Prima opleiding en opleider !

Van aanmelding ( zeer snelle reacties elke keer ) tot aan docent en locatie prima !

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Opleiding Budgetcoach NEN 8048
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja

Prima opleiding, goede docent en een mooie groep.

Kleine, maar leuke, groep, mooie locatie, uitstekende verzorging. De docent was zeer ter zake kundig en kon de stof goed overbrengen. Praktijkgericht. Kortom een welkome aanvulling op mijn werk.

Niet zo goed.

met name de casussen waren een rommeltje.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Masterclass Verdieping vrij te laten bedrag
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Nee

Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te geven en ook bedankt voor uw feedback. Wij hebben overleg gehad met de docent en er werd aangegeven dat het online niet helemaal goed ging. Uiteindelijk is er een oplossing gevonden en werd de masterclass verder hervat. Wij begrijpen dat het erg vervelend is. Nogmaals onze dank! Met vriendelijke groet; Learncare Academy

Leerzaam en professioneel

Fijne docent die op alle vragen antwoord wist. Klassikale opleiding gevolgd wat heel prettig was. 1 dag de cursus online gevolgd hier merkte ik dan ook gelijk het verschil. Je kunt de theorie ook schriftelijk krijgen wat een aanrader is. Zou deze opleiding zeker aanraden.

• Voldeed de training aan uw verwachting
  • Aansluiting van de training naar de praktijk N.v.t.

Leerzaam en verhelderend

Ik heb nu meer inzicht hoe een salarisspecificatie in elkaar zit. Dit is direct toepasbaar in mijn werk.

• Persoonlijke aandacht
  • Communicatie (indien van toepassing) N.v.t.
  • Professionaliteit N.v.t.
  • Tevredenheid N.v.t.
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? E-learning Schuldhulpverlener
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja

Erg leerzame training op een leuke manier gegeven

Ik heb het erg leuk gevonden om deze cursus te volgen. Ik heb ontzettend veel geleerd over het vak van Budgetcoach. De leeromgeving is overzichtelijk en bevat veel leerzame informatie. De online bijeenkomsten vond ik ook erg goed. De trainer Robert heeft de bijeenkomsten op een interactieve manier geleid. Het waren lange dagen maar ik vond het geen moment saai worden. Er was een goede balans tussen luisteren, opdrachten maken en zelf oefenen met de mede cursisten. Normaal hou ik nooit zo van rollenspellen maar op deze manier in break out rooms werkte erg goed. Ook al zou een fysieke bijeenkomst weer mogelijk zijn dan nog zou ik kiezen voor online klassikale trainingen.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja

Prima opleiding en online prima te volgen.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? E-learning Budgetcoach

Prettige organisatie

Prettige organisatie. Fijne docent en veel geleerd!

Voldoende

Door Corona geteisterde cursus helaas.

Uitstekend!

Had hoge verwachtingen en die zijn uitgekomen. De docent(en) was goed. De klas was niet te groot niet te klein qua samenstelling. De leerstof werd goed gedoseerd. De memo trainingen hielden je scherp. De locatie was top. Dik tevreden. Silvano Orvini

Leerzaam en goed gepresenteerd

Een leerzame training. Een sympathieke docent die veel wist van de materie en legde wetten en regels goed uit. De presentatie was goed voorbereid en er was ook ruimte voor vragen of opmerkingen. 4 uur is best lang voor een zoom sessie maar er waren gelukkig ook pauzes. Ik vind het een prettige manier van een training volgen en vind dit voor herhaling vatbaar. Wat ik onduidelijk vond waren de opdrachten in het portaal. De pre-opdracht moest je vooraf aan de les inleveren. Dat is helder. Maar onder de powerpoint presentatie stonden ook opdrachten waarbij stond dat ze behandeld zouden worden in de les. Dat is ook gebeurd, maar waarom dan een knop daarachter met "inleveren". Was mij niet duidelijk wat ik daarmee moest.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Masterclass sociale zekerheid

Inhoudelijk een goede cursus

Docent heeft veel kennis en kan het goed en boeiend overbrengen

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja

een van de betere online cursus

een zeer actieve groep, mede gemaakt door de trainer, compliment hiervoor.

erg leerzaam

erg leerzaam. hoop dat ik het allemaal kan onthouden. veel informatie.

• In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Life-events
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja

Mooie cursus, veel informatie. Lastig als je er in de praktijk niet mee werkt.

Een mooie cursus veel informatie meegekregen. voor 6 lesdagen veel stof te verwerken. Eigen voorbereidingstijd is veel. naast een gewone baan pittig.

• Voldeed de training aan uw verwachting
  • Aansluiting van de training naar de praktijk N.v.t.
  • Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Opleiding Schuldhulpverlener NEN 8048

Prettig, die interactie!

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Masterclass Timemanagement

veel opgedaan, prettige leermethode

aanrader! veel geleerd van zowel de docent als de gemêleerde groep cursisten. prettige en praktijkgerichte cursus. Stof kan je zowel prive als werk goed toepassen.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja

Gisteren de masterclass erven en schenken gevolgd. Vooral door de docent en de groep heb ik de masterclass als meer dan voldoende beoordeeld. Masterclass staat niet tussen de categorieën.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja

Fijne cursus, maar lessen onvolledig

Ik ben redelijk tevreden over de cursus, maar wil toch graag wat punten ter verbetering aandragen. Allereerst was de cursus mijn inziens te kort en zal ik nog een hoop van het lesmateriaal in de online leeromgeving zelfstandig moeten gaan bestuderen, zonder dat het aan bod is gekomen tijdens de lessen. Dit vind ik een gemis en zou wat mij betreft ondervangen kunnen worden door een aantal extra lessen in te plannen. Daarnaast zou de tijd efficiënter gebruikt kunnen worden door huiswerkopdrachten op te geven voorafgaand aan de les. In plaats van dat opdrachten dan tijdens de les gemaakt worden en daarna besproken, zijn de opdrachten dan al gemaakt en komt er tijd vrij om meer opdrachten te behandelen tijdens de les en dieper op de materie in te gaan. Ik heb het idee dat door huiswerk op te geven, meer lesstof behandeld zou kunnen worden. Ook zou ik het fijn vinden als er een soort van naslagwerk/handleiding oid als lesmateriaal beschikbaar zou zijn om inzicht te geven in hoe de wetteksten gelezen en geïnterpreteerd moeten worden. Wanneer iemand rechten gaat studeren, krijgt die ook niet alleen een wettenbundel met de mededeling ga maar lezen en zoek het maar uit. Dat gevoel heb ik wel als het aankomt op het stukje wet- en regelgeving als het deze opleiding aangaat. Tot slot denk ik dat iets van praktijk ervaring de cursus helemaal volledig zou kunnen maken.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja

Beste Charlie, Heel erg bedankt voor uw recensie en voor uw feedback. Feedback is altijd fijn, dan kunnen wij ervoor zorgen dat onze opleiding nog beter ontwikkeld worden. Wij zullen dit intern bespreken. Wat betreft de wetten, het is belangrijk dat u globaal weet wat een wet inhoud. Helemaal uit het hoofd kennis is niet nodig. Tijdens uw examen heeft u inzage in de wetten. Verder zijn veel opdrachten, casussen en quizvragen ingespeeld op de wetten. Zodat u ook weet hoe u een wet kunt interpreteren. Ik wens u een fijne dag toe! Met vriendelijke groet; Learncare Academy

Altijd erg tevreden met cursussen van learn care

Positief

5 daagse digitale cursus gedaan, goede extra voorbereiding op het examen in kwestie

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja

Deskundig, interactief en bruikbaar voor praktijk

Informatieve lesdag, met voldoende afwisseling. Veel handige tips voor de praktijk.

• In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Life-events

Goede opleiding

Min ervaring is dat het een goede opleiding is en dat er door ervaren docenten wordt lesgegeven. Er wordt tijd voor je genomen en vooral de oefeningen samen met andere klasgenoten, zijn me goed bijgebleven. Een aanrader. Ook aan die online trainingen heb ik veel gehad. Fijn dat je alles makkelijk online kan vinden.

Communiceren met NLP

Vond het een prima cursus over effectief communiceren. NLP is een mooie toevoeging.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Masterclass Effectief communiceren met cliënten

leerzame middag

Ik vond het een leerzame middag, ik heb een goed overzicht gekregen van het zorgstelsel (en dat was de bedoeling.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Masterclass zorgstelsel