De begeleiders uit Rotterdam hebben mij fantastisch geholpen met mijn scriptie.

Via een medestudent ben ik een aantal jaar geleden bij studiemeesters te Rotterdam terecht gekomen. De studiedagen boden de structuur waar ik naar op zoek was. Mijn gehele afstudeertraject was hobbelig en uitdagend, maar weerhield hen er niet van om betrokken en geïnteresseerd te blijven. De laatste 1,5 jaar kreeg mijn onderzoek een geheel andere wending, en werd het een complex onderzoek. Het afstuderen werd daardoor nog lastiger. Vooral in die tijd heeft studiemeesters veel voor mij betekend. De studiedagen werkte door die structuur voor mij het beste. Ook kon er waar nodig persoonlijke begeleiding worden gegeven. Studiemeesters kon zelfs binnen mijn complexe onderzoek een enorme inhoudelijke kennis aanbieden. Uiteindelijk waren het ook de motiverende woorden, de ruststelling dat het goed ging komen, en het klankbord waar studiemeesters veel voor mij heeft betekend. Vooral de begeleiders uit Rotterdam (Banchi, Jiske, en Jos) hebben mij echt geholpen met het afstuderen, en het resultaat mag er zeker zijn. Afgestudeerd met een 7,4!! Jullie veelzijdigheid en expertise hebben mij door het afstuderen heen getrokken. Studiemeesters enorm bedankt voor alles!!

• Opleiding Media & Entertainment Management
  • Instelling Inholland

Op korte termijn snel geholpen

Op korte termijn snel en goed geholpen en geslaagd voor mijn toets.

• Instelling Avans hogeschool

Studiemeesters gaf mij weer overzicht en structuur in mijn scriptie, waardoor ik verder kon.

Studiemeesters heeft mij goede hulp geboden op een punt waarin ik vastliep met mijn scriptie. Door een goede begeleider die mij handvatten en structuur bood in mijn scriptie wist ik uiteindelijk om door te gaan en de motivatie terug te vinden die ik nodig had om verder te gaan met mijn scriptie en deze af te ronden.

• Opleiding Ondernemerschap en Retailmanagement (ORM)
  • Instelling De Haagse Hogeschool

Goede persoonlijke hulp, een voor mij onmisbare service.

Ik heb ongeveer een jaar lang gebruik gemaakt van de services van Studiemeesters voor het schrijven en afronden van mijn scriptie. Met name het feit dat er altijd een luisterend oor was en iemand om mee te sparren heeft ontzettend geholpen in de laatste - ietwat eenzame - fase van mijn studie.

• Instelling N.v.t.

De juiste begeleiding die ik van school zo miste.

Studiemeesters gaf mij alle aandacht en begeleiding die ik niet vanuit school kon krijgen. Hierdoor ben ik met een prima cijfer afgestudeerd.

• Opleiding Marketing en Communicatie
  • Instelling The New School Amsterdam

De begeleiding die ik van school miste heb ik hier gekregen.

Bij mijn herkansing ben ik naar Studiemeesters gestapt. Zij hebben mij echt uitstekend begeleid in een vorm die ik van school nooit kreeg. Elke week twee keer heb ik een meeting gehad met Erik, die mij enorm heeft geholpen en er binnen een korte tijd voor heeft gezorgd dat ik toch mijn scriptie heb gehaald.

• Opleiding International Business
  • Instelling Avans Hogeschool

Een leerzame en goede begeleiding

Erik van de Vlier heeft mij ontzettend goed begeleid en goede tips gegevens die ik kon toepassen tijdens het schrijven van mijn scriptie. Kortom studiemeesters is een aanrader.

• Opleiding Bedrijfskunde
  • Instelling Hogeschool Windesheim Flevoland

Gerichte hulp waar je het nodig hebt.

Tl;dr: Zeer goede deskundige begeleiders. Doe daar je voordeel mee en win gericht kennis in waar je zelf niet over beschikt. Je moet immers zelf je scriptie schrijven. Nadat de eerste versie van mijn scriptie was afgekeurd heb ik de hulp van Studiemeesters ingeschakeld. Na het gratis intake gesprek, waar ruim de tijd voor je werd genomen, kreeg ik Gerard toegewezen als scriptiebegeleider. Het klikte goed en we gingen meteen aan de slag. Naarmate mijn scriptie vorderde merkte ik dat de kracht van Studiemeesters, naast de motivatie, zit in gerichte hulp. Iedereen die voor het eerst een scriptie schrijft weet dat de hulp van de hoge school zeer minimaal is en generiek. Hoe structureer je je scriptie? Wat zet je in je theoretische kader? Hoe zorg je voor een vlot inleidend hoofdstuk? Hoe doe verantwoord je je onderzoeksinstrumenten? Het was een verademing dat er iemand de tijd nam om het cryptische beoordelingsformulier van de opleiding te helpen ontrafelen en meedacht over de invulling a.d.h.v. van mijn scriptieonderwerp. Daarnaast kijken ze je scriptie ook meteen op taal na (Scribbr was overbezet en Studiemeesters was goedkoper). Ik kan deze service van harte aanbevelen! Zorg voor de meeste waar voor je geld echter wel dat je al enigszins gevorderd bent met je onderzoek en in de afrondingsfase zit. De begeleiders van Studiemeesters zijn ervaren, doe daar je voordeel mee. Algemene informatie kun je ook zoeken via Google. Ik heb maar één klein puntje voor opbouwende kritiek: Besteedt bij de algemene controle ook wat aandacht aan de bronvermelding (voor de meeste Nederlandstalige opleidingen APA). Ik had in eerste instantie al mijn citaten in cursief. Hier werd niets over gezegd in de feedback, maar ik ben er zelf achter gekomen dus dat was uiteindelijk niet erg. Shout-out naar Gerard, nogmaals bedankt!

• Opleiding Bestuurskunde en Overheidsmanagement
  • Instelling De Haagse Hogeschool

Proffesionele hulp van mensen die weten wat ze doen.

Voor mijn thesis heb ik de hulp ingeschakeld van studiemeesters. Zelf liep ik vast op het goed uitwerken van mijn verslag. Vooral hoe ik ingewikkelde informatie overzichtelijk kon opschrijven en samenhangend kon maken. Met de juiste tips en adviezen heb ik hier een flinke verbetering in kunnen maken. Zonder deze hulp had ik het hoogstwaarschijnlijk niet in één keer gehaald. Daarbij werd er ook erg snel en duidelijk gecommuniceerd, erg prettig.

• Opleiding Osteopathie
  • Instelling College Sutherland

Veel effectiever dan ik dacht!!!

Ik had al eens m’n scriptie geschreven, maar m’n studie vond het niet goed genoeg omdat ik alles te breed aanpakte. Hulp vanuit m’n opleiding kreeg ik niet tot nauwelijks en als ik vragen stelde aan m’n begeleider, stelde ze mij precies dezelfde vraag terug. Ik wist echt niet hoe ik ooit zou slagen als ik op dezelfde manier door bleef gaan. Een vriendin van me had me studiemeesters aanbevolen. Ik was sceptisch, maar ik had niets meer te verliezen, dus ging ik op gesprek. Bij het eerste gesprek had ik al een geruststellend gevoel dat zij mij echt zouden kunnen begeleiden met mn scriptie. Ik kreeg scriptiehulp van Erik en heb een aantal keer ook deel genomen aan de studie dagen. Hier kreeg ik hulp van Ivo en Bianca. Door hun hulp heb ik m’n scriptie gehaald. Bij alles wat ik dacht of waar ik onzeker over was begeleide zij mij op zo’n manier dat ik begreep wat ik moest doen. Hun manier van werken is duidelijk en als er iets is wat ik vanuit mijn opleiding niet kreeg, was het duidelijkheid. Ik ben in juni 2021 eindelijk afgestudeerd en ben hen echt eeuwig dankbaar. Erik, Ivo en Bianca, ik dank jullie nogmaals voor al jullie steun en begeleiding!!!

• Opleiding Hogeschool Utrecht
  • Instelling Journalistiek

Ondersteunend

De begeleider had goed kennis genomen van mijn scriptie en stelde daar goede vragen over. Het had nog een tikkeltje scherper gekund want tov de verdediging was het best mild.

• Opleiding Master toegepaste psychologie voor professionals
  • Instelling Ncoi

Loop je vast met je scriptie? Raadpleeg Studiemeesters!

Studiemeesters heeft mij weer op weg geholpen. Waar ik dacht dat het onmogelijk was mijn scriptie nog te halen, hebben zij het tegendeel bewezen. Ze duiken echt samen met je de stof in en helpen je naar een voldoende.

Goede begeleiding!

De begeleiding heb ik als erg fijn ervaren. De docenten waren adequaat betrokken bij het proces en wisten waar ze het over hadden.

• Instelling N.v.t.

Vakkundig en to-the-point hulp!

De studentbegeleiders hebben mij ontzettend geholpen bij het bouwen van een R-script. Ze weten wat ze doen en weten problemen goed te verhelpen. Contact met Studiemeesters verliep ook erg soepel en waren erg behulpzaam!

High quality service

Studiemeester offers personalized and top quality support with not only writing but also helps you with content and structure of your thesis. They make you feel that you are not alone throughout the entire process by constantly asking you about updates specifically on your last meeting, not generic questions. Communication with coach and team members is outstandingly fluid. If you feel lost on your writing or stuck don't hesitate to work with them.

• Would you recommend us? Yes
  • Master thesis
  • Radboud university

Begeleiding op maat

Het was heel fijn dat er naar mijn wensen werd geluisterd. De bijles werd ook zo gegeven dat er meerdere mogelijkheden waren om bepaalde sommen e.d. op te lossen. Ik heb hele vriendelijke begeleiders gehad en tijdens de intakes is er goed meegedacht over mijn opties en wat het beste bij mij zou passen, uiteindelijk paste het ook goed. Super bedankt Studiemeesters!

• Opleiding Premaster
  • Instelling Erasmus

Een prettige werkplek welke leid tot een productieve werkweek.

De werkplek in Eindhoven is rustig en heeft alles om een je volledig te richten op je scriptie. Stefan komt ieder uur even checken of alles gaat zoals gepland. Dit is fijn en zorgt er ook voor dat je meters kan blijven maken. 3 weken bij studiemeesters op locatie heeft me geholpen om mijn scriptie, waar ik al 2 jaar tegenaan hikte, af te ronden. Dus zeker aan te bevelen!

• Opleiding Agrotechniek & Management
  • Instelling Aeres Dronten

Studiemeesters heeft mij fantastisch geholpen met mijn scriptie van begin tot eind!

Erik is één van de scriptiebegeleiders bij Studiemeesters (vestiging Amsterdam) en hij heeft mij fantastisch geholpen met mijn scriptie van begin tot eind! Hij heeft mij geholpen door continue: 1) inhoudelijk te sparren, 2) te controleren of de scriptie voldoet aan het niveau van een HBO-waardige scriptie, 3) kritisch mee te denken en uitleg te geven waar je verder mee komt (over o.a. opzet, structuur, gebruik van literatuur, methodologie, research topic, resultaten, discussie en aanbevelingen), en 4) mondeling en schriftelijk feedback te geven en te bespreken. Naast deze praktische begeleiding, zorgde hij ook altijd voor een fijne sfeer tijdens de wekelijkse scriptiebegeleiding, doelen te stellen om op schema te blijven en motivatie om door te blijven gaan. Uiteindelijk, heb ik mijn scriptie gehaald met een 7,8 en dat had ik van tevoren nooit verwacht.

• Opleiding HBO International Business Administration in Hospitality Management
  • Instelling Hotelschool The Hague

Geweldig geholpen met IBM SPSS!

Voor mijn HBO scriptie had ik de hulp ingeschakeld van studiemeesters voor het onderdeel SPSS. Hier had ik geen enkele ervaring mee en ik moest mijn metingen (die al in Excel stonden) verwerken/controleren. Mede door de geweldige hulp vanuit hen is mijn onderzoek tot een geweldig einde gebracht. Een uitstekende 9.2 voor mijn onderzoek.

• Opleiding Civiele Techniek (Voltijd)
  • Instelling Hogeschool Rotterdam

Zeer tevreden met de hulp vanuit studiemeesters

Ik heb een zeer goede ervaring gehad bij studiemeesters. Wat ik vooral nodig had was iemand waar ik even mee kon sparren. De studiedagen waren de perfecte uitkomst voor mij. De mogelijkheid om even snel iets te vragen heeft mij erg geholpen.

• Opleiding International business en management
  • Instelling Hogeschool van Amsterdam

Erg goed geholpen

Ervaren begeleiders die weten wat het vak inhoudt, maar ook dat studiemeesters specifiek kijkt welke begeleider bij welke leerling past! Erg fijn!

• Instelling N.v.t.

Anne was een fantastische begeleider die snel doorhad waar ik hulp bij nodig had.

Het was heel fijn om samen met Anne aan mijn scriptie te zitten. Ze heeft veel ervaring met data analyse en het gebruik van SPSS. Ik zou haar zeker aanraden bij andere. Daarnaast was de communicatie en organisatie bij Studiemeesters erg fijn en snel. Hierdoor kon ik 4 weken voor mijn scriptiedeadline meteen met hun aan de slag.

• Opleiding MSc Business Administration (Strategy track)
  • Instelling Universiteit van Amsterdam

Studiemeesters blijft graag op de hoogte van de voortgang van zaken.

Zowel tijdens als na het schrijven van mijn scriptie heb ik goede ervaringen gehad met Studiemeesters. Ik kreeg goede persoonlijke begeleiding en heb het gevoel dat ik het niet zo snel af had kunnen krijgen zonder. Ook viel het mij op dat Studiemeesters erg benieuwd was naar het eindresultaat, ook toen mijn scriptiebegeleider van de universiteit er erg lang over deed om hem na te kijken. Dit geeft mij het gevoel dat Studiemeesters haar best doet om tegenover al haar individuele klanten persoonlijke interesse te tonen, zowel in het belang van Studiemeesters zelf als dat van de klant.

• Opleiding Bos- en natuurbeheer
  • Instelling Wageningen University & Research

Dankbaar dat studiemeesters in mijn leven is gekomen! Zij zijn bekwaam en menselijk!

Mijn dank is zo groot, ik kan dat niet in woorden uitdrukken. Zij hebben mij ondersteunt toen anderen dat niet deden! Zij zijn oprecht betrokken en hebben experts die mijn proces zorgvuldig hebben doorlopen! Fantastisch en ik raad het eenieder! Met vriendelijke groet, Sarra Haji

• Opleiding Toegepaste psychologie
  • Instelling Hogeschool van Amsterdam

Heldere uitleg en de fijne begeleiding geeft je zelfvertrouwen

Uitleg is helder en makkelijk te volgen. De stappen per som schrijf je op waarmee je vervolgens kunt oefenen. Je denkstappen vertel je hardop, zodat je weet wat hoe je de som moet uitrekenen. De truc in de som te vinden dat is wat ik geleerd heb tijdens de bijlessen. Heel fijn dat ik de wiscat gehaald heb na een aantal bijlessen.

• Opleiding Hogeschool leiden
  • Instelling Thomas more

Over Studiemeesters

Studiemeesters bestaat uit een groep gespecialiseerde, betrokken professionals met heel veel ervaring. Onze missie is om het talent en de motivatie van studenten van alle leeftijden, achtergronden en competenties tot volle bloei te laten komen. Daarom geven wij sinds 2011 bijles, scriptiebegeleiding en studiebegeleiding. Ook hebben we een prettige studiezaal waar studenten geconcentreerd kunnen studeren of schrijven. We zijn gevestigd in Amsterdam, Eindhoven, Leiden en Rotterdam. Je kunt ook kiezen voor Online begeleiding, want we snappen dat niet iedere student naar een van onze locaties kan komen.