interessant seminar met prettige docent. Af en toe even pauze en dan is het voor mij goed te doen.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? E-Learning Bewindvoerder
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? nvt

Zeer leerzame verdieping VTLB

Docent gaat lekker vlot door de stof heen , je komt alle punten tegen waar je wel eens tegenaan liep. Goede uitleg. Zeer aan te bevelen.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Masterclass Verdieping vrij te laten bedrag
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? -

Duidelijke uitleg en fijn tempo.

Leraar had een fijn tempo in de cursus, niet te langzaam en goed te volgen. Hij legt alles duidelijk uit en er was voldoende ruimte voor vragen. Ondanks dat het taaie stof is snap ik nu hoe de VLTB berekend wordt.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? onderwerpen ihkv bewindvoering en mentorschap.

Praktische, duidelijke info op ieders niveau

Praktische, duidelijke info op ieders niveau. Door diversiteit in voorkennis niet per se een Masterclass. Maar alle ruimte om eigen problematiek in te brengen en vragen te stellen. Cursus als zeer prettig ervaren.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Masterclass Belastingen
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Masterclass Vennootschapsbelasting

Geen email ontvangen met link naar zoom

Nadat ik me had aangemeld voor de training heb ik diverse mails gehad waaronder een mail met instructie om in de online leeromgeving te komen. Ik dacht dat de training zelf ook vanuit deze omgeving gegeven zou worden. Op de dag van de training kon ik er echter niets over vinden. Ik heb telefonisch contact gezocht en toen bleek dat ik een mail met de link naar de zoommeeting niet ontvangen had. In mijn training was er nog een deelnemer die hetzelfde had als ik. Op een deelnemersaantal van 6 is dat een erg hoge score.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? .

fijne opleiding

Fijne opleiding die je in je eigen tijd en in je eigen tempo kan doen! Veel geleerd en dat was de bedoeling.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? E-learning Hulp bieden bij loonbeslag
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Praktisch en praktijk

Algehele ervaring is goed

Ik vond het programma overzichtelijk en gestructureerd. Ook de terugkoppeling van de docenten en de variatie van theorie/webcolleges en opdrachten was goed. Sommige theorie kon ik niet goed terugvinden, als hier vragen over werden gesteld in of de memotrainer/ of bij een onderdeel (examen). Een voorbeeld hiervan is hoe je tegenover je cliënt zit (recht of schuin). Ook het stuk met (juridisch) preferente schuldeisers werd duidelijk uitgelegd, maar door het gebruik van andere termen in de memotrainer/onderdeel examen maakte dit het wel lastig.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? E-learning Budgetcoach
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? weet ik niet

Prima webinair

Helaas geen nieuwe/extra kennis opgedaan. Voor iemand die hier helemaal nieuw in is, is het een goede webinair.

• Tevredenheid N.v.t.
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Webinar zorgstelsel
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? nvt

Blij dat ik voor Learncare Academy heb gekozen

De klassikale lessen werden gegeven op een zeer bereikbare locatie, de leraar Robert kon goed en duidelijk de stof uitleggen en voor de innerlijke mens werd zeer goed gezorgd!! Heb het als zeer aangenaam ervaren.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Masterclass psychologisch budgetgedrag

Goede duidelijke opleiding.

De lesstof is duidelijk opgebouwd en prima te doen, de memo trainers zijn super handig om te oefenen. De opdrachten zijn makkelijk in te sturen, en worden snel beoordeeld, de docenten zijn aardig en leggen alles prima uit, kortom aanrader.

• Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Geen

Prima webinar

Prima webinar, wellicht minder tekst in de sheets gebruiken. Er wordt veel verteld, waardoor het lezen van de sheets tussendoor lastig is. Gebruik hiervoor wat meer korte woorden en afbeeldingen/plaatjes.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Webinar lezen van loonstrookjes
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? geen

Prima, duidelijke cursus

Spreker vertelt duidelijk en op een prettige manier. Veel informatie.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Webinar stresshantering bij mensen met schulden
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? meer WSNP gericht

goed online te volgen en makkelijk in gebruik en leerzaam

Ik heb de online training als goed ervaren. De afwisseling van filmpjes en tekst waren erg prettig. en de opdrachten waren ondersteunend om de stof je eigen te maken. het contact met de docenten verliep prima. Hoewel het in het begin even zoeken was heb ik het snel door gekregen.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? gesprekstechnieken

leerzame masterclass Erfrecht

Ik vond het een leuke en leerzame training. In een dag veel informatie gekregen. Docent was op de hoogte van alle recente ontwikkelingen en kon het goed uitleggen. Ik raad het iedereen aan!

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Masterclass Erven en Schenken
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? ZZP en belastingen

Meer praktijk voorbeelden en toepassen op de theorie.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Verdieping Sociale zekerheidsrecht

Prima - zie hieronder.

Beknopte en relevante informatie. Ik kon mijn aandacht voor de spreker goed vasthouden. Info kan nagelezen worden mbv de sheets.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Het huidige aanbod is mij niet voldoende bekend om hier op te antwoorden.

Had er iets meer van verwacht

Ik had meer voorbeelden van loonstroken verwacht te zien. Er staat tegenwoordig zoveel meer op een loonstrook. Denk aan IKB en bij LH bijzonder tarief zie ik vaker 2 tarieven staan bijv. 59,6 - 54,2. En loonstroken van uitzendbureaus daar had ik ook wel meer uitleg over gewild.

• Tevredenheid N.v.t.
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? N.v.t.
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? N.v.t.
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? -

up to date

juiste informatie die nodig is voor het werk in SHV

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Masterclass sociale zekerheid
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? geen wensen

Prima eerste keer!

Het was mijn eerste ervaring met een cursus van Learncare. Maar is prima bevallen. Presentatie was heel rustig en duidelijk. Het enige wat is mis is een soort naslag om en en ander later ook nog eens door te kunnen nemen.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Webinar Coachen en motiveren
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Er is voor mij voldoende keus

Zeer leerzame en interessante webinar.

Het webinar was zeer interessant door de onderwerpen die aan bod kwamen die zeer actueel zijn en mogelijk nog worden. Trainer/docent is zeer terzake kundig en legt dingen op een zeer duidelijke en plezierige manier uit. Eén klein minpuntje vind ik wel dat ook deze trainer zich niet aan de agendavolgorde houdt. Omdat ik webinars helemaal uitschrijf om als naslagwerk te gebruiken, gebeurt het nu dus dat ik heel veel ruimte open moet laten omdat er van de agenda afgeweken wordt. Dit gezegd hebbende wil ik hierbij wel aantekenen dat dit dus puur en alleen persoonlijk is voor mij.

• Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Geen

erg prettige uitleg van de wijzigingen

helder duidelijk en praktische toelichting hoe om te gaan met de wijzigingen en hoe deze toe te passen.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Webinar actualisatie Schuldhulpverlening
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? KOT situaties

Ontzettend tevreden!

Wat een leerzame cursus! Ontzettend veel informatie en overzichtelijk! Ik zou deze cursus zeker aanbevelen!

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? n.v.t.

groei in kennis en bewustwording

Ik had niet verwacht dat de cursus mij zoveel goeds zou brengen. Ik was niet zeker op een aantal gebieden en nu heb ik een goed geloof gekregen dat ik echt mensen kan helpen. Het stukje belasting was voor mij een zwaar onderwerp maar ben daar zeker in gegroeid. Door de sociale kaart moest ik echt om mij heen kijken in mijn stad en heb gezien dat er ellende is, maar waar ook hulp voor is. Het vragen via de mail vond ik goed verlopen. Ik vond het fijn dat ook een stomme vraag goed beantwoord werd. aanmerkingen heb ik ook; Ik vond dat er veel fouten in de tekst stonden. Vooral woorden weg uit zinnen. dat leest lastig. Ook het gebruik van " juridisch niet preferente" staat nergens in de tekst. Bij een belasting vraag werd voor mij iets fout gerekend maar was niet te vinden in de tekst (door gegeven aan B} Deze zaken kunnen opgelost worden. Ik ga kijken of ik aan de slag kan. Dank aan ieder Marion

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? budgetcoach

Prima training om online te volgen

Eigen tijd in kunnen delen en moment kiezen. Geen reistijd en kosten.

• In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Masterclass WSNP
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? niet meer dan dat er al is

Positief

E-learning vergt discipline. Door de persoonlijke en goede begeleiding van de docenten op afstand, wordt je positief gestimuleerd. In totaal 4 maanden met de studie bezig geweest en goed afgerond. Mooi op eigen tempo. Kortom, zeer tevreden.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? E-learning Schuldhulpverlener
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? uitgebreide info vtlb

Noorderstraat 1

1823CS Alkmaar