Up to date

Wat een fijen opleiding. Ik vond het vooral prettig dat het constant up to date werd gebracht.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? E-Learning Bewindvoerder
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Alles was aanwezig

Zeer toegankelijk

Goed bereikbaar. Vriendelijk persoon. Ik kom zeker terug en zal de organisatie aanbevelen

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? E-learning Budgetcoach
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Zou ik zo niet weten

Prima update mbt de laatste stand van zaken.

Prima update mbt actualiteiten schuldhulpverlening 2024 door Fokke van der Meulen.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? E-learning Schuldhulpverlener
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Meer uitleg verkorte afkortingen.

Heel insentief, veel om te leren in korte tijd.

Waarom hebben jullie deze opleiding niet over meer dan 5 weken verspreid. Dus kortere dagen. Het is algemeen bekend dat een mens in de middag uren minder opneemt. De ruimte waar de training werd gegeven was veel te klein. Het zou fijn zijn als er wat meer informatie was over wat je in een examen aan vragen krijgt. Sommige cursisten hadden daar behoefte aan. De groep van ± personen is best groot. Hierdoor was er mijns inziens niet altijd de ruimte om vragen te beantwoorden. Dat zou ten koste gaan van andere onderwerpen tijdens de opleiding.

• In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? N.v.t.
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? N.v.t.
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Meer over bewindvoering

Zeker de moeite waard

Ik had een vakbekwame docent die zowel het belang van de opleiding als het belang van de groep in balans weet te houden. De inhoud van de opleiding is duidelijk. Wil je hieraan starten is het wel raadzaam om handig te zijn met cijfers. Het enige waar ik meer aandacht aan zou besteden is gesprek- en coachtechnieken in de rol van dienstverlener. Ik zou deze opleiding wel aanbevelen. De locatie waar we de opleiding deden was qua verzorging echt prima, alleen de ruimte was voor onze groep echt te klein.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Opleiding Schuldhulpverlener NEN 8048
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? gesprekstechnieken

Prima opleiding, veel kennis

Als tip, zou fijn zijn als de tekst van het boek voor te lezen is, voor dyslexie zou dit absoluut helpen. Zou fijn zijn als bij de kennisvragen, staat waarom iets goed of niet goed is

• Deskundigheid N.v.t.
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? SHV

Als zeer leerzaam en prettig ervaren.

Prettige docenten, goed bereikbaar voor vragen. Prima locatie. Duidelijke uitleg. A.d.h.v. cases is het onderhoudend.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Opleiding Budgetcoach NEN 8048
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Aansluiting op praktijk.

dmv de 5 dagen virtuele begeleiding heel duidelijke uitleg gehad!

Fokke weet ons in 5 dagen duidelijk te maken waar schuldhulpverlening om draait en wat er allemaal bij komt kijken. Zonder deze lessen is het vele malen moeilijker om te slagen voor deze opleiding! Fokke weet is geboeid te houden van de eerste tot de laatste minuut. Complimenten aan hem.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? zou ik nu niet weten

interessant

interessante dag met veel informatie, niet alle info relevant voor mijn functie

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Masterclass Life events: de gevolgen van echtscheiding en overlijden
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? uitlezen vve

leerzaam

elke webinair vind ik leerzaam en voorziet mij altijd van informatie

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Webinar actualisatie Schuldhulpverlening
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? wetswijzigingen

Middelmatig en rommelig

Op 7 februari begonnen met deze online webinar. Toen stond nog de oude versie van 2023 online welke ik voor de helft had bekeken. 1 week later, op 15 februari, verder willen gaan met deze webinar toen ineens de juiste, over 2024 online stond. Hierdoor had ik al een uur tijd "verspilt" aan de verkeerde webinar. Spreker van webinar over 2023 was naar mijn mening een prettigere ervaring. Sprak duidelijker, meer uitleg buiten de sheets om. Spreker van webinar over 2024 leek vooral de sheets voor te lezen en had minder eigen input. Voornamelijk een stuk bij een pollvraag over de beleidsrichtlein van het NVVK (omstreeks 1 uur 15 minuten) bleef mij bij. Uitleg van antwoord C is: die zin kan ik niet in uit, dat is niet het goede antwoord. Deze pollvraag betreft gedeeltelijk begrijpend lezen, met weinig achtergrond informatie kan snel een foute keuze worden gemaakt. Uitleg bij antwoord C ontbreekt dus volledig.

• Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? nvt

Een rollercoaster

Wat ik top aan deze opleiding vond, is de begeleiding van de docenten. Vooral Robert toonde zich geduldig met het beantwoorden van al mijn vragen. Ook wil ik mijn complimenten geven voor het feit dat hij zo snel de opdrachten nakeek.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? verdieping budgetcoaching

Gebruiksvriendelijk en duidelijk

Fijne gestructureerde opleiding. Memotrainer maakt dat je goed kunt oefenen met de lesstof. Opdrachten duidelijk.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Pensioen en hypotheken

Vooraf wist ik al behoorlijk wat over de materie, maar toch heb ik veel opgestoken. De manier van korte sessies blijft goed hangen Wel iets teveel info over 'normale UBregels'. voor particulieren, iets te veel details over de aftrekposten M.i. meer aandacht voor onderwerp BTW en onderscheid bedrijfskosten -investeringen

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? E-learning Bereken het inkomen van de zzp’er
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Winst van onderneming berekenen.

Duidelijke uitleg en presentatie

Het is veel uitleg. Het is fijn dat je de presentatie nogmaals bekijken om het te beluisteren en bestuderen. Dit is goed.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Masterclass Coachen en motiveren
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Msnp, Wsnp en faillissement en veranderingen in de sociale wetgeving

Erg leerzaam!

Het was een leerzaam Webinar. Van de meeste onderwerken dacht ik al het een en ander te weten, maar blijkt dan toch net weer even anders te zijn. Het luisterde makkelijk weg en werd goed en duidelijk uitgelegd.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? n.v.t.

Interessant en boeiend

Ik vond deze Webinar heel erg interessant. Ik heb veel achtergrond informatie gekregen die ik goed kan toepassen in mijn werk.

• Professionaliteit N.v.t.
  • Tevredenheid N.v.t.
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Webinar beslag- en executierecht
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Verdiepingen in actuele onderwerpen voor onze beroepsgroep

Helderheid en overzicht

Hartelijke dank voor de kwaliteit communicatie en heldere uitleg. Echt top.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Geen zicht op

Net als bij het webinar Belastingen 2023 een heldere uiteenzetting

Ik heb met veel plezier en interesse deze webinar gevolgd. Ik heb het in één keer gevolgd en kon met behulp van deze les het examen direct met een goed resultaat doen.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Bij bijzonder situatie huurtoeslag: ook eventuele bijzondere inkomsten toelichten, zoals achterstallig salaris en afkoop (nabestaanden) pensioen

Prima en duidelijke webinar!

Zoals inmiddels bekend bij Learncare, was het weer een prima webinar.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Webinar voorlopige voorzieningen dwangakkoord en breed moratorium in de praktijk
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? niet bekend

Niet voor herhaling vatbaar

Betreffende deze trainer nu 2 Webinars gevolgd voor mij persoonlijk spreekt dat niet aan. Andere trainers vertellen boeiend. Dit voelde als geforceerd. Examen was erg slecht. Bij meerdere vragen liep de zinsopbouw niet. Betreffende vraag 6 werd aangegeven 1 antwoord mogelijk met daaronder de regel meerdere antwoorden mogelijk. Tja was is het dan. Vraag 9 gegokt omdat dit een onoverzichtelijke vraag was, met mega lap tekst, verspringen in de uitlijning, verschillende letter typen.

• Professionaliteit N.v.t.
  • Tevredenheid N.v.t.
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Webinar Motiveren van cliënten
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? nvt

Zeer positief: heldere uitleg over een ingewikkeld onderwerp

Ik kon het onderwerp aandachtig volgen, vooral ook door de rustige, deskundige manier waarop het werd gepresenteerd.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? N.v.t.

Een goede opleiding, met veel inzichten en kennisoverdracht

Goede docenten, die door hun eigen ervaringen en goede kennis extra inhoud aan de les toevoegen. Je krijgt het niet cadeau en moet naast de klassikale lessen nog redelijk wat uren aan zelfstudie besteden. Het is veel stof in een beperkte tijd.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Opleiding Civiele bewindvoerder
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Nvt

Boeiende inspirerende cursus

De cursus beschermingsbewind is een interessante cursus en geeft een goede basis om het vak van beschermingsbewindvoerder te gaan uitvoeren. Ik vond de cursus wel pittig, mede doordat er wekelijks een cursusdag was en er best wel wat voorbereidingstijd nodig was. Er wordt zeer veel leerstof in relatief korte tijd behandeld. Aan de ene kant prettig omdat je echt in de materie zit. Aan de andere kant brengt het wel wat studielast met zich mee, naast al je overige werkzaamheden.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Weet ik zo niet

Eerste hulp bij loonstrookjes

In één uur een duidelijke handleiding in de uitdaging van het lezen van loonstrookjes. Alle termen en begrippen samengevat tot één overzicht waar je mee uit de voeten kunt. Aanrader voor iedereen die cliënten wil helpen met het bepalen van wat ze onder aan de streep overhouden. Niet een beetje netto maar echt netto.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Webinar Verdieping vrij te laten bedrag
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? suicide preventie