Prettige opleiding waar theorie en praktijk worden gecombineerd.
  • Gevolgde training Bestuurlijk leiderschap

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mooie manier om theoretisch te worden bijgepraat en mede op basis daarvan met elkaar het gesprek te voeren en te beseffen dat veel vraagstukken niet met een eenvoudig ja/nee te beantwoorden zijn maar de vorm van een dilemma hebben.
  • Gevolgde training Bestuurlijk Leiderschap

Deze opleiding was een kado aan mezelf. Een waarvan je niet van tevoren weet hoeveel bloed, zweet en tranen 'echt leren' ook al weer kost. Dat de opleiding steeds in modules van 2 dagen was opgedeeld was fijn. Lekker intensief en daarna weer even rust. Ik heb veel geleerd over adviseren, maar bovenal heb ik geleerd hoe IK dat eigenlijk doe.
  • Gevolgde training Meesterschap in adviseren MIAD

Was een leerzaam traject, zowel qua persoonlijke ontwikkeling als theoretisch. Erg leuk anderhalf jaar met vele leerzame en motiverende colleges. Een praktische opleiding waarbij je de theorie in praktijk brengt in je scriptie.
  • Gevolgde training M.B.A.

• Gevolgde training MBA

Prima opleiding met prima mix tussen academisch opleiden en praktisch toepassen.
  • Gevolgde training MBA kopstudie

Ik heb de lessen voor de training als HR Strateeg als erg positief ervaren. Dit was mede te danken aan de groep waarin ik terecht ben gekomen, deze was qua kennis en ervaring erg divers. Je kon eigenlijk nooit een 'domme vraag' stellen waardoor er erg open gesprekken ontstonden.
  • Gevolgde training HR Strateeg

• Gevolgde training NLIO

• Gevolgde training Leiderschap in Management

Mooie groep mensen bij elkaar, met diverse achtergronden. Goede sprekers, waardevolle begeleiding van kerndocent. De opleiding is geen 'weggevertje' en dit heeft mij deugd gedaan, omdat het mijn zelfvertrouwen en visie als leider heeft gevormd en vergroot.
  • Gevolgde training Nieuw Leiderschap in Organisaties

Het was leuk maar ook erg leerzaam om na een aantal jaar werkervaring opnieuw de verschillende facetten van organisaties klassikaal tot je te nemen. Ik zou bij nieuwe opleidingen ook wel zoeken naar de opzet van LiMa waarbij je twee dagen aangesloten onderwijs krijgt en dus echt weg bent van de dagelijkse beslommeringen. Ik vond de kwaliteit van de bijdragen over het algemeen goed. De docenten hadden eigen invalshoeken en waren goed in staat hun brede ervaring in de praktijk met hun academische kennis te combineren en over te brengen. De bijdragen van docenten die ver van de praktijk staan heb ik als minder van toegevoegde waarde ervaren dan de andere bijdragen. Ik kan me er echter maar 2 van voor de geest halen. Na een tweedaagse ben ik altijd met een andere intentie naar mijn werk terug gegaan. De zeer goede verzorging van de leergang was een toevoeging op de ervaren kwaliteit.
  • Gevolgde training Leiderschap in Management

• Gevolgde training HR Strateeg

Afwisselend, veel verschillende inzichten opgedaan, mooi geheel, soms wat ronmelig
  • Gevolgde training HR strateeg

Goede bijeenkomsten met mooie ervaringen en interessante lezingen. Voor mij als niet academicus goed te volgen. Ik had wel meer begeleiding kunnen hebben bij het schrijven van mijn visiedocument, waardoor dit stuk naar mijn (achteraf) oordeel beter uit de verf had kunnen komen. Goede organisatie en vakkundige docenten. een mooie ervaring waar ik nu al de vruchten van pluk. Inzicht verdiepend en persoonlijke vorming zijn hierbij de keywords. Ik hoop een volgende leergang te mogen volgen.
  • Gevolgde training strategisch programma management

Deze opleiding biedt de theoretische achtergronden van programmamanagement vanuit verschillende invalshoeken. De combinatie van topdocenten, voorbeelden uit de praktijk van uiteenlopende sectoren en theorie maken dit tot een boeiende en zeer leerzame opleiding.
  • Gevolgde training Strategisch Programmamanagement

Erg boeiende en interessante opleiding. Veel geleerd, zowel op het vlak van theorie, als op persoonlijk vlak. Aanrader voor iedereen die iets van doen heeft met verandertrajecten.
  • Gevolgde training Verandermanagement

Uitstekend, prima etc. Ik ben inmiddels al ambassadeur.
  • Gevolgde training psychologie

Zeer intensieve opleiding die een zeer grote bijdrage heeft geleverd aan mijn persoonlijke ontwikkeling. Daarnaast inhoudelijk erg sterk door de grote diversiteit aan literatuur en docenten met veel praktijkervaring.
  • Gevolgde training Verandermanagement

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima docenten en boeiende leerstof. Modules sluiten goed op elkaar aan. Samenstelling van de modules en de informatievoorziening hierover is soms wat last-minute. De prijs van de opleiding blijf ik ion verhouding erg hoog vinden.
  • Gevolgde training Innovatie en business development

super interessante opleiding. Er zat wel verschil in de kwaliteit van docenten, daarin kan wellicht qua niveau naar meer samenhang gezocht worden.
  • Gevolgde training Psychologie in Organisaties

Het is heel fijn om twee dagen in de maand met anderen te sparren over innovatie en business development vraagstukken. De docenten zetten je een het denken, reiken nieuwe inzichten aan en dagen je daarmee uit anders naar je organisatie en je klus te kijken. In het examenstuk moet je (met de nieuwe inzichten in je rugzak) je eigen visie schetsen over hoe je binnen jouw eigen club vernieuwing wilt realiseren. Het vraagt best wat zo'n stuk te schrijven, maar het heeft me heel erg geholpen in mijn dagelijkse werk. Ik pak het er nog geregeld bij.
  • Gevolgde training Innovatie en Business Development

Leuk, leerzaam en verreikend
  • Gevolgde training Innovatie en businessdevelopment

• Gevolgde training innovatie en business development

Een inspirerende, verdiepende leergang waarin het onderwerp "de adviseur" vanuit veel invalshoeken is belicht. Waarin reflecteren op je zelf en onderzoeken wat maakt dat ik als adviseur stevig op mijn plek zit of juist niet uitgebreid aan de orde kwam. Dit dmv diverse theorieën en invalshoeken, oefeningen, casussen, mijn eigen praktijk en het met elkaar reflecteren. Ik heb de leergang met heel veel plezier gevolgd, ben trots dat ik dit heb gedaan en kijk met een tevreden gevoel terug op deze leergang.
  • Gevolgde training Meesterschap in adviseren

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De aangereikte theorieën brachten veel inzicht. De toepasbaarheid is groot en heeft me verder gebracht. Met en van elkaar leren is voor mij een perfecte mix.
  • Gevolgde training Meesterschap in adviseren