Goede docent met veel kennis

Ik ben zeer tevreden over de opleiding. Goed verzorgde praktijkdagen. Goede docenten.

Perfecte opleiding en voorbereiding op de rol van budgetcoach

Prettige klassikale leeromgeving die goed ondersteund wordt met digitale mogelijkheden, goede docenten en goede locatie wat betreft faciliteiten en bereikbaarheid in Eindhoven

Mooie opleiding, heel veel geleerd!

Goede docent met veel kennis en ervaring. Prettige digitale leeromgeving.

Goed toepasbare handvatten gekregen; timemanagement cursus geeft (nieuwe) inzicht(en)

Bevlogen spreker met kennis van zaken.

Heel postitief

Cursus TimeManagement - locatie Alkmaar 9-7-2019 Ik vond de docent erg prettig. Op cursussen kom je nog wel tegen dat docenten graag over zichzelf praten en dat was hier echt niet zo. De cursus was meer als coaching ingericht waaruit bevindingen theoretisch werden onderbouwd. Dit maakte de cursus levendig en ook in de praktijk toepasbaar.

Prima begeleiding door docent

Duidelijke documentatie, online trainingen, cases en webinars. Uitstekende docent met jarenlange praktijk ervaring. Externe trainingslocatie was ook een hele goede keuze van Learncare (zowel qua locatie, bereikbaarheid als verzorging)

Prettige sfeer, goede Masterclass.

Altijd even wat persoonlijke aandacht, masterclass goed van inhoud en prettige docenten.

trainers hadden allemaal een prettige en deskundige manier van het brengen van de leerstof. Wel erg veel informatie in een kort tijdbestek. Voldoende aandacht en tijd voor individuele vragen. prima locatie. Ik heb mij vooraf niet voldoende laten informeren over de omvang van de leerstof. veel van geleerd en nog veel te leren tot het moment van examen.

Locatie niet optimaal erg klein en warm Hotel Fidder te Zwolle
  • Tevredenheid

Ik heb de opleiding "assistent-bewindvoerder" gevolgd. De opleiding is erg leerzaam en sluit goed aan met de praktijk! De manier van lesgeven was ook erg prettig.
  • Tevredenheid

Ik vond deze opleiding zeer interessant en praktijkgericht. De hoeveelheid lesmateriaal en de duur van de opleiding (6 weken) vind ik niet met elkaar matchen. Te veel stof in zeer korte tijd. Met name wanneer dit gecombineerd wordt met een baan. Ik had het prettiger gevonden wanneer er 1 keer in de twee weken een contactdag was. Op deze manier kun je je goed voorbereiden op de nieuwe lesdag. Wellicht heb je dan ook de mogelijkheid om het reeds geleerde nog eens te herhalen en tijdens een contactdag op door te vragen. Hierdoor ben je naar mijn mening beter voorbereid op het examen.
  • Tevredenheid

In een tijdsbestek van 6 wekelijkse bijeenkomst ben ik als cursist meegenomen in de wereld van schuldhulpverlener. Mede door de praktijkverhalen van de verschillende trainers is de stof op een duidelijke wijze doorgenomen, en is deze ook goed blijven hangen. Door de e-learning en de daarin opgenomen filmpjes heb ik mij optimaal kunnen voorbereiden op de bijeenkomsten.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

ik heb/had meer behoefte aan training in casussen. Veel meer diversiteit in casussen aanbieden. Dat vormt een groot deel van het examen. Ik heb verschillende malen / bij verschillende docenten om meer casussen gevraagd, maar niemand had deze.
  • Tevredenheid

Ik ben tevreden en heb geleerd dat ik zou moeten leren. Het is veel stof, maar dat weet je als je er aan begint.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De groep was erg klein. 2 van de 4 gaven aan alleen aanwezig te zijn voor de PE-punten. Dit is dan gelijk 50% van de groep. Eén van hen kon niets leren in de les, want kon naar eigen zeggen al met time management omgaan. Hierdoor verpestte hij het voor de rest: groep was minder open, minder kwetsbaar, minder leergierig. Bij een interpersoonlijke cursus als deze zou ik vinden dat er alleen mensen toegelaten moeten worden die ook echt iets willen leren en denken er echt iets aan te hebben.
  • Tevredenheid

Super leuke en interessante cursus met een zeer deskundige en aardige trainer

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik vond dat de trainer niet goed om ging met de weerstand bij één specifieke deelnemer. De weerstand bij deze deelnemer beïnvloedde de sfeer in de groep. Doordat de trainer hier niet op in speelde zakte de motivatie bij mij (en ook bij de rest van de groep naar mijn idee) om het maximale uit de training te halen. Daarnaast sloot de training een stuk minder dan verwacht en gehoopt aan bij de dagelijkse praktijk van het werk van financiële hulpverleners.
  • Tevredenheid

Hele goede cursus. Maar omdat de cursus binnen een kort tijdsbestek wordt gegeven, ik daarnaast 32 uur werk vond ik het huiswerk wel aan de vele kant, met daarna nog het inleveren van het reflectieverslag en sociale kaart

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Accomodatie in Alkmaar kan beter. 1 toilet en klaslokaal benauwd. Lunch matig. Wel heel vriendelijke mensen en oplossingsgericht wat betreft de opleiding.
  • Tevredenheid

Wij waren een proef klas maar ik heb dat zelf niet zo ervaren alles staat duidelijk vermeld in het boek en anders kon je alle info vragen via online platvorm. Mentor prima je kon alle vragen stellen huiswerk meteen weer nagekeken terug. Kortom ik ben super tevreden en vond het een hele leuke opleiding.
  • Tevredenheid

Leerzame en gezellige dagen gehad

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De training zelf sloot niet geheel aan bij mijn verwachtingen. Training schurkte erg tegen schuldhulpverlening aan, daat budgetcoaching mi iets zou moeten/kunnen zijn voor iedereen, dus ook preventief kijken naar situaties. De locatie is uitstekend bereikbaar. Verzorging is echter miniem. Behalve broodjes en kannen koffie weinig. Lokaal continue koud. Huiwerk en memo training vaak al gericht op wat in de volgende training behandeld wordt. zou mi andersom moeten zijn; je behandeld stof klassikaal en gaat dan ermee thuis aan de slag. Trainer Claudia deed dit voor de eerste keer, maar dat was zeker niet merkbaar. Leuke interactive lessen en kundig.
  • Tevredenheid

Prima opleiding die m.i. goed aansluit op de praktijk. Veel oefenmogelijkheden in de les. Ben blij dat ik gekozen heb voor een opleiding met contactmomenten, niet alleen e-learning. Maar wel fijn dat alle theorie digitaal beschikbaar is. De portal is niet zo heel gebruikersvriendelijk, maar de inhoud is uitstekend. Volgende stap wordt het examen, maar dat zie ik met vertrouwen tegemoet.

nvt
  • Tevredenheid

De cursus is erg aanspreken en de cursusdagen zijn afwisselend, theorie en praktijk. Veel geleerd en de trainer weet veel en kan het goed overbrengen. Veel geoefend en geleerd. Top!
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie (indien van toepassing) N.v.t.

Over Learncare Academy

Filter op Taal