Dankzij jullie ben ik geslaagd.

Ze achterhalen waar je hulp bij nodig hebt en die hulp wordt duidelijk gestructureerd aangeboden. Uiteraard moet je zelf de reddingslijn pakken.

• Opleiding Docent Nederlands
  • Instelling Hro

Fijne en goede begeleiding door professionele en vriendelijke mensen

Wanneer je problemen hebt met motivatie, concentratie, of begeleiding nodig hebt bij bijvoorbeeld je scriptie, raad ik je zeker aan om naar Studiemeesters te gaan. Erg fijne en goede begeleiding in een topomgeving!

• Opleiding Digitale Media & Communicatie
  • Instelling Hogeschool Utrecht

Hele fijne studieplek met goede begeleiders

Bij studiemeesters kun je altijd terecht voor een rustige studieplek, er zijn geen afleidingen en je kan altijd om advies vragen aan de aanwezige begeleider. De vaste begeleiders bij studiemeesters zijn ook erg prettig. Ze zijn behulpzaam, betrokken en erg gezellig in de pauzes! Bij studiemeesters heb ik ook geleerd hoe ik beter kan plannen, dat heft me enorm geholpen. Of je nu problemen hebt met planning of motivatie of gewoon een rustige studieplek zoekt, dan kun je altijd bij studiemeesters terecht.

• Opleiding Rechtsgeleerdheid
  • Instelling Universiteit van Amsterdam

Voldeed niet aan mijn verwachtingen

Helaas heeft Studiemeesters niet voldaan aan mijn verwachtingen. Waar ik kwam voor inhoudelijke feedback over gebruikte literatuur van mijn al een keer ingeleverde scriptie, werd er vooral gefocust op de structuur en de centrale vraag en deelvragen. Echter heb ik meerdere keren aangegeven dat de structuur en vraagstelling van mijn scriptie al door school was goedgekeurd en ik door tijd gebrek hier niet aan wilde zitten. Helaas werd hier naar mijn idee niet echt gehoor aan gegeven. *Hoe studiemeesters om gaat met klachten is echter zeer professioneel en daar ben ik erg positief over. Zij hebben contact met mij gezocht en aangeboden om samen met de manager de feedback kostelijk een uur door te nemen. Ik kon ook kiezen om kosten die ik heb gemaakt te laten crediteren. Ik heb voor het laatste gekozen ivm tijdsnood voor mijn deadline, maar waardeer dit zeer, dankjewel!

• Opleiding Communicatie
  • Instelling N.v.t.

Beste Floor, Vervelend om te horen dat onze begeleiding niet aan jouw verwachtingen heeft voldaan. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! We zouden heel graag samen willen kijken naar een goede oplossing voor jou en hebben daar inmiddels contact met je over gehad. We hopen je dan ook weer snel te zien. Groeten van Team Rotterdam

Studiemeesters heeft mij zeer goed weten te begeleiden!

Studiemeesters heeft een goede match gemaakt, ik was aan de juiste begeleider gekoppeld. Ik ben in een korte tijd door de nieuwe inzichten die ik kreeg gegroeid en kon daardoor steeds meer zelfstandiger te werk gaan. Ik kreeg er meer plezier in waardoor het allemaal gemakkelijker ging dan aan het begin van het proces. Resultaat geslaagd!

• Instelling Hogeschool van Amsterdam

Voldoende.

Laat ik voorop stellen dat ik Stefan een erg prettige begeleider vond. Mijn verzoek was zeer last-minute (dezelfde dag nog) en hij was meteen bereid om te helpen. Ik wilde hoofdzakelijk inhoudelijke hulp met mijn discussie hoofdstuk van m’n scriptie. Op bepaalde punten (introductie, literature review, methodologie en findings) heb ik absoluut veel gehad, maar voor de discussie bleef dat helaas uit. Stefan hielp mij wel met wat er in het algemeen in een discussie moet, maar dat had ik online ook al uitgevogeld. Ik had gehoopt dat we samen op basis van mijn resultaten zouden kunnen komen tot subparagrafen voor mijn discussie die ik vervolgens zelf zou kunnen uitwerken. Desalniettemin, realiseer ik me ook dat mijn verzoek wel erg last-minute was. Ik heb m’n scriptie uiteindelijk afgerond met een 8.

• Opleiding MSc Strategic Management
  • Instelling N.v.t.

Beste Deepak, Jammer dat ik op het punt van de discussie inhoudelijk niet meer voor je heb kunnen betekenen. Ik vond het wel belangrijk om de stukken vóór de discussie scherp te hebben, alvorens met de discussie aan de slag te kunnen gaan. Die volgorde is wel belangrijk. Hoe dan ook, ik had liever gezien dat je ook over het laatste tevreden was geweest. Gefeliciteerd met het mooie resultaat! Groeten van Stefan

Resultaatgericht

Ik heb gebruik gemaakt van studiemeesters voor meerdere redenen en doelen. Ik ben begonnen met studiedagen, hierin had ik een betere focus voor mijn studie waardoor ik mij beter kon voorbereiden voor mijn tentamens. Vervolgens heb ik meerdere malen gebruik gemaakt van scriptie begeleiding. Hierbij is er goed geluisterd naar mijn wens, fijn was dat er steeds een begeleider werd gevonden die zich goed inlas waardoor we resultaatgericht te werk konden gaan.

• Opleiding Oefentherapie cesar
  • Instelling Hogeschool Utrecht

Super geholpen

Ik ben heel goed geholpen met studiedagen en motivatie . Contact ging heel goed. begeleiding scored een 10. Ik raad iedereen aan om voor Studiemeester leiden te kiezen.

• Opleiding Rechtsgeleerdheid
  • Instelling Ou

Super!

Ik ben ontzettend geholpen door de studiemeesters.

• Opleiding Pedagogische wetenschappen
  • Instelling Uva

Weer op weg geholpen

Stefan en Jori hebben me goed op weg geholpen nadat ik vastgelopen was. Vooral door het uitleggen van de structuur.

• Opleiding Bachelor SPH GGZ-Agoog
  • Instelling NCOI

Betrokken en behulpzaam

Ik heb 2 jaar over het vak statistieken gedaan en haalde constant mijn tentamen niet. Daarna besloot ik voor een periode bijles te nemen bij studiemeesters. Zij hebben mij goed begeleid en na hun bijles ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn tentamen! Ze zijn naast hun kundigheid ook erg betrokken: ik ben meerdere malen gebeld hoe het ervoor stond en ze passen hun agenda altijd aan zodat ze een gaatje hebben dat ze je kunnen helpen wanneer je dat nodig hebt.

• Opleiding HBO
  • Instelling Hogeschool Rotterdam

Enorm vriendelijke, deskundige en professionele ondersteuning

Super goed geholpen door Studiemeesters. Dank jullie wel! Dankzij jullie heb ik mijn scriptie voor de tweede keer gehaald.

• Opleiding Bedrijfskunde
  • Instelling Hogeschool van Amsterdam

Fantastisch!

Zonder enige voorkennis van de financiële vakken deze toch allemaal kunnen afronden met een 7.0 als gemiddelde eindcijfer en dat allemaal dankzij de hulp en persoonlijke aandacht bij Studiemeesters! De afgelopen twee jaar hebben verschillende begeleiders mij geholpen met vakken als Financieel Management en Economie, deze heb ik allemaal succesvol af kunnen ronden dankzij de persoonlijke aanpak en uitleg van de gespecialiseerde begeleiders.

• Opleiding International Business
  • Instelling Nyenrode

Een organisatie die je bijstaat bij elke stap die je neemt.

Studiemeesters is een organisatie geweest die mij heeft bijgestaan bij elke stap die ik voor mijn scriptie heb moeten nemen. Niet alleen mijn persoonlijke begeleidster stond voor mij klaar, maar kon ik ook telefonisch advies krijgen van andere collega's die op dat moment beschikbaar waren. Ik ben zeer tevreden met de steun en hulp die ik van Studiemeesters heb gekregen. Er werd aan mij gevraagd wat ik nodig had en daarna werd er gekeken hoe studiemeesters mij hierbij kon helpen. Studiemeesters zet zich dan ook voor de volle 100% in om je te helpen.

A great, impactful experience

Studiemeesters employ staff who are absolute professionals. In just one evening I managed to identify aspects of myself which I was overlooking in the past and I got excellent guidance on how to deal with them. Also from the educational perspective, they gave me plenty of material so I could practice.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A
  • N/A

Goede ruimte om in alle rust je scriptie af te schrijven

Je werkt in een ruimte met een studiebegeleider die je kan helpen als je vragen hebt. Doordat je een dagplanning invult kan je gestructureerd aan de slag gaan. Ook heb ik veel gehad aan de extra individuele begeleiding. Ik heb mijn scriptie veel sneller afgerond dan als ik het thuis was gaan doen.

• Instelling N.v.t.

Zonder studiemeesters was het me niet gelukt.

Na jaren trage voortgang bij mijn scriptie kon ik met hulp van Studiemeesters eindelijk mijn thesis afmaken en mijn master behalen.

• Opleiding Computational Science
  • Instelling UvA

Nieuw inzicht in mijn vak!

Voor mijn vak management accounting 2 heb ik al meerdere keren hulp gezocht, maar altijd zonder resultaat. Ik heb met mijn 6 uur aan bijles bij Studiemeesters geleerd het vak op een andere manier te benaderen en de structuur geleerd om het tentamen mee te kunnen maken. Dit heeft erg geholpen en geresulteerd in een 8.7! Dat had ik nooit gedacht. Ben jullie heel erg dankbaar!

• Opleiding International Business
  • Instelling Hanzehogeschool Groningen

Stefan was de stok achter de deur

Goede ervaring, studiemeesters in het algemeen een prettige club, en Stefan als begeleider in Eindhoven is een fijne man. Rustig, geduldig en met veel mensenkennis weer hij je te motiveren en bezig te houden. Zonder studiemeesters had het allemaal een stuk langer geduurd.

• Opleiding Technische bedrijfskunde
  • Instelling Fontys

super goed geholpen!

ik moest mijn her halen om door te mogen met school Ivar en Hans hebben me hier super bij geholpen super blij mee!

• Opleiding communicatie
  • Instelling hogeschool leiden

Professionele hulp en begeleiding

De begeleiding is professioneel en je wordt gekoppeld aan iemand die verstand heeft van het vakgebied. Zeer tevreden!

• Opleiding Sociaal juridische dienstverlening
  • Instelling N.v.t.

Enorm goede hulp, op maat! Hele goede communicatie. Erg fijne leeromgeving, met geweldige docenten!

• Opleiding New Business and Bachelor of Arts (HONS) in Business Management
  • Instelling Nyenrode New Business School

Studiemeesters denkt mee en geeft een fijne, goede ondersteuning in het scriptieproces

Bij Studiemeesters is men echt betrokken om je zo goed mogelijk te helpen in het scriptietraject. Ze geven je veel vertrouwen door hun positieve en hele aardige benadering. Bij de intake had ik gelijk al het gevoel dat het helemaal goed ging komen. Ze horen je en helpen je heel gericht. Ik ben er heel erg tevreden over. Echt een aanrader!

• Opleiding BA Culturele Wetenschappen
  • Instelling Open Universiteit

Perfecte begeleiding

Het was een leerzame samenwerking en een perfecte begeleiding om de vaart in het afronden van mijn scriptie te houden. Je kunt rustig en geconcentreerd op locatie studeren. Door in de morgen en middag met je begeleider een half uurtje te sparren kun vaak meteen weer door met je vragen.

Het is gewoon geweldig

Zeer hulpzaam en ook hetgeen wat mij extra heeft gemotiveerd. Zonder studiemeesters, had ik het niet kunnen halen

• Opleiding Master