Een geweldig onderwijsinstituut!

De kruisbestuiving tussen individueel en groepsgericht studeren leveren mooie nieuwe inzichten op. En tevens is de boekenkast aangevuld met literatuur die nog vaak van pas zal komen!

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? Leiderschap bij Digitale Transformaties

Inspiratie en uitdaging

AOG heeft alles goed op orde qua organisatie. De leer-groep is divers samengesteld en het concept met een kerndocent erg prettig. Door de diversiteit aan docenten wordt het programma wel enigszins een lappendeken. Daarentegen kun je je eigen leervragen goed uitwerken in een visiedocument, wat helpt om alles te integreren. Erg zinvol.

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? Mens en organisatieontwikkeling

opnieuw een feestje

Met relevante anderen en een bevlogen kerndocent samen op reis. Elke tweedaagse weer andere hoogtepunten (en eenmaal een dieptepuntje dat de rest opnieuw in perspectief zet) ervaren. Deze reis heeft me veel gebracht en ik bezie de wereld met andere, en veelkleuriger brillen. Mijn eindbestemming is een completer leidinggevende geworden met een team dat positieve effecten heeft ervaren. Dubbel succes!

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? mens- en organisatieontwikkeling

Tevreden en enthousiast over mijn (aanzet tot) verdere ontwikkeling

Tevreden en enthousiast over mijn (aanzet tot) verdere ontwikkeling als professional, zowel vakinhoudelijk (verbreding en verdieping) als algemeen.

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? Mens- en Organisatieontwikkeling

Verder denken dan eigen paradigma

Door de leergang lukte het vanuit overview analyses te maken die me verder lieten denken dan mijn eigen paradigma en dagelijkse praktijk. Het leidde tot inzichten en reflecties die essentieel bleken bij het bedenken van een gedroomde toekomstige werkelijkheid. Het plannen van de route naar die werkelijkheid wordt daardoor een feestje!

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? Strategisch leiderschap

Een zinvolle, leerzame en uitdagende leergang die je aanspoort tot ontwikkeling

Een zeer leerzame tijd die mij behoorlijk aan het werk heeft gezet en er toe heeft geleid, dat ik de ontwikkeling kreeg die ik graag wou om tot een goede visie te kunnen komen met de daarbij behorende strategische denkwijzen.

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? Strategisch Leiderschap leergang 36

kwaliteit

opleiding met hoge kwaliteit van onderwijs!

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? leiderschap in management

Excelleren door lef te tonen

Jezelf gruwelijk tegenkomen zijn de momenten van groei. Door wrijving ontstaat er groei op zowel Persoonlijk als op zakelijk vlak.

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? Leiderschap in management

Top geregeld, inhoudelijk sterk

Zowel de inhoud als ook de organisatie. AOG is een instituut waar je groeit als professional, maar waar ook na wordt gedacht over en geïnvesteerd in een prettige en comfortabele leeromgeving.

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? Programma management

Denken, schrijven en spreken eerst ontleed en daarna oefenen

Telkens vielen puzzelstukjes op zijn plaats. Effectief denken heeft invloed op de manier waarop je in het leven kunt staan. Theorie van argumenten, de kracht van beeldend spreken en de intrinsieke wijsheid van de retorica om overtuigend te zijn. Zowel theorie als zelf steeds oefenen. En wie wil niet als klap op de vuurpijl in een theater zijn voordracht doen? Wel verschillende verwachtingen bij de cursisten.

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? Effectief denken

Ontwikkelen in een inspirerende omgeving door jezelf te ontdekken

Ik ben meer over mijzelf gaan nadenken in mijn vak door de verhalen van de gastdocenten en de gesprekken die daar op volgden met mijn studiegroep. Een groep bestaande uit een breed werkveld in onze maatschappij. Het heeft mij een verdieping gegeven in mijn zicht en handelen in de praktijk.

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? Nieuw Leiderschap in Organisaties

Een mooi programma waarbij op het eind alle puzzelstukjes bij elkaar kwamen.

Zie het interview dat we hebben gegeven.

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? incompany Wendbaarheid & Waardecreatie

Zeer inspirerend programma met prachtige mix van docenten.

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? Verandermanagement

Een mooie en interessante leergang over verandermanagement in de praktijk

Een mooie aanreiking van vele interessante theorieën en het verkrijgen van nieuwe inzichten in het 'veranderlandschap', maar (juist) ook in mijzelf als veranderaar.

Een super leerzame ervaring. Meer dan 'gewoon' een opleiding

Ik was op zoek naar een opleiding waarin zowel theorie wordt aangeboden als er wordt gekeken naar hoe jij als veranderaar in de wedstrijd zit. Door de indeling van de gastdocenten en de coachende kerndocent was dit voor mij een bijzondere ervaring. Veel over verandermanagement en mijzelf geleerd!

Academisch en in de klei!

De leergang Verandermanagement biedt hoogwaardige ingrediënten voor een waardevol zeer leerproces; de mix van relevante academische literatuur en theoretisch kader, de praktijkvraagstukken van de medestudenten én de handelingswaarde voor de eigen beroepspraktijk, zorgt voor een integrale ontwikkeling van denken en doen!

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? Leergang Verandermanagement

Dure opleiding, over het algemeen goede gastdocenten, slechte begeleiding kerndocent.

Zie hiervoor

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? Psychologie in organisaties

ik ben weer wat wijzer

inspirerende opleiding met een leuke groep mensen vanuit verschillende achtergronden

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? psychologie in organisaties

een waardevolle bijdrage voor mijn persoonlijke ontwikkeling en aansluitend bij dede organisatie

Een stap verder in mijn persoonlijke ontwikkeling waardoor ik effectiever in mijn werk kan zijn waar ik te maken heb met veelzijdige en complexe situaties.

De leergang LIOB heeft mij inspiratie en energie gebracht!

De leergang LIOB was voor mij een 'pas op de plaats'. De leergang bood mij zoveel inspiratie en reflectie dat ik de komende jaren weer energiek en geïnspireerd verder kan!

Zet je aan het denken en doen

Uitgebreide reflecties zetten je in eerste instantie erg aan het denken over jezelf, je handelen en je context. Met de aangereikte theorie, praktijkvoorbeelden en intervisie kom je tot handelingsperspectieven die voor jouw vraagstuk passen.

Geeft wetenschappelijk onderbouwde theorie, praktische voorbeelden en persoonlijk aandacht.

Geeft goed onderbouwde theorie met diverse mogelijkheden waarin je kan schakelen. Dus geen goed of fout maar afhankelijk van context kunnen schakelen in een win-win situatie waarbij cocreatie de oplossing is. Mooie praktische en herkenbare voorbeelden die meteen toegepast kan worden in mijn dagelijkse praktijk.

• Gevolgde training Nieuw stijl van leidinggeven

• Gevolgde training Regivoeren zonder macht

Een stevige leergang die door kritische reflectie vanuit theoretische denkkaders over HRM bijdraagt aan het ontwikkelen en versterken van strategisch denkvermogen.

• Gevolgde training HR-strateeg