Niet MOOI, maar prachtig!

Onder inhoudelijk goede begeleiding aan de slag met verdiepen van de kennis over gedrag en organisatiepsychologie om mensen te motiveren en binden met de organisatie. Dit onder een zorgvuldige en attente programmabegeleider en een fijne groep. Eigen leervraag staat centraal en leidt tot een visiedocument waar je verder mee kunt. Zeer waardevol traject!

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? MOOI

Waardevol & aanrader

Wat een mooi jaar! Een leergang waarbij je stevige zelfreflectie moet durven toepassen om zo het beste leiderschap te kunnen tonen. Kundige & inspirerende docenten met onderbouwde theorieën die je kunt inbrengen in de praktijk. De gemêleerde groep medestudenten zorgt voor een rijkere input en kijkrichting (en een hoop humor ;-)) Soms is het "huhh" en dan komt de "aha", waarbij je zowel op persoonlijk vlak, als op professioneel vlak een mooie groei doormaakt. Ik voel mij completer en goed uitgerust om de volgende stappen te kunnen zetten in mijn loopbaan.

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? Leiderschap in management

vriendelijk en to the point

op basis van 1 uur proefcollege

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? N.v.t.

Prima en professioneel

De opleiding wordt op een professionele manier gegeven door docenten met wetenschappelijke- en praktijk ervaring.

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? Nieuw leiderschap

Overtuigend in inhoudelijke kwaliteit, sterk op betrekkingsniveau

Ik ben toe aan een stap in mijn carrière. AOG-management geeft mij een goede steun in de rug die stap te zetten. Nieuw Leiderschap in Organisaties werpt licht op kennis en vaardigheden die ik daarbij kan aanspreken. En dan heb ik het niet alleen over know-how over leiderschap en organisatieontwikkeling, maar ook over de verdere ontplooiing van zelfkennis.

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? N.v.t.

Onvergetelijke ervaring

Ik heb genoten van deze academische uitdaging zo laat in mijn carrière. Na het volgen van de leergangen Strategisch Programma Management en Meesterschap & Adviseren is het volgen van het Mastertraject echt next level. Deze begon met een onderdompeling in de academische wereld van Cambridge, een onvergetelijke ervaring, daarna het bekend gemaakt worden met het wat en hoe van wetenschappelijk onderzoek en vervolgens de studie af te sluiten met een eigen onderzoek te gaan doen en deze verdedigen. Een zeer leerzame reis die zowel op het cognitieve als het persoonlijke vlak veel verdieping oplevert.

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? Strategie en Leiderschap

Gedegen opleiding met veel toegevoegde waarde

Gedegen opleiding met veel toegevoegde waarde. Anders kijken, redeneren, onderzoeken en concluderen.

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? MSc. Traject

stimulerend, motiverend en uitdagend

Ik vind het leuk dat er in een leergang mensen uit alle vakgebieden zitten, zodat je eigen uitgangspunt ook soms ter discussie komt te staan en er vanuit andere ogen naar gekeken wordt

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? master Strategy & leadership

X

X

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? Master

Verrrijkend om met een groep vanuit de literatuur, ook naar jezelf te kijken.

Een inspirerende masterclass onder begeleiding van Lenette Schuijt. Vanuit het werken aan een persoonlijk kompas kijken naar de complexe vraagstukken waar we als bestuurders voor staan. Dit was heel helpend en gaf mooie inzichten.

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? Koersvast Laveren

Zoveel geleerd, zoveel ervaren!

Ben heel tevreden over de MOOI opleiding. Geweldige docenten en mede-studenten. Heb veel geleerd en veel van het geleerde kunnen toepassen in mijn praktijk.

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? Mens en Organisatieontwikkeling

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? 8

Geen moment spijt

Ik werd altijd geïnspireerd en uitgedaagd vanuit respect en oprechtheid. Kijken naar mogelijkheden vanuit verschillende perspectieven. Vooruitgang voor zijn is duidelijk aanwezig.

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? S &L

Colleges van hoog niveau waarin praktijk en theorie goed aan elkaar worden verbonden

De organisatie van de leergang die ik heb gevolgd was zeer professioneel. Duidelijke digitale omgeving. Heldere afspraken die worden nagekomen. Bij een onvoorziene omstandigheid werd een heel goed alternatief geboden. Inhoudelijk waren de studiedagen van hoog niveau. Heel goede docenten die praktijk en theorie aan elkaar verbonden en mij echt uitdaagden om dieper te graven en te reflecteren. De leergang kent heel veel verschillende onderwerpen die op zich een leergang zouden kunnen vullen. Je raakt de thema's en onderwerpen waarbij de uitdaging is om zelf verder te lezen en te oefenen. Hoewel ik niet primair werk in de rol van adviseur heb ik voor mijn huidige werk veel gehad aan deze leergang.

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? Meesterschap in Adviseren

super! de loacties en 2daagses zijn er goed bevallen en krijgt tijd voor de leergang

super leergang , door een combinatie van mooie loacties, 2 daagses en boeiende leergang is deze mij uitermate goed bevallen en heeft mij veel gebracht.

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? nieuw leiderschap in organisaties

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? master

AOG laat mij op een inspirerende wijze verder en dieper denken

Mijn ervaring bij AOG voelde als een leerreis die me veel meer heeft opgeleverd dan ik bij de start had verwacht. De opzet van de leergangen en de docenten dagen je voortdurend uit om verder en dieper te denken over een onderwerp en dit vanuit meerdere standpunten te benaderen. Hierdoor leer je niet alleen meer over het onderwerp, maar ook over jezelf. Dit had voor mij een grote toegevoegde waarde.

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? Master Strategy & Leadership

Leergang die helemaal past bij deze tijd

Ik heb de Leergang Nieuw Leiderschap in Organisaties ervaren als een afwisselende en verdiepende leergang over leiderschap in een sterk veranderende wereld. Wat daarin de rol is van de leider is soms lastig te bepalen. Door deze Leergang heb ik inzichten gekregen die heel goed toepasbaar zijn in de dagelijkse praktijk, een verrijking voor mijn werk als leidinggevende.

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? Nieuw Leiderschap in Organisaties.

top instituut voor mooie leerreizen

Voor elk wat wils in ieders eigen tempo en behoefte. Mooie modules en handig opgebouwd programma wat helpt om naar Msc. diploma toe te werken. Goed te combineren met werk en privé leven. Interessante thema's die je bij de kop pakt met uitgebalanceerde groepen van studenten vanuit verschillende perspectieven.

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? Psychologie in Organisaties en Leiderschap bij Digitale Transformaties als onderdeel van Msc. programma

Wat een verrijkende ervaring was dit!

Vanuit verschillende perspectieven analyseren en een strategie ontwikkelen. Inspirerende modules en uitdagende eindopdrachten. Genoten van deze leergand

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? Strategisch leiderschap

Een verrijking van wat ik al wist, een openbaring omdat ik het nu snap.

De leergang mens- en organisatieontwikkeling heeft mij een verdere inkijk gegeven in wat verandering en ontwikkeling vraagt van een organisatie, de mensen die er werken en haar stakeholders en ketenpartners. Hier heb ik mijn eigen visie op kunnen ontwikkelen die zich gedurende de leergang heeft ontwikkeld waarbij elke module een laag heeft toegevoegd. Elke module gaf mij handvatten die ik direct heb kunnen toepassen.

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? Leergang Mens- en Organisatieontwikkeling

Uitstekend, verfrissend, disruptief en professioneel

Ik heb zoveel nieuwe inzichten gekregen door de vele doceenten die voorbij zijn gekomen en de intressante boeken die ik heb gelezen. Dee locaties waren top en de groep studenten was geweldig. Ik heb van ieder collega genoten en kijk er met een zeer goed gevoel op terug! Dank AOG, dank docenten, dank studenten en dank Marco de Witte!

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? Leergang Verandermanagment

De module heeft mij geleerd door goede theoretische kaders weloverwogen besluiten te kunnen maken

goede theoretische kaders, goed verzorgt, creatief in coronatijd!

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? psychologie in organisaties

Een mooie leerreis!

Ik wilde mij graag verder ontwikkelen. Deze opleiding draagt bij aan het ontwikkelen van innovatie en ondernemerschap waarbij ik steeds opnieuw ben uitgedaagd in denken en doen. Mijn management- en leiderschapsvaardigheden zijn hierdoor verder ontwikkeld en dat neem ik mee voor nu en in de toekomst.

• Welke opleiding heeft u bij AOG School of Management gevolgd? MBA Innovation & Leadership

LEREN doe je VAN een ander, ONTWIKKELEN doe je MET een ander...

Het mastertraject is - in aansluiting op twee uiteenlopende leergangen - voor mij zowel een verdieping als een verhoging geweest. Dieper in de materie van academisch denken, onderzoeken en schrijven. Hoger in de bewustwording van aanwezige talenten, kennis en vaardigheden. In samenspel met een breed spectrum (kern)docenten, gastcolleges en medestudenten heeft de AOG bij mij zichtbaar gemaakt wat nog niet gezien was. Als mens en als professional heb ik mij ontwikkeld tot waar ik nu sta en heb ik de voeding om mijn ambities waar te maken.