de uitkomsten. Dikke aanrader! Scriptie afgerond met een 8.
  • Wat voor een begeleiding heb je gehad? Scriptiebegeleiding|Trainingsdagen

Voor de toelatingstoetsen Universiteit, master bestuurskunde.
  • Wat voor een begeleiding heb je gehad? Bijles

Omdat wat vanuit de opleiding van mij verwacht werd en wat het bedrijf van mij wilde zien niet met elkaar overeen kwam. Ik had hulp nodig om de goede richting in te gaan en de twee opdrachten te combineren. Uiteindelijk mijn scriptie gehaald!
  • Wat voor een begeleiding heb je gehad? Scriptiebegeleiding

Ik heb scriptiebegeleiding aangevraagd bij Studiemeesters, omdat ik in de knoop zat met mijn scriptie. Hiernaast kreeg ik vanuit school niet de begeleiding die ik op dat moment nodig had. Vanwege de scriptiebegeleiding van Studiemeesters ben ik in staat geweest om mijn scriptie te halen. Hiernaast heeft het mij ook nog meer zelfvertrouwen en motivatie gegeven. Hierdoor heb ik de beslissing kunnen nemen om door te studeren!
  • Wat voor een begeleiding heb je gehad? Scriptiebegeleiding

Ik kreeg niet voldoende handen en voeten vanuit de begeleider op school. Stefan van Hulst zorgde hier wel voor en zorgde er verder voor dat ik positief in de wedstrijd bleef. Een dik compliment voor hem!
  • Wat voor een begeleiding heb je gehad? Scriptiebegeleiding

Voor mijn laatste kans van de scriptie, heb ik de hulp van de studiemeesters ingeschakeld met succes. De samenwerking met de begeleider ging op een leuke manier L.
  • Wat voor een begeleiding heb je gehad? Scriptiebegeleiding

Om mij te helpen met de dataverwerking. Ik heb er enorm veel aan gehad. Kinge heeft mij fantastisch geholpen. Erg geduldig in de uitleg en met zeer veel kennis wist ze mij te woord te staan. Echt geweldige ervaring gehad, dus ik zal jullie aan iedereen aanbevelen!
  • Wat voor een begeleiding heb je gehad? Scriptiebegeleiding

Na 1,5 jaar moeite hebben met afstuderen heb ik de stap genomen om naar de studiemeester toe te stappen. Tijdens dit proces hebben zij mij zeer professioneel geholpen met het opstellen van plannen en structuur in mijn sriptie. Met name de sessies met Kinge hebben bijgedrage aan het afstuderen.
  • Wat voor een begeleiding heb je gehad? Scriptiebegeleiding

Toen mijn scriptie werd afgekeurd was ik erg onzeker. De feedback was niet mals en ik moest praktisch mijn hele scriptie opnieuw schrijven. Na contact te hebben gehad met meerdere scriptiebegeleidingsbureau's heb ik gekozen om een kennismakingsgesprek in te plannen met Stefan, de begeleider van Studiemeesters Eindhoven. Meteen werd duidelijk dat Stefan een persoonlijke aanpak heeft. Dit werd gedurende de volgende vijf weken bevestigd. Tijdens deze periode heb ik meerdere malen gebruik gemaakt van de studiedagen en begeleiding van Stefan. Stefan hielp mij structuur aan te brengen in mijn manier van werken en hielp mij om mijn doel voor ogen te houden. Indrukwekkend hoe iemand die vele studenten begeleid weet hoe het staat met de voortgang van de scriptie (vaak tot in detail) en wat het einddoel is. Achteraf ben ik blij dat ik voor Studiemeesters Eindhoven heb gekozen. Het resultaat van het vele harde werken met ondersteuning van Stefan is dat ik gisteren te horen heb gekregen dat ik ben geslaagd! Kortom; top begeleiding van hoog niveau, persoonlijke aanpak, stok achter de deur in de vorm van studiedagen. Ik zou Studiemeester Eindhoven altijd aanbevelen.

Over Studiemeesters

Filter op Taal