Mooie opleiding met echte aandacht voor je lijf

Ik vond het een ontzettend mooie maar ook intense opleiding.. in korte tijd heb ik zo ontzettend veel geleerd op zo veel verschillende gebieden. Allemaal even interessant voor mij en heeft er voor gezorgd dat ik zelf ook weer een enorme stap heb gezet in mijn eigen ontwikkeling. Ik ben echt zo blij en dankbaar dat ik deze opleiding heb mogen doen. De lesdagen heb ik ook als heel prettig ervaren, kleine groepjes en twee lieve docenten En Zaltbommel is een prachtig plaatsje ✨

• Gevolgde opleiding: Lichaamsgericht Coach

Hele uitgebreide opleiding

Ik heb de opleiding Trainer Hormoonfactor als een zeer uitgebreide en fijne opleiding ervaren. Heel veel informatie, van de hormonen in beginsel, tot de klachten, oorzaken, remedies, tot aan voeding, training en coaching aan toe. Een opleiding die handvaten geeft om voor jezelf te beginnen en je het vertrouwen geeft dat je het kunt!

• Gevolgde opleiding: Trainer Hormoonfactor

Zoveel geleerd in 4 maanden tijd.

Heel veel geleerd in een korte tijd, zou iedereen een opleiding bij Sonnevelt aanraden.

Warm bad, kundige trainer

Beland in een warm bad. Mijn docent Rolien met haar verbindend vermogen zorgde voor een heel prettige veilige sfeer en omgeving. Inhoudelijk was het een fijne opleiding om te volgen. Ook goede structuur en duidelijk.

• Gevolgde opleiding: Jongerencoach

Hele boeiende verdiepende opleiding

Trainer hormoon factor is een heel boeiende opleiding. Het brengt je heel veel inzicht in de werking van je hele hormoonstelsel en spijsverteringsstelsel en hoe je zelf dmv leefstijl heel veel invloed uit kunt oefenen op deze stelsels. Je leert hoe het in je lichaam hormonaal werkt en welk hormoon waar invloed op heeft. Heel complex stelsel maar echt super interessant. Je leert voor jezelf hoe je je eigen leefstijl kunt aanpassen om je beter te voelen. Daarnaast leer je hoe je anderen kunt coachen als zij hormonale disbalansen ervaren. Hier kom je achter door het doen van een uitgebreide anamnese en het herkennen van de verschillende kenmerken die horen bij specifieke hormonale disbalansen. Ik vond het heel inspirerend dat we voor verschillende onderwerpen per lesdag, les kregen van docenten die gespecialiseerd zijn op dat specifieke onderwerp. Dit bracht heel veel extra diepgang in de les door de passie van de docent in zijn of haar vakgebied. Een opleiding die voor jezelf als voor je client heel veel meerwaarde geeft.

Het maakt een hoop los

In de opleiding stervensbegeleiding leer je veel over jezelf. Het heeft me niet alleen aan het denken gezet maar ook merk ik verandering ik mijn benadering naar de mensen om mij heen. Alsof er een blokkade weg is.

• Gevolgde opleiding: Stervensbegeleider

Hele fijne opleiding die mij een positief pad heeft doen inslaan

Met twijfels begon ik aan mijn opleiding bij Sonnevelt. Ik had er wisselende geluiden over gehoord. De groep waar ik in terecht kwam was als een warm bad met zulke verschillende vrouwen die elk een nieuwe reis wilde maken net als ik. De reis die ik heb doorgemaakt door middel van de opleiding is onbeschrijfelijk, behalve in mijn portfolio dan. Ik ben positiever ingesteld, ervaar zelf meer rust in mijn leven en sta aan het begin van een nieuwe carrière als coach.

Leerzaam en inspirerend!

De opleiding Stress- en Burn-out Coach gaat flink de diepte in en de genoemde studietijd heb je dan ook echt nodig. Ik heb ontzettend veel geleerd en vond de opleiding zowel op het professionele als op het persoonlijke vlak een verrijking! De docenten zijn betrokken en warm en begeleiden je op prettige wijze gedurende het proces. Ik ga zeker nog wat nascholingen/cursussen volgen bij Sonnevelt Opleidingen!

Inspirerend

Ik heb de opleidingen met heel veel plezier gevolgd. Elke les heeft mij weer verrijkt! De groepen zijn niet te groot waardoor er tijd is voor iedereen. De docenten zijn ontzettend fijn, betrokken inspirerend en behulpzaam. Deze opleiding is een echte aanrader als je je zelf wilt ontwikkelen en/of ander mensen wilt leren coachen!

verrijkend

Door de duur van de opleiding ben ik tot verdieping en verrijking kunnen komen van de aangeboden stof. Er was een goede mix tussen theorie en praktijk. Zowel voor mezelf als mens en als coach heb ik nu tools en vaardigheden om te coachen.

• Gevolgde opleiding: Stress en Burn-out Coach

Waardevolle opleiding met veel zelfreflectie

Ik heb de opleiding als waardevol ervaren. Ik heb geleerd om naar mijn professionele houding te kijken als coach en waar ik rekening mee dien te houden. Ik vond het een intensieve opleiding, met alle boeken die je moet lezen en de lesstof, de intervisie en de reflectieverslagen. Dus verkijk je er niet op, het is echt zoveel uur in de week als ze vermelden. Wat ik een andere keer terug zou willen zien is dat er meerdere inhoudelijke feedback momenten van de docent komt op de gesprek- en vraagtechnieken en hoe intervisie wordt gebruikt. Ik denk dat er meer waarde en groei uit de opleiding gehaald kan worden als er meer feedback is tussentijds. Ook vind ik dat de opleidingsmap een update mag krijgen en aangepast aan deze tijd.

• Gevolgde opleiding: Stress en Burn-out Coach

Prachtige ervaring, hele mooie lesstof en erg kundige docente.

De opleiding biedt enorm veel kansen om een hele mooie persoonlijke groei door te maken in een veilige omgeving. Daarnaast leer je om je toekomstige cliënten goed en deskundig te begeleiden op een "afstandelijke betrokken" manier waardoor het voor jouzelf gezond blijft en je de zelfredzaamheid van de cliënt vergroot.

• Gevolgde opleiding: Basis Coach

Heel leerzaam, interessant en een mooie combi van theorie en praktijk

Deze opleiding heeft mij enorm veel inzichten gegeven over gezonde en volwaardige voeding, wat dit inhoudt, hoe je dit kan bereiden, maar ook wat het effect is van (ultra)bewerkte voeding. En uiteraard hoe je dat allemaal in de praktijk brengt als adviseur. De docent gaf met veel enthousiasme les en deelde veel praktische tips. Bij iedere les zat een kookopdracht, waardoor je uitgedaagd werd om met een nieuw ingrediënt en gerecht te maken voor de groep. Praktisch en leuk om de ervaringen van deze kookopdracht met elkaar te delen.

• Gevolgde opleiding: Natuurvoedingsadviseur

Brede opleiding met theorie, praktijk, en ruimte voor eigen ontwikkeling.

Ik heb de opleiding tot Levenscoach gevolgd bij Sonnevelt. Een brede opleiding, met tegelijkertijd veel diepgang. Er wordt theorie gedeeld, en je mag hier meteen praktisch mee aan de slag. De docenten zijn goed; vertellen vol passie over hun vak, delen hun ervaringen, leggen de theorie goed uit en laten de oefeningen in de lessen zien. Tijdens de les wordt je gestimuleerd om actief aan de slag te gaan met de stof, waardoor deze beter blijft hangen. De weekenden zijn goed georganiseerd en zorgen voor nog meer diepgang. De locaties voor de opleidingsweekenden waren goed verzorgd en de bossen er om heen bieden mogelijkheden om op te laden. De opleiding tot Levenscoach duurt 2 jaar, waardoor de groep deelnemers nog hechter wordt. Er is ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en de ontwikkeling van je professionele vaardigheden. Ik kan de opleiding aan iedereen aanraden: je leert ontzettend veel, krijgt verdieping in de lesstof, kunt er meteen mee aan de slag, en de docenten zijn top!

• Gevolgde opleiding: Levenscoach

Garantie voor je eigen mooie uitdagende ontwikkeling!

Ik heb mijn opleiding tot Stress& Burn-out coach met veel plezier gedaan. Iedere bijeenkomst keek ik er weer naar uit. Je leert ontzettend veel over het vak coachen. En waarom je doet en reageert zoals je doet. Wat maakt jou tot jou. En voor mij was dat mede door de vele reflectie oefeningen, onderlinge rollenspellen, opdrachten thuis en de docente. Inzichten in mijzelf en mijn ontwikkeling daardoor maakten deze opleiding tot een heel waardevolle reis voor mij. Waardoor ik nu ook kan zeggen dat ik een coach ben, en met meer zelfvertrouwen.

• Gevolgde opleiding: Stress en Burn-out Coach

Overzichtelijke opleiding en veel informatie

Fijne docent. De assistent was en dankbare en waardevulle aanvulling. Veel tools ontvangen waar ik mee kan werken... ik ga mij profileren als stress en burnout coach.. zin in..

• Gevolgde opleiding: Stress en Burn-out Coach

Een volledige opleiding, perfect voor zowel startende coach als voor verdieping.

Erg interessante lessen gegeven door kundige en bevlogen docenten, met veel diepgang en oefening. Relatief kleine lesgroepen zorgen voor onderlinge samenhang en veel persoonlijke aandacht. Voor mij was de opleiding tot stress en burn-out coach bij Sonnevelt de perfecte springplank voor mijn carrière als professioneel coach.

Een kadootje voor mezelf

De opleiding leert je niet alleen maar vaardigheden, hoe je moet acteren als coach. Maar laat je zien wie jij bent en hoe dat zich uit in je coaching vaardigheden. Ik heb een prachtige reis mogen maken met een hele fijne en kundige reisleider. Ondanks dat het behoorlijk pittig was om naast mijn werk te doen, ben ik toch aan het nadenken om een andere opleiding te volgen bij Sonnevelt.

• Gevolgde opleiding: Stress en Burn-out Coach

Top voor zowel coachvaardigheden als persoonlijke ontwikkeling

Sonnevelt is een opleider waarbij je geen nummer bent en persoonlijke aandacht krijgt. De opleiding stress en burn-out geeft voldoende diepgang in het onderwerp maar daarnaast veel oefeningen om je coach vaardigheden te ontwikkelen. Het oefenen in de praktijk waarbij je zelf zoekt naar 4 proefclienten vond ik een pluspunt. De docenten van sonnevelt zijn betrokken en geven je alle ruimte om je te ontwikkelen. Wel vind ik de groepsgrootte teveel (17 pers. In mijn geval), daarentegen is de prijs van de opleiding relatief laag tov de lesdagen die je hebt.

• Gevolgde opleiding: Stress en Burn-out Coach

Ondergedompeld worden in de diepgang van mezelf als ik de professionele kant naar mijn cliënt!

Het was leerzaam, inspirerend en mooi om de diepgang zowel zelf te mogen ervaren als ook om te mogen toetsen en ervaren met cliënten. Fijne docenten die maatwerk leveren aan de behoefte van de groep. Ik heb vertrouwen gekregen om zelf aan de slag te gaan als coach in de praktijk!

• Gevolgde opleiding: Levenscoach

Het hele spectrum aan coaching

De opleiding is breed en legt veel verschillende methodieken uit. Tevens is er ook veel diepgang tijdens de lessen en de oefeningen. In de les wordt er veel geoefend. De docenten doen de oefeningen voor, je mag vragen stellen en vervolgens meteen zelf aan de slag. Dat zorgt er voor dat de stof beter blijft hangen. Ik zou zelf nog wel meer theorie willen leren. De opleiding smaakt naar meer. Er is zeker ook ruimte om je eigen weg als coach te onderzoeken: er wordt geen eenheidsworst gemaakt. Ik mag de coach zijn die ik wil zijn. Er is veel aandacht voor de gespreksvaardigheden en een professionele coach houding. In het tweede jaar wordt daar nog meer op verdiept. Ik voel me gezien door de docenten en ben zeer tevreden over hun lessen en begeleiding. Vanuit Sonnevelt was de opleiding ook goed verzorgd. Ik vind het erg jammer dat deze uitgebreide opleiding niet meer gegeven wordt. Ik zou voor volgende opleidingen weer bij Sonnevelt kijken.

Een waardevolle ontdekkingsreis!

Jeetje, wat een bijzondere opleiding! Heel veel praktijk waardoor je snel en goed In de materie zit. Fijne docenten en heldere lesstof. Niet alleen veel geleerd over het coachen van kinderen maar ook een waardevolle ontdekkingsreis reis voor mijzelf.

• Gevolgde opleiding: Kindercoach HSP

Kindercoach HSP, een feestje om te doen!

Het was een mooie reis. Een reis door de kennis en informatie omtrent kindercoach, maar ook een reis naar mijzelf. Dat is wat deze opleiding voor en met je doet.

• Gevolgde opleiding: Kindercoach HSP

Wat een reis was deze opleiding! Een reis in het coachvak met theorie, handreikingen en inzichten en bovenal een ontdekkingstocht naar mezelf. Confronterend, mooi en leerzaam en dat allemaal onder begeleiding van vakdocenten. Op een respectvolle, integere en empathische wijze weten zij met de cursisten om te gaan zodat er al op de eerste les een veilige setting ontstaat waarbij iedereen zich durft bloot te geven en er mooie gesprekken ontstaan. Het was bijzonder, soms ook zwaar en emotioneel maar vooral waardevol. Ik had het niet willen missen.

• Gevolgde opleiding: Basis Coach

Interessante materie en direct toepasbaar in de praktijk

Het is zeer interessante materie en direct toepasbaar in de praktijk. De praktijkervaringen die de docenten delen maken de les heel levendig. Het is fijn om samen met de medestudenten de oefeningen te doen. Je leert veel over coaching en over jezelf als coach.

• Gevolgde opleiding: Basis Coach

Over Sonnevelt Opleidingen B.V.

Sonnevelt streeft al ruim 29 jaar naar een samenleving waarin vitaal leven voor iedereen bereikbaar en vanzelfsprekend is. Wij leveren een bijdrage door opleidingen aan te bieden die studenten inspireren, raken en verrijken. Onze docenten leren mensen hoe zij een gezonde levensstijl ontwikkelen zodat zij als coach anderen daarbij kunnen helpen. Vitale mensen zijn dankbaar, kunnen accepteren wie zij zijn en nemen verantwoordelijkheid voor hun daden en de mensen om hen heen. Sonnevelt gunt iedereen om te genieten van het leven.