Zie enquete

• Gevolgde training HR strateeg

Bijzonder persoonlijk opleidingsinstituut. Waarin ik ben uitgedaagd, wat me persoonlijk heeft verrijkt, waar ik creatiever, zelfbewuster en een nog meer mijn eigen ik ben geworden. Dankbaar voor deze mooie levenslessen op mijn eigen ontwikkelreis.

• Gevolgde training HR Strateeg

wat drijft mensen, waarom doen ze wat ze doen en wat is de rol van de context als het gaat om gedrag- en cultuurverandering.. een heel boeiende opleiding op wetenschappelijk niveau maar met een duidelijke brug naar de praktijk.

• Gevolgde training Psychologie in organisaties

Verrassende nieuwe inzichten op het gebied van motivatie, samenwerken, gedrag en leiderschap.

• Gevolgde training Psychologie in organisaties

Ik heb echt genoten van de leergang, de nieuwe inzichten, de vele docenten, de verschillende visies en de vele leuke nieuwe mensen die ik hierdoor weer heb leren kennen. Het was voor mij erg waardevol om vanuit zoveel verschillende perspectieven naar je eigen organisatie en jezelf te kijken.

• Gevolgde training Leergang Psychologie in Organisaties

De opleiding Verandermanagement leert je met inspirerende theoretische bagage een visie te ontwikkelen op de veranderopgave in de praktijk. Diversiteit van ervaren docenten en diversiteit aan medestudenten geven inzicht in verschillende benaderingen en ervaringen. Tijdens de opleiding verandermanagement neemt je eigen rol als veranderaar een belangrijke plaats in. “Als je altijd doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.”

• Gevolgde training Verandermanagement

De leergang verandermanagement is een boeiende leerervaring. Het team van docenten en mede studenten creëren samen met je eigen bijdrage een krachtige en prachtige leercurve. Daarnaast blijkt de leergang goed te combineren met je drukke werk & privé agenda.

• Gevolgde training Verandermanagement

Voor aanvang van de leergang wilde ik het theoretisch veranderkader verruimen en nog enkele punten op de i zetten in mijn gedragsrepertoire. Nu ben ik blij te kunnen constateren dat de leergang mij fundamentele en nieuwe inzichten heeft verschaft over mijn functioneren als veranderaar. Het theoretisch kader is meer dan ietwat verruimd. Het succesvol begeleiden van het veranderproces binnen mijn organisatie is hierdoor een stap dichterbij gekomen. Met dank aan de docenten die vaak voor een prettige, educatieve verwarring zorgden en de collega-studenten voor het delen van hun waardevolle inzichten.

• Gevolgde training Verandermanagement

Effectief denken, vervolgens schrijven en presenteren bevorderd je bewustwording van de boodschap die je wilt zenden.

• Gevolgde training Effectief denken

Interessante opleiding waarin aloude kennis en inzichten (van soms 2500 jaar geleden) ook nu toepasbaar blijken. Mijn overtuigingskracht is daardoor gegroeid.

• Gevolgde training Effectief denken

Mooie opbouw van het programma met deskundige docenten en mooie locaties. Facilitering en informatie verstrekking was prima in orde.

• Gevolgde training Effectief denken

Een zeer boeiende en effectieve training die meer doet dan helpen je denken te ordenen. De vertaling naar papier en betoog krijgen meer betekenis en het betoog houden is door de locatie een ervaring op zich.

• Gevolgde training Effectief Denken

Boeiende onderwerpen die inzicht geven in de elementen, structuren en verbindingen die zich voordoen bij adviesgesprekken. Vooral het belang van de persoonlijke invloed van de adviseur in een adviesgesprek sprak me aan en dat adviseren niet een 'kunstje' is maar een 'kunde'.

• Gevolgde training Strategisch Adviseren

uitstekende masterclass; enthousiaste begeleider, bevestiging dat we op de goede weg zijn en met de inzichten uit deze masterclass nog een stap verder kunnen komen.

• Gevolgde training Regie voeren zonder macht

In de opleiding Verandermanagement bij AOG doe je veel kennis op rondom veranderkunde, maar meer nog gaat het over jou 'de veranderaar'. Waar bevorder jij de verandering en waar staat jouw gedrag deze (onbewust) in de weg? Voor wie meer wil dan alleen kennis vergaren is dit de perfectie opleiding. Een aanrader.

• Gevolgde training Verandermanagement

9 maanden echt uitgedaagd om buiten kaders te denken!

• Gevolgde training EXIO

• Gevolgde training flexibel mastertraject

Boeiend dat zoveel verschillende bestuurders, zoveel overeenkomsten hebben. Het maken van het visiedocument smaakte naar meer.

• Gevolgde training Besttuurlijk Leiderschap

Prettige opleiding waar theorie en praktijk worden gecombineerd.

• Gevolgde training Bestuurlijk leiderschap

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mooie manier om theoretisch te worden bijgepraat en mede op basis daarvan met elkaar het gesprek te voeren en te beseffen dat veel vraagstukken niet met een eenvoudig ja/nee te beantwoorden zijn maar de vorm van een dilemma hebben.

• Gevolgde training Bestuurlijk Leiderschap

Deze opleiding was een kado aan mezelf. Een waarvan je niet van tevoren weet hoeveel bloed, zweet en tranen 'echt leren' ook al weer kost. Dat de opleiding steeds in modules van 2 dagen was opgedeeld was fijn. Lekker intensief en daarna weer even rust. Ik heb veel geleerd over adviseren, maar bovenal heb ik geleerd hoe IK dat eigenlijk doe.

• Gevolgde training Meesterschap in adviseren MIAD

Was een leerzaam traject, zowel qua persoonlijke ontwikkeling als theoretisch. Erg leuk anderhalf jaar met vele leerzame en motiverende colleges. Een praktische opleiding waarbij je de theorie in praktijk brengt in je scriptie.

• Gevolgde training M.B.A.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Gevolgde training MBA

Prima opleiding met prima mix tussen academisch opleiden en praktisch toepassen.

• Gevolgde training MBA kopstudie

Ik heb de lessen voor de training als HR Strateeg als erg positief ervaren. Dit was mede te danken aan de groep waarin ik terecht ben gekomen, deze was qua kennis en ervaring erg divers. Je kon eigenlijk nooit een 'domme vraag' stellen waardoor er erg open gesprekken ontstonden.

• Gevolgde training HR Strateeg