Een super leerzame ervaring. Meer dan 'gewoon' een opleiding

Ik was op zoek naar een opleiding waarin zowel theorie wordt aangeboden als er wordt gekeken naar hoe jij als veranderaar in de wedstrijd zit. Door de indeling van de gastdocenten en de coachende kerndocent was dit voor mij een bijzondere ervaring. Veel over verandermanagement en mijzelf geleerd!

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? Verandermanagement

Academisch en in de klei!

De leergang Verandermanagement biedt hoogwaardige ingrediënten voor een waardevol zeer leerproces; de mix van relevante academische literatuur en theoretisch kader, de praktijkvraagstukken van de medestudenten én de handelingswaarde voor de eigen beroepspraktijk, zorgt voor een integrale ontwikkeling van denken en doen!

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? Leergang Verandermanagement

Dure opleiding, over het algemeen goede gastdocenten, slechte begeleiding kerndocent.

Zie hiervoor

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? Psychologie in organisaties

ik ben weer wat wijzer

inspirerende opleiding met een leuke groep mensen vanuit verschillende achtergronden

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? psychologie in organisaties

een waardevolle bijdrage voor mijn persoonlijke ontwikkeling en aansluitend bij dede organisatie

Een stap verder in mijn persoonlijke ontwikkeling waardoor ik effectiever in mijn werk kan zijn waar ik te maken heb met veelzijdige en complexe situaties.

De leergang LIOB heeft mij inspiratie en energie gebracht!

De leergang LIOB was voor mij een 'pas op de plaats'. De leergang bood mij zoveel inspiratie en reflectie dat ik de komende jaren weer energiek en geïnspireerd verder kan!

Zet je aan het denken en doen

Uitgebreide reflecties zetten je in eerste instantie erg aan het denken over jezelf, je handelen en je context. Met de aangereikte theorie, praktijkvoorbeelden en intervisie kom je tot handelingsperspectieven die voor jouw vraagstuk passen.

Geeft wetenschappelijk onderbouwde theorie, praktische voorbeelden en persoonlijk aandacht.

Geeft goed onderbouwde theorie met diverse mogelijkheden waarin je kan schakelen. Dus geen goed of fout maar afhankelijk van context kunnen schakelen in een win-win situatie waarbij cocreatie de oplossing is. Mooie praktische en herkenbare voorbeelden die meteen toegepast kan worden in mijn dagelijkse praktijk.

• Gevolgde training Nieuw stijl van leidinggeven

• Gevolgde training Regivoeren zonder macht

Een stevige leergang die door kritische reflectie vanuit theoretische denkkaders over HRM bijdraagt aan het ontwikkelen en versterken van strategisch denkvermogen.

• Gevolgde training HR-strateeg

Zie enquete

• Gevolgde training HR strateeg

Bijzonder persoonlijk opleidingsinstituut. Waarin ik ben uitgedaagd, wat me persoonlijk heeft verrijkt, waar ik creatiever, zelfbewuster en een nog meer mijn eigen ik ben geworden. Dankbaar voor deze mooie levenslessen op mijn eigen ontwikkelreis.

• Gevolgde training HR Strateeg

wat drijft mensen, waarom doen ze wat ze doen en wat is de rol van de context als het gaat om gedrag- en cultuurverandering.. een heel boeiende opleiding op wetenschappelijk niveau maar met een duidelijke brug naar de praktijk.

• Gevolgde training Psychologie in organisaties

Verrassende nieuwe inzichten op het gebied van motivatie, samenwerken, gedrag en leiderschap.

• Gevolgde training Psychologie in organisaties

Ik heb echt genoten van de leergang, de nieuwe inzichten, de vele docenten, de verschillende visies en de vele leuke nieuwe mensen die ik hierdoor weer heb leren kennen. Het was voor mij erg waardevol om vanuit zoveel verschillende perspectieven naar je eigen organisatie en jezelf te kijken.

• Gevolgde training Leergang Psychologie in Organisaties

De opleiding Verandermanagement leert je met inspirerende theoretische bagage een visie te ontwikkelen op de veranderopgave in de praktijk. Diversiteit van ervaren docenten en diversiteit aan medestudenten geven inzicht in verschillende benaderingen en ervaringen. Tijdens de opleiding verandermanagement neemt je eigen rol als veranderaar een belangrijke plaats in. “Als je altijd doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.”

• Gevolgde training Verandermanagement

De leergang verandermanagement is een boeiende leerervaring. Het team van docenten en mede studenten creëren samen met je eigen bijdrage een krachtige en prachtige leercurve. Daarnaast blijkt de leergang goed te combineren met je drukke werk & privé agenda.

• Gevolgde training Verandermanagement

Voor aanvang van de leergang wilde ik het theoretisch veranderkader verruimen en nog enkele punten op de i zetten in mijn gedragsrepertoire. Nu ben ik blij te kunnen constateren dat de leergang mij fundamentele en nieuwe inzichten heeft verschaft over mijn functioneren als veranderaar. Het theoretisch kader is meer dan ietwat verruimd. Het succesvol begeleiden van het veranderproces binnen mijn organisatie is hierdoor een stap dichterbij gekomen. Met dank aan de docenten die vaak voor een prettige, educatieve verwarring zorgden en de collega-studenten voor het delen van hun waardevolle inzichten.

• Gevolgde training Verandermanagement

Effectief denken, vervolgens schrijven en presenteren bevorderd je bewustwording van de boodschap die je wilt zenden.

• Gevolgde training Effectief denken

Interessante opleiding waarin aloude kennis en inzichten (van soms 2500 jaar geleden) ook nu toepasbaar blijken. Mijn overtuigingskracht is daardoor gegroeid.

• Gevolgde training Effectief denken

Mooie opbouw van het programma met deskundige docenten en mooie locaties. Facilitering en informatie verstrekking was prima in orde.

• Gevolgde training Effectief denken

Een zeer boeiende en effectieve training die meer doet dan helpen je denken te ordenen. De vertaling naar papier en betoog krijgen meer betekenis en het betoog houden is door de locatie een ervaring op zich.

• Gevolgde training Effectief Denken

Boeiende onderwerpen die inzicht geven in de elementen, structuren en verbindingen die zich voordoen bij adviesgesprekken. Vooral het belang van de persoonlijke invloed van de adviseur in een adviesgesprek sprak me aan en dat adviseren niet een 'kunstje' is maar een 'kunde'.

• Gevolgde training Strategisch Adviseren

uitstekende masterclass; enthousiaste begeleider, bevestiging dat we op de goede weg zijn en met de inzichten uit deze masterclass nog een stap verder kunnen komen.

• Gevolgde training Regie voeren zonder macht